LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Již dlouho jsem přemýšlel o montáži LPG do svého Volva. Zkušenosti s provozem na toto palivo mám z minulosti 17 let zpět, potom jsem pouze jezdil naftu nebo benzín až do současnosti. Vzhledem k růstu cen paliv v letošním roce, jsem udělal rozhodnutí o montáži, jenom jsem váhal, zda to bude do S80 nebo do 945. Rozhodnutí padlo na 945, je totiž výrazně žíznivější než má S80.
Co se týče výběru montážní firmy, tak jsem chtěl někoho v dosahu okolo Brna a zároveň, aby autům rozuměl. Zde byla volba také jasná a využil jsem služeb " Jeana " rodinné autoopravny Autocentrum AMBO - Michal Truksa. Brňáci a okolní jistě znají. Systém LPG jsem zvolil české - sekvenční vstřikování Megic.
Celá montáž trvala asi tři dny a po ujetí 300 km jsem zajel opět na dílnu a s Jeanem jsme nahráli nové mapy do LPG řídící jednotky.
Důvodem nových map bylo, že motor při jízdě v nízkých otáčkách a při provozu na LPG nešel za " plynem " tak, jak jsem byl zvyklý z provozu na benzín.
Po následné úpravě map, již nepoznám, zda jedu na LPG nebo na benzín.
Pokud budu vycházet z dlouhodobé spotřeby mé 945 s motorizací B230 FB při provozu na benzin 9 - 11 litrů, tak nynější spotřeba 12 - 13,5 litrů LPG je pro mě přijatelná. Asi bych měl i zde zmínit, že jezdím 25% město, 30% dálnice, 45% okresky. Způsob jízdy někdy na dálnici 120km/hod a více ...., okresky od 70km/hod ........asi tak, jak každý z nás :D.
Zapomněl jsem zmínit obsah toroidu - nádrže, je to 70litrů a vejde se tak akorát.
Těchto pár řádků jsem napsal jednak pro Ty, co zatím váhají, zda jezdit na benzin nebo na LPG ( může to být pro někoho odrazový můstek v rozhodování ), ale i jako poděkování Jeánovi a spol. Autocentrum AMBO a nesmím zapomenout na Františka Peroutku alias FERY, který zde zúročil své zkušenosti s LPG "ve starých krabicích". Tímto tedy všem děkuji :good: .

A následně přikládám pár fotek.
Přílohy
1- před zásahem.jpg
1- před zásahem.jpg (117.27 KiB) Zobrazeno 7571 x
6 - komplet nádrž.jpg
6 - komplet nádrž.jpg (77.18 KiB) Zobrazeno 7571 x
2 - plnění za tapecem.jpg
2 - plnění za tapecem.jpg (85.33 KiB) Zobrazeno 7571 x
3- plnění.jpg
3- plnění.jpg (99.61 KiB) Zobrazeno 7571 x
7 - spodní vývod.jpg
7 - spodní vývod.jpg (126.48 KiB) Zobrazeno 7571 x
7d celkový pohled.jpg
7d celkový pohled.jpg (125.32 KiB) Zobrazeno 7571 x
7c - celkový pohled.jpg
7c - celkový pohled.jpg (121.41 KiB) Zobrazeno 7571 x
7b - celkový pohled.jpg
8 hotovo.jpg
8 hotovo.jpg (59.39 KiB) Zobrazeno 7571 x
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 29 led 2013 06:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a komentář

Příspěvek od Drtic »

Tak jak jsi spokojen s odstupem casu? Taky jsem o Magicu prvne premyslel, ale pak se nechal bohuzel ukecat do spolehlivejsiho a drazsiho BRC (ne, ze by spolehlive nebylo).. Montoval jsi svepomoci?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a komentář

Příspěvek od LUBOŠ »

Drtic píše:Tak jak jsi spokojen s odstupem casu? Taky jsem o Magicu prvne premyslel, ale pak se nechal bohuzel ukecat do spolehlivejsiho a drazsiho BRC (ne, ze by spolehlive nebylo).. Montoval jsi svepomoci?
Spokojený jsem na 100% a od dubna mám najeto asi 40 tis. km a bez problémů. Říkám si, že jsem měl auto předělat na LPG již dříve.
Svépomocí jsem nemontoval, ale svěřil jsem svou devítistovku do odborného autoservisu Autocentrum AMBO - Michal Truksa.
Jsou to specialisté na servisování značky, kterou zde máme všichni v podpisu - Volvo. Hlavně montáž proběhla rychle a komponenty LPG jsou namontovány tak, že nepřekáží při běžné údržbě vozidla :good: . Nyní uvažuji o přestavbě S80. :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a komentář

Příspěvek od Honza »

Neže bych uvažoval o koupi devítikila a montáže, ale někoho by asi zajímalo na kolik to vyšlo.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#5 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Honza píše:Neže bych uvažoval o koupi devítikila a montáže, ale někoho by asi zajímalo na kolik to vyšlo.
to sem si Honzo nemyslel ani chvilku :D , cena byla cca 25 tisíc.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#6 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Je to týden co jsem nechal již po druhé v autoservisu AMBO Michal Truksa přestavit na LPG svoji novou devítku. Motorizace B200FT, najeto 113 tis. km, dovoz Itálie.
Jde o sekvenční vstřikování LPG Magic 4. Jeanovi se nastavení mapy LPG povedlo hned na první pokus, možná provedeme jen lehké doladění v režimu motoru okolo 2000 ot/min.
Celkově hodnotím umístění komponentů LPG jako promyšlené - nezasahují do míst, kde se servisuje motor. Možná se to někomu zdá jako samozřejmost, ale viděl jsem již na Volvech různé přestavby,
kde prováděcí firmy moc nepřemýšlely, nad běžnými servisními úkony, které je potřeba pravidelně provádět.
Po dvou vyjetých nádržích mě vychází spotřeba LPG 11L/100 km.
Pokud váhate s přestavbou a volbou montážní firmy, tak mohu AMBO doporučit, je to zde již mé druhé auto přestavěné na LPG.
Přílohy
P1011342.JPG
P1011342.JPG (126.67 KiB) Zobrazeno 6979 x
P1011295.JPG
nádrž.JPG
nádrž.JPG (109.25 KiB) Zobrazeno 6979 x
P1011290.JPG
P1011291.JPG
P1011292.JPG
P1011296.JPG
P1011297.JPG
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#7 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od jm252485 »

Já jsem u Jeana objednaný na konec března a stále váhám, jestli Magic4 nebo Prinse (původní volba, Magikem mne nahlodal - v dobrém - Jean). Je o to, že to dávám na relativně nové auto (S40 MY09), nicméně kalkulace 39000 včetně ValveCare Prinse nebo 27000 Magic4 + přimazávání) mne nahlodává. Zatím jsem právě nenašel nikoho, kdo by Magic4 měl - jenom Magic2 nebo 3. Údajně se jedná o vylepšení spolupráce jednotek (master Volvo-slave Magic), jinak je prý Prinse dražší kvůli vstřikovačům Keihin a schopnsti uživit i třeba T5 motor, který nemám - jen nrmální 1.8 ).
Prosím tedy o sdělelní, zda jste uvažovali taky o Prinse VSI nebo Magic byla první volba a praktické zkušenosti provozu. Plnění pod víčkem předpkládá našroubování redukce při každém plnění (koukám, že prostorově to tam na plnící přírubu nevyšlo)? Palovoměr ("plynoměr") je k něčemu (stejně vím, že na 38 litrů ujedu 400 a jedu tankovat...) ?
Díky
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od Urvanej »

Lubo co tě vedlo k takovému zákroku na bílou krásku? Sebrali ti holky zelenou? :-)
Jak máš rešený spodek pod nádrží? Uříznuto a navařeno, nebo jen vyklepáno(tak se mi to zdá z fotky na předchozím autě)?
Nemohl bys hodit typ nádrže z TP k plynu? Čeká mě v dohledné době výměna, tak abych byl schopen si přesně říct kterou chci (mam teď v Jaruně STAKO 61l a těch 9 navíc by se šiklo).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#9 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

jm252485 píše:Já jsem u Jeana objednaný na konec března a stále váhám, jestli Magic4 nebo Prinse (původní volba, Magikem mne nahlodal - v dobrém - Jean). Je o to, že to dávám na relativně nové auto (S40 MY09), nicméně kalkulace 39000 včetně ValveCare Prinse nebo 27000 Magic4 + přimazávání) mne nahlodává. Zatím jsem právě nenašel nikoho, kdo by Magic4 měl - jenom Magic2 nebo 3. Údajně se jedná o vylepšení spolupráce jednotek (master Volvo-slave Magic), jinak je prý Prinse dražší kvůli vstřikovačům Keihin a schopnsti uživit i třeba T5 motor, který nemám - jen nrmální 1.8 ).
Prosím tedy o sdělelní, zda jste uvažovali taky o Prinse VSI nebo Magic byla první volba a praktické zkušenosti provozu. Plnění pod víčkem předpkládá našroubování redukce při každém plnění (koukám, že prostorově to tam na plnící přírubu nevyšlo)? Palovoměr ("plynoměr") je k něčemu (stejně vím, že na 38 litrů ujedu 400 a jedu tankovat...) ?

Díky
1/ o Prinse VSI jsem neuvažoval z důvodu dřívějších zkušeností v předešlém Volvu. S Magic 2 jsem byl spokojený, najel jsem s ním asi 80 tis. km.
Přimazávání nemám a ani jsem dříve neměl. Staré motory redbloky co vím, tak nemají problém s dlouhodobým užíváním paliva LPG.
2/ Já tedy krmím pouze 114 kw, ale nevykazuje to žádný problém. Kamarádi mají namontováno Magic 2 ve V70T5 II a bez problémů.
3/ Plnění pod víčkem pomocí redukce bylo rozumné řešení, jinak to nešlo řešit.
4/ Ukazatel paliva jsem chtěl i když také jezdím na počítadlo.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#10 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Urvanej píše:Lubo co tě vedlo k takovému zákroku na bílou krásku? Sebrali ti holky zelenou? :-)
Jak máš rešený spodek pod nádrží? Uříznuto a navařeno, nebo jen vyklepáno(tak se mi to zdá z fotky na předchozím autě)?
Nemohl bys hodit typ nádrže z TP k plynu? Čeká mě v dohledné době výměna, tak abych byl schopen si přesně říct kterou chci (mam teď v Jaruně STAKO 61l a těch 9 navíc by se šiklo).
Tak zelená je od listopadu prodaná a tak jsem to musel řešit :) .
Spodek rezervy mám u bílé bez zásahu, nádrž mám posazenou na tom hříbku a ve staré zelené byl spodek ještě rovný, tak to bylo jednodušší.
Typ nádrže Ti pošlu.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od Urvanej »

Tak to se mám co učit. Netušil sem, že se taky dělalo jiný než vypouklý dno. :-O
Já to mam bohužel na hulváta vybušený a nádrž posazenou v montážní pěně :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#12 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Urvanej píše:Tak to se mám co učit. Netušil sem, že se taky dělalo jiný než vypouklý dno. :-O
Já to mam bohužel na hulváta vybušený a nádrž posazenou v montážní pěně :-(
Já jsem váhal nad metodou vyříznutí tzv. pupku a navaření - nanýtování plochého dna např. z antikoru, ale nakonec vzhledem k hustotě sítě čerpacích stanic LPG jsem dal menší nádrž cca 55L a dno jsem nechal bez zásahu.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#13 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Motorizace B200 FT se sadou MAGIC 4 jezdí úsporněji ( okolo 10L/100 km LPG ) než původní B230 FB, kde jsem byl douhodobě na spotřebě okolo 12L/100 km.
Nejsem ale schopen přesně definovat co na spotřebu má vliv, zda turbo motorizace nebo novější ř.j. LPG :(
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#14 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od HonzaA »

Muzu porovnavat B200FT a B230FB na LPG a turbina jezdi usporneji. Dokonce mela daleko starsi zastavbu. Tedy kdyz se s ni umi jezdit usporne, coz se mnozi uzivatele asi nikdy nenauci :D S Magicem mam na delsich cestach s B200FT spotrebu 10.5 plynu.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 68
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Sokolov
Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.

#15 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od Drobeczek007 »

A neni ta spotreba nizsi jen kvuli tomu, ze musis pockat po studenem startu na teplou vodu? Takze kilometry naskakuji i na benzin?
_________________
V70 2.0T (B5204T4) r.v. 1999 Prins VSI
Obrázek
V70 D5
Obrázek

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#16 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Drobeczek007 píše:A neni ta spotreba nizsi jen kvuli tomu, ze musis pockat po studenem startu na teplou vodu? Takze kilometry naskakuji i na benzin?
přepíná velmi brzy, nyní při teplotách okolo 0 st. C snad po 1000m jízdy.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#17 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od standa »

Nejlepší jízdní vlastnosti má nejsilnější motor, nejnižší náklady na údržbu má prostý atmosférický čtyřválec a jestli Ti jde o spotřebu, tak bych se pohlédnul po nějakým dýzlovým papíráku - třeba Fiat Uno 1,3D :) .
Naneštěstí jsou maxima všech tří zmíněných vlastností fázově posunuta tak, že kilometr jízdy je v celkových nákladech přibližně stejný :pardon:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#18 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

pujdeme_domu píše:Ahoj,
Uvažuji o koupi devítky a samozřejmě (pokud s lpg již nebude) tak ho dořešit po koupi. Zkuste poradit nejvhodnější motorizací vzhledem k poměru jízdní vlastnosti / spotřeba / náklady na údržbu. Zatím dle toho, co jsem vyčetl zde na fóru i obecně na netu se zdá že vhodnější je turbo. Dejte nějaké vlastni zkušenosti.

Díky Tomáš
Měl jsem LPG jak v atmosféře 945, motorizace B230 FB (96 kW), tak nyní v turbu B200 FT.
Vše bez problémů, záleží na tom, kdo Ti provede zástavbu. Neni rozhodující cena, ale způsob zástavby.
Průměrná spotřeba okolo 12,5 l LPG, turbo je svižnější než atmosféra a nemá zásadně vliv na spotřebu.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: bylo volvo 265 kombi

#19 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od Tomasz »

Ten neodvětranej spoj plnění lpg je špičkovej, velká gratulace :twisted:
Český systém magic :ROFL:
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic :Yahoo!:

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#20 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Tomasz píše:Ten neodvětranej spoj plnění lpg je špičkovej, velká gratulace :twisted:
Český systém magic :ROFL:
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic :Yahoo!:
Jsem rád, že se konečně vyjádřil odborník, tak nám Všem napiš, co všechno je na tomto systému špatně
(na prvním autě sloužil "pouze" 100 000 km, než jsem auto prodal a na druhém 70 000 km a zatím jezdím. Mám se obávat, že zůstanu stát někde na cestě? To abych si sjednal asistenční služby na odtah)
A poslední dotaz, jaký system propaguješ, popřípadě montuješ Ty????
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#21 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

Tomasz píše:Ten neodvětranej spoj plnění lpg je špičkovej, velká gratulace :twisted:
Český systém magic :ROFL:
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic :Yahoo!:
tak se rozepiš :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#22 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od standa »

Možná zjistil, že odvětraný musí být multiventil na nádrži, zatímco o plnícím potrubí není ve schvalovacích podmínkách ani zmínka... :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#23 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od LUBOŠ »

standa píše:Možná zjistil, že odvětraný musí být multiventil na nádrži, zatímco o plnícím potrubí není ve schvalovacích podmínkách ani zmínka... :)
stále mlčí, ....
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: bylo volvo 265 kombi

#24 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od Tomasz »

Neodvětranej spoj v kabině prostě bejt nesmí a hotovo. Při netěsnosti spoje jde při plnění všechno do kabiny, to pochopí i malý dítě. To je stejný jako by si na toroidu neměl víčko nebo neměl na válci plynotěsnou schránku.
Co se týče systému nevo, nikdy jsem nepsal že je špatný, jen jsem psal že věřit tomu že mám český systém magic je jako věřit v ježíška :jaj:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: bylo volvo 265 kombi

#25 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě

Příspěvek od Tomasz »

Stručný výtah z metodiky:
- v prostoru pro cestující a v uzavřeném zavazadlovém prostoru nesmí být žádné spoje plynového vedení s výjimkou:

• spojů na plynotěsné skříni

• spojení mezi plynovým potrubím nebo hadicí a plnící jednotkou a když toto spojení je opatřeno manžetou odolnou LPG a veškerý unikající plyn bude odveden přímo do atmosféry

Nikde na tvým autě nenacházím manžetu na trubce která odvádí unikající plyn do atmosféry :wink:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“