LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Ahoj, nechal jsem namontovat LPG Lovato vč. podtlakového přimazávání. Nechtěl jsem Stag a Magic, viděl jsem pěknou referenci s Lovatem, vyzkoušel u známého a nechal namontovat v dílně co nejvíc po ruce, pro operativní servis. V Liberci moc alternativ není. Montáž trvala 2 dny, práce vypadá relativně pěkně. Mám problém se seřízením, stále není na 100%. Při běžné zátěži vše O.K., při max. zatížení se občas vypne LPG (chudák motor), indikátor množství LPG ukazuje zcela nahodile, spotřeba by mohla být nižší. Neustále mi předhazují Stag, který lze prý ladit přesně díky historii konkrétního uživatele, Lovato se prý nastavuje velmi špatně s omezenými možnostmi. Nevím, moje důvěra je celkem zviklána.
Aktuální spotřeba: 14,5 LPG vs. 11 benzín.
Hledám odborníky, kteří ověří popř. opraví nastavení systému na optimum. Liberec - Praha + okolí. Můžete doporučit?
Díky Daniel
Aktuální spotřeba: 14,5 LPG vs. 11 benzín.
Hledám odborníky, kteří ověří popř. opraví nastavení systému na optimum. Liberec - Praha + okolí. Můžete doporučit?
Díky Daniel
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 16 črc 2013 22:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Lovato profesionální seřízení
Vypínání při max. zatížení je běžné a dělá se to nejen kvůli tomu, že to regulátor neukrmí, ale protože směs díky odparu benzínu je chladnější, tak aby se udržela teplota v rozumné hladině.
Indikátory stavu paliva jsou tragický a nikdy naukazujou pořádně. Ve všech autech mi to lže (při prázdný mam ještě skoro půlku) a to mam každej systém jinej.
Víc nevim.
Indikátory stavu paliva jsou tragický a nikdy naukazujou pořádně. Ve všech autech mi to lže (při prázdný mam ještě skoro půlku) a to mam každej systém jinej.
Víc nevim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 Lovato profesionální seřízení
Já si mám teda v Saabu jen 110kw (ale zase jen 4válec takže výkon na válec je tam cca stejný) i tak to můžu točit na plyn až do červéného a nikdy na benzín nepřepne.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#4 Lovato profesionální seřízení
mám T5 a nepřepíná , co ta máš za reduktor ? ten velkej stříbrnej co se dáva běžně do kitu ? jestli ano tak ten je do 220 kw stačí na reduktoru poladit tlak pomoci myslím 4 imbusu , otáčení máš máž naznačení na reduktoru stačí 3x krat otočit o 360 stupnu
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#5 Lovato profesionální seřízení
ale nejlepší by byl k tomu Komp at viš presne kolik nastavit tlak
Naposledy upravil(a) mekky dne 16 črc 2013 13:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
#6 Lovato profesionální seřízení
To přepínání lze nastavit,v kolika otáčkách se to přepne.....alespoň tak mi to říkal technik,ale u Stagu,nevim jestli to tak lze i u Lovata,mělo by. Mě taky nepřepíná,ale vysoké otáčky skoro nevyužívam,takže to ani neni potřeba )))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#7 Lovato profesionální seřízení
tady jsi zkoušel?
http://www.autogasfinal.cz/
edit:ted jsem si všim že jsou z moravy ,měl jsem za to že z prahy.mohli by poradit kde.
http://www.autogasfinal.cz/
edit:ted jsem si všim že jsou z moravy ,měl jsem za to že z prahy.mohli by poradit kde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#8 Lovato profesionální seřízení
Tak dál už to asi nejde Přesto díky.venaval píše:tady jsi zkoušel?
http://www.autogasfinal.cz/
edit:ted jsem si všim že jsou z moravy ,měl jsem za to že z prahy.mohli by poradit kde.
Co někdo z Prahy, třeba Harfa??? Jsou kladné reference??
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#9 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Na prvním autě jsem měl taky Lovato (Felicia MPI) a fungovalo dobře. Vše je o seřízení. Je fakt, že při konfiguraci systému se musí brát v úvahu výkon motoru (u Magicu se to řeší průměrem trysek při montáži), aby systém motoru dodal dost plynu. Hodnoty, které systém ještě standardně zaručí, je od cca 37 kW (ELPIGAZ) do 45kW (PrinsVSI) na válec, takže těch 147kW není nic mimořádného.
Druhá věc je nastavení otáček, kdy se to přepne. Problém je až u motorů nad 250 koní, kdy se posiluje reduktor a dávají se nejsilnější vstřiky.
To co píše Urvanej platí, ale co vím, je to dost teoretická záležitost, a v praxi by se to běžně stávat určitě nemělo (to co píše platí, pokud pokud jedu na maximální otáčky dlouhodobě). Za situace kdy potřebuju rychle zmizet (a jednorázově na to dupnu - předjíždění), by to určitě dělat nemělo. Stává se ale to občas i u dobře seřízeného systému, když dochází plyn a v nádrži je menší tlak (u mně - když mi zbývají tak jeden až dva litry, tak při vytočení asi tak nad 5500 otáček se to přepne taky - ale to už jedu v podstatě jen na výpary v nádrži. Do 5000 naprosto OK).
Spotřebu bych tak nehaněl - pokud jezdíš na benzín za 11, tak 14 LPG je normál (20% nárůst není nijak mimořádný). Třílitr, zapnutá klimatizace...
Moje 1.8 jezdí mezi 9 až 9.5 (v podstatě podle předpisů - do100 venku a 130-140 tempomat na dálnici) a když jsem to kulil přes 170 (Praha Ostrava za 2.5 hodiny), tak to bylo 12...
Neptun Harfa je hodnocen rozporuplně - já osobně jsem tam chtěl koupit Denso svíčky přímo na LPG a po dlouhém hledání v katalogu mi chtěli prodat svíčky s rovným těsnícím sedlem (a podložkou), zatímco já potřebuji s kuželovým. Málem mne to stálo 1300 vyhozených Kč (ještě, že jsem se podíval). Určitě umí dělat běžná auta (škodule, fiaty atd...), ale s Volvikem bych tomu až tak nevěřil - jet do Prahy z Liberce a zjistit, že mi to akorát domrvili - to zamrzí.
Druhá věc je nastavení otáček, kdy se to přepne. Problém je až u motorů nad 250 koní, kdy se posiluje reduktor a dávají se nejsilnější vstřiky.
To co píše Urvanej platí, ale co vím, je to dost teoretická záležitost, a v praxi by se to běžně stávat určitě nemělo (to co píše platí, pokud pokud jedu na maximální otáčky dlouhodobě). Za situace kdy potřebuju rychle zmizet (a jednorázově na to dupnu - předjíždění), by to určitě dělat nemělo. Stává se ale to občas i u dobře seřízeného systému, když dochází plyn a v nádrži je menší tlak (u mně - když mi zbývají tak jeden až dva litry, tak při vytočení asi tak nad 5500 otáček se to přepne taky - ale to už jedu v podstatě jen na výpary v nádrži. Do 5000 naprosto OK).
Spotřebu bych tak nehaněl - pokud jezdíš na benzín za 11, tak 14 LPG je normál (20% nárůst není nijak mimořádný). Třílitr, zapnutá klimatizace...
Moje 1.8 jezdí mezi 9 až 9.5 (v podstatě podle předpisů - do100 venku a 130-140 tempomat na dálnici) a když jsem to kulil přes 170 (Praha Ostrava za 2.5 hodiny), tak to bylo 12...
Neptun Harfa je hodnocen rozporuplně - já osobně jsem tam chtěl koupit Denso svíčky přímo na LPG a po dlouhém hledání v katalogu mi chtěli prodat svíčky s rovným těsnícím sedlem (a podložkou), zatímco já potřebuji s kuželovým. Málem mne to stálo 1300 vyhozených Kč (ještě, že jsem se podíval). Určitě umí dělat běžná auta (škodule, fiaty atd...), ale s Volvikem bych tomu až tak nevěřil - jet do Prahy z Liberce a zjistit, že mi to akorát domrvili - to zamrzí.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Já to tvrdim furt, že plyn do Jaruny dával teda naprostej dement, jen mi to nemusíte tolik připomínat
Přepíná to samo, a když dochází, tak řve, to je něco jinýho.
Přepíná to samo, a když dochází, tak řve, to je něco jinýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#11 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Zkus zavolat p. Havlovi ze Studence +420 737 248 427. Dělal mi obě auta a bez problémů, sice je dražší, ale zase kvalitní práce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#12 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Nechat to namontovat dementovi, co je blizko a potom resit, kdo to seridi je pomerne narocny, ale velmi oblibeny postup. Jinak bych o nekom kdo dobre dela Lovato vedel (je to mimochodem velmi dobry system) a pomohl by Ti, ale je u Brna. Tak to necham na zvazeni.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#13 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Lovato má dnes jednu z nejlepších elektronik vůbec (AEB) a mechanicky je také velmi stabilní, zejména sady OBD se vstřikovači typu "K", což je tento případ. Sada bez problémů ukrmí 220 kW bez přepínání. U přeplňovaného motoru se ale musí bezpodmínečně provést ruční nastavení mapy za jízdy a zejména v režimu max. výkonu (kde nefunguje regulace bohatosti) - při ponechání kalibrační mapy hrozí poškození motoru, ventilů, katalyzátoru.... a je jedno jestli jde o Stag, Lovtec, lovato atd..... stejně tak u všech systémů se vybírají trysky vstřikovačů podle výkonu a objemu přepočítaného na válec.
Dále: Použití podtlakového systému ochrany výfukových ventilů je u přeplňovaného motoru naprosto zásadní pochybení. jednak systém za jízdy prakticky nefunguje a při zátěži snižuje plnící tlak a "rozhodí" korekce bohatosti a může docházet ke zvýšení spotřeby, poškozování katalyzátoru atd, atd.... Tyto motory při běžném používání dodatečnou ochranu ventilových sedel nepotřebují, při vysoké zátěži (provoz s přívěsem, častý dálniční provoz, sportovní styl jízdy apod.) lze u Lovata řešit široce nastavitelný přívstřik benzínu pro dané režimy motoru a ochlazení spalování, nebo použít elektronický tlakový systém, např. Valve-protector (Německo).
pokud hodláte investovat do cesty do Pardubic a 700,- Kč za optimalizaci a seřízení za jízdy, rád se budu vašemu vozu věnovat.
Dále: Použití podtlakového systému ochrany výfukových ventilů je u přeplňovaného motoru naprosto zásadní pochybení. jednak systém za jízdy prakticky nefunguje a při zátěži snižuje plnící tlak a "rozhodí" korekce bohatosti a může docházet ke zvýšení spotřeby, poškozování katalyzátoru atd, atd.... Tyto motory při běžném používání dodatečnou ochranu ventilových sedel nepotřebují, při vysoké zátěži (provoz s přívěsem, častý dálniční provoz, sportovní styl jízdy apod.) lze u Lovata řešit široce nastavitelný přívstřik benzínu pro dané režimy motoru a ochlazení spalování, nebo použít elektronický tlakový systém, např. Valve-protector (Německo).
pokud hodláte investovat do cesty do Pardubic a 700,- Kč za optimalizaci a seřízení za jízdy, rád se budu vašemu vozu věnovat.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Neumíte náhodou i tartarini? Nemohu najít nikoho rozumného, kdo by uměl tento "úžasný" systém. Na stránkách jsem ho neobjevil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#15 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
umím... u dovozce Tartarini jsem pracoval cca 8 let a m.j. jsem školil jeho dealery (dílny)...
#16 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
AEB byla právě výhradním dodavetelem elektroniky pro Tartarini, než je koupil koncern Landi Renzo - tedy i Lovato...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#17 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
O.K. Domluveno. Odjíždím na 14 dnů mimo ČR, pak se na optimalizaci a seřízení rád objednám. Motor je atmo, přímaz je podtlak (aktuálně nastaveno "6 kapek/minuta"). DanLPG Prokop píše:Lovato má dnes jednu z nejlepších elektronik vůbec (AEB) a mechanicky je také velmi stabilní, zejména sady OBD se vstřikovači typu "K", což je tento případ. Sada bez problémů ukrmí 220 kW bez přepínání. U přeplňovaného motoru se ale musí bezpodmínečně provést ruční nastavení mapy za jízdy a zejména v režimu max. výkonu (kde nefunguje regulace bohatosti) - při ponechání kalibrační mapy hrozí poškození motoru, ventilů, katalyzátoru.... a je jedno jestli jde o Stag, Lovtec, lovato atd..... stejně tak u všech systémů se vybírají trysky vstřikovačů podle výkonu a objemu přepočítaného na válec.
Dále: Použití podtlakového systému ochrany výfukových ventilů je u přeplňovaného motoru naprosto zásadní pochybení. jednak systém za jízdy prakticky nefunguje a při zátěži snižuje plnící tlak a "rozhodí" korekce bohatosti a může docházet ke zvýšení spotřeby, poškozování katalyzátoru atd, atd.... Tyto motory při běžném používání dodatečnou ochranu ventilových sedel nepotřebují, při vysoké zátěži (provoz s přívěsem, častý dálniční provoz, sportovní styl jízdy apod.) lze u Lovata řešit široce nastavitelný přívstřik benzínu pro dané režimy motoru a ochlazení spalování, nebo použít elektronický tlakový systém, např. Valve-protector (Německo).
pokud hodláte investovat do cesty do Pardubic a 700,- Kč za optimalizaci a seřízení za jízdy, rád se budu vašemu vozu věnovat.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#18 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
2 Danniel74:
Jak to dopadlo?
Jak to dopadlo?
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#19 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Ahoj. Mám nové vstřiky Valtek T30. Montáž je zatím prachsprostě odfláklá, ale systém funkční. Dojezd se snížil ze 440 km na cca. 400 (na 50 litrů LPG). Zhasla kontrolka motoru. Přepnutí paliv nelze poznat, rozdíl ve výkonu není patrný, přepínání paliv v zátěži nezjistitelné, okamžité.
Bude následovat: montáž na čisto, kalibrace systému. Pak nahodím foto. Dan
Bude následovat: montáž na čisto, kalibrace systému. Pak nahodím foto. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#20 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Super, díky za odpověď.
Odfláklá montáž je ta prvotní, nebo ta stávající po opravě ? Nedostatek času při předělávání, nebo ?
Odfláklá montáž je ta prvotní, nebo ta stávající po opravě ? Nedostatek času při předělávání, nebo ?
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#21 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Po delší době provozu na LPG se mi rozsvítila kontrolka check engine...
Po načtení chyby se jedná o bohatou směs, vymazal jsem , ale chyba se po pár desítkách km objevila znovu...
A tak bude potřeba systém doseřídit.
Tak jsem připojil plynovou diagnostiku a našel tam možnost aktivní přizpůsobitelnost, kterou v současnosti nemám aktivovanou.
Co se stane když ji aktivuji?
Představuji si že by se systém mohl sám dorovnat...
Ale to bych chtěl asi moc..
Umí někdo zde poradit, chtěl bych zkusit doladit sám.
Po načtení chyby se jedná o bohatou směs, vymazal jsem , ale chyba se po pár desítkách km objevila znovu...
A tak bude potřeba systém doseřídit.
Tak jsem připojil plynovou diagnostiku a našel tam možnost aktivní přizpůsobitelnost, kterou v současnosti nemám aktivovanou.
Co se stane když ji aktivuji?
Představuji si že by se systém mohl sám dorovnat...
Ale to bych chtěl asi moc..
Umí někdo zde poradit, chtěl bych zkusit doladit sám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4926
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Taky mohla odejít lambdasonda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#23 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Dej mapu a jet se projet měj sebou obd čtečku nebo něco podobného kde sou vidět korekce směsi dlouho doba korekce by měla být na nulach pokud bude -1 ,-2 , vubec to nevadí radši o něco bohatší nežli chudá, a odladit tak v různých stupních zátěže, nebo podle doby vstriku aby doba vstriku benzinu byla přibližně stejná jak doba vstriku benzinu při jízdě na plyn nebo od 1000 ot oznac celou mapu a dej -10 ale to v krajním případě
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#24 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Tak nad označením celé mapy jsem přemýšlel, ale přišlo mi to jako špatná volba, ale v nejhorším by to mohlo zabrat.
Časy vstřiků jsem pozoroval zatím jen ve volnoběhu a už tam jsou znát rozdíly cca 15% benzínových časů.
Časy vstřiků jsem pozoroval zatím jen ve volnoběhu a už tam jsou znát rozdíly cca 15% benzínových časů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#25 LPG systém Lovato profesionální seřízení, KAM JET?
Když máš (příklad) 3,56 benzín a při jízdě na plyn 2,89 tak to máš na plyn bohatý čili musíš ubrat aby čas vstriku benzinu na lpg byl stejný jak na benzín, ono to správně má být trošku bohatší ale ne o moc cca o 0,10 ms
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 508 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 19 Odpovědi
- 3279 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 9 Odpovědi
- 759 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker
-
- 14 Odpovědi
- 2798 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od maxvendy