Aké LPG do 940 s motorom B 230 FB

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Aké LPG do 940 s motorom B 230 FB

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12076
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Aké LPG do 940 s motorom B 230 FB

Příspěvek od Urvanej »

Nesmí emulovat lambdu a měl by si brát info ideálně jen ze signálu k benzínovým vstřikům a tlaku na liště. Systém řízení se z toho jinak zblázní. Nezle použít systémy, co využívají emulátor lambdy.
Nelze dělat přesná nastavení plynu po odpojení baterky, protože jednotka zapomene jak se s autem zachází a pak se to znova učí.
Měl by to dělat někdo, kdo ví, co to je LH Jetronic 2.4. (řízení motoru v tvym volvu)
Výše napsané neplatí, pokud je jediným cílem nejlevnější instalace. :evil:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#3 Aké LPG do 940 s motorom B 230 FB

Příspěvek od Jean »

A nemusí to být jen verze 2.4. I 3.2 v 850 dokáže potěšit při seřizování LPG.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“