Poslední návštěva: 20 čer 2019 11:39 Právě je 20 čer 2019 11:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku - soukromý prodej příklad: Prodám Volvo 850 2,0 T5, 155 kW, 1995, za 69.000 Kč

2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
2a- typ
2b- motorizace - nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B4204T)
2c- výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
2d- rok výroby (případně datum uvedení do provozu - pokud se liší, nebo modelová řada)
2e- najeté km (zdůraznit zda se jedná o tachometrové nebo skutečné)
2f- servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
2g- výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
2h- historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno zde/dovezeno odkud)
2i- současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, různá vylepšení a modifikace a jiné)
2j- pneu (letní/zimní/oboje, plechy/Alu(typ), rozměry/výrobce/mm)

3 - foto sem nebo odkaz na ně - nutné! (exteriér, interiér), inzeráty bez fota (foto zašlu mailem a pod.) budou bez upozornění mazány !!! Foto max.800x600 , 600x800 nebo 800x800 a 256 kb.

4 - cena - nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce a pod.) budou bez upozornění mazány !!!

5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!! (v bazarní sekci jsem ochotný v profilu uživatele tolerovat absenci "podpisu", ale rozhodně ne "bydliště" !!!)

6 - ekodaň - je zaplacena či ne (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP(řádek V.9).

7- v případě, že dojde k úspěšnému prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO" a klepne na červený vykřičník. Moderátor pak připíše text do nadpisu. Tak bude na první pohled jasné, že je auto již prodané a vyhne se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení a psaní



 [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PRO/VYM: V70 TDI 1997
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019 12:59 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Dochází mi s naši V70 a moderní naftou obecně nervy.
Na autě je polovina věcí nových, za balík peněz, a stejně se každou chvíli najde něco, co mě naštve. Sám si na tomhle autě nic moc neudělám, a když jo, tak něco jiného zmrvím, a nebo u toho 3 dny nadávám.

Jako finální pohružku tomuto autu zde zkusím zveřejnit tento inzerát, snad si pak potvora uvědomí, že má začít být trochu vděčná a budu tento inzerát moci smazat. :D

I z finančních důvodů tohle auto prodávat nechci, chci aby jezdilo jak má.

Zvažuji možnost výměny naši V70 TDI 1997 103kW za volvo řady 2/7/9, ideálně kombi s LPG. Nebráním se jiným nabídkám, z těchto modelových řad.

Najeté kilometry jsou irelevantní, ale svítí tam něco jako 278tis. km. Naprostá blbost, přidal bych si před to ještě jedničku. Motor, nejspíše i s jednotkou tam někdo přede mnou swapoval z automatu.

Servisní historie za dobu mého vlastnictví (necelý rok):
- přetěsnění motoru (stejně to teď od někud rosí znovu)
- nové zadní kotouče, celkově brzdy OK
- vyměněny všechny možné hadičky, vč. nyní palivových, které jsou tažené jinudy, než byly
- vyměněn servo olej
- nové vzpěry kufru (jsou naprd, vržou, ale aspoň už to nepadá na hlavu)
- olej, filtry 2x (nyní čerstvý, ještě nejetý mobil 1 10w-40)
- sehnané gumové koberce, vč. náhradního pro řidiče (ještě za to někomu dlužím milku), sehnané rádio i se zesilovačem (ale chybí svazek)
- nové žhavení
- vstřiky a čerpadlo z rozborky, po nedávné repasi
- vyměněný altík, dobíjí parádně
- nová kvalitní baterie, AGM duracell
- vyměněn děravý IC
- nové hadice od chladiče
- nové silentbloky motoru, myslím že uplně všechny
- nový termostat (ale jeho domeček by zasloužil vyměnit)
- nové levé rameno (pravé měnil předchozí majitel)
- uplně z gruntu udělané rozvody, vč. řemenice, vodní pumpy a všeho.
- v zimě dělaná geometrie
- dálniční známka
- nová skla světlometů, k tomu druhá sada starších světlometů v krabici na díly - repasi.
- vyměněna ŘJ, ta původní hlásila chybu aut. převodovky :D
- sehnal jsem horní i spodní kryt motoru (nyní není namontován)
- vyměněn motor zadního stěrače

další fakta:
- k autu jsou nějaké díly navíc
- kosmetika KO
- auto není vůbec shnilé, viděl jsem ho několikrát zespodu
- stržený šroub na vývěvě, do které jsem ještě udělal díru. Zalepeno kvalitním průmyslovým lepidlem na kovy a funguje to normálně. Vývěva není nijak hlučná, a není potřeba ji měnit, až bude, tak to může být trošku náročnější.
- auto špatně startovalo, teď po výměně hadiček, opravě kabelového svazku a spol. startuje zřejmě dobře, ale prozměnu nějak pozdě tlačí turbo
- auto jsme koupili jako totální šrot, teď s ním máme najeto přes 10tis. km a myslím že někomu může udělat ještě velkou službu. Doufám že nám.

viewtopic.php?f=96&t=66264


Update: auto jsem ochoten vyměnit i za peníze.

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Naposledy upravil imrija dne 12 čer 2019 20:21, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 07:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 748
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo V70 I 2,5TDi, 760 2,8 PRV
No nejspíš tě nepotěším, ale pakliže se najde někdo, kdo ti vymění 2/7/9 za V70 ( a o tom pochybuji) tak to nové auto nebude určitě ve stavu sedni a jeď. Chápu že na jedničkové V70 se umí srát ledacos, ale je to vcelku odolné, blbuvzdorné auto, bohužel v dnešní době hodně poznamenané předchozími majiteli, ale i tak se v tom dá jezdit každý den.
To co chceš ty je krásný, svezení je boží sám, jsem raději jel sedmičkou než V70, ale ta auta dnes nejsou, díly v běžném aftermarketu neseženeš, v zimě v soli s tím autem trpíš, páč ho slyšíš reznout, zvlášť dvojky a jedničkový 7xx, pak se ta antikorozka zlepšila, ale i tak.
Chápu že jsi chtěl dát TDI výstrahu, stalo se, ale spíš bych měnil V70 za V70 max 850 a krabici přikoupil pro radost.

_________________
Bylo:Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 09:52 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 760
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
To ten elán nevydržel příliš dlouho, když už ses do toho pustil, nevzdávej to. Ekonomická sebevražda to bude v jakémkoliv scénáři...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2125
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Nevzdávej to, přece tě nerozhodí jen blbý startování... vždyť jsi do toho nasypal už hafo dukátů. Blbuvzdornější předohrab už nekoupíš!
Ok, možná tak Tdi 99-00 :green:

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:29 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9664
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Teď to pro změnu prý startuje, ale nejede. :D

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:32 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Nevzdávat to. A hlavně předohrab bude vždycky lepší než zadohrab, který už taky máš.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:33 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Plán zafungoval. V70 po čtvrté v řadě chytla na brnk, jako nové auto, po čtrnácti dnech trápení a pitvání.
Po projetí to přestalo i čoudit a začalo jet, asi se to muselo něco naučit.

Jinak bych to neviděl s výměnami nijak nereálně. Nečekám výměnou za tenhle šrot nic jiného než zase jiné auto, které bude mít svoje problémy. Ale s tím rozdílem, že je budu umět na dvorku vyřešit bez počítače, nebo bez sundavání rozvodů, alternátoru, termostatu a vývěvy kvůli výměně hadičky, která pak stejně vyměnit nešla. Devítku jsme také koupili vylítanou, dokonce nepojízdnou, a teď momentálně jezdí poslušně za 3kč/km a sere se tam toho minimum. Opravy samozřejmě dělám i preventivní a kosmetické. V70 mi na tohle zatím nikdy nedala prostor, a jezdí kolem 12kč/km.

Trápit v soli nebudu nikdy žádné auto. I felicii jsme před každou zimou ošetřovali, čistili, připravovali a po každém větším průjezdu slanou břečkou jsme to umyli zespodu demineralizovanou vodou a zakonzervovali navrch ještě syntetickým voskem. A výsledek? Koroze na felicii nepokračuje. Za 5-6 let se to nezhoršilo. Jiní ji zvládnou dostat za 2 roky na šroťák hravě. Pochopitelně bych nikdy do soli nevytáhl jakéhokoliv perspektivního veterána... Ale rezavou, vyvařenou, opravenou, a
pravidelně konzervovanou hyenu s bordelem v papírech, LPG na krku, řadovým a běžným motorem i výbavou, proč ne?

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:36 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Michl píše:
Nevzdávat to. A hlavně předohrab bude vždycky lepší než zadohrab, který už taky máš.


Tak s tím zásadně nesouhlasím, co jsem sedl do devítky, tak už nic s předním náhonem neumím řídit :D Znovu už bych si předohrab nekoupil.

Do města je devítka moje preferované auto, protože ten rejd je boží. Parkování boží. Chování v krizové situaci? Sranda! Jediné v čem u mě V70 vede oproti devítce je spotřeba a dálniční zpřevodování. Pětka je na devítce prostě málo, na to abych s tím jel soustavně 130. Možná by to v budoucnu zlepšil jiný diff.

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:53 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha
Vůz: V50
imrija píše:
Znovu už bych si předohrab nekoupil.


No vidíš a já to mám přesně obráceně. Měl jsem v minulosti dvě zadokolky a dnes bych tento náhon už nechtěl "ani zadarmo". Moje první auto s motorem vzadu, které když stálo v koloně po chvíli začalo vařit (S 1000 MB) a to další s motorem vpředu (BMW3) zase na mokru a na sněhu nevyjelo i menší kopec i se zánovními pneumatikami bez zátěže v kufru (3 pytle s cementem :) ). S rejdem nemá náhon nic společného a když máš funkční posilovač, tak není s parkováním žádný problém. A jízda dveřma dopředu mi fakt nic neříká.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2778
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Jestli jsi na mokru nevyjel mensi kopec se zanovnima pneumatikama, hledal bych chybu mezi sedackou a volantem :-D a nahon ma s rejdem spolecnyho hodne...

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 10:58 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Michl píše:
No vidíš a já to mám přesně obráceně. Měl jsem v minulosti dvě zadokolky a dnes bych tento náhon už nechtěl "ani zadarmo". Moje první auto s motorem vzadu, které když stálo v koloně po chvíli začalo vařit (S 1000 MB) a to další s motorem vpředu (BMW3) zase na mokru a na sněhu nevyjelo i menší kopec i se zánovními pneumatikami bez zátěže v kufru (3 pytle s cementem :) ). S rejdem nemá náhon nic společného a když máš funkční posilovač, tak není s parkováním žádný problém. A jízda dveřma dopředu mi fakt nic neříká.



Myslím, že je to v pořádku, každému chutná něco jiného. Já najel sotva 40000km s předohraby, a první tisícovka se zadním náhonem mě uchvátila. Přijde mi chování auta předpovídatelnější a přijatelnější. A ano, je to zcela subjektivní názor :-) Motor nám nevaří ani ve vedru v Praze v koloně, a s kopci na mokru nemáme problém ani s pneu, za které bych si nafackoval. A že tu celkem kopce máme. S rejdem to podle mě má hodně společného, V70I má rejd dobrý, ale s devítkou se otočím pomalu jak s tankem. Když vepředu nejsou žádné složitosti, tak to mechanicky prostě jde. Driftovat a blbnout s tím samozřejmě nechodím, ale když už to někde v serpentýnách podjede, tak se usměju a vím co s tím dělat. V70 jsem jednou dostal téměř do hodin, než jsem si uvědomil co s tím. Vletěl jsem na prudký sjezd z dálnice moc rychle, kvůli nepřehledné dopravní situaci.

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 11:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2015
Příspěvky: 199
Bydliště: Liberec
Vůz: S80II 3.2 AWD
Já preferuju taky zadní náhon a hrozně mě štve, že od něj Volvo upustilo. Tak momentálně alespoň awd. BMW 3 e46 jsem měl taky a nikdy jsem neměl problém něco vyjet. A to jsem často jezdil přes zimní zasněženej Ještěd. Stačilo mít kvalitní pneu. Mně třeba u předokolek vadí obecně nedotáčivost (ta bohužel i u awd), horší rejd a u silnějších motorizací tahání za volant a tím horší průjezdy zatáčkama pod plynem. A taky když se podíváme na vrchol toho, co se vyrábí a vyrábělo, tak tam najdeme pouze rwd a awd auta, předokolku snad ani jednu. Proč asi... Přední náhon je prostě jenom lowcost řešení na úkor jízdních vlastností.

_________________
Volvo S80 II 3.2 B6324S 175kw AWD, MY2007, geartronic
Volvo V70R 2.3T B5234T8 184kw AWD, MY1999, 4AT
bylo: Volvo V70 D5244T, r.v. 2002, automat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5016
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
no nabizel jsi mi to vymenou za pivovarka coz me napul urazilo a napul rozesmalo :D

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 12:04 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Zkusil jsem to, protože vím že máš na ty V70 smůlu a tadyta vrčí pěkně.

Za zeptání nic nedáš, takhle jsme přišli k devítce, potažmo i k sedmičce :-) Kdybys ho neprodával, tak bych si takovou nabídku nedovolil.
Ale protože jsi ho prodával, tak bych byl ochoten smlouvat metodou "samosvor sem, samosvor tam".

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 288
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Ondra. píše:
no nabizel jsi mi to vymenou za pivovarka coz me napul urazilo a napul rozesmalo :D

Asi by ještě záleželo, kolik bys měl Ondro doplatit. :D


imrija píše:
...výměnou za tenhle šrot...

imrija píše:
.. tadyta vrčí pěkně.

Trochu se mi v tom špatně orientuje. Něco dělám asi špatně. :D

_________________
.: 850 TDI '96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 '07 B6324S :.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 460
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Jen poslechni Mattyfa, když si pročteš jeho galerii tak jsem rád, že jsem ji mohl X krát pročíst znovu a znovu. Taky jsem na to konto skončil na tomto foru (koupil V70 TDI) a nebrečim nad zrušeným saabim forem (puvodně jsem chtěl z felicie do Saab 95 Aero combi) i když jsem k té V70 loni na podzim skoro jednu 95 Aero koupil. A mít další auto pro radost chce hodně trpělivosti(především u rodiny a blízkého okolí), času a peněz.

Je tu několik lidí co jsou pro mě inspirací a přitom výstrahou v jednom. Samozřejmně v tom dobrém slova smyslu. A schválně nebudu jmenovat, ale buď mají jedno auto nebo několik aut a nekonečnou trpělivost a taky můj obdiv.

Nicméně jsem odbočil a tedy zpět - to auto dodělej, protože i přes ten kopec peněz tě ten pocit nakonec kdy nad tím vším zvítězíš uspokojí natolik, že si odstupem času rekneš, že to za to stálo.

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 13:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 5016
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II
imrija píše:
Zkusil jsem to, protože vím že máš na ty V70 smůlu a tadyta vrčí pěkně.

Za zeptání nic nedáš, takhle jsme přišli k devítce, potažmo i k sedmičce :-) Kdybys ho neprodával, tak bych si takovou nabídku nedovolil.
Ale protože jsi ho prodával, tak bych byl ochoten smlouvat metodou "samosvor sem, samosvor tam".

Pohoda, musíš mě a můj sarkasmus víc poznat :D

_________________
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT,, 940GL bikolor,940 D24TIC´93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 14:29 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Wolfram1944 píše:
Trochu se mi v tom špatně orientuje. Něco dělám asi špatně. :D



Ten šrot vrčí pěkně :D

Ne, fakt, motor chytal v -15-20° v zimě bez jediné funkční žhavičky jako fik. Teď po výměně vstřikovačů a čerpadla se projevuje ještě více kultivovaně.
Teď startoval špatně a dobře na střídačku, což mě vytáčelo do nepříčetnosti. Vyřešilo se to opravou kabeláže ke stop ventilu a výměnou palivových hadiček, které byly děravé na několika místech. To nic nemění na tom, že je to z kosmetického hlediska poškrábaný a vybydlený šrot :)

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 14:32 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Ondra. píše:
Pohoda, musíš mě a můj sarkasmus víc poznat :D


No jasný. Já vím, já jenom teď 14 dní pitval to auto z nadpisu aby zase startovalo na brnk a teď z toho startuju na brnk já :D

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 15:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9864
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Vyměňovat nechci, kombíků už mam plný zuby, ale kdybys jel někdy kolem, tak by sis určitě něco vybral :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 17:07 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha
Vůz: V50
imrija píše:
Myslím, že je to v pořádku, každému chutná něco jiného.


Jasně a tak je to v pořádku. Podle mne má ale dnes smysl RWD jen u auta pro zábavu. Pro každodenní a celoroční provoz je FWD nebo AWD lepší volbou.
https://www.srovnator.cz/clanky/predni- ... si-vybrat/
https://www.povinne-ruceni.com/clanky/p ... dni-nahon/
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 590604f2e/

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 18:26 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 201
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
imrija: zkus bejt trochu fatalista, ste si souzený, je to tvůj kříž i hrob, tvoje radost, útěcha a síla :) s ingotem to tak funguje.. snad


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 20:20 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 479
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Update: nebráním se výměně i za peníze.
Přestaly těsnit konektory u nádrže a když se natankuje plná nádrž, tak to teče vrchem.

To bych samozřejmě v případě prodeje za rozumné peníze ještě dořešil.

Tohle auto dalo najevo, že mě nesnáší.

_________________
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej
V70 2.5 TDI 1997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2778
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Michl píše:
...
Ohanet se na automobilovym foru clankama pro spotrebitelsky masy mi nedava uplne smysl. Ano, RWD pro zabavu, idealne kazdodenni! :)
Ano, zadokolky vymiraj, a to z toho duvodu ze vymiraj lidi ktery jsou vubec schopny rozpoznat/ocenit rozdil a jediny co vetsina lidi dnes oceni je ze to je levnejsi na vyrobu, min to zere a ze i s obema rukama levejma se to da kormidlovat.
Nicmene masovej nazor jeste neznamena spravnej nazor :twisted: casto je to proste jen pohodlnejsi...

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOŽNÁ VYM: V70 TDI 1997 za 2/7/9
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 20:58 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha
Vůz: V50
tomasss píše:
Nicmene masovej nazor jeste neznamena spravnej nazor

Souhlasím jen s tímto co jsi mi napsal.
Ať si každý vybere a vyzkouší podle sebe co mu bude vyhovovat.
Ukončím to tím, že já ocením víc FWD nebo AWD. RWD jsem měl a už nechci.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 19 Queries | GZIP : On ]