XC90 2015

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 420
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#151 XC90 2015

Příspěvek od lkopcansky »

Fíla píše:
danki píše: Jak jít s dobou, sakra? Nějak jsem si nevšiml, že by jejich konurenti, za které Volvo považuje Audi Q7 a BMW X5, používali něco jako dvoulitrové 4válce a to ani v nových verzích na příští rok.
trochu sa mýliš

http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1406275/TEST--BMW-X5-xDrive-25d---Kral-nasich-ciest-odlozil-dva-valce--Nepotrebuje-ich-

Po generačnej prestávke sa ML vracia k štvorvalcu. Štvorvalcový turbodiesel s objemom 2,1 litra dostane verzia ML 250 CDI 4Matic. Jej max. výkon bude 147 kW (200 k) a kombinovaná spotreba len 6 l/100 km.
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#152 XC90 2015

Příspěvek od Fíla »

Mýlím. Co se týká nafty. Ta jde kolem mě, nezajímám se o ni. Co se týče benzínu, tak se nemýlím. Aspoň zatím. Ale i u té nafty si u konkurence můžu koupit něco lepšího než 4válec. U Volva ne. A dohánět to elektromotorem? V autě za dvě mega? Děkuji, nechci.

Mimochodem, může mi někdo jako laikovi říct, jaká je životnost baterií při každodenním nabíjení? Třeba 5 let? A po celou dobu jejich životnosti na čistě elektrický provoz ujedu 40 km? A co potom, kolik budou stát nové? A jak se budou likvidovat ty staré? A o kolik se mi zvedne doma spotřeba elektřiny za rok?
A jaká je vlastně hmotnost baterií? Kolik z výkonu automobilu spotřebuju na to, aby se auto rozjelo i s takovouto hmotností "navíc"?

A ještě víc mimochodem, může mi někdo jako laikovi říct, kolik z ceny (aspoň přibližně v procentech) nového XC90 jde na zaplacení marketingu, který se nám snaží říct, že čtyři hrnky jsou vlastně super?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Black Water
Vůz: Volvo XC90

#153 XC90 2015

Příspěvek od C70C »

lkopcansky píše:
Po generačnej prestávke sa ML vracia k štvorvalcu. Štvorvalcový turbodiesel s objemom 2,1 litra dostane verzia ML 250 CDI 4Matic. Jej max. výkon bude 147 kW (200 k) a kombinovaná spotreba len 6 l/100 km.
jako beru, že v ceníku se k těmhle motorizacím vrátí, ale rozhlédni se po současné generaci X5 a ML a jaké jsou nejčastější motorizace.. nemyslím si, že ty 6ti a 8mi válce cílová skupina kupuje jen proto, že nemají možnost koupit si 4válec i kdyby byl s 6 turby a 15 elektromotory.. je více kvalitních a velmi příjemných aut co pohořely jen na - z hlediska psychologického - nedostatečné motorizaci.
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#154 XC90 2015

Příspěvek od Fíla »

Teď mě ještě napadlo, je ML konkurence pro XC90? Nemělo by to spíš být GL?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Black Water
Vůz: Volvo XC90

#155 XC90 2015

Příspěvek od C70C »

Fíla píše:Teď mě ještě napadlo, je ML konkurence pro XC90? Nemělo by to spíš být GL?
GL je konkurence pro menší obytné domky potažmo byt v novostavbě. alespoň velikostí a ovladatelností. :D
řekl bych že, alespoň k předchozí generaci je X5 - ML - XC90 jedna třída.
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#156 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Pokud by reálná spotřeba hybridu byla podobná jako nehybridu, pak nedává smysl platit několik set tisíc navíc ? (a přidat těžkou baterku, která se časem vybije). A asi by si až tak nevymýšleli ? Pokud Tesla Car má spotřebu 0 l/100km, proč by kombinovaný motor nemohl mít spotřebu 3l/100 km ? :) Otázka ale je jestli tu baterii je třeba každý den nabíjet (to se může docela prodražit a kompenzovat co člověk ušetří na benzínu) a taky jak její kapacita postupně klesá ...

Pak už by se mohlo víc vyplatit pořídit tu normální silnou diesel variantu (benzínová žere už opravdu moc) a ušetřit spoustu peněz za situace kdy všechny ostatní vlastnosti a vychytávky zůstávají ?

Ale myslím že reálných praktických testů a zjištění bude už letos víc než dost, takže bude jasněji ....

Na druhé straně je zase pravda že ty diesely mají 220 HP, což je slabší než moje současné auto a služební downgrade bych dělal nerad ... Tak uvidíme jakou reálnou spotřebu bude mít ten 400HP ...

České Volvo ale hybrid vůbec neuvádí ... http://www.volvocars.com/cz/all-cars/all-new-volvo-xc90/specifications/pages/technical-spec.aspx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 18
Registrován: 12 roků 4 měsíce

#157 XC90 2015

Příspěvek od jarda1234 »

Ahoj, tam ho neuváděj ale v ceníku je, jenom scházej podrobnější parametry. Výroba je psaná od půlky června.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#158 XC90 2015

Příspěvek od danki »

S hybridem sa clovek musi naucit a je urceny hl. do mesta.
Na dalky urcite nebude zrat 2,5l
Tu mas druhu stranu mince v podani BBC. Zacina to od cca 6min. a ked sa tam jeb.e reklama tam v pravo hore skid
http://www.topgear4fan.cz/epizoda-11x01/
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#159 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Hmm, tak mně se ani tak speciálně nejedná o hybrid, ale ty ostatní motorizace jsou trošku slabé ... (v rámci upgradu). 400k by bylo fajn, i kdyby to žralo 7l. Ale jestli to bude žrát 12, tak to si můžou nechat ...

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#160 XC90 2015

Příspěvek od Haben »

další výbavový stupeň nové XC90 . Jen ty skleničky ale vypadají jako spotřebák z Ikei, alespoň tam mohlo být vybroušené logo Volvo :(
https://www.novinky.cz/auto/367032-volvo-uvadi-svuj-nejluxusnejsi-model-xc90-excellence.html
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#161 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Pěkné ale trochu nepraktické :) (nemožnost sklápění sedadel a toho prostředního sloupku v rámci zvětšení kufru a tak ...)

Tak jsem na to všechno kouknul, přečetl, uvážil atd. a vyplývá z toho že ta hybridní verze asi nebude potřeba ... možnost pojezdit pár km po městě "na elektřinu" se nákladově vrátí tak za 100 let :) (porovnání příplatku za hybridní verzi, cena elektřiny atd.) a je pravděpodobné , že při normálních cestách to může žrát dvojciferené hodnoty ... (s malou nádrží). Plus je to jen sedmimístné a třetí řada sedadel, kterou nepotřebuju, zabírá místo pod kufrem.

Takže půjdu do klasického dieselu AWD ... už se těším ... vidím to do příštího léta ... :) Barva asi ta písková metalíza. Už se taky těším na Bower Wilkins Premium sound. V mé XC70 to zní více než skvěle (úplně jiná liga než předchozí V70), ale tohle bude asi ještě krok dál ...

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#162 XC90 2015

Příspěvek od Fíla »

Ivo108 píše: Už se taky těším na Bower Wilkins Premium sound. V mé XC70 to zní více než skvěle (úplně jiná liga než předchozí V70), ale tohle bude asi ještě krok dál ...
Příplatek 90.900,- Kč
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#163 XC90 2015

Příspěvek od dali »

Ivo108 píše:400k by bylo fajn, i kdyby to žralo 7l. Ale jestli to bude žrát 12, tak to si můžou nechat ...
Nic osobního...Asi teď budu znít trochu arogantně, ale chtít po 400koňovým 2tunovým (spíš 2,5 s baterkama) autě aby jezdilo za 7 litrů to je podle mě na propadnutí z fyziky na druhým stupni základky :oops:
Pokud ten výkon trošičku využíváš, tak za 12 budeš rád když pojedeš se 400k dieselem (kterýmu se mimochodem o těch deklarovaných necelých 400 koních může zdát).
Kolik najezdíš za rok, že u auta za 1,5M+ nepřekousneš spotřebu 12 litrů? Já teď rok a půl jezdil s průměrnou spotřebou 12,5litru, roční nájezd 18tkm, a ani jsem z tý nouze moc nezhubnul :D
Jo a jentak mimochodem Volvo bylo loni vyhlášený nejprolhanějším výrobcem co se týče udávaný vs reálný spotřeby, právě díky jeho plug in hybridům. Takže bych jim nevěřil pomalu ani udávanej zdvihovej objem a počet válců... Papír (respektive internet) snese všechno.

z-d-e-n-a
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#164 XC90 2015

Příspěvek od z-d-e-n-a »

+1
az nekdy budu resit auto za 2 mega,tak se rozhodne nebudu rozcilovat ze misto udavanych 9l mi tlaska 12l. Proboha vzdyt kolik na to bude stat jen obuti? 4K za pneu?
Jasne,koupim osmihrnkovou A8 v longu a ftedeicku a budu jezdit tankovat na ONO? Jako vazne se u takovyhle aut resi spotreba?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#165 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Ale hoši ... Tak za prvé - třeba auto Tesla má spotřebu benzínu 0 l/100km ... A výkon, o kterém by se Volvu mohlo zdát (0-100km za 3 vteřiny atd. a loni jsem si to v něm sám vyzkoušel). Není nelogická úvaha, že auto, které je též zpoloviny elektro, bude mít jinou spotřebu než kdyby zpoloviny elektro nebylo ... Kromě toho Volvo oficiálně uvádí 2,5l/100 km. Druhá věc je, že člověk o spotřebě nemusí vůbec uvažovat kvůli ušetření pár korun, ale čistě "ze sportu" a pro dobrý pocit (jak to dobře vymysleli, jak nesponzoruje nenažrané české pumpaře atd.) Podobně jako někdo může mít dobrý pocit 200k vs 400k, i když v praxi to zase moc nevyužije ani nepozná (na přecpaných okreskách, v městském pojíždění nebo 130km/h po dálnici). To už bych nechal na každém.

Mě od hybridní verze odrazuje i to, že je pouze sedmimístná (to nechci)

Lachtan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#166 XC90 2015

Příspěvek od Lachtan »

Ivo108 píše:Pokud by reálná spotřeba hybridu byla podobná jako nehybridu, pak nedává smysl platit několik set tisíc navíc ? (a přidat těžkou baterku, která se časem vybije). A asi by si až tak nevymýšleli ? Pokud Tesla Car má spotřebu 0 l/100km, proč by kombinovaný motor nemohl mít spotřebu 3l/100 km ? :) Otázka ale je jestli tu baterii je třeba každý den nabíjet (to se může docela prodražit a kompenzovat co člověk ušetří na benzínu) a taky jak její kapacita postupně klesá ...

Pak už by se mohlo víc vyplatit pořídit tu normální silnou diesel variantu (benzínová žere už opravdu moc) a ušetřit spoustu peněz za situace kdy všechny ostatní vlastnosti a vychytávky zůstávají ?

Ale myslím že reálných praktických testů a zjištění bude už letos víc než dost, takže bude jasněji ....

Na druhé straně je zase pravda že ty diesely mají 220 HP, což je slabší než moje současné auto a služební downgrade bych dělal nerad ... Tak uvidíme jakou reálnou spotřebu bude mít ten 400HP ...

České Volvo ale hybrid vůbec neuvádí ... http://www.volvocars.com/cz/all-cars/all-new-volvo-xc90/specifications/pages/technical-spec.aspx
Co se týká baterií a jejich dobíjení, tak patrně bude záležet na povaze a stylu jízd, nicméně nezapomínej, že každá baterie přežije pouze určitý počet cyklů a pak jde do kopru.
Kamarád se takto zajímal o hybrida Lexuse (cca 5 let starého) a když jsem se jej ptal právě na baterie, tak se od majitele dozvěděl, že je již jednou měnil (a ne zrovna nedávno) a vyšlo jej to na nějakou šestimístnou částku.

můj soukromý názor je, že současné baterie v současných čistých elektromobilech a hybridech nemají šanci přežít více jak 5 let, pak jsou na výměnu.

takže si v počítání nákladů na provoz připočti k roční průměrné spotřebě benzínu a el. energie na dobíjení ještě cenu za obměnu baterií vydělenou 5ti lety a obávám se, že klasická V8 by vyšla levněji...

Dle mého názoru jsou v současné době veškeré elektromobily a hybridy příliš drahý špás - bohužel...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

GDPR_user

#167 XC90 2015

Příspěvek od GDPR_user »

Ivo108 píše:Ale hoši ... Tak za prvé - třeba auto Tesla má spotřebu benzínu 0 l/100km ... A výkon, o kterém by se Volvu mohlo zdát (0-100km za 3 vteřiny atd. a loni jsem si to v něm sám vyzkoušel).
Nevím se kterou Teslou jsi jezdil,ale ani jedna ze tří se kterýma jsem jezdil se hodnotě 0-100km za 3 vteřiny ani zdaleka nepřibližovala.Nicméně Tesla má smysl třeba v Norsku,kde je na každém kroku rychlonabíječka a ještě je to daňově zvýhodněné.Ještě by mohli vyřešit ten smrad v autě a nebylo by to až tak špatné auto.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#168 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

http://www.teslamotors.com/models kliknout Specs a napravo .. Jel jsem tím v USA ... U nás je to samozřejmě trochu nepraktické, tam mají nabíječky hustou síť .. Ale má to pro mě malý kufr :wink: Nevím o jakém smradu mluvíš (asi závisí na majiteli :) Tam nesmrdělo nic ...

Ale zmiňoval jsem to jen proto, že úvaha že by auto s baterií (hybrid) mohlo mít menší spotřebu než auto bez baterie, není úplně mimo ... ale je mi to jedno, do toho hybrida z více důvodů nepůjdu ... Zajímavé že minimálně ve 2 videích testu XC90 recenzenti zmiňují že diesel je uvnitř tišší než benzín ... což mě velmi těší ... Uvidíme jestli do příštího roku kdy bych to rád pořídil už bude pro to auto k mání Polestar tuning ...

GDPR_user

#169 XC90 2015

Příspěvek od GDPR_user »

Ivo108 píše:http://www.teslamotors.com/models kliknout Specs a napravo .. Jel jsem tím v USA ... U nás je to samozřejmě trochu nepraktické, tam mají nabíječky hustou síť .. Ale má to pro mě malý kufr :wink: Nevím o jakém smradu mluvíš (asi závisí na majiteli :) Tam nesmrdělo nic ...

Ale zmiňoval jsem to jen proto, že úvaha že by auto s baterií (hybrid) mohlo mít menší spotřebu než auto bez baterie, není úplně mimo ... ale je mi to jedno, do toho hybrida z více důvodů nepůjdu ... Zajímavé že minimálně ve 2 videích testu XC90 recenzenti zmiňují že diesel je uvnitř tišší než benzín ... což mě velmi těší ... Uvidíme jestli do příštího roku kdy bych to rád pořídil už bude pro to auto k mání Polestar tuning ...
Já jezdil s P85+ a nebyla to žádlá sláva.Smradem myslím ty měkčené plasty,jezdil jsem z předváděcí funglovkou a z toho smradu nás po 15 min bolela hlava.Pokud se nepletu,žak jako hybrid se uvádí auto s kombinovaným pohonem elektro+motor. Tesla není hybrid,ale plně elektro.
Hybrid dle mého splňuje nedostatky obou pohonů,protože tahá dvojí váhu baterie+ motor

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#170 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Ano, Tesla není hybrid, hybrid je XC90, ale poukazem na Teslu, která má spotřebu benzínu 0, jsem reagoval na výtky o fyzice ze základní školy s tím že hybrid by logicky mohl mít menší spotřebu než nehybridní benzíňák ... Asi tím že to auto už bylo nějakou dobu v používání jsem žádný smrad necítil a při rozjezdu jsem si málem vyvrátil krk jak to zabralo ... Hluk v kabině 0 - můj ideál ... kufr vpředu i vzadu ..

Na pojížďky po okolí bych to bral :) Ale zadarmo to taky nejezdí (při dnešních cenách elektřiny)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#171 XC90 2015

Příspěvek od Urvanej »

Teď nevim kdo řešil maximální životnost baterií u auta tím, že baterka se používala jen v rozsahu 20-80%, tim se zvedla životnost na cca dvojnásobek. Ale zase přijdeš o 40% kapacity... prostě je to napikaču, jak tu už bylo několikrát zmíněno.
Navíc je to neudržitelný stav s ohledem na nedostatek lithia, ale to už sem tu někde psal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#172 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Proto po počátečním hybridním nadšení jdu opět do osvědčeného poctivého dieselu ... i když jeden váleček nám pravda ubyl ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#173 XC90 2015

Příspěvek od dali »

Ivo108 píše:Ale hoši ... Tak za prvé - třeba auto Tesla má spotřebu benzínu 0 l/100km ... A výkon, o kterém by se Volvu mohlo zdát (0-100km za 3 vteřiny atd. a loni jsem si to v něm sám vyzkoušel).
Ještě se otřu o ty 3 vteřiny. Kdy přesně si s tím loni jel? Model P85D, kterej tohle umí je na trhu chviličku, takže celkem pochybuju, pokud si nebyl přímo na jeho premiéře....

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#174 XC90 2015

Příspěvek od mot »

Dle mého názoru dieselům už za chvíli odzvoní a elektromotory se určitě do masivní výroby taky nedostanou. Spíš vidím budoucnost ve vodíku.

Na diesel jsem za poslední týden změnil názor. Vždycky jsem ho jen vychvaloval, ale teď mám na měsíc půjčené auto v 2.0i turbo a je to neskutečné. Jezdí to za tolik co moje D5, ale nejde to vůbec slyšet, motor je pružnější a táhne od 1100 do 6500ot/min. Možná kdybych zkusil nějaky nový diesel, tak budu překvapen... Nicméně v budoucnu si přeji už jen turbo benzín :D
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#175 XC90 2015

Příspěvek od jirkal1 »

Plzeň hlásí první prodaný kus :roll:
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Foto“