Poslední návštěva: 27 čer 2019 14:02 Právě je 27 čer 2019 14:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 264 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1268
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
LPGčkaři radí, mít pořád alespoň půlku nádrže plnou. Já vozim pořád plnou a nejpozději po 2 měsících ji vyjedu (občas, když se chci projet,
tak stejně jezdím na 100 oktan) Vím, že pak nejezdím extra ekonomicky, ale chci, aby motor nezapomněl na primární palivo z výroby.
LPG mám jen na dojíždění do práce a popjíždění v pražských kolonách.

Navíc, můžeš mít na LPG závadu a pak s pár litrama BA v nádrži daleko nedojedeš. Vždy je lepší mít dost benzínu, už kvůli čerpadlu,
kondenzaci par v nádrži.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:06 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 760
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
ja taky přesně nevím jak funguji ty dvě nádrže. Spíše by mě zajímalo jak funguje ten senzor tlaku paliva a jak se řídí čerpadlo.
Jestli se při natlakování vypne. To by znamenalo, že na LPG by pumpa moc nejela.

No je to spíše akademicka otazka. V realu mám odzkoušeno udrzovat hladinu benzinu mezi 1/4 a 1/2. V zimě si dovolím vyjet i na rezervu. V létě se motám kolem te 1/4. Duležité je netankovat do LPG auta normalní BA95. Jedine 100octan bez bio složky. Tohle mě dosti vytrestalo kdy po 3/4 roku a parkovani auta v lete venku skoro neslo na normalni benzin startovat. Teda slo ale auto startovalo ne na vsechny valce. Od te doby jen 100octan + VIF benzin aditiv v dvojnasobnem davkovani.

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 922
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Auto na benal protahuju. Tahle kopce treba Buchlaky jezdim na benal. Po delsi ceste koncim jizdu posledni km na benzin, ale porad nevim jestli zvladnu vyjet 70l nadrz za 3 mesice. Spise ne. Chci taky vozit 1/4 nadrze 100 oktanu, ale jenom ze zajimavosti me zajimalo jak to je.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:32 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9680
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Přibližně jednou za 2 měsíce vezmu za litr obyčejnou BA95 a znova tankuju, když mám dojezd pod 160 km.
Jinak na benzín jenom startuju a jedu než se to ohřeje a přepne, jinak vůbec a žádné problémy jsem nezaznamenal.
Jezdit na benál, když je v autě LPG mi přijde uhozený.
Pokud je LPG dobře seřízené, tak to problémy dělat nemůže.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:43 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 760
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
ja jsem udelal takovou zkusenost ze nejhorsi na starnuti benzinu je leto. Ani auto nemusi jezdit. Staci kdyz stoji venku na slunicku a BA95 ma trvanlivost nepasterizovaneho piva. S 100 oktanem bez bioslozky strach mit nemusis. Zbytecne ho vyjizdet bez duvodu, ten pres leto v poho vydrzi. V zime je zase problem ze Bioslozka na sebe vaze vodu.

Resenim vseho je benzin bez bioslozky. Pak nebudes mit zadny problem, kdyz budes udrzovat 1/4 nadrze a parkrat do roka tam koupis 20litru. Jen moje zkusenost, nic vic.
Kdyz kouknu do ridici jednotky LPG tam mam pomer jizdy LPG/BA 97:3 procentum. Pri prumernem rocnim najezdu treba 20 000km to je 600km na benzin. Kdyz to prezenu a budu pocitat 20l/100km jizda se studenym motorem, obcas vyhnat saze z vyfuku tak mi to vychazi na 120litru benzinu za rok. To jsou dve nadrze. Takze nemej strach ze nejaky problem s BA budes muset resit.

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Naposledy upravil michal_0077 dne 08 bře 2019 11:57, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 922
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
raolsa píše:
Přibližně jednou za 2 měsíce vezmu za litr obyčejnou BA95 a znova tankuju, když mám dojezd pod 160 km.
Jinak na benzín jenom startuju a jedu než se to ohřeje a přepne, jinak vůbec a žádné problémy jsem nezaznamenal.
Jezdit na benál, když je v autě LPG mi přijde uhozený.
Pokud je LPG dobře seřízené, tak to problémy dělat nemůže.


No kdyz pojedu 500km na LPG tak to asi taky benzinovym vystrikum neprospeje, proto se snazim to prepinat. Z rodiny to byl jediny problem s LPG, kdy se jezdilo jenom na plyn a potom se museli menit benzinove vstriky. Primarne byl ale dotaz na ty nadrze a to palivove cerpadlo jak to tam funguje.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 12:05 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 760
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
nevim ja jsem roky provozoval svoji V70 na dojizdeni do nemecka. 600km tam 600km zpet vse na LPG pokud nebylo nutne potreba ukazat nejake Audi, ze volvo taky slusne jede :)
Nikdy nebyl problem s benzinovymi vstrikovacemi.

Mam na to stejny nazor jak Raolsa, je blbost vyjizdet jen tak benzin.

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 12:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 134
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'
Já beru vervu 100 protože mi tam to palivo leží dlouho, jezdím 150km trasu a na benzín to jeden jen chvilinku než se to ohřeje
A ikdyz beru jen 10-15 litru jsme rád když to obnoví jednou za 2-3 měsíce
A naposled jsme přidal ještě vif

_________________
S60 2.4T B5244T3 automat 2002 LPG
V70 III D5 136kw manuál 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 12:34 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9680
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Problém se vstřikama býval dříve na starších systémech, kde se dalo jezdit jenom na LPG a potom se vstřiky nepoužívali vůbec, tam hrozilo že se zalepí, zatuhnou, ale u těhle systémů, kde se na benzín startuje a kousek jede to nevadí.
Mám na Volvu na LPG najeto nějakých 150 kkm a benzínové vstřiky si nestěžovaly.
Horší je to s palivovým filtrem, ten se zanáší kvůli tomu, že Volvo nemá u těhle motorů vratku do nádrže a tudíž benzín leží ve filtru a časem ho ucpe.
Proto filtr měním cca 1x za rok až dva.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 13:03 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 760
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
Aha tak tohle mi vysvetluje ten senzor tlaku benzinu, takze tam opravdu neni vratka? musim se kouknout na listu, ale asi mas pravdu. Kdyz se necerpa benzin porad dokola tak to znamena ze se ani od motoru nezahriva. To byvalo problem proc odchazela cerpadla lidem co jezdili porad na rezervu ze se vracel teply benzin do nadrze.

No ja jeste benzinovy filtr nemenil, rekal jsem si projde nim par litru benzinu, neni ho potreba menit :) Mam to auto 8 roku a nebyl problem. Asi zase ten 100 oktan...

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 14:20 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9680
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Senzor tlaku tam žádný nemám. Novější 2,5 už jo?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 14:57 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 760
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
no ja tomu presne nerozumim... nejaka auta maji ten senzor nejaka nemaji.... Ja ho na svem aute taky nemam. je to na liste na miste kde ma vetsina aut je ventilkek
https://www.youtube.com/watch?v=j_xlUn1TIzo

dela ho bosch cislo 0 261 230 110

proste z logiky veci, kdyz tam neni vratna vetev tak tam musi byt nejaky senzor nebo se musi pumpa nejak regulovat aby netlacila porad do uzavrene vetve.

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 26 bře 2019 09:52 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 760
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
Opravdu me zajima, jak ta benzinova pumpa na tech motorech funguje. Ja nenam ani na jednom aute cidlo tlaku benzinu, A jak pise Raolsa tak tam neni ani zpetne vedeni.
To ta pumpa tlaci porad naplno?

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 26 bře 2019 11:41 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9680
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Pumpa má v sobě ventilek, který se otevírá po dosažení tlaku a pak to přes něj teče zpátky do nádrže.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 264 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.266s | 20 Queries | GZIP : On ]