Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Po delším přemítání,hledání informací a shánění důvěryhodné firmy jsem se rozhodl nechat svoje necelý rok staré auto s 28 000 km na tachometru přestavět na pohon LPG. Není vůbec jednoduché udělat si o LPG přestavbách rozumný názor,protože všude se to hemží negativními informacemi vyplývajícími buď zkušenostmi ze špatně provedených přestaveb,nebo názory ovlivněnými špatnou funkcí zastaralých systémů z minulých desetiletí. Když už se ale i královna Alžběta II. nechá vozit ve svých Bentley na LPG,tak je jasné,že to jít musí a to bez ztráty hladkosti chodu motoru a nějakých potíží. Ona samozřejmě neřeší náklady,ale spolehlivost a hladký chod motoru jsou nepochybně důležité.
Zvolil jsem firmu Greenfuel z Brna-Řečkovic na základě pozitivních referencí několika lidí,z nichž někteří rovněž navštěvují stránky Volvoklubu. Pana Michala Outratu, majitele této firmy, musím pochválit. I když byla přestavba zřejmě složitější z prostorových důvodu (kolem motoru není místo na komponenty systému LPG),popral se s tím výborně a kromě vstřikovačů není dokonce vůbec nic vidět. Jeho práce je úhledná a profesionálně provedená. Měl jsem trochu obavy z toho,aby při montáži nedošlo k nějakému poškození nebo poškrábání plastů apod. ,ale naprosto zbytečně. Vše bylo po převzetí auta v takovém stavu,v jakém jsem auto přivezl do dílny.
Největší a nejpříjemnější překvapení mě čekalo za volantem. Není vůbec poznat,že motor běží na LPG. Systém krásně krmí motor bez sebemenšího zaváhání či záškubu až do červeného pole.Rovněž není poznat moment přepnutí z benzínu na LPG nebo zpátky a to ani pod zátěží,ani na volnoběh. Ručička otáčkoměru se při tom ani nehne. A jestli auto má,nebo nemá slabší výkon,to bych musel vyloženě otestovat se stopkami. Neregistruju žádný rozdíl.
Co se týče spotřeby a spolehlivosti,to ukáže čas,ale věřím,že to bude šlapat,jak má.
Zvolil jsem firmu Greenfuel z Brna-Řečkovic na základě pozitivních referencí několika lidí,z nichž někteří rovněž navštěvují stránky Volvoklubu. Pana Michala Outratu, majitele této firmy, musím pochválit. I když byla přestavba zřejmě složitější z prostorových důvodu (kolem motoru není místo na komponenty systému LPG),popral se s tím výborně a kromě vstřikovačů není dokonce vůbec nic vidět. Jeho práce je úhledná a profesionálně provedená. Měl jsem trochu obavy z toho,aby při montáži nedošlo k nějakému poškození nebo poškrábání plastů apod. ,ale naprosto zbytečně. Vše bylo po převzetí auta v takovém stavu,v jakém jsem auto přivezl do dílny.
Největší a nejpříjemnější překvapení mě čekalo za volantem. Není vůbec poznat,že motor běží na LPG. Systém krásně krmí motor bez sebemenšího zaváhání či záškubu až do červeného pole.Rovněž není poznat moment přepnutí z benzínu na LPG nebo zpátky a to ani pod zátěží,ani na volnoběh. Ručička otáčkoměru se při tom ani nehne. A jestli auto má,nebo nemá slabší výkon,to bych musel vyloženě otestovat se stopkami. Neregistruju žádný rozdíl.
Co se týče spotřeby a spolehlivosti,to ukáže čas,ale věřím,že to bude šlapat,jak má.
- Přílohy
-
- 100_1292.JPG (96.68 KiB) Zobrazeno 14646 x
-
- 100_1293.JPG (94.65 KiB) Zobrazeno 14646 x
-
- 100_1294.JPG (94.38 KiB) Zobrazeno 14646 x
-
- 100_1295.JPG (99.48 KiB) Zobrazeno 14646 x
-
- 100_1296.JPG (109.54 KiB) Zobrazeno 14645 x
-
- 100_1298.JPG (96.93 KiB) Zobrazeno 14643 x
-
- 100_1299.JPG (104.04 KiB) Zobrazeno 14646 x
-
- 100_1310.JPG (80.81 KiB) Zobrazeno 14645 x
-
- 100_1309.JPG (86.52 KiB) Zobrazeno 14644 x
-
- 100_1307.JPG (79.21 KiB) Zobrazeno 14645 x
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#2 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Další fotky.
- Přílohy
-
- 100_2164.JPG (69.37 KiB) Zobrazeno 13943 x
-
- 100_1288.JPG (83.44 KiB) Zobrazeno 14631 x
-
- 100_1291.JPG (86.87 KiB) Zobrazeno 14630 x
-
- 100_1290.JPG (82.75 KiB) Zobrazeno 14632 x
-
- 100_1301.JPG (92 KiB) Zobrazeno 14636 x
-
- 100_1300.JPG (99.84 KiB) Zobrazeno 14632 x
Naposledy upravil(a) hynek9 dne 05 bře 2010 19:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#3 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Myslim ze je to velmi pekna pracicka len keby kazdy majster mal taku kvalitku !
_________________
------------------------------
bolo Astra F.1.6 kombi
aktual Zafira 2.2 dti my.03 Zmena ! musi este vydrzat aspon 2.r
------------------------------
bolo Astra F.1.6 kombi
aktual Zafira 2.2 dti my.03 Zmena ! musi este vydrzat aspon 2.r
#4 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
2hynek: cudujem sa za ta este nikto nekamenuje ze naco si si kupoval 3.2 a davas do toho LPG. moj nazor - fandim ti!! a nech ti to slape
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#5 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Kamenáři to ještě neviděli. Psal jsem to jako inspiraci pro ty,kdo jsou na vážkách a hledají spolehlivou firmu a funkční systém.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#6 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Každopádně, jinak já mám za půl roku najeto 20 000km a bez problémů, takže Tobě přeju též to samé.
A jsem rád žes dobře vybral , před týdnem o víkendu jsem tam byl a okukoval tu Tvojí kárku
A jsem rád žes dobře vybral , před týdnem o víkendu jsem tam byl a okukoval tu Tvojí kárku
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
pochlubíš se, kolik jsi za celou akci zaplatil? pro inspiraci...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#8 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
6 válcové motoryhayney píše:pochlubíš se, kolik jsi za celou akci zaplatil? pro inspiraci...
od 39 900,- do 45 000,-
tož asi tak by se to mělo pohybovat. To si můžeš najít na netu, když bude Hynek chtít, písně přesně
_________________
V60 D4
V60 D4
#9 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Spotřeba se pohybuje kolem 13 litrů LPG v kombinaci s převážně dálničním provozem na tempomat a dodržováním 130ky dle GPS.Na benzín by byla dle mého odhadu něco pod 11 litrů. Dnes jsem byl na první kontrole po montáži a 2000 km,byla přenastavena bohatost směsi na chudší.
S Prinsem jsem velmi spokojený, funguje bezvadně.
S Prinsem jsem velmi spokojený, funguje bezvadně.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#10 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Po šesti měsících a 13000 km je průměrná spotřeba 12,98 LPG + cca 3 dcl benzínu na 100 km, což je celkem asi 1,70 Kč na 1 km. [img=https://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_1662.gif]
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#11 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
10 měsíců,22 000 km,spotřeba 12,96 LPG /100 km
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
A zatím vše šlape jak má? Nějaké drobné problémy se nevyskytly? Třeba občasné zacukání, blikající lambda, svíčky atp.?
Dík za odpověď
Dík za odpověď
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#13 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Ani lambda,ani svíčky-mám tam původní originály(celkem asi 55 000 km),ani cuknutí. Zatím úplně bezvadné. Jedenkrát jsem byl po 13 000 km na revizi-vše OK,filtry dle diagnostiky čisté,celé to trvalo 5 minut.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#14 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
gratuluju k lpg
mužu poprosit fotku jak je to provedene i vicka nadrže jedna tam je ale moc z bliska
budu taky predelavat
mužu poprosit fotku jak je to provedene i vicka nadrže jedna tam je ale moc z bliska
budu taky predelavat
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Můžeš mrknout sem: http://www.greenfuel.cz/ref_volvo_xc70.html tady je foto i z dálky
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
- Bydliště: Praha
#16 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Ahoj, prosim te mohl by jsi nejak dat informace jake jsou servisni naklady na to LPG. Zda se zvetsuje cetnost vymeny oleje v motoru, svicek a podobne...
Diky moc:]
Diky moc:]
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#17 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Nic, vše běží tak jako na benzín, interval se na LPG ani nezkracuje ani neprodlužuje.
Filtr u Prinse 1000Kč velkej a 250Kč malej, najel jsem 45t km, pak jsem jel náhodou okolo, tak jsme ho rovnou vyměnili, ale třeba Ing.Magor taky odtud ho měl zasranej po jedný špatný várce plynu ( nevim jestli ten dražší nebo ten levnější či oba... ).
Každopádně jinak spokojenost max.
Filtr u Prinse 1000Kč velkej a 250Kč malej, najel jsem 45t km, pak jsem jel náhodou okolo, tak jsme ho rovnou vyměnili, ale třeba Ing.Magor taky odtud ho měl zasranej po jedný špatný várce plynu ( nevim jestli ten dražší nebo ten levnější či oba... ).
Každopádně jinak spokojenost max.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Já mám na původní filtry najeto cca 23tis km a mám pocit, že už by to chtělo pomalu výměnu. Ten co jsem viděl jak je špinavej po natankování mizernýho plynu bych podle velikosti spíš tipoval na malej, byl v blízkosti reduktoru. V normálních situacích by prý měl být takhle zanesený tak po 20tis. km a ne po několika tankováních tak jak jsem měl já. Letos jsem byl na korsice a bůhví jakej tam maj plyn, jinak když se tankuje kvalitní tak fakt neni problém aby filtr vydržely okolo 40-50tis. km.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
- Bydliště: Praha
#19 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Super... tak ze na udrzba LPG s tankovanim v cr, rakousku a na slovensku by se nemela moc prodrazovat, o zadnych problemech nepisete... tak ze asi za tyden do toho pujdu tez:]
Ptam se pro to, ze v Safrankovi jsem mel tez lpg, ale tam jsem ho nemontoval ja a byl tam vstrik skrze "trubku" sani, a dale to slo skrze skrtici klapku do motoru. Vzduchovy filtr jsem menil co 10k km a zrejme bylo treba ho menit po 5k km neb se podivne trhal, lpg celkem skubalo (hlavne kdyz clovek chtel zrychlit... asi bych to prirovnal k automaticke prevodovce - prudke seslapnuti plyn pedalu = cuknuti - celkem silne, nasleduje chvilkova ztrata vykonu a nasledne akcelerace) prechod benzin plyn... z benzinu na lpg to bylo ok, zpetne to bylo provazeno zvysenim otacek a znatelne pociteni vykonu:D. Bylo tam neco od Lovata ci jak se to jmenovalo no a kdyz jsem prijel k nim do servisu, ze to za tyden jde na technickou tak prisel chlapek s cmuchomerem, nekam to prilozil, rekl ze je vse ok, dal mi razitko a na otazku zda by se nemely menit filtry a tak rekl ze to je zbytecne:/.... no a pak pri technicke mne vratili... ze z auta je citit LPG... tak sjem vsechny hadicky pouahoval sam...
Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
PS: prumerna spotreba byla
dalnice: 12-14l vs 9-11l
mesto: 14-18l vs 10-12
(jednou se mi darilo jet i za 8l lpg brno bratislava... ale to bylo jen pul cesty po dalnici a takovym hooodne klidnym tempem.... a rozjezdy i hlemyzd mel lepsi:D)
PS2: uprava pro chybu v Safrankovi:P byl jen afranek necht mu je vrakoviste lehke
Ptam se pro to, ze v Safrankovi jsem mel tez lpg, ale tam jsem ho nemontoval ja a byl tam vstrik skrze "trubku" sani, a dale to slo skrze skrtici klapku do motoru. Vzduchovy filtr jsem menil co 10k km a zrejme bylo treba ho menit po 5k km neb se podivne trhal, lpg celkem skubalo (hlavne kdyz clovek chtel zrychlit... asi bych to prirovnal k automaticke prevodovce - prudke seslapnuti plyn pedalu = cuknuti - celkem silne, nasleduje chvilkova ztrata vykonu a nasledne akcelerace) prechod benzin plyn... z benzinu na lpg to bylo ok, zpetne to bylo provazeno zvysenim otacek a znatelne pociteni vykonu:D. Bylo tam neco od Lovata ci jak se to jmenovalo no a kdyz jsem prijel k nim do servisu, ze to za tyden jde na technickou tak prisel chlapek s cmuchomerem, nekam to prilozil, rekl ze je vse ok, dal mi razitko a na otazku zda by se nemely menit filtry a tak rekl ze to je zbytecne:/.... no a pak pri technicke mne vratili... ze z auta je citit LPG... tak sjem vsechny hadicky pouahoval sam...
Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
PS: prumerna spotreba byla
dalnice: 12-14l vs 9-11l
mesto: 14-18l vs 10-12
(jednou se mi darilo jet i za 8l lpg brno bratislava... ale to bylo jen pul cesty po dalnici a takovym hooodne klidnym tempem.... a rozjezdy i hlemyzd mel lepsi:D)
PS2: uprava pro chybu v Safrankovi:P byl jen afranek necht mu je vrakoviste lehke
Naposledy upravil(a) daweo dne 07 led 2011 12:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: okres Verona
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Asi takovy jaky na ni maji sterace predniho okna......zadny.daweo píše:Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
- Bydliště: Praha
#21 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Hele u tech steracu bych se mohl hadat:D urcite zalezi zda koupis takove ty uplne nejlevnejsi a ty trosicku kvalitnejsi:P ale jinak... tak nejak jsem to predpokladal:] dikyEcoPower píše:Asi takovy jaky na ni maji sterace predniho okna......zadny.daweo píše:Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Koukám, že máš stejný motor, já dal plyn do volvíka hned jak jsem to před rokem koupil. Momentálně mám najeto na LPG necelých 26 000 km a kromě úvodního seřízení po 1000 km a potom vyčištění směšovače po asi 18 000 km, jsem s tím neměl sebemenší problém. Moji spotřebu a další věci si prohlídni tady: https://www.spotreby.cz/volvo-v-70-ii-awd-b5244t3-147-kw-200-hp-a3265/ . Přechod mezi palivy vůbec není znát. Ani na výkonu. V Safranovi jsi to měl asi nějaký rozbitý, protože to co popisuješ není normální. Měl jsem už hodně systémů LPG v různých autech, ale žádný takhle nezlobil. Plyn mi montoval pan Havel ze Studence, cena 38 000,- kč.daweo píše:Ptam se pro to, ze v afrankovi jsem mel tez lpg, ale tam jsem ho nemontoval ja a byl tam vstrik skrze "trubku" sani, a dale to slo skrze skrtici klapku do motoru. Vzduchovy filtr jsem menil co 10k km a zrejme bylo treba ho menit po 5k km neb se podivne trhal, lpg celkem skubalo (hlavne kdyz clovek chtel zrychlit... asi bych to prirovnal k automaticke prevodovce - prudke seslapnuti plyn pedalu = cuknuti - celkem silne, nasleduje chvilkova ztrata vykonu a nasledne akcelerace) prechod benzin plyn... z benzinu na lpg to bylo ok, zpetne to bylo provazeno zvysenim otacek a znatelne pociteni vykonu:D. Bylo tam neco od Lovata
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#23 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
spotřebu těch 11 l benzínu jsi měl při dodržování rychlost.limitů ?hynek9 píše:Spotřeba se pohybuje kolem 13 litrů LPG v kombinaci s převážně dálničním provozem na tempomat a dodržováním 130ky dle GPS.Na benzín by byla dle mého odhadu něco pod 11 litrů. Dnes jsem byl na první kontrole po montáži a 2000 km,byla přenastavena bohatost směsi na chudší.
S Prinsem jsem velmi spokojený, funguje bezvadně.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#24 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Jo, s lehkou nohou.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#25 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Natankovat jde jenom 52 litrů, takže nádrž má celkových něco málo přes šedesát.
Tady jsou motory, které Prins nedoporučuje předělávat na plyn: http://www.autogas-umruesten.com/news/images/database_probleemvoertuigen1207.pdf
3,2 má být dle p. Outraty bez problémů plynuvzorná. Zatím je na verdikt brzo, mám jen asi 55 tisíc km.
Že by český dovozce jásal a držel plnou záruku na motor? To pochybuju. Na západě prý Prins automaticky drží záruku na motor, u nás zatím ne. Němcům se přestavba líbila, v českém Volvu v Brně byla reakce rozpačitá a překvapená. Řekla bych, že to asi v životě neviděli. Záruční opravy, z nichž žádná nebyla na motoru ale prováděli dál.
Úložný prostor pod podlahou kufru zůstane z větší části (můj případ) nebo úplně zachovaný podle výšky použité nádrže.
Tady jsou motory, které Prins nedoporučuje předělávat na plyn: http://www.autogas-umruesten.com/news/images/database_probleemvoertuigen1207.pdf
3,2 má být dle p. Outraty bez problémů plynuvzorná. Zatím je na verdikt brzo, mám jen asi 55 tisíc km.
Že by český dovozce jásal a držel plnou záruku na motor? To pochybuju. Na západě prý Prins automaticky drží záruku na motor, u nás zatím ne. Němcům se přestavba líbila, v českém Volvu v Brně byla reakce rozpačitá a překvapená. Řekla bych, že to asi v životě neviděli. Záruční opravy, z nichž žádná nebyla na motoru ale prováděli dál.
Úložný prostor pod podlahou kufru zůstane z větší části (můj případ) nebo úplně zachovaný podle výšky použité nádrže.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek