Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
#51 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ahoj,
přidám drobné postřehy po najetí cca 2.000km na plyn - Prins VSI. V kufru je "pouze" 65l nádrž - 70 by prý byla moc natěsno. Výhodou je, že se k nádrži dají poskovávat různé drobnosti. Mezi LPG a benzínem nepoznám rozdíl. Co mě trošku štve je, že ukazatel stavu paliva v nádrži to těžce odhaduje = nedá se spolehnout s dojezdem. Trošku mě překvapila spotřeba - stále přes 14l, ale rozhodně nejezdím na co nejnižší spotřebu, pro info na benzín průměrně s poskakovačkama po Praze 12,5l. Co je zajímavé palubák stále ukazuje 12l. Plynař cosi poladil (bohatost směsi???) a dle prvních cca 300km to vypadá, že spotřeba by mohla spadnout ke 13l. Ještě jsem vyměnil svíčky tak uvidíme - prý by to mohlo udělat další cca 0,5l. Suma sumárum za mě velká spokojenost jak s montáží (Greenfuel) tak s provozem. Pokud neodejdou sedla tak super.
přidám drobné postřehy po najetí cca 2.000km na plyn - Prins VSI. V kufru je "pouze" 65l nádrž - 70 by prý byla moc natěsno. Výhodou je, že se k nádrži dají poskovávat různé drobnosti. Mezi LPG a benzínem nepoznám rozdíl. Co mě trošku štve je, že ukazatel stavu paliva v nádrži to těžce odhaduje = nedá se spolehnout s dojezdem. Trošku mě překvapila spotřeba - stále přes 14l, ale rozhodně nejezdím na co nejnižší spotřebu, pro info na benzín průměrně s poskakovačkama po Praze 12,5l. Co je zajímavé palubák stále ukazuje 12l. Plynař cosi poladil (bohatost směsi???) a dle prvních cca 300km to vypadá, že spotřeba by mohla spadnout ke 13l. Ještě jsem vyměnil svíčky tak uvidíme - prý by to mohlo udělat další cca 0,5l. Suma sumárum za mě velká spokojenost jak s montáží (Greenfuel) tak s provozem. Pokud neodejdou sedla tak super.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#52 Zkušenosti s LPG 2.5T
ja jsem zvedavej na spotrebu. 2,5T s manualem zere na dalnici pri rozumnem tempu 140-150 o 0,75l vic nez octavka 1,8t.
Doufam ze automat si se zamknutym menicem a s mensima otackama o 750 rekne o podobny prisun LPG. Zatim jsem najel jen 600km tam nemuzu soudit protoze jsem jeste do plne netankoval a nepresny ukazatel jeste nemam v oku...
Doufam ze automat si se zamknutym menicem a s mensima otackama o 750 rekne o podobny prisun LPG. Zatim jsem najel jen 600km tam nemuzu soudit protoze jsem jeste do plne netankoval a nepresny ukazatel jeste nemam v oku...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#53 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak na LPG najeto 17 000 k plné spokojenosti až na pár drbností s nastavením spojených s výměnou cívek a svíček - nutno znovu nastavit mapy LPG. Ale vyřešeno, spotřeba příměstsko-městského ježdění (11km tam a 11km zpět) je 12 l LPG což je v reálu při jízdě na benzín nedávno jsme testoval 11,2 l.
Vše OK
Vše OK
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#54 Zkušenosti s LPG 2.5T
Instalace ve 120k, najeto zatím 20k, systém magic, přepnutí nejde poznat..
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
#55 Zkušenosti s LPG 2.5T
Čau všem majitelům 2.5 a 2.5T s LPG. Marra mě od toho poměrně přesvědčivě odrazuje, tak bych rád tohle vlákno trochu oživil a zeptal se na zkušenosti po pár letech. Je případně nejaký rozdíl s chováním/životností/údržbou mezi 2.5 a 2.5T? Jednalo by se o S60 rv 2004/2005.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#56 Zkušenosti s LPG 2.5T
Víme, že Marra je zarputilým odpůrcem LPG. Čím to zdůvodňuje?
Můj názor je, že když je LPG kvalitně zastavěno a především perfektně seřízeno (a nesvítí kontrolka motoru) tak s tím nemůže být problém. Jezdím s různými auty na LPG už takových 15 let a nikdy žádné neumřelo na LPG (ani to moje, to podle Martinopela umřelo na uvaření předchozím majitelem ještě bez LPG).
Co se týče údržby, tak by se mělo každý rok jezdit na revizi (cca 200 kč), občas vyměnit filtry (cca 50 - 300 kč). Po deseti letech se musí vyměnit nádrž (cca 4 - 6 tis kč). Tankovat na prověřených pumpách jinak můžou odejít vstřiky (tam cenu nevím bo jsem to nikdy neměnil). Já jsem měnil sadu membrán v reduktoru (800 kč). Olej v motoru měním po 15 tis km.
A to je asi tak všechno. Přepnutí na LPG poznám jenom tak, že mi přestane blikat kontrolka LPG a trvale se rozsvítí. Jinak ne.
Tož asi tak.
Radek
Můj názor je, že když je LPG kvalitně zastavěno a především perfektně seřízeno (a nesvítí kontrolka motoru) tak s tím nemůže být problém. Jezdím s různými auty na LPG už takových 15 let a nikdy žádné neumřelo na LPG (ani to moje, to podle Martinopela umřelo na uvaření předchozím majitelem ještě bez LPG).
Co se týče údržby, tak by se mělo každý rok jezdit na revizi (cca 200 kč), občas vyměnit filtry (cca 50 - 300 kč). Po deseti letech se musí vyměnit nádrž (cca 4 - 6 tis kč). Tankovat na prověřených pumpách jinak můžou odejít vstřiky (tam cenu nevím bo jsem to nikdy neměnil). Já jsem měnil sadu membrán v reduktoru (800 kč). Olej v motoru měním po 15 tis km.
A to je asi tak všechno. Přepnutí na LPG poznám jenom tak, že mi přestane blikat kontrolka LPG a trvale se rozsvítí. Jinak ne.
Tož asi tak.
Radek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#57 Zkušenosti s LPG 2.5T
Radku, díky za odpověď. Řekl bych, že pak musí servisovat auta se zprasenými instalacemi a s plynaři si přehazuje auta jak horkej brambor Aspoň to jsem pochytil při posledním rozhovoru, nicméně těch důvodů tam bylo víc...
Taky mě trochu děsí ten blacklist od Prinse, kde jsou 2.4 a 2.5 uvedené... Ale zase koukám, že ty jezdíš s 2.4 a problémy evidentně nejsou a stejně tak dost dalších co tu psali. No uvidíme, zatím to nemám do čeho instalovat, ale lepší je si to zjistit předem
Taky mě trochu děsí ten blacklist od Prinse, kde jsou 2.4 a 2.5 uvedené... Ale zase koukám, že ty jezdíš s 2.4 a problémy evidentně nejsou a stejně tak dost dalších co tu psali. No uvidíme, zatím to nemám do čeho instalovat, ale lepší je si to zjistit předem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#58 Zkušenosti s LPG 2.5T
To umístění na Prinsáckým blacklistu je u těchto motorů nesmysl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#59 Zkušenosti s LPG 2.5T
Jelikož mě zprasená instalace domazávání VALVEcare Prins od greenfuela začla opravdu srát, rozhodl jsem se pro její demontáž firmou LPG frýšták. Po té, co jse mmu řekl že mám volvo s60 a motor 2,5T se mě zeptal, proč to tam mám? že tyto motory to nepotřebují a na turba obecně to není dobré dávat. Zmínil jsem se o prins blacklistu a dle technika to je hovadina, kterou někdo vypustil. Není to oficiální dokument prinsu.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#60 Zkušenosti s LPG 2.5T
mně od toho Marra taky odradil. Prý ty motory nejsou tak předimenzované jako staré kousky zhruba po S/V90 (zadohraby krabicoidní - ty s tím problém nemají) a dochází k podpalování ventilů. Prý to tam mají docela často, samozřejmě málokdo se něčím takovým bude chlubit po internetu...
na druhou stranu je tady docela dost lidí co s tím jezdí - jak atmosféru, tak turba
mně třeba u Saabu taky říkali, že kvůli slabší konstrukci ventilů mám dát systém s přimazáváním, tak tohle by mohla být cesta
na druhou stranu je tady docela dost lidí co s tím jezdí - jak atmosféru, tak turba
mně třeba u Saabu taky říkali, že kvůli slabší konstrukci ventilů mám dát systém s přimazáváním, tak tohle by mohla být cesta
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#61 Zkušenosti s LPG 2.5T
ralosa zapoměl ještě připočítat každé dva roky 400,- za LPG emise
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#62 Zkušenosti s LPG 2.5T
Pravda, za dvojité emise platím 400,- normální stojí 250,-.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#63 Zkušenosti s LPG 2.5T
Pokud se k tomu vyjadřuje člověk z nástupnické organizace Movita ve Fryštáku a pokud je to i některý z techniků z této společnosti pak je to opravdu odborník na LPG a volvo. Mě jejich kvalita a odbornost přesvědčila zejména následným soudem který trval několik let a pak velmi příjemné vymáhání rozsudku, takže držím palce při odborných zástavbách a servisech .....Makronis píše:Jelikož mě zprasená instalace domazávání VALVEcare Prins od greenfuela začla opravdu srát, rozhodl jsem se pro její demontáž firmou LPG frýšták. Po té, co jse mmu řekl že mám volvo s60 a motor 2,5T se mě zeptal, proč to tam mám? že tyto motory to nepotřebují a na turba obecně to není dobré dávat. Zmínil jsem se o prins blacklistu a dle technika to je hovadina, kterou někdo vypustil. Není to oficiální dokument prinsu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#64 Zkušenosti s LPG 2.5T
To máte u vás nějaký levný, tady je to 2x 400,-raolsa píše:Pravda, za dvojité emise platím 400,- normální stojí 250,-.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
#65 Zkušenosti s LPG 2.5T
Zdravim,
Ludia co ste pisali ze mate dlhodobo LPG v 2,5T, mohli by ste aj napisat aky mate system ? resp. Aku znacku a typ, aby bolo jednoznacne vidno co je pre tento motor najvhodnejsie...
Hlavne kvoli presnosti nastavenia, mapovania a spolahlivosti a velice podstatne aby casom neposkodil motor.
Ludia co ste pisali ze mate dlhodobo LPG v 2,5T, mohli by ste aj napisat aky mate system ? resp. Aku znacku a typ, aby bolo jednoznacne vidno co je pre tento motor najvhodnejsie...
Hlavne kvoli presnosti nastavenia, mapovania a spolahlivosti a velice podstatne aby casom neposkodil motor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#66 Zkušenosti s LPG 2.5T
A mě řekni jakej je tak velkej rozdíl seřizovani 1.8t koncern 110kw a třeba 2.3t volvo 184 kw?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
#67 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ok diki za info. Pojdem aj trochu OT. Clovek by povedal ze za tie roky sa to uz naucia robit aj na turba, ale co som hladal, je malo tych co to realne vedia. Na skode 136 sme pred rokmi na LPG najazdili 250tkm ale to bola presne praca ktoru zvladne aj cvicena opica. Dnes s tymi digitalnymi riadiacimi jednotkami treba vediet robit.
Robil som prieskum lebo zhanam auto a 2.5T alebo 2.0T sa javili ako najlepsie na kratke trasy po meste, ale maju vysoku spotrebu, preto radsej prestavba na LPG.
Robil som prieskum lebo zhanam auto a 2.5T alebo 2.0T sa javili ako najlepsie na kratke trasy po meste, ale maju vysoku spotrebu, preto radsej prestavba na LPG.
Naposledy upravil(a) Lashiman dne 20 led 2015 17:22, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#68 Zkušenosti s LPG 2.5T
ještě se tě zeptám jaky hadice myslíš ? jako u vstrikovacu ?dobrelpg.cz píše:nebo se semnou montážník hádal jestli má průměr hadice vliv na průtok, což je fyzika základní školy. to všechno je sranda do tý doby než si uvědomíte že takhle školej nový neználky a vlastně tak šíří LPG barbarství dál a dál.... ale zákazníků maj pořád dost protože kdo jinej by to měl umět než oficiální zástupce výrobce že jo
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko a střed čech
- Vůz: vlastním :)
#69 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ahoj chlapi- můžete se pochlubit za kolik plynu jezdíte s tímto motorem? Je mi jasný, že každej má jinak těžkou nohu, jezdí jiný skladby tras město/okreska/dálnice, ale pro nějakou hrubou představu bych byl rád+ připište čím jezdíte
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#70 Zkušenosti s LPG 2.5T
mekky: nevim co myslel dobrelpg.cz konkrétně, ale moje zkušenosti jsou, že např přívod plynu pro slabčí motory se dělá v 6mm trubce, která ale už neukrmí 120kW, Taky záleží na dýlce, když máš 2m trubky, tak je to taky něco jinýho, než 5m. No a jak někteří "šikulové" umí ty už takhle poddimenzovaný trubky nalámat do auta(malý radiusy)...
Ono v létě to fachčí, páč v nádrži je tlaku hafo, tak to protlačí, ale v zimě se to kucká, nény plyn...
Ale stejně je to jen důsledek toho, že lidi už neumí u práce myslet.
Ono v létě to fachčí, páč v nádrži je tlaku hafo, tak to protlačí, ale v zimě se to kucká, nény plyn...
Ale stejně je to jen důsledek toho, že lidi už neumí u práce myslet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#71 Zkušenosti s LPG 2.5T
Viz. podpis, cca 14.5L plynu na 100km.Jenycek7 píše:Ahoj chlapi- můžete se pochlubit za kolik plynu jezdíte s tímto motorem? Je mi jasný, že každej má jinak těžkou nohu, jezdí jiný skladby tras město/okreska/dálnice, ale pro nějakou hrubou představu bych byl rád+ připište čím jezdíte
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#72 Zkušenosti s LPG 2.5T
Mě to žere v AWD 12,1 litru plynu.
Dálnice 150, 1/3 po Praze
Dálnice 150, 1/3 po Praze
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#73 Zkušenosti s LPG 2.5T
Když jezdím jako hovado hnusné, tak 11,5.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 66
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
#74 Zkušenosti s LPG 2.5T
Sakra jakto, ze ja jezdim za trinact???
Je fakt, ze to je vicemene kolem komina, ale stejne..
Je fakt, ze to je vicemene kolem komina, ale stejne..
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#75 Zkušenosti s LPG 2.5T
ja se pod 12 litriku nedostal a jezdil tak za 14-15dynvi píše:Sakra jakto, ze ja jezdim za trinact???
Je fakt, ze to je vicemene kolem komina, ale stejne..
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 40 Odpovědi
- 5654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 5 Odpovědi
- 1270 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 2969 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 349 Odpovědi
- 109493 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi