XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#1 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Bighead »

Po několika letech bez auta si říkám, že si zase něco pořídím. Napadlo mě co třeba XC90 V8 s prins LPG. Chci se zeptat jak se V8 snese s LPG? Mám se připravit na nějaký překvápko? 3.2 to podle všeho snese dobře.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Urvanej »

Měl sem a fungovalo to dobře. Jen spotřeba všeho byla cca 17l/100km. 15,5 plyn zbytek benzín. Nádrž místo rezervy pod autem byla na cca 300km, takže dost tragedie.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od peter cz »

Sháním info kam na plyn pro V8, co může kdo doporučit?
Zatím jsem našel možnosti:
Jean - jistá kvalita, ale ze západu nejdál, nejdelší objednací doba...
GasPerformance Adámek - V8 také dobře zná, ale system Alex neni moc rozšířený (servis...)
Strakonice - Stag, tvrdí že umí, ale jak jsem četl jejich emulace také občas nefunguje
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Peter

Ve Strakonicích nám dělali za posledních 10 let minimálně 4ks Chryslerů Grand Voyagerů - všechno atmosféry 3.3 a 3.6L.
Nikdy žádnej problém. S Volvem jsem tam byl jen s jednim - atmosféra 2.4i. V autě to bylo bez komplikací 3 roky, pak
šlo auto na podzim 2017 do světa.

Jen nevim jak je to ve Strakonicích teď - stará parta se prej rozhádala a většina lidí odešla z původního pracoviště
(ta podlouhlá plechová hala za šraňkama) na nové, taky ve Strakonicích. Mám jen pár útržkovitejch informací.
Evžen Procházka a Kuba Král už snad ve STAGU nejsou a otevřeli si jinej servis, došlo tam k nějakejm třenicím
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Urvanej »

Jeana rovnou vypust, co mam info, tak plyn už nedělaj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#6 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od PINĎABC »

pro klid v duši nejlepší reference a super přístup vezu zítra xc90 na montáž plynu do Amba.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Urvanej »

Tak to budu muset prověřit zdroj, protože pokud to máš domluvený, tak zdroj se mýlil. Zjistim a kdyžtak se smažu, abych nešířil bludy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 74
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#8 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od dakarcz »

S klidnym svedomim muzu doporucit p. Davida Turnera z SKV Alfa v Plzni - inteligentni clovek ktery tomu rozumi a je velmi ochotny.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od raolsa »

U V8 je ten problémek s tím, že musí mít nějakou spotřebu benzínu, nebo vratku do nádrže, nebo to je jiný motor?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Urvanej »

njn, vratku nemá, tlak je řízenej modulem (u kola nebo pod zadníma sedačkama)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Zajsoft »

Bud http://www.jkproduct.cz/ v Hradci Kralove - Tartarini - vyhradni dovozce
My koupily V8 uz s LPG jinde, ale na servis jezdej tam. Tyhle "specialitky" tam u nich dela spesl jeden mladej mechos,
kdyz sem tam byl, tak zrovna montoval LPG do dvou XC90 v V8...

A nebo ja zatim vsechny instalace nechaval delat u http://www.lpgservice.cz/ vetsinou LOVATO a ted sem naposled daval LANDI RENZO (uvedli novej model a je zavadeci cena, takze to vyjde na stejny prachy jako LOVATO...).

S80 V8 nam jezdi kolem 11-13L/100km, kdyz s tim jezdi pritelkyne na klid, ja kolem 15 - na muj klid...
Kdyz to honim(coz je skoro furt), tak 17-20L/100km. Dojezd s nadrzi misto rezery(delaj to hovada jen na dojezdovku) uz vyse zminenych cca 300km.
Ten motor to sice nepotrebuje, ale pro klid duse(a davam tomu nazrat), tak sem si vyzadal privstrik benzinu od cca 4tis. otacek...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#12 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od peter cz »

Nakonec padla volba na "nové" Strakonice - systém Landi Renzo, nastavený přívstřik 2ms od 4000ot, vzhledem k tomu že je XC90 pětimístná, dali se dvě nádrže (46l klasicky místo rezervy a 45l pod podlahu místo třetí řady sedaček) - dá se tankovat cca 87l, takže dojezd v podstatě stejný jako na benzín. Zatím to funguje perfektně, první delší testovací jízda ČR-NL-ČR při spotřebě cca 18l/100km (kde to šlo jelo se 160-180km/h).
Naposledy upravil(a) peter cz dne 26 lis 2018 23:09, celkem upraveno 2 x.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#13 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Deshi »

peter cz píše:Nakonec padla volba na "nové" Strakonice - systém Landi Renzo, nastavený přívstřik 2ms od 4000ot, vzhledem k tomu že je XC90 pětimístná, dali se dvě nádrže (46l klasicky místo rezervy a 45l pod podlahu místo třetí řady sedaček) - dá se tankovat cca 80l, takže dojezd v podstatě stejný jako na benzín. Zatím to funguje perfektně, první delší testovací jízda ČR-NL-ČR při spotřebě cca 17l/100km (kde to šlo jelo se 160-180km/h).
Bylo by nějaké foto nádrží a umístění??
Případně i co to stálo? (do SZ)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#14 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od peter cz »

Podlaha v kufru se musela lehce přizvednou (vlastní práce). Celkem 48t.
Přílohy
IMG_20180923_154329.jpg
IMG_20180923_154057.jpg
IMG_20180923_154413.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Zajsoft »

peter cz píše:Nakonec padla volba na "nové" Strakonice - systém Landi Renzo, nastavený přívstřik 2ms od 4000ot, vzhledem k tomu že je XC90 pětimístná, dali se dvě nádrže (46l klasicky místo rezervy a 45l pod podlahu místo třetí řady sedaček) - dá se tankovat cca 80l, takže dojezd v podstatě stejný jako na benzín. Zatím to funguje perfektně, první delší testovací jízda ČR-NL-ČR při spotřebě cca 17l/100km (kde to šlo jelo se 160-180km/h).
Jak mas ty nadrze zapojeny? Naprasmo dohromady(osobne s tim nemam problem...), nebo je musis prepinat ventilem, kazda vlastni hrdlo plneni? Nebo uz to legislativa povoluje spojit?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#16 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Deshi »

hmm, nejsem si jist, že bych chtěl tu nádrž takhle odhalenou, jak je na spodku auta. :(
Je to bezpečné???
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#17 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Romulusw »

Jo, to je v pořádku. Tak se to dělá a není s tím problém. Trochu by mi vadil ten "schůdek" u té vnitřní v kufru.

Já mám 65l a "čumí" mi dole logicky ještě více. Nevím, proč mu ji tam taky nedali.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#18 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od peter cz »

Zapojený je to na tvrdo Tčkama, ale připravili i elektriku na přepínání pokud by to takhle nedělalo dobrotu. Větší nádrž dolů nedali právě aby nebyla vidět, tahle není vidět o nic víc než rezerva. Zkoušela se i větší, ale to opravdu nebylo hezký.
Schůdek sice není ideál, ale jako daň za dvojnásobný dojezd je to myslim skousnutelný.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Zajsoft »

No ja kdysi u neceho planoval zrusit benzinovou, a misto ni dat pod auto poradnou na LPG, a na benzin nekam dat neco mensiho treba z trabanta, nebo nejaky motorky...
No problemy by to myslim delat nemelo, naopak bych i mozna rekl, ze propojenim z obouch se zvladne odparovat vic, kdyz uz jsou skoro prazdne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#20 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

chlapi pro zajímavost. Též mě čeká v horizontu 3 týdnů zástavba na LPG. Z Autogas Centrum (Peter CZ tam teď byl se svojí XC 90)
jsem nedostal na poptávku žádnou odpověď, od Greenfuela taky ne, tak jsem nahlášenej na 18.10 vedle do "starého"
LPG Autogas Centrum, kde nám v minulosti přestavovali x aut.

Teď jsem volal panu Kůsovi, protože mi Peter CZ svými příspěvky připomněl, že mi neodpověděl a po telefonu říkal, že to bez přívstřiku
benzínu od cca 4000 ot. stejně není schopen postavit. LPG vstřiky zvládnou těch 50HP na válec a nic lepšího prý dodat
nemůže. Vedle to "prý" bude bez přívstřiku a LPG to potlačí ve všech jízdních režimech a ještě mi schovají hrdlo LPG pod víčko nádrže.
Tak kdo mi matlá med kolem pusy? :o
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#21 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od peter cz »

Jen jestli vám to ve starém nepřestavovala ještě parta která je teď v novém (a hrdlo pod víčko schovali taky) :D s výkonem nevím, ale něco jiného je v8 kde 8*50=400hp a t5 5*50=250hp... Vstřiky se dají převrtat, ale ne každýmu se s tím chce dělat nebo jsem viděl v Holandsku že přidávají ještě jeden vstřik navíc.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#22 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Tom0 »

Přesně tak, stará parta ze starých Strakonic je teď v nových pod Kusem...
Osobně bych do starých nejel.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#23 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak ve "starém" LPG centru je pořád p. Král, Procházka atd. a ti nám přestavovali v minulosti bez připomínek několik aut.
Co je vlastně na původní firmě "špatně"? máti mi taky říkala, ať to dám k "novejm", že Jedna paní povídala, ale nikdo
neřekl nic bližšího :unknown: Greenfuel mi neodpověděl a pan Kůs má čas až v listopadu a zástavba by proběhla
formou "do 250 HP na LPG, až to budeš drtit, přepneš na benzin" - takhle to moc nechci. STAG fungoval na 2.4i bez
výhrad
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#24 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Tom0 »

Dobrý, ale ty dva které jsi jmenoval to auto fyzicky přestavovat nebudou.
Budou do toho vrtal lidi co tam jsou pár let maximálně...
Když vezmeš tyto kontakty, tak absolutní většinu znám z původních Strakonic když mi stavěli dvě auta a pak několik servisů.
A to jsou ty zkušenosti z přestaveb které se přemístili do nových. ty lidi to mají v hlavě ačkoli ta firma jako taková je na trhu teprve pár let.
https://lpg-agcplus.cz/cs/kontakt

Už jen že staré Strakonice na tebe mají čas mnohem dříve než nové o něčem možná svědčí. :twisted:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#25 XC90 V8 LPG - má se to rádo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Čas by měli stejně....poptávku jsem posílal někdy okolo 20.8. (GreenFuel neodpověděl, "Nové" Strakonice také ne)
"Původní" zareagovali asi po 5 dnech a postupnym dopisováním a jednim odložením (zástavba do88 Big Pack) jsme se
dostali k 18.10.

"Nové" Strakonice mi po dnešním telefonu nabídli konec října/začátek listopadu, takže budou asi vytíženi úplně stejně.
Zkusím nějak ukecat na přestavbu přímo p. Krále, ten tam je snad od začátku, co je firma na trhu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“