Právě je 12 pro 2018 18:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 09:25 
Offline

Registrován: září 2017
Příspěvky: 12
Bydliště: Litomyšl
Vůz: Mondeo 2,5T
Filtry jsou nové a plyn je namontován 5 let. Většinou se přepne při zátěži ale občas i při klidné jízdě. Podstatě jen začne blikat kontrolka bez pípaní a po chvilce se zase přepne na LPG a tak stále dokola.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 09:50 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Ta diagnostika byla od plynu nebo od auta? Může blbnout plynový vstřik, nebo nějaké čidlo.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 10:16 
Offline

Registrován: září 2017
Příspěvky: 12
Bydliště: Litomyšl
Vůz: Mondeo 2,5T
Diagnostika na plyn. Bylo to sice projížděno asi ve 4 stupních ale po 15 km se nic neukázalo a prý je tam vše naprosto v pořádku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 10:19 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
A při to projíždění se to nepřeplo? Jestli jo tak jim to muselo ukázat co přepnutí zapříčinilo, jestli vstřiky fungovaly, atd...
Zkusil bych vyměnit membrány, měly by se měnit po cca 2 letech, ale skoro nikdo to nedělá. :crazy:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 10:50 
Offline

Registrován: září 2017
Příspěvky: 12
Bydliště: Litomyšl
Vůz: Mondeo 2,5T
Právě že se to nepřeplo. Asi budu muset počkat až začne mrznout a znova to napíchnout protože jak je nad nulou tak je vše naprosto v pořádku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 23:16 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Ahojte.
Omlouvam se, ze se vám sem cpu s neVolvem, ale dochází možnosti a zde někteří celkem vědí. Delší dobu resim problém s plynem na bmw. Mám prins a sehnat někoho, kdo tomu rozumí a HLAVNĚ chce ( a neslibuje pouze termíny "za týden se ozvete") je nadlidský úkol.
Už jsem došel do stadia, ze jsem se v tom začal hrabat sam a před týdnem jsem si pořídil i kablik. Jen nevím ty správně hodnoty a tady jsem vas chtěl požádat o pomoc. :unknown:
Co dělalo auto........?
Celkem silně, ale nepravidelně skubalo při lehké akceleraci. První seřízení proběhlo u nejmenovaného " specialisty".
Hodně se to zlepšilo, ale 100% to nebylo. Potom už onen specialista neměl zájem hledat chybu.
Během několika měsíců se vše začalo opět zhoršovat.
Čím méně bylo plynu v nádrží, tím častěji auto poskublo a ve vysokých otáčkách ztrácelo tah.
Jak jsem psal, byl jsem nucen začít sam.
Svíčky, z. cívky, filtry = Odstranilo se skubani při docházející plynu, nádrž jde vyjet snad do sucha (dříve ne).
Ve vysokých otáčkách stále ztráta tahu. Divné je, ze pokud přidam plyn pomaleji, tak táhne do omezovace i s nohou na podlaze (LED svítí stále zelené). Minimálně se objevuje skubnuti při velice lehké akceleraci a velice slabé poskubavani/vibrovani (nikdo jiný kromě me to necítí). Na benzin absolutně bez problémů.
Vyčištěny reduktor, vyměněna membrána, hadice od vstřikovačů, nové "nalepeny trysky" ( 2 byly volne) = žádná změna.
Zvednut tlak na reduktoru na 2,4bar (v programu).
Nepravidelně škubnutí při lehké akceleraci se téměř nevyskytuje. Lehké neustále pravidelně "vibrace" ovšem ano. Kontrolka motoru se nerozsvecuje, motorová jednotka bez chyb.
A tady už jsem v pasti. Nechci v programu něco zkonit, tak vas prosím, zda je možné nějak nasměrovat. Ještě lepší by bylo, kdyby byl někdo z jihu Moravy a mel chuť. Samozřejmě za cenu, jakou si řekne.
Dekuji za jakoukoliv pomoc.
Dodatek: přepnutí na plyn znamená silně škubnutím za jízdy, nebo zdechnutí, pokud motor běží na volnobeh (plyn nikde neunika).

Ještě jednou se omlouvam. I za slohovou práci a snad nebudu vyhozen. :Rose:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 23:41 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Na radu Krystofa P. (děkuji) doplňují info.
Jde o V8, plyn je v autě 10 let (montovano v D) a já ho už namontovany koupil.
Vstriky Keihin. Pokud je předchozí majitel neměnil, tak maji necelých 300000km.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 23:43 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Prinsu sice nerozumím, ale zaujali mě dvě věci:
1) Tlak reduktoru, 2,4 se mi zdá strašně moc, ale třeba je to u Prins běžné
2) Škubnutí při přepnutí, nemělo by to vůbec být znát. Nevím jak má Prins řešené přepínání, ale běžně se plyn přepíná při přidání plynu, respektive při poklesu otáček. Příklad: přidáš na 1800, pustíš pedál a na plyn to přepne při 1500.
Možná by mohlo škubnutí způsobit to, že v systému není plyn, rozuměj, že se nestačí dostat při přepínání z nádrže k motoru.
Jak máš silnou přívodní trubku z nádrže do reduktoru?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 23:54 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Ahoj.
2,4bar je tlak, který zobrazuje program. Pripocitava ještě 1bar (atmosféra). Pokud dam manometr za reduktor, tak mám 1,4bar.
Přepnutí na plyn se děje i při akceleraci. Jak dosáhne reduktor 30°C, tak přepne. Nic jiného ho nezajímá.
Taky jsem tipoval pokles tlaku při stání přes noc a následně skubnuti, ale tlak neklesá.
Někde jsem četl, ze některé značky prepinaji "postupne/pomaleji" právě aby nedošlo ke škubnutím, ale to asi tady není.
Trubku nádrž/reduktor jsem nemeril.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 00:03 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Jestli mají vstřiky opravdu 300 kkm, tak to budou mít nejspíše za sebou. Teď si z hlavy nevzpomenu jestli se dají repasovat, nebo nějak otestovat, ale nejspíše ne.
Já teď repasovat 5 ks Valteků za celkem 500,-. :D

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 00:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3780
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Dají se repasovat prej snad všechny. Ceny jsou různý ale tušim že od 50 do 300 za jeden vstřik. Otestovat se taky daji, ale podle mě to ani neni třeba, na těch pístkách je to dobře vidět. Údajně je životnost někde kolem 130k. Jeden plynař mi to nedoporučoval, že prej na to není spoleh, druhej to bez keců udělal. Kdybych nechtěl jít cestou nejlevnější opravy a kdyby to nezafungovalo tak případný komplet výměny, ani bych do repase nešel.

To tak co jsem v posledních měsících nasál za info.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 00:16 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
No moc rozebiratelne nevypadají. :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 07:20 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Tak jsem na to kouknul a Keihin se repasovat nedají (jsou zalisované). Nové stojí 3800,- Kč/ks. Takže bych začal tím, že je necháš otestovat jestli nepropouští, ale kdyžtak bych je nechal vyměnit za Valteky. Tam stojí sada na 4 válce 2600,- Kč.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 08:14 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Dekuji.
Cena je fakt mimo, i když o sobě tvrdí, ze jsou nejlepší. Už jsem o nich přemýšlel, ale jen tak to risknout nechci. To bych šel raději cestou výměny ostatních komponent za jinou značku. Nedávno jsem našel vstriky barracuda, u kterých prodejce píše, ze jsou "stejne" a je to náhrada. Cena už je prijemnejsich cca 3000/ 4ks.
Maji jinou patici, ale tu dodává taky. Ale stále bych se nevyhnul následnému seřízení, na který jsem asi krátkej.
Ukazoval mi tu jeden ochotny plynar manuál k elpigazu. V češtině, s návodem pro každého. Soft taky k pochopení.
V tom softu k prinsu žádné takové možnosti nastavení nejsou.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 19:05 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 60
Bydliště: Brno
Vůz: teprve hledám
Keihiny jsem měl u eurogasu (NL)a prý se u toho systému nedají zaměnit, že systém neumí s jínýma pracovat. Mám 4 v krabici a jeden má být údajně vadný. Pokud by jsi byl někde JM, tak ti je klidně dám, ale nevím jesli není mezi nima ještě rozdíl, mám je označené žlutě a najeto pokud byly původní tak 160ti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 20:28 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Kuntik vážim si nabidky. :good:
Jsem ze Znojma, tak se klidně projedu. Jen kouknu jakou barvou jsou označeny ty moje.
Ty si měnil za jiné, nebo si montoval jiný plyn.....? Co ti to dělalo?
Ještě jednou dekuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 20:56 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 60
Bydliště: Brno
Vůz: teprve hledám
Mám lpg V C4GP. Dva roky jsem se trápil z různým pocukáváním. Nikdo v okolí to neuměl servisovat a vyhlídky drahých komponentů mě přiměly, že jsem namontoval všechno znava od LandiRenzo. Italský systém umí většina plynařů. Představa, že měním sadu Keihinů za 15 to radši za 17 celej předek od LR.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 21:25 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Takže si na tom byl uplne stejně jako já ted. :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 09:26 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Kuntik: moje vstriky jsou taky se zlutou značkou. Mužů se tedy zastavit? Kdy, kam a na co si je cenis? Když tak SZ.
Dekuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 15:34 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 60
Bydliště: Brno
Vůz: teprve hledám
máš SZ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2018 16:53 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Chtěl bych veřejné poděkovat Kuntikovi za vstriky a snahu pomoci i když jsem úplně cizí člověk.
Snad se ted někam pohnu.
DĚKUJI.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 bře 2018 18:13 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
První poznatky po výměně 4ks vstriku.
Zatím jsem nejel dálku do prace, ale oproti 4 vstrikum na druhé řadě válců jsou o dost tišší. Necvakaji tolik.
Tak nevím, jestli rovnou neobjednat ty barracudy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 09:50 
Offline

Registrován: prosinec 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: jih
Vůz: německej :)
Nechci to zakriknout, ale opravdu to vypadá na zlepšení. Rozhodilo to dost spotřebu na palubaku. Takže změna tam určité je i ve směsi. Ted ještě sehnat někoho, kdo umí seřídit prins na JM nebo někde v okolí a mohlo by to byt dobrý.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2018 16:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4544
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
horan píše:
Nechci to zakriknout, ale opravdu to vypadá na zlepšení. Rozhodilo to dost spotřebu na palubaku. Takže změna tam určité je i ve směsi. Ted ještě sehnat někoho, kdo umí seřídit prins na JM nebo někde v okolí a mohlo by to byt dobrý.

Prins umí Jean.....

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2018 15:17 
Offline

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 10
Bydliště: Brno
tady mají přímou náhradu za vstřikovače keihin, eko varianta Keihin http://www.lpgshop.co.uk/eko-power-100c ... ctor-rail/

Jsou to ty nejvýkonnější vstřikovače - hnědé

_________________
Saab 9-5 2,3t


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 19 Queries | GZIP : Off ]