poznatky po 110tis na LPG

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 74
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#1 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od dakarcz »

1. XC70II 2.4T, LPG montovano ve 190tis
2.mesicne 4tis Plzen-Praha, do130km/h, prumer 11.8l/100Km
3. kolem 270-280tis uz jsem musel menit olej po 10tis km (misto 15tis), motor ho zacal zrat. Prej to neni kvuli LPG, ale u tohodle motoru docela beznej jev.
4. kdyz jsem sel k marrovi na rozvody rekl jsem si ze ve 300tis si motor zaslouzi trochu pece protoze:
a) ten olej uz me zacinal pomalu tocit
b) byl jsem zvedavej v jaky stavu bude motor po 110tis na LPG, hlavne jestli budou pdopaleny ventily (nemam flashtube)
c) jsem vedel ze mi to cele vyjde levneji nez koupe (vysnene) XC70 III a budu mit zase na delsi dobu pokoj
d) byl jsem zvedavej na cenu, protoze ji vezmu v uvahu pri vyberu dalsiho auta (LPG versus nafta)

nechal jsem delat repasi hlavy, srovnat blok, pistni krouzky + veci kolem rozvodu. Ted to dulezite - ventily pred repasi podpaleny NEbyli ale byli spadly vlozky valcu - jestli kvuli LPG, nevim.

10tis jsem potom jezdil jen na benzin a na LPG jsem potom najel dlasich 10tis, olej to zatim nezere.

Kdyz to shrnu tak tahle investice me rozhodne neodrazuje od dalsi predelavky na LPG, je to ve vysledku levnejsi nez vymena vstrikovacu a lehlce drazsi nez spojka+dvouhomta.

Mel jsem vplanu do konce 2014 poridit XC70 III ale na rocniky na ktere jsem mel penize (do 2009) jsem si netroufl, meli najezdy ke 300tis Km a tam uz muze byt i prej manualni prevodovka pred smrti.

dilema jestli dalsi bude nafta nebo LPG zatim 100% nevyreseno, kdyz nafta tak XC70 III DriveE, pokud benzin tak asi 3.2 175Kw na LPG.
uvitam pokud by se tady chtel nekdo o spolehlivosti 3.2 175Kw motoru rozepsat, informace mam obojiho typu - od toho ze se nem resi jen prkotiny (David Patocka) k tomu ze se moc nepodvedl (scoff: co jsem slysel tak ta 3,2se jim nejak zvlast nepovedla nebo zkusenosti na sauto.cz: 3,2 dobrý - ale už vím o třech co odešel motor (tak nevím co si o tom myslet)))

Takze tomu nechavam volny prubeh a az nastane ta spravna doba tak snad neco poridim.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#2 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Tak se podělím...3,2 mám v S80
Najeto při koupi 115.000km
Nyní ukazuje 172.000km

Už jsem najel 57.000km, z toho 40.000km na LPG (Lovato)
Motor jede zatím bez problému.
Za celou dobu jsem na motoru řešil jen jednu vadnou lambda sondu - odešel nějaký ohřev (ale vlastně lambda není součást motoru).
Jinak nic, jen jezdím, měním filtry, olej, svíčky.
Spotřeby si můžeš prohlédnout v podpisu nebo detailně na spritmonitoru.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 700
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Šaľa

#3 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od lakio »

dakarcz píše:1. XC70II 2.4T, LPG montovano ve 190tis
.
mal som, 2.4T v XC70 a uz nie a s LPG vobec nie, zle skusenosti. spekulovat ci problemy okolo toho boli kvoli tomu alebo nie je uz teraz bezpredmetne.
ak plyn tak na hladky benzin..
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od hajnej »

dakarcz píše: 3,2 dobrý - ale už vím o třech co odešel motor (tak nevím co si o tom myslet)))
Proč odešel? Moc obecná informace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 74
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#5 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od dakarcz »

hajnej píše:
dakarcz píše: 3,2 dobrý - ale už vím o třech co odešel motor (tak nevím co si o tom myslet)))
Proč odešel? Moc obecná informace.

to kdybych vedel - je to u XC90 ve "zkusenosti uzivatelu" na sauto.cz v jinak docela dobrym shrnutim se zkusenostmi nekolika motoru ktere pan behem 300tis s XC90 najezdil. financne nejlepe mu vychazi V8. Tady - Volvo XC 90 benzín vz nafta vše automat: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16209102?tab=discussion#tabs
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#6 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od pavel.2 »

Sice trochu mimo značku a tech.úroven motoru . Takže obecně o podtlak regulaci směšovače 740 už má po třetí měněm směšovač původní byl dáván na Harfě v roce 2001 kdy byla 740 dovezena z DE akdyz jsem tam byl v r2011 aby mi do směšovače dali nové membrány (měl jsem doklady o montáži ceně i stavu km bylo tam 223tkm ) bylo mi zděleno bohužel to to jsme tam nemontovaly a na tento typ nic není , tudíž jsem tam dal celý nový. A já najel 75tkm a na tacho je 410550km to by bylo190tkm vzhledem k tomu že membrány vydrží až 90tkm pokud se jezdi často , nedivil bych se že před prodejem to stočily aby prodaly 16let starou 740 tak ji určitě stočili pod 300tkm r2007 to byl prodej přepis v TP to mohl nový majitel dát směšovač i elektriku,

tak jako na Škoda forman mi směšovač přestal dávat plyn až po 6letech a skoro 100tkm tam jsem udělal repas nová sada a najel jestě 80tkm a motor celkem 290tkm ( 110tkm na N95 a 180tkm na LPG ) byl v pohodě jen kastle schnila.


U 740 motor mohl na LPG najet od 2001cca 300tkm a v DE na N95 i 350tkm nevěřím že když to dovezli do ČR a kastle nebyla bouraná --to by po 14letech jistě něco prorezlo , mělo poctivích 220tkm, jistě v ČR jsou v bararech skoro všechna auta po 8 letech do 200tkm, a pak najedou cca 5tkm/rok
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#7 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od yoby »

2 dakarcz: Takže agentura JPP :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 74
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#8 poznatky po 110tis na LPG

Příspěvek od dakarcz »

yoby píše:2 dakarcz: Takže agentura JPP :)
nevim, proto by to chtelo nekoho kdo se v motorech vyzna a neco o 3.2 175Kw vi. Chvili jsem tu hledal ale prispevek o kterem mluvi scoff, ale zatim nenasel.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“