LPG Prins VSI

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Greenfuel

#1 LPG Prins VSI

Příspěvek od Greenfuel »

Dobry den, dovoluji si timto nabidnout clenum tohoto klubu vyrazne slevy na montaze spickoveho Holandskeho zarizeni Prins VSI - provoz na LPG a CNG. S motory Volvo mame ty nejlepsi zkusenosti, obzvlast, kdyz vetsina benzinovych motoru Volvo je jiz od vyroby pripravena na alternativni pohon. Vice najdete na http://www.greenfuel.cz/volvo.html nebo email info@greenfuel.cz

Michal
Přílohy
IMG_1391.JPG
IMG_1391.JPG (73.97 KiB) Zobrazeno 13124 x

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#2 LPG Prins VSI

Příspěvek od mates »

Znáte někdo tuto firmu, tohoto výrobce, tohoto pána,... prostě může někdo podat reference?
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Greenfuel

#3 LPG Prins VSI

Příspěvek od Greenfuel »

V Cechach teprve s Prinsem zacinam, mam ale hodne zkusenosti a zakazniku z Anglie, reference najdes zatim tady a doufam, ze jich bude postupne vic a vic http://www.greenfuel.org.uk/testimonials/testimonials

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 17
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#4 LPG Prins VSI

Příspěvek od jogurt »

Prins VSI mam a funguje dobre me i kamosum ho montovali ve firme smartoil a byl sem spokojen.
_________________
Volvo S80 2.9 Geartronic, BMW E36 328i Coupe Harman Kardon, Nissan Silvia S15 D1 Spec HKS Hiper

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#5 LPG Prins VSI

Příspěvek od Dural8 »

Ahoj všichni, jenom pro info. Zkontaktoval jsem tohoto človíčka s žádostí o nabídku systému Prins VSI.

Co jsem tak různě povolal a zjistil ( mimo jiné i z f. Smartoil čímž děkuji jogurtovi za zmínku ), všichni tento systém pouze chválili. Japonské vstřikovače, vyšší tlak v střikovací liště než u např. BRC, Tartarini ( přesnější dávkování, prostě samé pro ). Nicméně Smartoil nabídl cenu 54 000,-. Je sice v Praze, pro mě tedy nejpřijatelnější řešení, ale jeho služby jsem zneužil pouze pro informování se z co možná nejvíce zdrojů. Na zbytku jsem se domluvil s Michalem alias Greenfuelem. Než začnu s popisem práce, musím podotknout cenu. Původně avízovanou 34 500,- jsme po společné domluvě navýšili na 38 500,- a to pouze z důvodu výkonějšího "čerpadla". Toto nedorozumění vzniklo z mé strany kdy jsem řekl, 5ti vál Volvo...víc jsem neřešil. Pak jsme při e-mailování narazili na kód motoru - resp. turbomotoru načež byl doporučen tento improve směrem kupředu. ( se slabším "čerpadlem" by se mohlo stát, že by v určitém režimu motoru ( naloženej plnej kotel :mrgreen: ) nedostávalo paliva ).
Tato cena byla dodržena! ( proti Praze úspora 15 500,- ).

K samotné montáži asi toliko: čerpací ventil elegantně schován ve víčku nádrže, nikde to nehyzdí blatník nebo nárazník. Nádrž zamontovaná v rezervě, trubka plnění do nádrže i odchod paliva pod autem řešen perfektně, nevidět že to je ještě nové a být to trochu špinavé tak si člověk myslí že je to jenom další originál trubka k třeba brzdám ( naohybané dle použité cesty - souběžně s ostatníma trubkama ). V motorovém prostoru vstřikovací lišta, vyřádkované vstřikovače jeden vedle druhého, veškerá elektroinstalace schovaná v husích krkách, opět obdobně jako to má Volvo originál. Nikdé žádné nedodělané prasečinky apod. V případě dotazů přidám mé osobní originál fotky.

Co se týče provozu tak jsem spokojený. Auto trochu zgumovatělo, reakce na plyn nejsou stejné jako na benzínové palivo, ale toho jsem si všímal jenom chvíli po montáži, teď už to ani nevnímám. Při cestě z Brna zpět jsem nasadil tempomatových 180, párkrát vyzkoušel jestli jde víc, i těch 225 tacho ( omezovač ) jsem dal. V tomto směru se nic nezměnilo. Bylo by to pouze subjektivní a nerelevantní říkat že se to umrtvilo, je to trochu jiné, to ano, ale ne ve špatném slova smyslu. Prostě jezdí to a funguje to. A víte za kolik jsem jel? Za 15l/100km plynu. To máme 2,1 Kč na kilometr. Teď po najetí dnes konkrétně 2300km od montáže si držím průměr 1,41 - 1,55 Kč/km. To vychází po zprůměrování ceny LPG ( Někde 14,90 - 14,10 - 15,20 apod. ) na zhruba 9,9 - 10,5 litru.

Teď na začátku zimy jsem byl s benzínovým PP na 9,2, o jeho přesnosti se můžete přesvědčit zde https://www.spritmonitor.de/en/detail/275531.html
Proto si troufám tvrdit, že LPG je se spotřebou o litr výše. Ale toto se potvrdí až po letním provozu.
Jinak přepínání na plyn probíhá plně automaticky při teplotě vody 40°C ( u turbomotorů lepší později než u atmosfér při 30°C ), venkovní teplota 2°C a přepnutí zhruba po 2 minutách jízdy ( subjektivně nastartuju, vyjedu z parkoviště, dojedu k první křižovatce ( hne se ručka teploměru ), vyjedu z křižovatky a ťuk, už je tam plyn ( před 14 dni jsem dával benzín za 150Kč, teď mě to čeká znovu ).

Je mi jasný, že kdo se zajímá o LPG, počítá i halíře jestli se mu to vyplatí, já říkám že mě jo.
Můj roční nájezd je zhruba 40 000km = když to spočítáte, za rok mám doma pořizovačku.
Režim provozu: práce ( 25km + 25km - jižní spojka, Černý most, Brandýs ), občas dovnitř do Phy do kolon. Každý víkend dlouhé cesty cca 400km.
Kdo má zájem, udělá si obrázek sám.

Co se týče Michala - Greenfuela, vřele doporučuju, nejenom z hlediska ceny a kvality montáže, ale i přístupu ke všemu. Je to človíček co se vším poradí a na všechno upozorní. Dělal LPG 3 roky v UK, nabral zkušenosti a díky tomu dostal certifikát i od Prins VSI. Pro mě v dnešní době absolutní jednička ( ne VSI ale Michal a jeho přístup ).
A VSI je systém který jednoznačně propaguju já, dle info co jsem si o něm zjistil i od nezávislých lidí.

Tento příspěvěk není reklama, poukazuje na pouhá fakta a čísla, to ostatně vidíte sami, takže názor si taktéž ucelte sami.
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#6 LPG Prins VSI

Příspěvek od Dural8 »

Rezervu vozím ve spreji. V kufru bych se z toho zbláznil, to by vzalo skoro všechno :mrgreen:
20t ročně nájezd = že se Ti to vyplatí nejdříve za 2 roky. S cenou benzínu, sic pevně držím palce, ale nevěřím že takhle vydrží, v létě budem zpět na 30ti korunách, teď je to samozřejmě fajn a když jsem to propočítával tak pokud by benzín stál 23,10 ( počítal jsem schválně nejlevnější benzín co jsem našel - Tank ONO, shit ) tak se to vyplatí až po 150t km = u Tebe po 7 letech. Takže to nic. Ale jak jsem napsal, nevěřím že se cena benzínu udrží takhle a s každou korunou na litru navíc je to výhodnější a výhodnější.

Minimálně výhoda je v tom, že když jedeš někam dál, tak to fakt reálně pocítíš v peněžence a nebudeš se rozmýšlet jestli jo anebo ne proto, že cesta vyjde na kotel...o návratnosti se v současné době dá docela polemizovat.

Technicky nádrž se tam vlezla 60l, větší ( byť za tu samou cenu ) by šla už jenom 61l. Ta je nižší s větším průměrem. Obě dvě jsou nejvíc co se do S60 vejdoum do V70 se vleze 70l :-(
Já si dal jenom 60l, všude okolo mám místo na lano, olej a všelijaké potřebné věci.
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#7 LPG Prins VSI

Příspěvek od medlis »

Nedal bys sem fotky jak je to provedene? Ja jsem celkem na tu estetickou stranku montaze zatizenej :) takze pokud se neni za co stydet...
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#8 LPG Prins VSI

Příspěvek od Dural8 »

Vyfotím zítra až bude čas a dám to sem. Není se za co stydět ;-)
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#9 LPG Prins VSI

Příspěvek od BaDDog »

Tak aj ja rad by som sa na to pozrel... uvažujem taktiež nad niečim.. do buducna..

A propo.. jak je to u tvojeho auta... co sa týka Turba?... napadlo ma prerobit potom T6 (kde su dva šneci) na tuto alternatívu LPG...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#10 LPG Prins VSI

Příspěvek od Dural8 »

Zítra se pravděpodobně dostanu k foťáku, tak snad se povede ;-)

U turbíny je to v pohodě, dal se silnější směšovač a ten má rozsah do 400 koní. U T6 by podle mě nenastala žádná neočekávaná situace, jinak 2 turba jsou "jako kdyby" jedno turbo...LPG se to ale i tak vůbec netýká. Vlastnosti to trochu změní, to pocítíš, chová se to jinak než by to bylo na benzín, ale méně výkonu moc nepostřehneš ( ne že by nebyl, je ). Ale u auta s 200 a více koníkama je to spíš pro :lol: .
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#11 LPG Prins VSI

Příspěvek od maxwell »

2Dural8: ty nás pěkně vodíš za nos :mrgreen: Čekáme na ty fotky a ty pořád nic.


Jinak cena se zdá slušná. Snad jen, pokud bych já nakroutil 40 tkm za rok, tak bych spíš preferoval sekvenční vstřikování tekutého LPG, nebo bych spíš zvažoval CNG i když by to vyšlo trochu dráž. Jinak je to samo na tom co si kdo vybere, hlavně ty fotky, aď víme jak to vypadá.
:palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#12 LPG Prins VSI

Příspěvek od Dural8 »

maxwell píše:2Dural8: ty nás pěkně vodíš za nos :mrgreen: Čekáme na ty fotky a ty pořád nic.


Jinak cena se zdá slušná. Snad jen, pokud bych já nakroutil 40 tkm za rok, tak bych spíš preferoval sekvenční vstřikování tekutého LPG, nebo bych spíš zvažoval CNG i když by to vyšlo trochu dráž. Jinak je to samo na tom co si kdo vybere, hlavně ty fotky, aď víme jak to vypadá.
:palec:
Absolutní nestíhačka...vodím nevodím. Jednou se mi to povede vyfotit a dám to sem, ale už nic neslibuju, já na to teď fakt nemám kdy. Do práce za tmy a z práce taktéž.
Resp. chci to odfotit i zespoda, počítám že na to čekáte, komplet, ne jenom jak to vypadá v motoru ( to je totiž obdoba vložené fotky ).
CNG určitě ne, to je pěkný akorát tak pro ekology, pumpy nikde ( i když bych si taky vystačil, ale zahraničí je prozatím zabité a ještě dlouho bude, kdežto LPG na každém rohu ).
Vstřikování tekutého LPG jsem zaregistroval až když toto bylo domluvené a už jsem se jeho výhodama nezabýval. Prins VSI má na rozdíl od běžných systémů vyšší vstřikovací tlak, což byl pro mě i jeden z rozhodujících faktorů. Jinak pořád funguje, jezdím za 10,5l což je 133Kč na 100km a jsem spokojenej. I když byl jednou benzín za 18,50Kč, dostal bych se na cca 157Kč ( spotřeba 8,5 ). Uvidím v létě, kam bude beňo šplhat.

Ty ses zajímal o to vstřikování tekutého LPG? Co to má za vlastnosti apod.?
_________________
V60 D4

Jerry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 42
Registrován: 20 roků
Bydliště: Králův Dvůr
Vůz: 740GL B230F, 1991

#13 LPG Prins VSI

Příspěvek od Jerry »

Než se Dural rozhoupe, koukněte na moje fotky přestavby ze stejné dílny. K provozu se zatím vyjadřovat nebudu, mám s plynem najeto zatím jen asi 500 km. Nicméně, první domy jsou velmi dobré, nepoznám rozdíl mezi provozem na LPG a na benzín.
Jinak zkušenosti p.Outratou mám podobné jako Dural, solidní přístup, konečná cena byla taková, jak jsme se dohodli na začátku, tedy 40.000,- Kč. Nádrž se tam vešla na 64 l.
Přílohy
Přepínač
Přepínač
P2080004.JPG (102.46 KiB) Zobrazeno 11946 x
Hrdlo nádrže
Hrdlo nádrže
P2080010.JPG (105.42 KiB) Zobrazeno 11945 x
Celkový pohled
Celkový pohled
P2080009.JPG (95.79 KiB) Zobrazeno 11934 x
Kabeláž
Kabeláž
P2080008.JPG (123.28 KiB) Zobrazeno 11944 x
Regulátor
Regulátor
P2080007.JPG (107.54 KiB) Zobrazeno 11950 x
Vstřiky
Vstřiky
P2080006.JPG (103.36 KiB) Zobrazeno 11950 x
Vývod z nádrže
Vývod z nádrže
P2080003.JPG (75 KiB) Zobrazeno 11950 x
Umístění nádrže
Umístění nádrže
P2080001.JPG (104.96 KiB) Zobrazeno 11949 x
_________________
744 r.v. 1991 B230F, M47
XC70 r.v. 2002 B5254T2, Geartronic, LPG Prins VSI
bylo 343 r.v. 1988 B14.4S, MT5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#14 LPG Prins VSI

Příspěvek od Dural8 »

Tak tos Ty komu jsme tam očumovali navigaci...hmmm. Jinak pěkný autíčko, muselo uhnout z garáže mojemu, když jsem dostával jedno čidélko :mrgreen:
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: SVK-Presov.

#15 LPG Prins VSI

Příspěvek od Jerry mouse »

Pekna praca musim uznat! :palec: Ked to bude aktualne tak sa asi budem musiet stretnut z mr...Greenfuelom to dufam aspon :!:
_________________
------------------------------
bolo Astra F.1.6 kombi
aktual Zafira 2.2 dti my.03 Zmena ! musi este vydrzat aspon 2.r

ete

#16 LPG Prins VSI

Příspěvek od ete »

LPG PRINS VSI můžu vřele doporučit, zvláště Michala z Řečkovic (Brno), který mně ho montoval. Perfektní provedení, jak je uvedeno výše, plnění pod deklem nádrže, toroidní nádrž (70l) nezasahuje do prostoru kufru, veškerá elektro instalace schovaná do husích krků, jak z fabryky :-) Každopádně přístup k zákazníkovi perfektní, cena perfektní, funkčnost perfektní, dokonce při montáži byly překonány i mé puntičkářské představy , takže mi nezbývá než doporučit http://www.greenfuel.cz/index.html Abych nezapoměl zástavba byla provedena do Volva 940 motor B230FK. Tento motor má nevýhodu v tom, že všechny vstřiky jedou najednou, takže lazení lpg bylo o to složitější, nicméně se systém podařilo vyladit, že jezdí prakticky jak na benzín se spotřebou zhruba 12l/100km. Před tímto volvíkem jsem měl žigula, kterého jsem si nechával předělávat na plyn u pana Čadka, z provedení montáže se mě chtělo blit, kábly nataženy, jak prádelní šňůra, v airboxu železné piliny a když jsem řekl, že žiguli zhasíná, když vyřadím shruba při 60km/h a výše. Na to mi bylo odpovězeno, že nemám vyřazovat :evil: . To je aspon řešení problému :tlesk: Když jsem přidal, motor se dusil , jelikož byla skříplá přívodní hadice lpg pro 2. komoru karburátoru atd. Proto si udělejte obrázek sami a zvažte, jestli párkorunový cenový rozdíl stojí za to. Mimochodem zjistil jsem, že firma greenfuel jako asi jako jedna z mála oddělává sání, když do něj vrtá díry pro vstřikovače. U konkurence mě bylo řečeno, že hliníkové piliny v pohodě ve válci shoří :D a není potřeba jej sundávat. Posuďte sami, kdo víte o co jde.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#17 LPG Prins VSI

Příspěvek od medlis »

Tak jsem se taky nechal presvedcit na plyn montovany firmou greenfuel a zde predkladam svoje zkusenosti s touto firmou.

Na zaklade ciste kladnych referenci jsem ani neztracel cas nejakym vyhledavanim a porovnavanim ruznych systemu a nabidek firem na jejich zastavbu a rozjel se rovnou do Brna nechat si namontovat prins VSI u greenfuela. Cena byla ponekud vyssi nez se pise na webu http://www.greenfuel.cz ale na druhou stranu musim rict, ze jsem byl na to panem Outratou upozornen hned v pocatku, jeste pri telefonicke domluve. Zpracovani prestavby bych ohodnotil jako uspokojive. Nebudu zde hyrit superlativy ale tak ukazkove jako na nekterych fotkach tady na foru to v mem motoru s najetymi 400 000km nevypadalo ani pred prestavbou, timpadem je to do velke miry subjektivni pocit, tak prosim tomu neprikladejte zase takovou vahu. Kazdopadne nic zpraseneho jsem nenasel, je videt ze pri instalaci si s tim dali praci a system funguje vyborne. Spotreba cca o 1l vyssi, jizdni vlastnosti prakticky stejne jako na benzin, zadny problem, ktery by zpusobilo LPG jsem nezaznamenal, najeto po prestavbe mam asi 15 000km.
Predevsim ale chci vyseknou poklonu panu Outratovi za jeho pristup. Ochotne se se mnou nekolikrat domluvil na navsteve, kdyz jsem resil chvili po montazi problem s vahou vzduchu a tehdy jsem se domnival ze je to zpusobeno prave plynem. Nebyl problem se prizpusobit memu casu, abych si kvuli tomu nemusel brat dovolenou a vse vyresil, zmeril, nastavil zcela bez naroku na honorar :)
Verdikt: Greenfuela doporucuji.
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#18 LPG Prins VSI

Příspěvek od Hájčus »

Tak jen přidám osobní zkušenost.
Není to hanění, ani plakání, prostě jen zkušenost.
Máme v XC90 Prins VSI od Greenfuel Brno.
Auto začalo vykazovat problémy. Byl jsem zrovna v Brně.
Tak si říkám zkusím to, zavolám o pomoc.
Zavolal jsem tam a říkám "dobrý den, mám od vás zástavbu a potýkám se s aktuálním problémem, mohl bych se zastavit na rychlou diagnostiku, abychom si mohli říct co a jak dál?" Odpověď: Dobrý den, to se musíte objednat, koukám do diáře, nejdříve za 14 dní." Ríkám "je to aktuální, akutní problém"
Odpověď: "Ano, to bude chtít minimálně výměnu všech filtrů, takže za 14 dní se na to můžeme podívat". Končím: "Dobře, děkuji, jen jsem to zkusil" Zavěsím, a dodávám si sám pro sebe.. "jasně, přestavbu za 45 000.- ochotně udělá každý, ale věnovat se pak problému svého KMENOVÉHO zákazníka... až za 14 dní..."

No tak díky. Půjdu jinam. :beer:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#19 LPG Prins VSI

Příspěvek od Hájčus »

A na to navazuji svým OT dotazem.. Doporučte prosím provozovatelé Prins, kam jinam na servis, než do Brna??? Děkuji předem za všechny tipy!! Stejně si kvůli tomu budu muset brát dovolenou a jet na půl až den někam... Kamkoli, krom Brna.

Díky za konstruktivní a rychlé tipy. Už je to opravdu akutní!!!!! Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#20 LPG Prins VSI

Příspěvek od Deshi »

Hájčus píše:A na to navazuji svým OT dotazem.. Doporučte prosím provozovatelé Prins, kam jinam na servis, než do Brna??? Děkuji předem za všechny tipy!! Stejně si kvůli tomu budu muset brát dovolenou a jet na půl až den někam... Kamkoli, krom Brna.

Díky za konstruktivní a rychlé tipy. Už je to opravdu akutní!!!!! Janek
Kobylnice?? :oops: :oops:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 LPG Prins VSI

Příspěvek od Zajsoft »

Hájčus píše:A na to navazuji svým OT dotazem.. Doporučte prosím provozovatelé Prins, kam jinam na servis, než do Brna??? Děkuji předem za všechny tipy!! Stejně si kvůli tomu budu muset brát dovolenou a jet na půl až den někam... Kamkoli, krom Brna.

Díky za konstruktivní a rychlé tipy. Už je to opravdu akutní!!!!! Janek
A ma Prins omezeni SW na HW klic? Jinak je nejlepsi si koupit kabel a zakladni veci si resit sam...
Filtry si clovek taky vymeni sam, ze...
Stejne sem si musel po 90% plynaru donastavit LPG(k me spokojenosti) sam, vetsina je "lina" pripojit ODB/CAN, aby chodily korekce jak maj, poladit privstrik benzinu a podobne...

Ja treba ted byl s Tartatini(bohuzel maj HW Key - HASP) v HK v JK Product a spokojenost - uchylarny jako V8 tam dela specificky jeden technik. Uctujou si hodinovku cca 600, ale chlapec vi co dela a je snazivej, naladeni/otestovani samozrejme za jizdy...

Pripadne relativne dobry zkusenosti mam s LPG Prokop(k montazi mam uz ted po letech - nechaval sem tam za ty leta delat nekolik aut, jiste vyhrady, ale budiz...), sice nerad resi nestandartni veci a dle pozadavku(pristup, ja tomu rozumim, takze to nebudu delat jak si zakaznik vymejsli - tj. detaily sem si v SW donastavoval sam, dle sveho uvazeni...), ale jinak pohoda...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#22 LPG Prins VSI

Příspěvek od Hájčus »

Já nevím, až to odservisuji příští / přespříští týden, dám vědet.
Smutné je, že jedno z nej LPG pro volva má tak mrzké zastoupení v CZ
A evidentně naše volvo-komunita na tohoto výrobce moc nejezdí.
Tak jsem teď na pochybách, zda pro volva nepostačí jen nějaká obyčejná jeb*a o 10 000, či 20 000 levnější... s mnohem lepší dostupností.
Plynu smrt. :evil:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#23 LPG Prins VSI

Příspěvek od Jasko »

Plynu smrt davaju ti technici nie lpg ako take mylsim si že lpg je velmi dobra nahrada benzinu alestrašne vela zavisi od plynare
Pokiaľ sa bude zaujimať o Volvo tak ako mechanici že poznaju danu motorizaciu tak aj to lpg bude fungovať dobre.
Ja osobne som mal 3ks auta na lpg a na všetkych som menil agregaty

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#24 LPG Prins VSI

Příspěvek od Hájčus »

Njn, ale aspoň poznat tohoto technika, co tomu dá smrt. ...
Já jezdím od jednoho dementa k druhému, když už to tak musím říct... :(
A každý mi řekne.. noo, Prins VSI , to neděláme....
Louny, Žatec, Chomutov, Most.
"Tak to mě ho vyndej," jak by řekl Čtvrtníček v autobazar Monte Carlo... :cry:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#25 LPG Prins VSI

Příspěvek od Zajsoft »

Hájčus píše:Njn, ale aspoň poznat tohoto technika, co tomu dá smrt. ...
Já jezdím od jednoho dementa k druhému, když už to tak musím říct... :(
A každý mi řekne.. noo, Prins VSI , to neděláme....
Louny, Žatec, Chomutov, Most.
"Tak to mě ho vyndej," jak by řekl Čtvrtníček v autobazar Monte Carlo... :cry:
1min s Googlem, Praha, HK, Zlin... A osobne bych nejdriv volal, nez jezdil ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“