Ford vs Volvo a Scania

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#1 Ford vs Volvo a Scania

Příspěvek od voltony »

Tak jsem vyzkoušel nového Forda. Nedávno jsem udělal cestu s Volvem FH E6(2018), jinak už asi 2 melouny kilometrů zkouším Scanie, teď mám desetiletého veterána, ještě EEV, jezdím jenom do země zoufalství, bídy a smrti.

Takže dle mého výhody Fordu proti Švédům
Cena ( asi o 30000 eur míň)
Záruka 3roky- možno připlatit i za 5. Volvo i Scania tady kontrují servisními smouvami- i na delší dobu, ale dost drahé.
Značka - modrou švestku zná každý, kolečko se šipkou Volva a divnej lev s křídly u Scanie nikoho neoslní.
Dá se koupit. Na Scanii a Volvo si fakt dlouho čeká.

Co je stejný
Spotřeba - pro mě zklamání u Volva i Forda, myslel jsem že modernější budou mít spotřebu menší (Ford měl jen 5000km)
Jízdní pohodlí - drobné rozdíly jsou, ale celkově nastejno.
Spolehlivosti- ve všech jsou stejné součástky které dávají dokupy Ford -turci v Turecku, Volvo a Scania -arabové v Holandsku a Belgii
Ano měl jsem i vysoce ceněného originál Švéda a byl to ten nejhorší klumprt. Za mě to bude nastejno, záleží na konkrétním autě.

Co je horší
Zpracování a materiály v interiéru - asi jediná oblast kde se projevuje nižší cena, vše je plně funkční a po 4 letech nikde nic nevrže, ale Volvo a Sca nia tady jednoznačně vedoucí otázka jestli zrovna tohle stojí za ty peníze.
Zůstatkova hodnota- je to nový a nikdo neví co od toho čekat
Informační displeje a jejich nastavení nejsou tak propracované.

Co je naprostá katastrofa
Jezdím na tempomat a brzdomat a velmi využívám prediktivní tempomat a ecoroll. Ve Scanii i Volvu vše funguje naprosto jednoduše a perfektně. Ve Fordu to je naprosto nefunkční a nervy drásající záležitost. Na druhou stranu kdo jezdí furt na devadesát tohle neřeší.

Můj závěr
Řidičovi bych to klidně koupil, trpět v tom určitě nebude a za ušetřené peníze bych si koupil osmnactistovku.
Sám bych dal přednost za stejné peníze mírně jeté Scanii nebo Volvu, ale pokud zlepší ovládání tempomatu, klidně bych do toho šel.

PS. Ta funkce (měl jsem tureckou verzi), kdy musíte po nastartování říct alah akbar, jinak vám to omezí výkon na 400koni je fakt na hovno.
Ford f dogan.jpg
_________________
Cca 20x Volvo

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Ford vs Volvo a Scania

Příspěvek od Ondra. »

Pokud bych mel v berline najet do vanocnich trhu jednodnoznacne volim tenhle otoman :D hadam ze misto gumovych vanicek to ma na podlaze regulerni persky koberce? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „TRUCKS“