XC90 2015

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#126 XC90 2015

Příspěvek od Haben »

a 100 - 160 nějakých 8,8 sec. V místní sekci to jede některým výrazně lépe, ale za tento čas bych se na mém vůbec nezlobil.
Jen mě zaráží ten lagující display, jak ta ručička se zasekává, nebo se mi to zdá?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#127 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Mě by spíš zajímalo jestli se dá dát pryč ta třetí řada sedadel. Mateřskou školku v autě nevozím a potřebuju pořádný kufr. Jestli to má vůbec větší kufr než XC70 nebo V70.

GDPR_user

#128 XC90 2015

Příspěvek od GDPR_user »

To jsem zvědavý jak bude v těch 200 odbočovat vlevo.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#129 XC90 2015

Příspěvek od gusto »

Prý to má podvozek par exellence.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#130 XC90 2015

Příspěvek od dali »

gusto píše:Prý to má podvozek par exellence.
No, jestli to tvrdí marketing..podle něj to taky má 400 koní a zajímavej zvuk :wink:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#131 XC90 2015

Příspěvek od Urvanej »

Tak trochu toho druhýho názoru:
Zvuk je na ten počet krys celkem dobrej (pokud to neni z repráků).
Zrychlení to má sakra dobrý, když vezmeš v potaz, jakou to má v T8 hmotnost, která lehčí než stará V8 nebude, když už u T6 je skoro stejná.
Jak na to tak koukám, tak největší hmotnostní úsporu dosáhli zmenšenim nádrže. :%)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#132 XC90 2015

Příspěvek od gusto »

dali píše:
gusto píše:Prý to má podvozek par exellence.
No, jestli to tvrdí marketing..podle něj to taky má 400 koní a zajímavej zvuk :wink:
Tohle tvrdí jeden maďarský novinář, ve svém oboru asi nejuznávanější ve své zemi a taky mnou. Je to taky člen jury Auto roku.
Možná jednou budu mít dost času, a přeložím jeho články o Volvech 242GT, 850 T5, a PV544. Perfektní čtení!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#133 XC90 2015

Příspěvek od metju »

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

GDPR_user

#134 XC90 2015

Příspěvek od GDPR_user »

Spoustu kurvítek,poměrně nízké otevírání zadních vrat,přijde mi že sedadla jsou poměrně úzká.Ale uvidíme v reálu.

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#135 XC90 2015

Příspěvek od L4W »

Mě se libí, po dlouhé době mám dobrý pocit z nového Volva. Je jasné, že to nebude auto které by líbilo ortodoxním fandům volvo krabic - žádnej návrat ke kořenům se konat nebude (díkybohu), ale jinak bych řekl že jde o nezajímavější počin od doby kdy Volvo přešlo pod Ford. Minimálně je to model, za kterým od začátku do konce opravdu stálo Volvo.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#136 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Moc pěkné ... pokud to bude mít stejný nebo větší kufr než mám ted (a ta třetí nesmyslná třetí řada sedadel se bude dát vyhodit - v autě jezdím z 90% sám a nevozím mateřskou školku a nepotřebuju mikrobus), za 2 roky do toho určitě jdu - do té hybridní verze

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#137 XC90 2015

Příspěvek od sordo »

Pokud to tu ještě nepadlo. Tak přidavam jedno video.



Hodinka a čtvrt testování a záběru.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#138 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Skvělé video ! :) To mě silně nahlodalo :) Model 2017 bude ještě mnohem vymakanější než 2015 a už budou prodejci nabízet slevněné demo kusy ... A taky tady vidím že ta třetí řada sedadel se dá perfektně sklopit do úrovně dna kufru ...

A už to má prosím toho parkovacího asistenta že člověk jen vystoupí z auta a ono odjede samo zaparkovat ? :)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#139 XC90 2015

Příspěvek od Haben »

hezké, moc hezké. Jako nové to určitě bude super, jen se bojím, zda to bude servisně ufinancovatelné pro většinu z nás, kteří si to koupí po 10 letech provozu s najetými 300 000 km
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#140 nové volvo xc90

Příspěvek od sline »

mrkněte na autosalon tv prima. mají ho v testu a chválou rozhodně nešetří. mě se líbí moc. hlavně bych chtěl slyšet to audio. :)
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

GDPR_user

#141 XC90 2015

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:hezké, moc hezké. Jako nové to určitě bude super, jen se bojím, zda to bude servisně ufinancovatelné pro většinu z nás, kteří si to koupí po 10 letech provozu s najetými 300 000 km
Ty jsi vtipálek.10 jeté auto v pojízdném stavu bude mít větší hodnotu než nové. :lol: Myslím,že po 7 letech většina bude neprozovatelná

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#142 XC90 2015

Příspěvek od Haben »

Tudiz od predstavy jezdeni v tomto aute muzeme upustit. Nicmene bazary "dokazou" z toho udelat extra zachovale a bez investic auto :D
No uvidime za tech 10 let. Nicmene v tom testu, co postoval Sordo, mne negativne pobavilo, jak kopnutim nohy nesel zrovna na poprve otevrit / zavrit kufr :( smutne. Snad to doladi. Chapu, ze nejake cidlo zaznamenalo prekazku (jeho telo) v draze otevirani / zavirani, tak to zastavilo / nespustilo. Ono by stacilo kopnout nohou za levym zadnim kolem, kudy ridic prichazi / odchazi k / od kufru a bylo by po problemu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#143 XC90 2015

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Tudiz od predstavy jezdeni v tomto aute muzeme upustit. Nicmene bazary "dokazou" z toho udelat extra zachovale a bez investic auto :D
No uvidime za tech 10 let. Nicmene v tom testu, co postoval Sordo, mne negativne pobavilo, jak kopnutim nohy nesel zrovna na poprve otevrit / zavrit kufr :( smutne. Snad to doladi. Chapu, ze nejake cidlo zaznamenalo prekazku (jeho telo) v draze otevirani / zavirani, tak to zastavilo / nespustilo. Ono by stacilo kopnout nohou za levym zadnim kolem, kudy ridic prichazi / odchazi k / od kufru a bylo by po problemu.
A to je právě spoustu kurvítek,které postupně zlikvidují celé auto a to se stane nepoužitelné.Leda že někdo vezme káru,nacpe do toho Redblok a bude to provozovat jako veterána. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#144 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

V další verzi to už doufám budou jen hlasové pokyny: sezame otevři se a tak :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#145 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Tak jsem si o tom četl všechno co se dalo najít a vypadá to víc než skvěle: větší kufr, výkon a stovky dalších skvělých vychytávek včetně "Bower&Wilkins" zvukového systému atd. Myslím že příští rok v létě do toho skoro jistě půjdu a upgraduju svoji XC70. Určitě do té nejsilnější hybridní verze. 400 koní + dost snově vypadá ta ohlašovaná spotřeba: 2,5l/100 km + prvních 40km čistě na elekřinu, to by bylo oslnivé (přiblížení se autu Tesla).

Ale přemýšlím jestli taková spotřeba je opravdu reálná ? (vzhledem k tomu že to má nádrž jen 50 litrů, tak s ní asi opravdu počítají ?). Co jsem ale slyšel, tak třeba u hybridů Lexus ta spotřeba taková v reálu ani náhodou není ... Bylo by to skvělé, uvidíme ...

Ještě mi není 100% jasné jestli ta nejsilnější hybridní verze je taky AWD ? Doufám že ano (jen FWD nemá u takového auta žádný smysl). AWD se vysloveně píše u těch dieselových verzí ...

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#146 XC90 2015

Příspěvek od Haben »

AWD ten hybrid je, ne? Benzín na přední kola, elektromotor na zadní. Při běžném mimoměstském cestování bych očekával spotřebu cca 7 l. Jako 2,5 l nee, to jedině, že by jsi jel po okresce ustálenou rychlostí 40 km/h rovně těch cca 40 km na elektřinu a pak následujících 60 km doplul z mírného kopce na benzín. To prostě nejde. Kdyby to auto vážilo 500 kg, tak možná uvěřím, tady ne.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#147 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Ale potom 50 l nádrž může být trošku malá a člověk bude muset pořád jezdit k benzince ? Anebo to je oběť veliké baterce (už nebylo místo na větší nádrž ?)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#148 XC90 2015

Příspěvek od Haben »

bližší informace nemám, takže mohu jen spekulovat, ale pokud by nová XC90 jezdila v průměru za 7 l, tak teoretický dojezd by byl cca 700 km, což není tak zlé. Opravdu bych s 2,5 l nepočítal ani náhodou. Možná i těch 7 l je z říše snů... to ukáže až reálné používání.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#149 XC90 2015

Příspěvek od danki »

Ono podla EU norem to mozno tych 2,5l aj vychadza :)
A ked to ma 2,5l spotrebu, tak ta 50l nadrz vydrzi na 2000km a to je naozaj cestovatelsky krasna hodnota :D
No ale na druhu stranu ja jak "ortodoxny krabicoid" musim Volvo pochvalit, lebo az na par vjeci sa mi XC90 lubi.
Motorizacie si mozu strcit do pr..le, pokat to nema aspon 5valec, bude to mixer a nic insi.
Ale Volvo musi it s dobu, tak inac sa neda...
Nemoze vyrabat V8 kere zeru 12,5l pro par ludi na VK, kerim sa to lubi.
Volvo da vysokofinacnu rekl. kampan, ze jejich Volvo zere 2,5l a lude temu budu vjerit, az si to auto za 2mega kupia a potom na dlhsi trati zista, ze ta V8 by byla mozno uspornejsi :D
Ale je komlikovana EU doba a v temto Volvo ide spravnym smerem si myslim
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#150 XC90 2015

Příspěvek od Fíla »

danki píše:Motorizacie si mozu strcit do pr..le, pokat to nema aspon 5valec, bude to mixer a nic insi.
Ale Volvo musi it s dobu, tak inac sa neda...
Nemoze vyrabat V8 kere zeru 12,5l pro par ludi na VK, kerim sa to lubi.
Ale je komlikovana EU doba a v temto Volvo ide spravnym smerem si myslim


Jak jít s dobou, sakra? Nějak jsem si nevšiml, že by jejich konurenti, za které Volvo považuje Audi Q7 a BMW X5, používali něco jako dvoulitrové 4válce a to ani v nových verzích na příští rok. Naopak, tam se to šesti a osmi hrnkama jen hemží. O Merglu ani nemluvím. Takže za mě je konkurentem nového XC90 tak maximálně Kia a Hyundai nebo jak se to píše.

A aby toho nebylo málo, tak od roku 2016-17 3válce do S/V60 :evil:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Foto“