Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#176 Zkušenosti s LPG 2.5T
ja mam KME Gold a po 150 000km zadny problem...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#177 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak mě zas včera nahlodal známej mechanik takovym způsobem, že snad tu rezervaci na 18.10 zrušim
Tady jsem četl x pozitivních reakcí, sám jsem definitivně přesvědčenej o zástavbě LPG a pak tě během hodiny
někdo tak znejistí, že máš sto chutí se na LPG vys*** a místo toho koupit 19T a dál jezdit v benzínu.
B 5254 T2 se stávajícíma úpravama (chip, vejfuk,ic88,tcvt5) + LPG prý odejde do roka a budu bez motoru.
Moc pěkně prosím, napište mi sem někdo, že je ten mechanik zabedněnej petrol head (nikdy nevlastnil auto na LPG),
co tomu nerozumí, ať má moje dušička pokoj a začne to taky jezdit krapet úsporně.
Teď dlouhodobě 12,5L x 37,50kč (Verva a jiné 100oktany), pak i kdyby 15,16L x 15kč, furt se to vrátí při nájezdu
20 000km za rok a něco
Tady jsem četl x pozitivních reakcí, sám jsem definitivně přesvědčenej o zástavbě LPG a pak tě během hodiny
někdo tak znejistí, že máš sto chutí se na LPG vys*** a místo toho koupit 19T a dál jezdit v benzínu.
B 5254 T2 se stávajícíma úpravama (chip, vejfuk,ic88,tcvt5) + LPG prý odejde do roka a budu bez motoru.
Moc pěkně prosím, napište mi sem někdo, že je ten mechanik zabedněnej petrol head (nikdy nevlastnil auto na LPG),
co tomu nerozumí, ať má moje dušička pokoj a začne to taky jezdit krapet úsporně.
Teď dlouhodobě 12,5L x 37,50kč (Verva a jiné 100oktany), pak i kdyby 15,16L x 15kč, furt se to vrátí při nájezdu
20 000km za rok a něco
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#178 Zkušenosti s LPG 2.5T
Musíš ísť k LPG positive mechanikovi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#179 Zkušenosti s LPG 2.5T
Musíš věřit, nechat kontrolovat, udělat to u někoho, kdo to umí a servisovat to u něj. A pak doufat. No a když se ti motor odporoučí, tak do toho pár desítek tisíc naliješ a cajk, jezdíš znovu. Jako škudlit peníze na účtě? Vždyť ti jejich hodnotu postupně a vytrvale požírá inflace.
A teď vážně. Pokud jezdí plno lidí se stejným motorem a bez úprav a na LPG a cajk, tak proč by to nešlo s upraveným motorem? Je potřeb a naladit LPG, aby to stíhalo dané výkony, asi to bude chtít přívstřik benzínu, aby jsi tím chladil hořící směs. A asi to bude chtít jezdit s rozumem = když budeš chtít závodit, přepni to plně na benzín. Když budeš normálně jezdit a občas předjedeš, tak to neřeš.
A teď vážně. Pokud jezdí plno lidí se stejným motorem a bez úprav a na LPG a cajk, tak proč by to nešlo s upraveným motorem? Je potřeb a naladit LPG, aby to stíhalo dané výkony, asi to bude chtít přívstřik benzínu, aby jsi tím chladil hořící směs. A asi to bude chtít jezdit s rozumem = když budeš chtít závodit, přepni to plně na benzín. Když budeš normálně jezdit a občas předjedeš, tak to neřeš.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#180 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ti by mě zajímalo čím ten mechanik argumentoval. Protože když je plyn dobře zastavěný a vyladěný tak s ním není problém i ve výkonnějších motorech.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#181 Zkušenosti s LPG 2.5T
Díky, tak nepolevim . Auto jde do "starejch" Strakonic http://www.lpg-autogascentrum.cz/. Asi ze zvyku,
už nám tam dělali x aut. Vím, že se to rozhádalo a většina přešla sem https://lpg-agcplus.cz/cs/, ale po
rychlejší odpovědi z autogascentrum, jsem to už nechal.
Pokud na tom bude dělat pan Král, tak se nebojím. Pokud někdo novej, kdo se na tom bude učit,
tak potěš koště
už nám tam dělali x aut. Vím, že se to rozhádalo a většina přešla sem https://lpg-agcplus.cz/cs/, ale po
rychlejší odpovědi z autogascentrum, jsem to už nechal.
Pokud na tom bude dělat pan Král, tak se nebojím. Pokud někdo novej, kdo se na tom bude učit,
tak potěš koště
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#182 Zkušenosti s LPG 2.5T
Kdybych chtěl být hrubý, tak bych napsal, že ten "mechanik" je kretén. Ale já to neudělám, protože jsem si dal socialistický závazek, že se budu chovat slušně ;-D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#183 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak je ze mě taky lpgčkář - STAG 300 QMAX s dvěma reduktory a zesíleným rozvodem LPG + 70L nádrž, motor: B5254 T2
V nízkých a středních otáčkách prakticky skoro nepoznám rozdíl v porovnání se 100 oktanem. Přecvaknutí do plynu slyším
jen kvůli cvaknutí v nádrži v kufru, na otáčkách a chodu se to neprojeví vůbec. Dost mě to překvapilo, už sem vystřídal
dost aut s LPG a vždy člověk cejtil p*delí ten moment, kdy auto přešlo do režimu LPG, půlvteřinový, skoroneznatelný
minizáškub - tady zatím paráda, cítit není nic, jen akustické cvaknutí.
Ve vysokých otáčkách jsem to zatím nehonil, párkrát se to dostalo k 5 000ot při předjíždění. Tam jsem subjektivně cítil,
že benzín by asi tlačil trošku víc, ale nic propastného. Celkově zatím velká spokojenost. Se spotřebou a chováním
v mrazech se ozvu za pár měsíců, zatím máme najeto v LPG sotva 500km
V nízkých a středních otáčkách prakticky skoro nepoznám rozdíl v porovnání se 100 oktanem. Přecvaknutí do plynu slyším
jen kvůli cvaknutí v nádrži v kufru, na otáčkách a chodu se to neprojeví vůbec. Dost mě to překvapilo, už sem vystřídal
dost aut s LPG a vždy člověk cejtil p*delí ten moment, kdy auto přešlo do režimu LPG, půlvteřinový, skoroneznatelný
minizáškub - tady zatím paráda, cítit není nic, jen akustické cvaknutí.
Ve vysokých otáčkách jsem to zatím nehonil, párkrát se to dostalo k 5 000ot při předjíždění. Tam jsem subjektivně cítil,
že benzín by asi tlačil trošku víc, ale nic propastného. Celkově zatím velká spokojenost. Se spotřebou a chováním
v mrazech se ozvu za pár měsíců, zatím máme najeto v LPG sotva 500km
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#184 Zkušenosti s LPG 2.5T
Vypada to na cistou praci.
Primazavani tam nemas?
Ja mel LPG nastaveny tak aby se mi pri cca 5000 otackach vypinalo a tlacilo to na benzin
Primazavani tam nemas?
Ja mel LPG nastaveny tak aby se mi pri cca 5000 otackach vypinalo a tlacilo to na benzin
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#185 Zkušenosti s LPG 2.5T
Asi myslis privstrik, ne? Kdyz by to melo v techto otackach vylozene prepnout, tak to by asi nebylo moc dobry.xSam píše:Vypada to na cistou praci.
Primazavani tam nemas?
Ja mel LPG nastaveny tak aby se mi pri cca 5000 otackach vypinalo a tlacilo to na benzin
Privstrik..to jest, ze to tam k tomu plynu nahoni jeste nejaky benzin, to ano, to se da nastelovat a funguje to dobre a je to i celkem dobry pro motor.
Hlavne by to asi chtelo elektronicky primaz plynu a k tomu pripadne pridat kvuli vykonu ten privstrik benzinu...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#186 Zkušenosti s LPG 2.5T
Dají se nastavit i otáčky, kdy to přepne na benzín. Viděl jsem to právě u Stagu. Já mam taky nastaven přívstřik, tzn. že dává 50% LPG a 50% benzínu a funguje to dobře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#187 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ne, myslim primazavani ventilovych sedel pomoci aditiva, neboli FlashLube. Coz nesouvisi s prepinanim na benzi.
Ja mel taky STAG a mel jsem nastaveno plne prepnuti na benzin pri vysokych otackach aby to melo co nejvyssi vykon na spicce.
Prepnuti nepoznas.
Ja mel taky STAG a mel jsem nastaveno plne prepnuti na benzin pri vysokych otackach aby to melo co nejvyssi vykon na spicce.
Prepnuti nepoznas.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#188 Zkušenosti s LPG 2.5T
Správně, je to bandaska s aditivem navíc. Jedna nám vystačí tak cca na 5000km a stojí 700.- (teda od Prinsu, ostatní budou asi levnější)
V autě to pak vypadá cca takto:
https://www.prinsautogas.com/en/products/valvecare/valvecare.html
V autě to pak vypadá cca takto:
https://www.prinsautogas.com/en/products/valvecare/valvecare.html
xSam píše:Ne, myslim primazavani ventilovych sedel pomoci aditiva, neboli FlashLube. Coz nesouvisi s prepinanim na benzi.
Ja mel taky STAG a mel jsem nastaveno plne prepnuti na benzin pri vysokych otackach aby to melo co nejvyssi vykon na spicce.
Prepnuti nepoznas.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#189 Zkušenosti s LPG 2.5T
Rozmluvili mi to u předchozí V70 jsem měl přímaz ventilů a v podstatě jsem si ho vydupal - ve Strakonicích tvrdili, že pro můj
motor je to zbytečné. U téhle V70 jsem se s nima už nehádal a nechal namontovat bez přímazu
motor je to zbytečné. U téhle V70 jsem se s nima už nehádal a nechal namontovat bez přímazu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#190 Zkušenosti s LPG 2.5T
přímaz je fakt na pikaču, lepší je přívstřik benzínu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#191 Zkušenosti s LPG 2.5T
Primaz neni nikdy na pikacu. Budto pomaha a nebo neskodi. Treba rozpousti sracky v nekvalitnim lpg apod.To uz mi prijde vytaceni motoru nad 5 tis otacek na lpg celkem na pikacu. Ja si dal primaz a zrusil privstrik. Nepotrebuju zavodit. Toliko z me strany.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#192 Zkušenosti s LPG 2.5T
Taky nepotřebuju závodit, ale bezpečně předjíždět ano a občas se ostře projet mě taky baví. Jinak bych si koupil 2,4l atmosféru a ne T6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#193 Zkušenosti s LPG 2.5T
nevim jak chodi ten tlakovy primaz u turbo motoru. Ten klasicky jak to tam jen tak kape je na prd, nikdo nevi do jakeho valce se kapka nasaje. Sani je tim sajratem pak taky zalepene.
Muj nazor je ze auto ktere ma nekvalitni sedla a ventily nema byt provozováno na LPG. Primaz neprimaz. Prikladem toho jsou napr. Ford motory, japonci, francouzi.
2,5T je z tohoto pohledu OK. Za predpokladu ze je spravne namontovano a serizeno to 200 000km vydrzi, ikdyz se clovek vyuziva obcas plny výkon.
Muj nazor je ze auto ktere ma nekvalitni sedla a ventily nema byt provozováno na LPG. Primaz neprimaz. Prikladem toho jsou napr. Ford motory, japonci, francouzi.
2,5T je z tohoto pohledu OK. Za predpokladu ze je spravne namontovano a serizeno to 200 000km vydrzi, ikdyz se clovek vyuziva obcas plny výkon.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#194 Zkušenosti s LPG 2.5T
to je auto od auta a ne vyrobce od vyrobce.
Kamos ma pezota 407 a ma na lpg bez primazu nalitano pres 250 tis km a to teprve ted menil vstriky. A tankuje vsude mozne. Auto ma najeto pres 430 tis km celkem, ale pry je o ca 100 tis stocene, takze mozna pres 500 tis. Klasickej dvoulitr atmo.
Elektronickej primaz uskodit dle meho nazoru proste nemuze. Ten "kapajici" levnej, ten ano.
Pokud ma nejaky motor ventily na hovno, tak je otazka...poridim si ho za 50 tis, dam do nej lpg za 35 tis i s primazem a pak ujedu s tim 150 tis km..tudiz usetrim skoro 150 tis Kc na poh.hmotach. Nedat tam primaz, tak nazdar bazar motor za nekolik desitek tis Km kaput. Proto se ten primaz dela.
Ja ho radeji nechal pridelat i do Volva...koupil jsem ho uz na LPG, ale bez primazu. Kdykoliv cely ten system se necha vyndat a dat do jineho auta.
Kamos ma pezota 407 a ma na lpg bez primazu nalitano pres 250 tis km a to teprve ted menil vstriky. A tankuje vsude mozne. Auto ma najeto pres 430 tis km celkem, ale pry je o ca 100 tis stocene, takze mozna pres 500 tis. Klasickej dvoulitr atmo.
Elektronickej primaz uskodit dle meho nazoru proste nemuze. Ten "kapajici" levnej, ten ano.
Pokud ma nejaky motor ventily na hovno, tak je otazka...poridim si ho za 50 tis, dam do nej lpg za 35 tis i s primazem a pak ujedu s tim 150 tis km..tudiz usetrim skoro 150 tis Kc na poh.hmotach. Nedat tam primaz, tak nazdar bazar motor za nekolik desitek tis Km kaput. Proto se ten primaz dela.
Ja ho radeji nechal pridelat i do Volva...koupil jsem ho uz na LPG, ale bez primazu. Kdykoliv cely ten system se necha vyndat a dat do jineho auta.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#195 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak jsem napsal na Autoambo. Přes email to nechtějí řešit, že zavolají. Dneska telefon. Pána jsem moc neslyšel, čekal jsem nějakou konečnou cenu, ale bylo to hrozně zmatený. Nejdříve mluvil že za práci chtějí 22K bez DPH a že materiál neví. Když jsem se zeptal kolik by to bylo celkem tak 38K, ale už nevím jestli to je s DPH, nebo bez DPH. Volný termín v Lednu. Asi jsou dobří, ale první dojem nic moc :-/ Kolik jste dávali za přestavbu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#196 Zkušenosti s LPG 2.5T
Já dával za LPG 37.000,- ale to bylo před 8 lety. Dneska jsou ceny jinde. Kvalitní LPG zástavba se dá pořídit i za cca 25.000,- Kč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#197 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tu cenu upřesním a budu se muset podívat na funkci handsfree. Už jsem měl podobné reakce. Něco na tom sluchátku nefunguje tak, jak má. Ale kvalitní zástavba za 25000 se mi jeví, jak nesmysl. Ale třeba někdo provozuje charitu nebo má velmi nízké náklady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#198 Zkušenosti s LPG 2.5T
Leden 2014 30.000,- (Stefanelli, 65l nádrž) najeto přes 50k km bez jediného problému, kontrolka ponorka nevím jak vypadá (doufám, že vůbec svítí )Warcz píše:....... Kolik jste dávali za přestavbu ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#199 Zkušenosti s LPG 2.5T
Snad to nebudete braz zle, ale otec dela 20 let servis mobilu tak nemit ty reference tak bych rekl ze jsem se dovolal do no name garaze. Na webu mate cenu od 32 000 s dph pro 6 valce, tak bych rekl. Dobry den, zakladni cena je xy + doporucuju vetsi nadrz, atd atd. Celkem tolik a tolik s dph. V tom telefonu jsem mel pocit, ze ten motor budete delat poprve a ted nemyslim technicky ale kalkulaci ceny.Jean píše:Tu cenu upřesním a budu se muset podívat na funkci handsfree. Už jsem měl podobné reakce. Něco na tom sluchátku nefunguje tak, jak má. Ale kvalitní zástavba za 25000 se mi jeví, jak nesmysl. Ale třeba někdo provozuje charitu nebo má velmi nízké náklady.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#200 Zkušenosti s LPG 2.5T
Zapomněl jsem dodat dvě podstatné věci.
Výfuk má při provozu na LPG krapet jiný zvuk, takovej (v nadsázce) vysavačovej. Při přepnutí na 100 oktan je zvuk sytější, sportovnější,
auto i sportovně odkašlává při přeřazování - to se u LPG neděje.
Co mě ale překvapilo ze všeho nejvíc, že se ručička na tachometru zasekla při cestě z kopce (Andělské schody a prázdná dálnice) na 260km/h
asi to dělá ta zima a DO88 Big Pack. Na rovině to drželo 245km/h tacho. Když jsem to zkoušel na jaře 2018 ještě bez DO88, tak to po cestě z kopce
kolísalo asi na 238-245km/h tacho. Takže Intercooler určitě zvednul maximálku a rychlost to udrželo i v LPG. Pokoušet to ale znova
nebudu
Výfuk má při provozu na LPG krapet jiný zvuk, takovej (v nadsázce) vysavačovej. Při přepnutí na 100 oktan je zvuk sytější, sportovnější,
auto i sportovně odkašlává při přeřazování - to se u LPG neděje.
Co mě ale překvapilo ze všeho nejvíc, že se ručička na tachometru zasekla při cestě z kopce (Andělské schody a prázdná dálnice) na 260km/h
asi to dělá ta zima a DO88 Big Pack. Na rovině to drželo 245km/h tacho. Když jsem to zkoušel na jaře 2018 ještě bez DO88, tak to po cestě z kopce
kolísalo asi na 238-245km/h tacho. Takže Intercooler určitě zvednul maximálku a rychlost to udrželo i v LPG. Pokoušet to ale znova
nebudu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 40 Odpovědi
- 5654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 5 Odpovědi
- 1270 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 2967 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 349 Odpovědi
- 109481 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi