XC90 2015

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#176 XC90 2015

Příspěvek od quaero »

mot píše:Dle mého názoru dieselům už za chvíli odzvoní a elektromotory se určitě do masivní výroby taky nedostanou. Spíš vidím budoucnost ve vodíku.
Vodík je nesmysl. V elektromobilech je budoucnost. Je to jen otázka času. Vývoj baterií jde rychle dopředu.

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#177 XC90 2015

Příspěvek od zvedavec »

jirkal1 píše:Plzeň hlásí první prodaný kus :roll:
Tý volve ty sis ho koupil, ukááž :wink:
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#178 XC90 2015

Příspěvek od quaero »


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#179 XC90 2015

Příspěvek od jirkal1 »

zvedavec píše:
jirkal1 píše:Plzeň hlásí první prodaný kus :roll:
Tý volve ty sis ho koupil, ukááž :wink:
Nekoupil, 2,3 milionu bych za to nedal, i kdyz to "vypadá" hezky. Počkáme 10 let a pokud budou ještě jezdit, tak jich bude všade za 150 dost :D
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#180 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Když si odmyslíme hybrid verzi, cena začíná na 1,3 mil. (a pak se jen na to nalepují nadstandardní srandičky)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#181 XC90 2015

Příspěvek od jirkal1 »

To jo, tohle konkrétně bylo za 2,2 nebo 2,3. Jenom kola 110000,- :%)
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#182 XC90 2015

Příspěvek od dali »

dali píše:
Ivo108 píše:Ale hoši ... Tak za prvé - třeba auto Tesla má spotřebu benzínu 0 l/100km ... A výkon, o kterém by se Volvu mohlo zdát (0-100km za 3 vteřiny atd. a loni jsem si to v něm sám vyzkoušel).
Ještě se otřu o ty 3 vteřiny. Kdy přesně si s tím loni jel? Model P85D, kterej tohle umí je na trhu chviličku, takže celkem pochybuju, pokud si nebyl přímo na jeho premiéře....
Tak si odpovím sám, pravděpodobnost, že sis s Teslou zkusil zrychlení 0-100 za 3 vteřiny je velmi málá, protože auto bylo představeno světu 3.10. 2014:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/sifra-mistra-muska-prolomena-tesla-d-je-model-s-p85d-asi-s-pohonem-4x4/

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#183 XC90 2015

Příspěvek od LukášM »

Nevím, jestli už toto porovnání někdo nedával. Doporučuji kouknout do konce a porovnat ceny, spotřebu, cenu benzínu v USA a měl bych jasno. Teslu mám rád, je to Apple na čtyřech kolech, ale interiér na mě nepůsobí dospěle, ani kvalitně. Charger není šálek mého čaje, ale zvuk by mi dělal radost :)

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#184 XC90 2015

Příspěvek od Deshi »

jirkal1 píše:
zvedavec píše: Tý volve ty sis ho koupil, ukááž :wink:
Nekoupil, 2,3 milionu bych za to nedal, i kdyz to "vypadá" hezky. Počkáme 10 let a pokud budou ještě jezdit, tak jich bude všade za 150 dost :D

Tak jsem ji včera viděl naživo, prošel jsem si ji a poseděl, je to bomba, je nádherná :Bravo: :Bravo: :good: :good: :Yahoo!:
Asi si ji za nějaký čas jetou taky koupím :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#185 XC90 2015

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Volvo V70 III D5 AWD MY2011

#186 XC90 2015

Příspěvek od Volvista73 »

Volvo XC90 2010
Obrázek

Geely Emgrand GE 2012
Obrázek

Volvo XC90 2016
Obrázek

:ROFL:

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#187 XC90 2015

Příspěvek od Jean »

Volvista73 píše:fotky
To jsem teď nepochopil. V čem má být pointa?
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#188 XC90 2015

Příspěvek od ok2ucx »

Asi, že to má být něco jako: stará XC90 + Geely = nová XC90 ?

Jenže v dané kategorii jsou tahle auta vždycky nějak pododobná:
http://www.carscoops.com/2014/12/face-off-new-audi-q7-vs-volvo-xc90-wpoll.html
http://www.bmwblog.com/2014/08/28/volvo-xc90-vs-bmw-x5-comparison/

To je asi dané tím, že to je stejná kategorie, fyzika (aerodynamika, bezpečnost) ale také móda (vzhled auta, co zrovna frčí) jsou obojí neúprosné. Všichni od sebe tak trošku okukují.

Děcka mi doma tvrdí, že S60I vypadá zepředu trochu tako Oktávka I. Což je možná trochu pravda. Zadní lampy S60 jsou zase podobné některému z Opelů.
A dle mého soudu Kia Sportage silně opisovala od první XC90 a nevímkterá jiná Kia zase z dálky a zezadu vypadá jako V60/XC60 (hlavně večer, když je vidět jen obrys a světla).

Takže držme Volvu palce, ať se nová auta povedou, ať je XC90 a další S90 a co všechno příjde, ať je to úspěšné (+ lepší než P3 Fordy), bezpečné a v rámci možností i trvanlivé. Nerad bych, aby Volvo následovalo trajektorii Saabu. Bo co bychom pak vybírali za značku?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#189 XC90 2015

Příspěvek od mr1 »

Takto když jsou fotky u sebe, musím říct, že ta XC90 vedle té audiny moc dobře nevypadá. Úplně vrchol nevkusu je podle mě interiér.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#190 XC90 2015

Příspěvek od dali »

mr1 píše:Takto když jsou fotky u sebe, musím říct, že ta XC90 vedle té audiny moc dobře nevypadá. Úplně vrchol nevkusu je podle mě interiér.
Naopak podle mě vzhled novou XC90 předurčuje k úspěchu. (pořád ale nesmí přepálit cenovku). Q7 vypadá jak zpitvořenej kombík. Interiéru XC90 nejvíc ubližuje volant a pak si Volvo může nafackovat za to že zatímco ostatní zavádějí vyjížděcí monitor, kterej Volvo mělo dávno dřív, oni od toho upustili a hezký to moc neni. Střed palubní desky Q7 kopíruje starší BMW....

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#191 XC90 2015

Příspěvek od mr1 »

...hmmm no každopádně design je vždycky hodně vošajstlich záležitost, takže až čas ukáže, jestli se to povedlo nebo ne. Mě ta xc přijde dost nudná. Stara jakkoli Q mě osobne připadala hodně hnusná, zato dnešní ostrý design se mě docela zamlouvá. kombika v tom faktk nevidím. Ale jinak i kdybych na to měl, nekoupil bych si ani jedno, u Volva by mě k tomuto rozhodnutí stačil už ten design, u audiny by mě asi melo stačit jméno. . . ale nestačí. . . . :-)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#192 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Tak jsem si před pár dny na 2 hodiny XC90 půjčil a vyzkoušel jak to jen šlo :) (na běžné cestě, na dálnici i trošku na polní cestě + všechny ty high end ptákovinky). Řeknu rovnou výsledek - jdu do toho :) Zdůvodňuju si to pro sebe oficiálně tím že to má o něco větší kufr než XC70 (který ho už ale sama má obrovský) + ještě dutina pod ním v případě 5 místné verze. Vozím s sebou na semináře a koncerty obrovské množství hudebních nástrojů, kterých stále přibývá, takže prostor je základ (i včetně té největší Thule rakve). To je oficiální důvod (abych to před sebou okecal a zdůvodnil), neoficiální a převažující je ten že je to krásná hračička :) (to už je i XC70, ale tohle je ještě pro větší kluky :)

Je jasné že se ted nebudu pokoušet o nějakou odbornou objektivní recenzi (kterých je už všude mraky), ale jen o mé subjektivní srovnání s mou dosavadní úžasnou XC70 :)

XC70 je veliké auto (větší než V70, kterou jsem měl předtím 5 let), ale XC90 je obrovské auto. Vysoké skoro jako já (178 cm) a mohutné ze všech stran. Hned jsem si u Českých Drah ověřil, že i tak vysoké auto se vejde na autovlak, protože už 10 let minimálně 2x ročně jezdím pracovně do Košic (vždy autovlakem) a nejsem masochista abych to řídil po cestě (dokud konečně nepostaví dálnici Žilina - Košice). Prý jo (až do 2 m - sice za 1000,- navíc od 160 cm, ale ok :). Takže tohle jsem si mohl odfajfknout ..

Pocit po nasednutí je impozantní - jednak je to příjemně vysoko a jednak krásně pohodlná sedadla, asi ještě o malounko propracovanější než u XC70 (ale i tam je to super) - a to jsem si ještě přiobjednal masážní opěradlo :) Zkoušené auto bylo verze Inscription s bezklíčovým odemykáním, což je fajn. Startování probíhá otočením knoflíku u řadící páky. Chod motoru (D5) je celkem kultivovaný, podobný jako u XC70, ale při akceleracích bych řekl podstatně tišší (s tím že pro mě je ideál auto s hlukem 0 dB :) Maximální výkon D5 verze je 225 k (což je o 5k méně než má XC70 Polestar, která je zároveň i o nějaký ten metrák lehčí). Bylo to trošinku znát (a jistě se do toho promítalo i to, že předváděcí auto mělo najeto cca 2000 km takže ještě údajně nejelo na plný výkon). Při běžném jízdním režimu byla živost a síla srovnatelná s XC70, když jsem přepnul do dynamického režimu, nemělo to ten drive a sílu jako když šťouchnu do řadící páky u XC70 a přepnu do sportovního režimu a stane se z toho malé Ferrari :) Věřím že ohlášený Polestar pro XC90 a větší zaběhnutí motoru se k tomu přiblíží, zatím v tomto moje XC70 vítězí ...

A teď ty ptákovinky: má to pořádný dotykový displej a (věřím že) konečně i pořádnou navigaci. Co je ovšem geniální, je ten "head up" displej nebo jak se to jmenuje. Na údaje o rychlosti, značkách, pokyny navigace atd. nemusím koukat na displeji u volantu, ale vidím je hned přímo před sebou daleko na cestě :) přesně tam, kam se dívám ... tohle je super. Ovšem je za to daň - nelze mít v tom případě vyhřívané přední okno ... hmmm ...

Adaptivní tempomat mi přijde ovládáním jednodušší na XC70, ale jak říká Murphy: "když selžou všechny pokusy, přečtěte si návod" :) Je tam navíc ještě možnost omezit rychlost atd.

Intellisafe systémy jsou ještě o generaci pokročilejší než u XC70 a neuvěřitelným způsobem mapují vše a všechny kolem a jsou připraveny ve zlomku vteřiny zareagovat (u mé XC70 mě už asi 3x ve městě zachránily před políbením nečekaně brzdícího auta přede mnou).

Co je opravdová lahůdka je 360 stupňů parkovací kamera: člověk vidí auto z ptačí perspektivy s podrobným okolím ze všech stran, to je opravdu skvělé a maximálně přehledné.

Skoro všechno se tady ovládá na velmi pružném a citlivém dotykovém displeji, který se rychle přepíná do potřebných módů. Ale i tak si nemůžu pomoct a přemýšlím jestli není jednodušší otočit knofllík a snížit rychlost ventilátoru nebo teplotu, než hrabat za tím účelem po displeji ... ale co už ...

Zvukový systém byl ve zkoušeném autě high performance (čili takový jaký mám v XC70) a znělo to podobně skvěle. Jasně, je tu ještě Bower Wilkins Premium Sound (za 90 k navíc), ten si vyzkouším ve středu, doufám že to nebude radikálně lepší ... říkám si ale že až tolik zase hudbu v autě hudbu neposlouchám (spíš mluvené slovo) a na špičkový poslech mám svoje studio ... tak uvidíme

Otvírání kufru pohybem nohy + dálkově i zavírání je dobrá sranda ... Kufr jsem si proměřil, XC90 ho má asi o 10 cm delší, šířka je podobná jako u XC70 a celkově je asi o 10 cm vyšší. Plus XC90 má navíc pěknou dutinu pod dnem kufru (místo 3. řady sedadel, kterou nechci).

Toto auto mělo vzduchový podvozek (tj. možnost zvyšovat/snižovat o pár cm). Zvláštní je že jsem se dozvěděl, že tento typ podvozku (kromě toho že stojí 70k navíc) je ve skutečnosti o něco tvrdší než běžný podvozek (dávají tam trochu tvrdší pérování). Ta informace mě potěšila, protože vzduchový podvozek mi přijde zbytečný a opravdu jsem měl dojem že nerovnosti cítím pod zadkem o něco málo víc než u své XC70. Snad ten běžný nevzduchový podvozek bude srovnatelný ... Taky si snad ve středu vyzkouším

Obrovské panoramatické střešní okno je příjemné (když nesvítí slunce). Zatmavená zadní skla jsou poctivě temná, takže dovnitř nejde skoro vůbec vidět (a to se mi líbí). Uvažuju i o laminovaných sklech, která by kromě jiného měla snížit i hluk zvenčí.

Přídavné topení s dálkovým ovládání za astronomickou cenu nechci ... nemluvě o tom že pokud se klima bude takhle vyvíjet, bude víc třeba spíš automatické předchlazení a ne vyhřívaný, ale chlazený volant :) Ale to prý ještě nemají.

Jo - a je tu taky parkovací asistent pro zaparkování a vyjíždění z těsnějších prostor. Ale i tady se zatím odvolávám na pana Murphyho, zatím mi přišlo, že manuálně zaparkuju mnohem snadněji :)

Trošku jsem to zkusil i na polní cestě ... má to o něco vyšší podvozek než XC70 ... ale je pravda že s takovým autem se člověk do toho terénu spíš trochu bojí, aby mu něco neudělal :) Zajímavé že světlá výška podvozku je jen o 2,8 cm vyšší než u XC70

Takže zatím asi tak, ve středu se půjdu mrknout na pískovou metalízu (moje asi vybraná barva - černá neeee ! ) + si poslechnout rozdíl mezi High performance a Premium Sound. Pak uvidíme :)

Takže zatím tak

[img]http://www.savitamusic.com/links/xc901.jpg[/img]

[img]http://www.savitamusic.com/links/xc902.jpg[/img]

[img]http://www.savitamusic.com/links/xc903.jpg[/img]

[img]http://www.savitamusic.com/links/xc904.jpg[/img]

A tady obě porovnávaná autíčka pěkně vedle sebe :)

[img]http://www.savitamusic.com/links/xc905.jpg[/img]

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#193 XC90 2015

Příspěvek od saabik »

Jsem rád, že ti taky přijde ten podvozek poněkud tvrdší :wink: . Připadal jsem si trochu jako blázen, když jsem si to myslel.

Laminovaná skla mám, nechal jsem si je nakonfigurovat a co jsem pochopil, tak to moc lidí nedělá.
U mě byla sice hlavním důvodem ochrana před zlodějema, ale ten efekt ticha to podle mě malinko mít taky bude. Jel jsem s nima i bez nich a přijde mi, že to trochu tlumí aerodynamický hluk při vyšších rychlostech.
Nevýhodou je, že při havárii se sice netříští okno, ale pokud se šprajcnou dveře, sklo jen tak nerozflákáš. Takže při požáru to nebude úplně příjemný.

Blahopřeju ke změně, užij si to čekání :D
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#194 XC90 2015

Příspěvek od Ivo108 »

Vsadím se že silně laminovaná skla měl borec ve svém audi v tomto šíleném filmu (3. povídka) :lol: http://www.csfd.cz/film/373181-divoke-historky/ Jak se mu je vesnický agresor snažil zvenku všemi možnými tyčemi rozbít a nic ... Tak mu je aspon po....

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#195 XC90 2015

Příspěvek od saabik »

Jj, je mnoho videí na téma laminovaných skel. Na odrazení nenechavých rukou je to přijatelná ochrana:). I čelní sklo je standardně laminované. Kvůli bezpečnosti.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Foto“