Právě je 18 říj 2018 16:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku - soukromý prodej příklad: Prodám Volvo 850 2,0 T5, 155 kW, 1995, za 69.000 Kč

2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
2a- typ
2b- motorizace - nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B4204T)
2c- výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
2d- rok výroby (případně datum uvedení do provozu - pokud se liší, nebo modelová řada)
2e- najeté km (zdůraznit zda se jedná o tachometrové nebo skutečné)
2f- servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
2g- výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
2h- historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno zde/dovezeno odkud)
2i- současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, různá vylepšení a modifikace a jiné)
2j- pneu (letní/zimní/oboje, plechy/Alu(typ), rozměry/výrobce/mm)

3 - foto sem nebo odkaz na ně - nutné! (exteriér, interiér), inzeráty bez fota (foto zašlu mailem a pod.) budou bez upozornění mazány !!! Foto max.800x600 , 600x800 nebo 800x800 a 256 kb.

4 - cena - nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce a pod.) budou bez upozornění mazány !!!

5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!! (v bazarní sekci jsem ochotný v profilu uživatele tolerovat absenci "podpisu", ale rozhodně ne "bydliště" !!!)

6 - ekodaň - je zaplacena či ne (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP(řádek V.9).

7- v případě, že dojde k úspěšnému prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO" a klepne na červený vykřičník. Moderátor pak připíše text do nadpisu. Tak bude na první pohled jasné, že je auto již prodané a vyhne se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení a psaní



Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 črc 2018 18:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Konečně jsem auto nafotil a tak je mohu konečně se vším všudy nabidnout k prodeji. Prodej auta zvažuji už dlouhou dobu a ačkoli se mně do prodeje vlastně nechce, myslím si, že nastal vhodný čas.

Jedná se o nejnóblovější kombíkovou krabici, V90 3.0 Limited Edition, tedy řadový benzínový šestíválec, původně se 132kW a v tomto případě v kombinaci s manuální převodovkou. Troufám si říct, že V90 je výrazně vzácnější, než kdejaké dobové Rko. Poslední modelový rok 1998.

Jedná se o auto s vyřešeným problémem s praskajícími bloky všech řadových benzínových šestiválců v řadách 960/S90/V90 a tedy o jedinečnou příležitost koupit si V90, kde již nehrozí mimořádně velké výdaje, protože už jsem je zaplatil. Kromě toho auto není vybaveno drahými a špatně sehnatelnými nivomaty.

Výbava:
- vše elektrické vyjma sedaček
- automatická klimatizace¨
- tempomat
- sekvenční vstřikování plynu Prins VSI
- 4 airbagy
- odnímatelné tažné na 1800 kg (za dobu mého vlastnictví nepoužité)
- ABS, centrální zamykání, servo a další samozřejmá výbava

Auto jsem koupil v roce 2015 v Holandsku s najetými cca 423 000 km, nyní najeto přibližně 443 000 km. Jedná se o holandské kilometry, které na autě nejsou vidět. Odpovídají stavem vozu cca polovičnímu nájezdu. Nerozhrkaný, velmi zachovalý interiér, pěkný exteriér

Za 20.000 km, co jsem s autem najel, jsem řešil:
- motor. Kvůli prasklému bloku byl blok motoru odborně v AMBU vyměněn za blok motoru z S80, což se snadněji řekne, než udělá a ještě hůř zaplatí - s dodělávkami to činilo cca 60.000 Kč. Blok z S80 je konstrukčně lepší nejen proto, že už nepraská, ale má i nižší setrvačnou sílu pohybujícíh se hmot (nejsem strojař, ale snad jsem se vyjádřil přibližně přesně)
- s tím související rozvody
- při této akci implementace vaček ze 152kW verze
- všechny tlumiče (zadní nenivomatové, je osazeno tuhé nenivomatové kompozitové péro)
- komplet nová přední náprava, geometrie
- přední i zadní brzdové kotouče
- komplet nové lanovody ruční brzdy
- 5 nových zapalovacích cívek motoru (jedna již byla vyměněná dříve)
- nové středové uložení kardanu, origo švédské, které se už nedá koupit ani za 5000, co stávalo
- nový reduktor LPG, při koupi nová nádrž LPG
- instalace jednohmoty a spojky z 850 T5
- přední pružiny ze 760 turbo (decentní snížení)
- kapaliny v diferenciálu, převodovce, brzdách, chladícím okruhu
- další investice, na které jsem již zapomněl

Jak je vidno, bylo to pořádně drahých 20.000 kilometrů. Bylo to auto, na kterém jsem opravdu nešetřil a doufám, že je to na něm vidět. Stav vozu je výborný.

Projev motoru je od jeho úpravy přímo famózní, skvěle zní a má charakter a zátah, který mu předtím chyběl. Od té doby, co jsou na autě pružiny ze 760, úplně jinak se vodí, tolik se nehoupe při brždění, ale komfort přitom zůstal zachován.

Nedostatky
- zadní nárazník potřebuje nový lak (po dohodě mohu na náklady kupujícího nechat udělat)
- v neděli mně za mohutného syčení uteklo chladivo z klimatizace. Den předtím fungovala bezvadně. Nechci z časových důvodů problém řešit, ale novému majiteli přidám veškeré použité, ale zaručeně těsné hadice ke klimě, klimakompresor a nový chladič klimatizace, takže ať už je klima netěsná kledoli, bez problému by to měl být schopen nechat vyřešit (například v AMBU nebo jinde)
- spojka a jednohmota z 850 T5 jsou sice jednoznačně lepší z hlediska ovládání, ale kultivovanost dvouhmoty je jinde
- navzdory dosavadním snahám nefunguje ukazatel stavu plynové nádrže a pokud dojde plyn, přepínač nějakou dobu protivně pípá. Mohu zařídit dostaveníčko s odborníkem a současně dovozcem Prins VSI do ČR, který problémy vyřeší
- nefunguje vyhřívání sedačky u spolujezdce, u řidiče funguje až moc horlivě. Náhradní dečky mám a klidně přidám k autu

Jedná se o přinejmenším na západě ceněnou raritu, kdy levné vozy obyčejně bývají levné jen kvůli čekajícímu nákladnému servisu a ty zachovalé velmi drahé. Zde je mnoho věcí opraveno a navzdory tomu bych rád v rámci urychlení prodeje auto posunul do dobrých rukou, aniž bych chtěl šponovat cenu. Tu stanovuji na 119.000 Kč. Eko je zaplaceno. Jsem k mání buď přes SZ nebo na telefonu 603 462 520.

V ceně je nová kvalitní autobaterie a nový olej v motoru.


Přílohy:
01.JPG
01.JPG [ 235.92 KiB | Zobrazeno 3030 krát ]
02.JPG
02.JPG [ 234.41 KiB | Zobrazeno 3030 krát ]
03.JPG
03.JPG [ 233.81 KiB | Zobrazeno 3030 krát ]
04.JPG
04.JPG [ 260.07 KiB | Zobrazeno 3030 krát ]
05.JPG
05.JPG [ 204.11 KiB | Zobrazeno 3030 krát ]

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Naposledy upravil HonzaA dne 04 říj 2018 16:09, celkově upraveno 19
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 črc 2018 18:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
další


Přílohy:
06.JPG
06.JPG [ 259.01 KiB | Zobrazeno 3027 krát ]
07.JPG
07.JPG [ 259.04 KiB | Zobrazeno 3027 krát ]
08.JPG
08.JPG [ 248.97 KiB | Zobrazeno 3027 krát ]
09.JPG
09.JPG [ 188.65 KiB | Zobrazeno 3027 krát ]
10.JPG
10.JPG [ 155.23 KiB | Zobrazeno 3027 krát ]

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 črc 2018 18:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Kryt rozvodů mám, stačí namontovat


Přílohy:
11.JPG
11.JPG [ 172.93 KiB | Zobrazeno 3026 krát ]
12.JPG
12.JPG [ 157.79 KiB | Zobrazeno 3026 krát ]
13.JPG
13.JPG [ 193.35 KiB | Zobrazeno 3026 krát ]
14.JPG
14.JPG [ 167.13 KiB | Zobrazeno 3026 krát ]
15.JPG
15.JPG [ 198.39 KiB | Zobrazeno 3026 krát ]

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 08:47 
Offline

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 18
Bydliště: Liberec
Vůz: 850 T5R
To je parádní kočár, přeji brzký prodej. Nemít 850 čerstvě, určitě bych uvažoval i o tomhle

_________________
Volvo 850 T5R "talián", 1995, zelená, 2.0 155kW
Subaru Legacy BH, 2003, variace stříbrné, 2.0 92kw "beater"
Mazda 3 MPS, 2008, černá, 2.3 191kw - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2018 08:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Děkuji za pochvalu. Je to nejen mimořádný typ auta, ale troufám si říct, že je i mimořádně zainvestované (od určité doby si v zájmu zachování duševního zdraví nevedu přesnou evidenci, ale předpokládám, že samotné investice budou dosahovat prodejní ceny). Nebál bych se ho prodat ani kamarádovi, neočekávám žádné problémy.

Dodávám informaci, že LPG nádrž je místo rezervy (v kufru je proto úzká dojezdovka). Případnému zájemci mohu také za nějakou příznivou cenu nabídnout některé náhradní díly, co jsem nasyslil, zejména tady mám komplet předek.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 04:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
V motoru je nový olej a jedeme na víkend na výlet :twisted:

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 09:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1221
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot
To teda cumim
To je fakt prodejny za stodvacet?
20 let stary a zravy heblo s pulmilionem na hrbu a plnym kufrem nahradnich dilu?

_________________
Tyfus 1.9D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 809
Bydliště: Písek
Vůz: 965
díky tomu stavu a servisu je to relativně velmi dobrá cena ;-) normální krabice ve slušném stavu jsou za 100, tak co se ti nezdá na týhle?

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 12:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
V90 a v takovém stavu by se takto výrazně pod cenu prodávat neměla. Shamane,běž prosím provokovat jinam.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 12:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 18
Bydliště: Brdy
Vůz: 2⨉760 V6 2.8 (kdysi)
Kdyby tak tam byl automat... achjo.

_________________
OC <volvo@ocs.cz>
Bejvávalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 12:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 557
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
shaman píše:
To teda cumim
To je fakt prodejny za stodvacet?
20 let stary a zravy heblo s pulmilionem na hrbu a plnym kufrem nahradnich dilu?


Ach jo...... tohle mi pripomina vyrok klasickeho ochcavkare. Jenom nevim, nejsem-li retardovan vedrem a nejedna se tudiz o pouhou provokaci - to nejsem priznavam se za soucasneho stavu schopen rozlisit.

Ta cena je VICE nez v poradku! Sehnat opravdu peknou krabici pod 100K je uz dnes veci zhola nemoznou, pokud ji postizeny jedinec chce koupit za 40 a pak do ni onech dalsich 100 nasypat je ciste jeho vec - nektere zkusenosti jsou neprenosne :-(

Ciste pro zajimavost, podivej se, za kolik dnes koupis "20 let stary a zravy heblo s pulmilionem na hrbu a plnym kufrem nahradnich dilu" v pripade treba Mercedesu 124 ;-)

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 13:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 18
Bydliště: Brdy
Vůz: 2⨉760 V6 2.8 (kdysi)
(Ostatně — za kolik lze dneska koupit Velorex, pokud je vůbec náhodou k mání, aha! ;))

_________________
OC <volvo@ocs.cz>
Bejvávalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 14:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1221
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot
To olivin:

Mergl 124 1999 tak kolem 50ti, ale nevim, jak to souvisi.

_________________
Tyfus 1.9D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 15:38 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1261
Bydliště: Teplice
Tak to bych chtěl vidět kde koupíš za hezkej, nevylítanej MB124 za 50 (99 už není 124, ale další generace). :D
Spíš tak 200.
Tyhle auta (včetě krabic od Volva), už dolu s cenou nepůjdou.
Levný jsou jenom vraky.
Jsou to auta pro fandy a cena 120 za hezkou V90 s vyřešeným motorem, se mi fakt nezdá vysoká...

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 16:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1221
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot
Ja nevim, ja tomu moc nerozumim.
Na mobile.de nejaky jsou kolem 2tis€
124/1999

_________________
Tyfus 1.9D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 529
Bydliště: Praha
Vůz: V50
ocs píše:
Kdyby tak tam byl automat... achjo.

Další bezmozek s hodnotným příspěvkem k vlastnímu inzerátu typu: "kdyby auto mělo
..."
Pardon za OT, ale musel jsem.

_________________
V50 D2/84 kW MY2011 Summum Titanium Grey
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1029
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Cena mi přijde úplně standardní - na ČR.

960/V90 v 3.0 si cenu okolo 100 000kč+ (pokud jsou v pěkném stavu) drží i za hranicema.
Opravdu hezké a opečovávané, s garantovaným nájezdem do 250 - 300 000km si drží cenu klidně okolo 5 000 - 7 000 franků, ne každej
umí stáhnout DPH a clo a rázem seš třeba na 180 000kč jen to fikne.

To že je po autoscoutech a mobilech dalších 30 960/V90 za 700-3000 euro je sice fakt (a podle fotek některé ve velmi hezkém stavu),
ale v mnoha případech budeš na místě nepříjemně překvapen, a po dalším půlroce provozování v ČR přímo nasrán z dalších nákladů.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 17:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2124
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
1) Krásné, výjimečné auto, která budou už jenom ubývat.

2) Majitel se staral, věnoval péči, invenci, peníze.

3) Buď auto chci, nebo nechci. Pokud nemám zájem, nemusím to nikomu cpát. Pokud se mi nelíbí cena, nekomentuji, nabídka - poptávka to vyřeší sama.

Pardon, nechtěl jsem, ale nemohu si pomoct. Někteří místní chytrolíni prostě vědí úplně vše.

Přeji rychlý prodej do dobrých rukou.

Dan

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3585
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Na druhu stranu tam automat s minimom nakladov ide implementovat celkom jednoducho. A ta cena je tiez celkom ok, aj kedtreba doriesit tu klimu a spomenute drobnosti. Do 960 sa vysypete ani neviete ako, uz len vymena sviecok je celkom draha ;-) - oproti takej felde presne o 50% ;-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 06:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Tak jsem zpět z výletu a vidím, že se to tady pěkně rozjelo. Tohle konkrétní auto jsem si kdysi vybral mimo jiné kvůli kombinaci třílitrového řadového šestiválce s manuální převodovkou, což je doména jen a pouze V90 a S90, 960 měly jen 2.5l. Nutno podotknout, že v původním stavu mě ten motor spíše zklamal, jen se sametově vytáčel bez toho, aby pořádně táhl nebo nabídl nějaký zajímavý projev. Tenkrát jsem také uvažoval nad tím, jestli jsem volbou manuální převodovky udělal dobře. Jenže teď, kdy má motor projev a sílu, je to právě ta opravdová radost z hraní si s tím skvělým motorem, nikdy už mě potom nenapadlo, že by to auto mělo mít automat. Jak já jsem si zase užil ty víkendové dvě stovky kilometrů!

Po přesednutí z 940, která byla nyní můj daily driver a z S60, kterou také používám, si člověk uvědomí, jak skvělé je V90 auto. Tak fantasticky vyvážené a sametové, úžasně pohlcuje nerovnosti a přitom má po pár úpravách právě ideální sportovní náboj. Když bych ho měl k něčemu jízdně a pocitem z jízdy přirovnat, vzpomenu si na kamarádův dobový Jaguar XJ.

To auto stojí za každou korunu, i když by stálo o pade víc. Máte jedinečnou příležitost urvat si něco, co už tady k mání pravděpodobně nikdy znovu nebude. A pokud ano, tak k výsledku, kam jsem auto posunul, se dostanete po obrovských investicích. Řešit, že nefunguje klima, která utekla naráz s výrazným syčením a půjde tedy jen o banální a snadno zjistitelnou netěsnost je až trochu legrační.

Je na čase jednat, reálně hrozí, že si udělám ještě nějaký další výlet a prodej si rozmyslím.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 12:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3585
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Robila sa 132kW 3l (2.9) s manualom do 960 II. S/V90 je len ine oznacenie pre facelift 960 pre niektore trhy. Cize to iste auto sa niekde predavalo ako 960, inde ako S/V90. Teda 960 3.0 s manualom boli :-D.
Oproti 150kW verzii mala verzia s manualom zvyseny krutiaci moment o cca 20Nm.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Ne, 960 nikdy s třílitrem a manuálem z fabriky nebyly, máš špatné informace. Není to ani vzdáleně možné, protože třílitr 132kW, který se kombinoval i s manuální převodovkou přišel až s přejmenováním (a drobnými úpravami) 960 na S90/V90. Také jsem pochytil informace o zvýšeném kroutícím momentu slabší verze třílitru, ale ve skutečnosti je ten 132kW motor jenom neskutečně "tupý". Znám ho, rok jsem s ním jezdil.

Po úpravách, co se provedly je kroutící moment pocitově výrazně vyšší v kompletním spektru otáček. A není to jen vačkami, ale i S80 blokem. Je to opravdu radost.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 14:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3585
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
HonzaA píše:
Ne, 960 nikdy s třílitrem a manuálem z fabriky nebyly, máš špatné informace. Není to ani vzdáleně možné, protože třílitr 132kW, který se kombinoval i s manuální převodovkou přišel až s přejmenováním (a drobnými úpravami) 960 na S90/V90. Také jsem pochytil informace o zvýšeném kroutícím momentu slabší verze třílitru, ale ve skutečnosti je ten 132kW motor jenom neskutečně "tupý". Znám ho, rok jsem s ním jezdil.

Po úpravách, co se provedly je kroutící moment pocitově výrazně vyšší v kompletním spektru otáček. A není to jen vačkami, ale i S80 blokem. Je to opravdu radost.

A ty necitas co pisem :-D Citaj s porozumenim.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 16:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Asi tedy jazyková bariéra, nebo co :D Snad jsme se nakonec shodli.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 16:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 809
Bydliště: Písek
Vůz: 965
označení s/v90 měly jen některé trhy, ostatní měly stále 960 i pro my98. přitom motorizace a výbava byly stejné

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.102s | 20 Queries | GZIP : Off ]