Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3609
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#51 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od Deshi »

Doufám, že se tohohle nedožiju - mám taky PRINS, zatím tady v republice je na něm najeto cca 80tis km.
Krom jednoho případu, kdy mi auto přestalo na plyn táhnout (vyřešeno právě u kluků v Kobylnicích výměnou pův. palivového filtru za správný a přenastavením ŘJ), si na tento systém opravdu nemohu stěžovat.
Má spotřeba (je pravda, že jezdím dost dálnici) je docela myslím pohodě - na svou nádrž (asi 45l) - běžně dotancovávám 35-38l a běžně na ni jezdím 280-300km. Takže já bych těch cca 12l/100 km mohl mít.
Jezdím trasu - Dolní Roveň - D11 - Praha Dejvice a zpět - tedy asi 50km okresky a vesnice, 200km dálnice, 40km Praha.

Vždy to dávám na jednu nádrž
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 3.2 MY08, XC90 V8 MY05

#52 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od Mitnick »

Přidávám ještě drobný update k mé zkušenosti s panem Outratou.

Zhruba od konce léta jsem zaregistroval to, že mi na dně kufru, tj. okolo bývalé rezervy a nyní tlakové nádrže, stojí cca 2 cm vody. Přijedu do servisu, chlapi otevřou víko a první reakce byla : "Fuj, který hovado nalepilo tu nádrž na montážní pěnu?". Vodu odstranili, kufr vysušili, zkontrolovali kdeco, ale nebylo kudy by se voda dostala skrze nějakou zjevnou chybu na autě (např. přes světlo, těsnění, atd.).

Dnes jsem byl přezouvat a technik, který mj. taky dělá auta i plyn, když viděl, jak tam p. Outrata osadil tu nádrž, tak mu stály vlasy na hlavě. Montážní pěna?? Která je hořlavá?? "Na to bych teda revizi nedal, měl bych strach se pod to podepsat" - to byla jeho reakce. Jako zdroj vody v kufru odhadl špatně utěsněný bezpečnostní ventil z plynové nádrže pod auto. A vzhledem k tomu, že montážní pěna rozdělila prostor kolem nádrže na 4 oddělené sekce, tak přes jakýsi špunt, který na dně kufru je, se dá vypustit pouze jedna ta část. Čili voda ve třech rozích stojí dál, v jednom je vypuštěná. Řešení? "Vyndat nádrž, odstranit montážní pěnu, pořádně utěsnit bezpečnostní ventil a pak nádrž zpět osadit na gumové těsnění."

Outratovi jsem ani nevolal, docela si umím představit jeho reakci - já nic, já jsem všechno udělal dobře, to máte beztak posraný auto a teče vám to tam kdovíkudy. Do kufru si vyvrtejte díru, ať voda odtíká pryč, na pěnu se to dělá úplně normálně.

Takže moje rada zní: Od Outraty raději dál! :%)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#53 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od sordo »

Ta postřeba je opravdu dost vysoká.

Já mám 3.2 v xc90. Aktuálně najeto 250tkm. Z toho asi 70 tis na plyn. Mám v tom magic4 (asi o polovinu levnejší než prins) a musím maximální spotřebu mám cca 17 litrů plynu. A to počítam dva neekonomické způsoby jízdy - město a nadlimitní přesuny po dálnici. Když jezdím podle předpisů tak spotřeba je cca 15,5 litru.

Obvyklá spotřeba když se třeba vydám na dlouhý trip je 13 litrů plynu.(dálnice 130 a okresky)

Je pravdou, že jsem ten magic nějaky čas ladil. je u něj dost možností jak to naladit. Přes vlastní upravy mapy, korekce pro jednotlivé BANKy atd. atd.

Takže se spotřebou 20 litrů plynu bych moc skopojený nebyl.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: phy

#54 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od john_ice »

Sice nemám Volvo, ale v Brně jsem si to taky nechal dělat. A Mohu potvrdit, než jsem si to nechal udělat, tak to byla samá ochota. Nebyl nic problém. Ale když jsem se asi po 5 letech na pana x obrátil, tak jako kdyby byl vyměněný. Ignorace a na půl huby odpovídal. Naštěstí zatím VSI zatím šlape i po 7 letech a 150 000km najetí a ani jsem ještě nevyměnil žádný filtr,protože jsem to nepotřeboval, ale až se to začne srát, nevím kam se obrátit. Možná co jsem našel je to na jižní spojce LPG, který taky dělá VSI. Tak snad tam.
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#55 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od hajnej »

Jak je to pořekadlo? Když ptáčka lapají...pro mě jasná zpráva - ruce pryč od takových umělců.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#56 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: phy

#57 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od john_ice »

Asi se doba změnila,přečetl jsem si právě před 7 tuto recenzi a pár dalších a vyhrál tenhle systém a v té době asi jediný člověk,který to dělal. Naštěstí mě plyn nezlobí,jen jsem chtěl vědět a přejet dia,jestli je to vše v poho....no škoda mluvit.
Naštěstí je už hodně firem co se zabývají problematikou VSI,ale jak jsem zjistil tak žádné reference.Škoda. A škoda,jak se lidi mění...
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#58 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od hynek9 »

Najeto 230 000 km na LPG. Celkem 258 000 km.
_________________
XC 70 3.2

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#59 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od dunnst »

230 kkm je sakra nájezd na LPG :-) Já bych Prins vůbec nehanil, ten systém je jedním z nejlepších. Kdyby to byl jakýkoliv nepoužívající keramické vstřikovače, už jsou v autě minimálně třetí. Po jaké době měníš svíčky? Máš přimazávání? Stále nepozoruješ rozdíl ve výkonu? Já u starší S80 lehký rozdíl cítím a papká to tak o 1/4 více, než benzínu.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#60 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od hynek9 »

Svíčky měním po 80 - 90 tisících, mám tam iridiové Denso, co tam byly. Přimazávání nemám. Rozdíl nepoznám. Při přepínání na benzín to nijak znatelně nezabere. Dlouhodobě mám spotřebu 12,8 litrů LPG a zhruba 4 deci benzínu na 100 km. Na benzín bych jezdil zhruba za 11 litrů.
_________________
XC 70 3.2

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 160
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: xc70
Bydliště: Tábor

#61 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od kozejk »

Prins má vstřiky vynikající ale za cenu jednoho zrepasuješ vstřiky u levných systémů, nehledě na to že prins má málo rozšířené servisy. To že se dá prd nastavit u první generace, to je pravda. Jinak ta spotřeba je fakt velká, za 20 mi jezdí Lexus 3L V6 s karavanem a kurevským protivětrem. Volvo cca 12 a v zimě 15 max.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3609
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#62 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od Deshi »

hynek9 píše:Najeto 230 000 km na LPG. Celkem 258 000 km.
To už máš strašně ojeté. :no:
Nechceš se toho zbavit?? :wink: :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Lukyn1983
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 164
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Vůz: V50 D3

#63 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od Lukyn1983 »

john_ice píše:Sice nemám Volvo, ale v Brně jsem si to taky nechal dělat. A Mohu potvrdit, než jsem si to nechal udělat, tak to byla samá ochota. Nebyl nic problém. Ale když jsem se asi po 5 letech na pana x obrátil, tak jako kdyby byl vyměněný. Ignorace a na půl huby odpovídal. Naštěstí zatím VSI zatím šlape i po 7 letech a 150 000km najetí a ani jsem ještě nevyměnil žádný filtr,protože jsem to nepotřeboval, ale až se to začne srát, nevím kam se obrátit. Možná co jsem našel je to na jižní spojce LPG, který taky dělá VSI. Tak snad tam.

To jako vážně jsi po 150.000km neměnil filtry ?
My sice Prins neděláme ,ale informoval jsem se , že se mění po ujetí 20.000km (tak jak u většiny jiných značek)
Jinak na servis Prins můžu doporučit http://www.lpgfrystak.cz/
_________________
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: phy

#64 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od john_ice »

ano neměnil jsem je, jak ten papírovej, tak i ten umělej… ale už to měním jak mi to bylo sděleno,vymenit filtr za 50+1000 a nebo vstřik za 3-4je opravdu rozdíl když to vynásobí 4....
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2363
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#65 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od Hájčus »

john_ice píše:ano neměnil jsem je, jak ten papírovej, tak i ten umělej… ale už to měním jak mi to bylo sděleno,vymenit filtr za 50+1000 a nebo vstřik za 3-4je opravdu rozdíl když to vynásobí 4....
Pokud chceš Prins servisovat u odborníka a nechceš k tomu green(co tě FUCKne) fuel do Brna, na kterého poslední dobou každý nadává, viz:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=790018#p790018
máš krásnou možnost v místě bydliště.
Odborník se super přístupem.
viz:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=846856#p846856
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: phy

#66 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno

Příspěvek od john_ice »

Dík.
Zatím to je v pohodě, už jsem dával info, že u HK je taky jeden člověk co dělá i VSi.
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“