Zkušenosti s LPG 2.5T

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 31
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Bezvolvovec. Zatim...

#126 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od BezVolvovec »

Detonace pri otevrenym ventilu to je uplne jinej rozmer zavady :)
No fuj.

Moje informace jsou obecne.
Kdyz uz se to lpg tak rozhorelo tady :)

Jestlize konstrukteri pocitaji s urcitymi teplotami, voli pro ne vhodne materialy. Pokud jsou pak instalaci lpg teploty horeni a zplodin vyssi. Dochazi k jinemu opotrebeni nez bylo vypocteno. Jak to se snahou fabrik naddimenzovavat cokoliv je, si asi nebudem delat velky iluze.

Kdyz uz k tomu pozkozeni dojde, je dobry si najit pro dany motor dodavatele sedel a ventilu ktery disponuje "LPGtunning" verzi sedla i ventilu.
Superdobry je mit tovarni manual od danyho motoru kde je seznam potrebnych hodnot. Napriklad vuli mezi ventilem a voditkem. Ne vsechny motory se spokoji s obecne rozsirenou hodnotou dve setiny.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#127 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Romulusw »

martinopel píše:Zaklepaé ventily je pojem z dob litinových hlav,kde se sedlo ventilu zafrézovávalo přímo v litině.Příchodem celohliníkových hlav jsou všechna sedla vsazovaná a jsou ocelová!!!Je možné,že někteří výrobci motorů dělají tato sedla ze sračkoidního materiálu,ale Volvo k nim určitě nepatří.Jak jsem již psal problém je vždy u špatně seřízené směsi(převážně chudé) kdy dochází k detonacím při otevřeném ventilu a tím k jeho podpálení,následně upálení.Styčná plocha mezi ventilem a sedlem zůstává nezměněná a vůle se vymezuje teprve zafrézováním sedla a zalapováním ventilu.Toliko k osvětě a pohádce o zaklepávání ventilů u Volva.Podpálit ventily se u benzínu téměř nestává,protože řídící jednotka snímá ze snímače klepání a podle toho patřičně upraví předstih a bohatost směsi.
Naprosto souhlasím. Už blahé paměti, sovětské žigulíky v sedmdesátých letech, měly v hliníkových hlavách sedla z jakéhosi "lepšího materiálu" a vůle ventilů se téměř neměnily, třeba 50tis. km. Pokud se začaly měnit, tak pouze vlivem ubývání materiálu na plochách vahadel.
Proto taky u těch aut nebyl žádný problém s přechodem na bezolovnatý benzín.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 35
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#128 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Bibis »

Nejsem automechanik, ale motor jsem viděl komplet rozebraný a myslím, že podpálené/upálené ventily bych snad poznal. Nemyslím si, že by mě servisák tahal za nos (mám k tomu dobré důvody). Možná formulace "zaklepané ventily" není úplně správná, ale předpokládal jsem, že to vystihne podstatu problému. Primární problém byl v sedlech ventilů (myslel jsem, že to je v podstatě to samé). Co jsem tak hledal na netu tak pro můj motor se tvrzená nedělají. Dělají se až pro novější 2,5FT - vyšší teploty při provozu na Ethanol.
V době kdy jsem přestavbu realizoval tak tu GreenFuel měl nejlepší recenze, proto jsem si výlet do Brna udělal. To že se názory po čase změnily už neovlivním.
Auto Ambo byla první volba pro montáž přímazu + komplet kontrolu jak motoru po "GO" tak hlavně LPG. Mluvil jsem s majitelem (Jean?), byl velmi ochotný (tímto ještě jednou děkuji), ale bohužel ani při třetím telefonátu jsem z něj nedostal termín a alespoň přibližný nástřel ceny. Nicméně mluvili jsme (doporučoval) o elektronickém přímazu.
T.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

GDPR_user

#129 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od GDPR_user »

Bibis píše:Nejsem automechanik, ale motor jsem viděl komplet rozebraný a myslím, že podpálené/upálené ventily bych snad poznal. Nemyslím si, že by mě servisák tahal za nos (mám k tomu dobré důvody). Možná formulace "zaklepané ventily" není úplně správná, ale předpokládal jsem, že to vystihne podstatu problému. Primární problém byl v sedlech ventilů (myslel jsem, že to je v podstatě to samé).
Tak nám tedy popiš,jak jsi poznal,že jsou ventily zaklepané? Třebas se něčemu přiučím. :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 35
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#130 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Bibis »

martinopel píše:
Bibis píše:Nejsem automechanik, ale motor jsem viděl komplet rozebraný a myslím, že podpálené/upálené ventily bych snad poznal. Nemyslím si, že by mě servisák tahal za nos (mám k tomu dobré důvody). Možná formulace "zaklepané ventily" není úplně správná, ale předpokládal jsem, že to vystihne podstatu problému. Primární problém byl v sedlech ventilů (myslel jsem, že to je v podstatě to samé).
Tak nám tedy popiš,jak jsi poznal,že jsou ventily zaklepané? Třebas se něčemu přiučím. :wink:
Znovu opakuji, že nejsem automechanik a "zaklepané ventily" jsem bral jako terminus technicus. Formulace poškozená ventilová sedla už Tě uspokojí???
Reagoval jsem pouze na Tvojí poznámku že musí být upálené ventily - tak nemusí. Něčeho takového bych si všiml i já:
Přílohy
upaleny_ventil.jpg
upaleny_ventil.jpg (49.74 KiB) Zobrazeno 5713 x
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

GDPR_user

#131 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od GDPR_user »

Tak to zkusíme jinak.Co se stane,když se ventil zaklepe??Neřeš pojmenování,ale popiš problém.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 35
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#132 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Bibis »

Závadu jsem popsal jak jsem nejlépe mohl a uměl - už k tomu nemám co dodat.
Díky za konstuktivní připomínky, něco jsem se snad přiučil. Bohužel radu kam na servis/montáž přímazu v Praze jsem se nedozvěděl, což je už stejně jedno neb je namontováno.

Edit pro Martinaopla - co se vlastně stalo:
Ráno po ujetí cca 10km se auto začalo "třást", ztratilo výkon, při přidání plynu cukalo, subjektivní pocit jako když jede na 4 válce. Dojel jsem cca 3km do garáže a pak už auto cestovalo jenom na plaťáku (aby se nepo.... něco víc).
Naposledy upravil(a) Bibis dne 17 lis 2016 21:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

GDPR_user

#133 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od GDPR_user »

Bibis píše:Závadu jsem popsal jak jsem nejlépe mohl a uměl - už k tomu nemám co dodat.
Díky za konstuktivní připomínky, něco jsem se snad přiučil. Bohužel radu kam na servis/montáž přímazu v Praze jsem se nedozvěděl, což je už stejně jedno neb je namontováno.
Jde o to,aby jsi pochopil k čemu dojde při zaklepání ventilu.Pak pochopíš vše ostatní.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 35
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#134 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Bibis »

martinopel píše:
Bibis píše:Závadu jsem popsal jak jsem nejlépe mohl a uměl - už k tomu nemám co dodat.
Díky za konstuktivní připomínky, něco jsem se snad přiučil. Bohužel radu kam na servis/montáž přímazu v Praze jsem se nedozvěděl, což je už stejně jedno neb je namontováno.
Jde o to,aby jsi pochopil k čemu dojde při zaklepání ventilu.Pak pochopíš vše ostatní.
Obávám se, že to už je pro mě španělská vesnice..... Ale pokud to jde ve stručnosti tak to třeba poberu.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha 9 - Kyje
Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'

#135 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od lubooos »



Nejake to video zde. Pokud jsou sedla zaklepane nebo podpalene. Nedolehaj ventily tesne na hlavu a je to spatne. Ztraci se komprese a neni tlak ve valcich. Prinejhorsim se ventil utrhne a spadne do valce.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#136 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Ono nejdůležitější je, že zaklepáváním ventilů (sedel) se zmenšuje vůle mezi vačkou a zdvihátkem až do té míry, že mezi ventilem a sedlem zůstane mezírka a tou při zapálení směsi uniká ta zapálená směs zpět do sání (nebo do výfuku). A to je pro ventil jako kdyby jsi vzal autogen s řezákem a do ventilu říznul no a skončí to jako na tom obrázku ventilu výše.
Je to pak otázka pár kilometrů než se to pos.re úplně a ztratí se komprese na válci. :wink:
Takže když si člověk nechá čas od času zkontrolovat vůli ventilů a případně se ta vůle upraví tak k něčemu takovému nedojde.
Ale samozřejmě základ je mít dobře seřízené LPG!!! Pak se vůle nezmenšují. :)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 35
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#137 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Bibis »

raolsa píše:Ono nejdůležitější je, že zaklepáváním ventilů (sedel) se zmenšuje vůle mezi vačkou a zdvihátkem až do té míry, že mezi ventilem a sedlem zůstane mezírka a tou při zapálení směsi uniká ta zapálená směs zpět do sání (nebo do výfuku). A to je pro ventil jako kdyby jsi vzal autogen s řezákem a do ventilu říznul no a skončí to jako na tom obrázku ventilu výše.
Je to pak otázka pár kilometrů než se to pos.re úplně a ztratí se komprese na válci. :wink:
Takže když si člověk nechá čas od času zkontrolovat vůli ventilů a případně se ta vůle upraví tak k něčemu takovému nedojde.
Ale samozřejmě základ je mít dobře seřízené LPG!!! Pak se vůle nezmenšují. :)

No, k něčemu takovému došlo, protože komprese na druhém válci byla velmi nízká (je možné něco kolem 2?).
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#138 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Psal jsi, že jsi viděl motor rozebraný, takže ti i ukázali vadné součástky ne? Pokud ti ty špatné sací ventily ukázali, tak vypadaly podobně jako ten ventil výše?
Komprese by odpovídala.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#139 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Makronis »

Před pár týdny měl Martinopel sundanou hlavu na moji 2,5T s 315t km, z toho asi 110t na lpg a z hlediska tohoto tématu byl motor OK, kdyžtak mě může Martin opravit. Prostě je to o seřízení.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

GDPR_user

#140 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od GDPR_user »

Makronis píše:Před pár týdny měl Martinopel sundanou hlavu na moji 2,5T s 315t km, z toho asi 110t na lpg a z hlediska tohoto tématu byl motor OK, kdyžtak mě může Martin opravit. Prostě je to o seřízení.
Přesně tak,nebýt prasknutí rozvoďáku,tak to jezdí dále,žádné zaklepaní se nekonalo.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#141 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Romulusw »

No, třeba někdo vytáhne poslední "argument" - vyhoří vám katalyzátor a budete to mít pěkně drahý :D to už jsem taky slyšel.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 31
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Bezvolvovec. Zatim...

#142 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od BezVolvovec »

raolsa píše:Ono nejdůležitější je, že zaklepáváním ventilů (sedel) se zmenšuje vůle mezi vačkou a zdvihátkem až do té míry, že mezi ventilem a sedlem zůstane mezírka a tou při zapálení směsi uniká ta zapálená směs zpět do sání (nebo do výfuku). A to je pro ventil jako kdyby jsi vzal autogen s řezákem a do ventilu říznul no a skončí to jako na tom obrázku ventilu výše.
Je to pak otázka pár kilometrů než se to pos.re úplně a ztratí se komprese na válci. :wink:
Takže když si člověk nechá čas od času zkontrolovat vůli ventilů a případně se ta vůle upraví tak k něčemu takovému nedojde.
Ale samozřejmě základ je mít dobře seřízené LPG!!! Pak se vůle nezmenšují. :)
No ta komprese se ztrati uz presne v tom momente, kdy unika zapalena smes nebo vyfukovane spaliny jinam nez maji.
Na ten stav by chytrejsi OBD melo zareagovat daleko driv nez dojde ke kritickemu pozkozeni.

Proto zactavam laicky nazor, ze "kontroly vuli" jsou nadbytecny.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#143 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Romulusw »

BezVolvovec píše: No ta komprese se ztrati uz presne v tom momente, kdy unika zapalena smes nebo vyfukovane spaliny jinam nez maji.
Na ten stav by chytrejsi OBD melo zareagovat daleko driv nez dojde ke kritickemu pozkozeni.

Proto zactavam laicky nazor, ze "kontroly vuli" jsou nadbytecny.
Diagnostika nepozná, že se vůle zmenšují, protože na to nemá nástroj. Stejné je to s kompresí (i když tam možná pozná jisté nesrovnalosti ve spalinách, když to začne foukat, ale to je už pozdě).
Proto se kontrolují vůle ventilů.

U aut s hydraulickými zdvihátky se vůle tvoří automaticky, maximálně při poškození se zvětší, protože olej nedrží v hydroštelu (ventily začnou "cvakat").
Když motor déle stojí a hydroštely nedrží, tak po nastartování ventily "cvakají" (velká vůle), než se naplní olejem a dále mají vůli, jakou mají mít, nebo o málo větší.

U šroubovacích nastavitelných vahadel je to stejné jako u pevných podložek. Co se tam nastaví (ať šroubováním, nebo správně tlustou podložkou) to tam prostě je a může se to změnit jen opotřebením styčných ploch (mezi vačkou a vahadlem, nebo vačkou a zdvihátkem) do plusu (větší vůle), nebo "zaklepáním ventilu" do mínusu (menší vůle).
Zaklepání je v současné době při použití současných materiálů nepravděpodobné.

Největší nebezpečí spočívá v opotřebení styčných ploch ventilu a jeho sedla nevhodným nastavením spalované směsi.

Když je směs "chudá", hoří ještě po opuštění válce ve výfukovém potrubí a nadměrně tepelně namáhá tělo ventilu, které po jisté době začne ubývat a dojde ke zmenšení vůle až do chvíle, kdy to začne při kompresi a zážehu foukat. Pak již to jde velice rychle a dopadne to jako ventil na obrázku.

Proto je správné nastavení směsi (a je úplně jedno jestli benzínu, nebo propanu) tak důležité.
U benzínu se o to stará ECU (když je vše vpořádku) u LPG se o to stará řídící jednotka plynu, kterou musí někdo nastavit.

Ten někdo je v celém procesu nejdůležitější osobou.

Je to tak správně? 8)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 31
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Bezvolvovec. Zatim...

#144 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od BezVolvovec »

Ano, naprosto spravne! LOL dik!

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#145 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Zajsoft »

Romulusw píše: U benzínu se o to stará ECU (když je vše vpořádku) u LPG se o to stará řídící jednotka plynu, kterou musí někdo nastavit.
No hlavne u LPG(kdyz pominu prehistoricke systemy a nektere radoby umelce co si myslej, ze ruzna cidla nejsou potreba, ze vse funguje v defaultu a ODB II korekce je zbytecna) se vychazi z toho co posila benzinova ECU, LPGckova se od toho odpichne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha 9 - Kyje
Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'

#146 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od lubooos »

Mam montovano u LPG-Vanek.cz . Uz druhe auto, ted 2,5T a jsem naprsoto spokojen. Vzdy rychla a kvalitni prace. Ceny pekne.
Po 1tis km probehne kontrola a jezdi se dal. Zatim jsem nemel problem.

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#147 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Conan »

Uvádím jen pro info pro případné zájemce, LGP v autě je 5 let, je to Magic III bez přimazávání, najeto 100.000 km na LPG, cena za montáž byla 30.000Kč.
Tento rok se dávaly nové LPG vstřiky a směšovač (cca 4.500Kč i s filtry a prací).
Spotřeba LPG kolem 14-14,5L na 100 km a k tomu tak 1L benzínu.
Cenově to pak přirovnávám, že jízda na LPG se rovná spotřebě 8L benzínu.
Na benzín mi to bere kolem 12L na 100 km.
Takže se jedná o úsporu cca 4L benzínu na 100 km.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#148 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od paconni »

Ahoj,

mam ted takovou situaci:

Auto je po servise - oleje, origo svicky, filtry a STK (vcetne nastaveni map a vymene filtru). Vse na prvni pohled vypada OK. Auto ale jak na benzin, tak i na plyn nejede jak ma - pri prudsim pridani ma plyn tendenci vypinat a na benzin jaksi "houpe" vykon.

Chystam se vycistit PCV a klapku+vahu vzduchu. Muze to byt tim? Na diagnostice (origo) vse OK...

Diky moc
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#149 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Zkus to vyčištění klapky, mě to kdysi taky pomohlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#150 Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od homy »

Já mám magic II od skutečných 120t km v roce 2012.
Nyní ve 161t km a v roce 2017 výměna vstřikovačů + servis, cca 4.500,-
Od koupi na začátku 2014 se ještě měnil reduktor za cca 4-5t.

Koupil jsem to již s plynem, sám bych investici hodně zvažoval snad jen při nájezdu 20 tkm ročně.

Co beru i jako nevýhodu, tak jsem v Praze nenašel kvalitní Volvo servis, který by dělal i plyn, Brno to má mnohem lepší s AMBO.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“