OLEJ pro motory s LPG
- Autor
- Zpráva
#1 OLEJ pro motory s LPG
Zdarte
...jakej dáváte olej do svých motorů? Já doteď dával Mobil1 5w30 a ve Volvu mi řekli že přejdem na 10w40, protože po ujetí 10tis litr dolívám. Motor nešetřím, jezdím většinou dálnice a pořád 180-220. Nevyznám se v tom, ale tuším že jsem někde četl, že motor s LPG potřebuje právě řidší olej a ne 10w40.
Dejte echo... Díkec
...jakej dáváte olej do svých motorů? Já doteď dával Mobil1 5w30 a ve Volvu mi řekli že přejdem na 10w40, protože po ujetí 10tis litr dolívám. Motor nešetřím, jezdím většinou dálnice a pořád 180-220. Nevyznám se v tom, ale tuším že jsem někde četl, že motor s LPG potřebuje právě řidší olej a ne 10w40.
Dejte echo... Díkec
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#2 OLEJ pro motory s LPG
Kromě delší životnosti olejové náplně díky jejímu menšímu znečištění není žádný rozdíl mezi olejem pro benzín a LPG. Nevím kdo ve Volvu Ti co napovídal ale dodržel bych specifikaci danou výrobcem.vlastiiik píše:Zdarte
...jakej dáváte olej do svých motorů? Já doteď dával Mobil1 5w30 a ve Volvu mi řekli že přejdem na 10w40, protože po ujetí 10tis litr dolívám. Motor nešetřím, jezdím většinou dálnice a pořád 180-220. Nevyznám se v tom, ale tuším že jsem někde četl, že motor s LPG potřebuje právě řidší olej a ne 10w40.
Dejte echo... Díkec
Litr na 10000 km není moc zejména pokud jezdíš tak jak uvádíš.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#3 OLEJ pro motory s LPG
je pravda že mam turbínu...ale pokud bych jezdil 180-220 tak ten litr dolívám možná každých 5tkm, ne-li častěji...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#4 OLEJ pro motory s LPG
Já bych právě taky raději zůstal u té 5w30. Oni mi říkali, že když už mám najeto 208tis km, tak to potřebuje hustší olej, aby vymezil všechny ty vůle co tam už jsou. Akorát jsem teď přešel z jednoho servisu do Autopalace Brno a tam nemají 5w30 mobil1, ale castrol 5w30. Tam by ale až takovej rozdíl být neměl ne, když je stejná viskozita.
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#5 OLEJ pro motory s LPG
hlavně si tam ten castrol lejt nenechej... proč? stačí si projít fórum a přečíst si zkušenostivlastiiik píše:Já bych právě taky raději zůstal u té 5w30. Oni mi říkali, že když už mám najeto 208tis km, tak to potřebuje hustší olej, aby vymezil všechny ty vůle co tam už jsou. Akorát jsem teď přešel z jednoho servisu do Autopalace Brno a tam nemají 5w30 mobil1, ale castrol 5w30. Tam by ale až takovej rozdíl být neměl ne, když je stejná viskozita.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
#6 OLEJ pro motory s LPG
THOmasoj píše:hlavně si tam ten castrol lejt nenechej... proč? stačí si projít fórum a přečíst si zkušenostivlastiiik píše:Já bych právě taky raději zůstal u té 5w30. Oni mi říkali, že když už mám najeto 208tis km, tak to potřebuje hustší olej, aby vymezil všechny ty vůle co tam už jsou. Akorát jsem teď přešel z jednoho servisu do Autopalace Brno a tam nemají 5w30 mobil1, ale castrol 5w30. Tam by ale až takovej rozdíl být neměl ne, když je stejná viskozita.
...právě jsem prolízal fórum a žádný článek ve spojitosit jaký volit olej pro LPG volva jsem nenašel, jinak bych to tu nezakládal
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#7 OLEJ pro motory s LPG
Nechal bych Mobil 5w30 nebo ještě lépeMobil 1 5w50.Co se intervalu týká,tak ten bych zkrátil.Není totiž pravda,že se olej méně ničí.Je sice čistější,ale degraduje více.vlastiiik píše:Zdarte
...jakej dáváte olej do svých motorů? Já doteď dával Mobil1 5w30 a ve Volvu mi řekli že přejdem na 10w40, protože po ujetí 10tis litr dolívám. Motor nešetřím, jezdím většinou dálnice a pořád 180-220. Nevyznám se v tom, ale tuším že jsem někde četl, že motor s LPG potřebuje právě řidší olej a ne 10w40.
Dejte echo... Díkec
#8 OLEJ pro motory s LPG
martinopel píše:Nechal bych Mobil 5w30 nebo ještě lépeMobil 1 5w50.Co se intervalu týká,tak bych měnil co 15000kmvlastiiik píše:Zdarte
...jakej dáváte olej do svých motorů? Já doteď dával Mobil1 5w30 a ve Volvu mi řekli že přejdem na 10w40, protože po ujetí 10tis litr dolívám. Motor nešetřím, jezdím většinou dálnice a pořád 180-220. Nevyznám se v tom, ale tuším že jsem někde četl, že motor s LPG potřebuje právě řidší olej a ne 10w40.
Dejte echo... Díkec
.... ten 5w50 mě celkem láká, asi ho zkusím Ten je hustší nebo řidší oproti 5w30? Mám najeto už 208tis km.
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#9 OLEJ pro motory s LPG
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#10 OLEJ pro motory s LPG
vlastiiik píše:.... ten 5w50 mě celkem láká, asi ho zkusím Ten je hustší nebo řidší oproti 5w30? Mám najeto už 208tis km.
je to jen Tvoje věc zda se necháš přesvědčit zdejšími "odborníky na oleje" ale věz že ten 5W50 neodpovídá specifikaci požadované pro Tvoje auto což je ACEA A1/A5. O olejích je toho tady spostu (hlavně hodně nesmyslů ala jak značka X shit).
Pokud chceš pro svoje auto opravdu to nejlepší tak se prostě drž toho co říká výrobce a neexperimentuj. Ve Tvém případě máš lehkoběžný motor z roku 2005 a ne mašinu jako třeba já z minulého století. Bohužel některé mýty mají životnost delší než je vývoj nových motorů.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 OLEJ pro motory s LPG
Jj, 5W50 je do atmosferickýho motoru blbost
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#12 OLEJ pro motory s LPG
Ing.Magor píše:Jj, 5W50 je do atmosferickýho motoru blbost
.... a ty dáváš co za olej?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#13 OLEJ pro motory s LPG
Dej tam to, co doporučuje výrobce.
Jen bych ti doporučil olej měnit častěji. Doporučovali mi to nezávisle na sobě ve 3 LPG servisech.
Mluvím z vlastní zkušenosti, měním po 10.000 - 12.000 km a nemám sebemenší problém. Spojím to většinou s pravidelnou kontrolou LPG a mám po starostech.
Spotřeba 1lt/ 10.000km je v normě, já když auto honím, mám úbytek i 1lt/ 5.000km....
Jen bych ti doporučil olej měnit častěji. Doporučovali mi to nezávisle na sobě ve 3 LPG servisech.
Mluvím z vlastní zkušenosti, měním po 10.000 - 12.000 km a nemám sebemenší problém. Spojím to většinou s pravidelnou kontrolou LPG a mám po starostech.
Spotřeba 1lt/ 10.000km je v normě, já když auto honím, mám úbytek i 1lt/ 5.000km....
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 OLEJ pro motory s LPG
Já dávám 5W50, jenže já mám vysokotlaký turbo, což je trochu rozdílvlastiiik píše:Ing.Magor píše:Jj, 5W50 je do atmosferickýho motoru blbost
.... a ty dáváš co za olej?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 OLEJ pro motory s LPG
Já dávám Mobil1 5w50. Zrovna se chystám na druhou výměnu co mám auto. Měním po 15 tis. a dolívám taky asi 1 litr na 10 tis. km.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#16 OLEJ pro motory s LPG
Já zapoměl,že jediný odborník jsi tady ty.deanoli píše:vlastiiik píše:.... ten 5w50 mě celkem láká, asi ho zkusím Ten je hustší nebo řidší oproti 5w30? Mám najeto už 208tis km.
je to jen Tvoje věc zda se necháš přesvědčit zdejšími "odborníky na oleje" ale věz že ten 5W50 neodpovídá specifikaci požadované pro Tvoje auto což je ACEA A1/A5. O olejích je toho tady spostu (hlavně hodně nesmyslů ala jak značka X shit).
Pokud chceš pro svoje auto opravdu to nejlepší tak se prostě drž toho co říká výrobce a neexperimentuj. Ve Tvém případě máš lehkoběžný motor z roku 2005 a ne mašinu jako třeba já z minulého století. Bohužel některé mýty mají životnost delší než je vývoj nových motorů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#17 OLEJ pro motory s LPG
Martinopel:
... ale ty to urcite nejsi, Mobile1 5W50
... ale ty to urcite nejsi, Mobile1 5W50
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
#18 OLEJ pro motory s LPG
MaPiv píše:Dej tam to, co doporučuje výrobce.
Jen bych ti doporučil olej měnit častěji. Doporučovali mi to nezávisle na sobě ve 3 LPG servisech.
Mluvím z vlastní zkušenosti, měním po 10.000 - 12.000 km a nemám sebemenší problém. Spojím to většinou s pravidelnou kontrolou LPG a mám po starostech.
Spotřeba 1lt/ 10.000km je v normě, já když auto honím, mám úbytek i 1lt/ 5.000km....
... mě tam dávali doted mobil1 3000xe 5w30. Měním taky po 10tis a pořád mě z Volva vyhazují at měním po 20tis...
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#19 OLEJ pro motory s LPG
.... a ty dáváš co za olej? [/quote]
Já dávám 5W50, jenže já mám vysokotlaký turbo, což je trochu rozdíl [/quote]
... a jakože je ho škoda do mýho motoru, nebo proč do mýho ne?
Já dávám 5W50, jenže já mám vysokotlaký turbo, což je trochu rozdíl [/quote]
... a jakože je ho škoda do mýho motoru, nebo proč do mýho ne?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 OLEJ pro motory s LPG
Každej ti zde bude tvrdit samozřejmě něco jinýho. Ale já dávám 5W50 proto, že turbo více zahřívá olej především když s tím jezdíš svižněji, takže je lepší když má olej višší viskozitu (je hustší při vyšších teplotách). U atmosferickýho motoru tohle nehrozí, takže kdyby bylo na mně a měl bych ten motor co máš ty, tak bych tam lim 5W40, ale je to čistě můj názorvlastiiik píše: ... a jakože je ho škoda do mýho motoru, nebo proč do mýho ne?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#21 OLEJ pro motory s LPG
to je ok, pro závodní vozy se používají i vyšší viskozitní třídy právě pro vysoké teploty.Ing.Magor píše: Každej ti zde bude tvrdit samozřejmě něco jinýho. Ale já dávám 5W50 proto, že turbo více zahřívá olej především když s tím jezdíš svižněji, takže je lepší když má olej višší viskozitu (je hustší při vyšších teplotách). U atmosferickýho motoru tohle nehrozí, takže kdyby bylo na mně a měl bych ten motor co máš ty, tak bych tam lim 5W40, ale je to čistě můj názor
Na druhou stranu naše auta nejsou závodní a v běžných podmínkách je použití "závodních" olejů nesmysl.
Podstatné je, že ve specifikaci předepsané pro vlasiikův vůz se 5W40 nevyrábí. Oleje specifikace A1B1 a A5B5 jsou 0W30 resp. 5W30 a paradoxně jsou právě koncipované pro vysoké teplotní zatížení.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 OLEJ pro motory s LPG
No ale vzhledem k tomu že mám pocit, že říkal že jezdí pořád plnej plyn tak mi přijde ta 5W30 jako nevyhovující. No a teď babo raď jestli to dát podle předepsané spec. a nebo rozumudeanoli píše:to je ok, pro závodní vozy se používají i vyšší viskozitní třídy právě pro vysoké teploty.Ing.Magor píše: Každej ti zde bude tvrdit samozřejmě něco jinýho. Ale já dávám 5W50 proto, že turbo více zahřívá olej především když s tím jezdíš svižněji, takže je lepší když má olej višší viskozitu (je hustší při vyšších teplotách). U atmosferickýho motoru tohle nehrozí, takže kdyby bylo na mně a měl bych ten motor co máš ty, tak bych tam lim 5W40, ale je to čistě můj názor
Na druhou stranu naše auta nejsou závodní a v běžných podmínkách je použití "závodních" olejů nesmysl.
Podstatné je, že ve specifikaci předepsané pro vlasiikův vůz se 5W40 nevyrábí. Oleje specifikace A1B1 a A5B5 jsou 0W30 resp. 5W30 a paradoxně jsou právě koncipované pro vysoké teplotní zatížení.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#23 OLEJ pro motory s LPG
Odborníci používají a radí dle předepsané specifikace.Ing.Magor píše:
No ale vzhledem k tomu že mám pocit, že říkal že jezdí pořád plnej plyn tak mi přijde ta 5W30 jako nevyhovující. No a teď babo raď jestli to dát podle předepsané spec. a nebo rozumu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 OLEJ pro motory s LPG
Je fakt, že můj vůz taky jezdil dlouhou dobu na 0W30 a 0W40 a motoru se nic nestalo
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#25 OLEJ pro motory s LPG
Nechci být negativní ale myslím že pokud nemá nějak upravený motor tak ta specifikaceje v pohodě pokrývá i sportovní jízdu. Pokud jezdí jak "prase" tak auto neklekne na olej, respektive ho olejem nezachráníš a motor nakonec vydrží ze všech součástí ještě nejdéle.Ing.Magor píše:No ale vzhledem k tomu že mám pocit, že říkal že jezdí pořád plnej plyn tak mi přijde ta 5W30 jako nevyhovující. No a teď babo raď jestli to dát podle předepsané spec. a nebo rozumu
Na druhou stranu jezdit 180 -200km/h po dálnicích neznamená, že se auto huntuje. U mého prasáta je to 3500 ot./min. což je "normální" zatížení (ale to je chrocht).
Jde spíš o to jak hodně to vytáčí jak často se dostane do červenýho atd. atd.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek