1000mb cabrio
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#1 1000mb cabrio
http://forum.skodahome.cz/gallery/album/1648-%C5%A1koda-990-roadster/
Prototyp, sériová výroba se nekonala. Objevil se nedávno na srazu MBX v Boleslavi - jestli to vytáhla z depozitu škodovka, nebo je to soukromý netuším...
Prototyp, sériová výroba se nekonala. Objevil se nedávno na srazu MBX v Boleslavi - jestli to vytáhla z depozitu škodovka, nebo je to soukromý netuším...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#2 1000mb cabrio
To mi řekněte, jak se jim podařilo to pravostranný auto dostat na normální český značky...
Znám spousty krásných UK aut, který ale nedokážu dostat na český značky...
Znám spousty krásných UK aut, který ale nedokážu dostat na český značky...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#3 1000mb cabrio
Kdovi, jestli k tomu autu patrej. Kazdopadne je ta skodarna nadherna!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#4 1000mb cabrio
Krásnej kousek... co jsem byl v depozitu tak tam jí neměli. Takže asi něco soukromýho
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#5 1000mb cabrio
krasa, vzdy jsem slintal nad myslenkou 2-dverove tisicky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#6 1000mb cabrio
Na tunningforu je borec co taha auta z UK a postaví je i na český papíry ale jak to děla to fakt netuším.spy píše:To mi řekněte, jak se jim podařilo to pravostranný auto dostat na normální český značky...
Znám spousty krásných UK aut, který ale nedokážu dostat na český značky...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#7 1000mb cabrio
Dost pravděpodobně nějak používá metodu "bydlel jsem tam a teď si vezu s sebou zpátky svůj majetej (auto) do ČR"... to je asi jedinej způsob, co sem zatím našel (krom veteránských SPZ).
Jo podle povinného ručení jsou tyhle značky, co jsou na té 1000MBX, pojištěny na nějaké Škodovce, takže možná i k autu patří
Jo podle povinného ručení jsou tyhle značky, co jsou na té 1000MBX, pojištěny na nějaké Škodovce, takže možná i k autu patří
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 1000mb cabrio
Krása! Jen bych měl obavy, jestli to vůbec má otvírací dveře. Už o 1000MBX se tradovalo, že se kastle díky absenci B-sloupku křížila tak, že býval problém dveře zavřít.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#9 1000mb cabrio
Ano to je pravda. Dveře bylo téměř nemožné pořádně slícovat. Také proto vzniklo jen zhruba 1100 kusů. U kabrioletů se absence střechy kompenzuje vyztužením podvozku, ale to v tomto konkrétním případě nepomohlo. Dle automobilky Škoda byl kabriolet prohlášen jako sériově nerealizovatelný a prototyp odložen do depozitáře.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#10 1000mb cabrio
Všimly si i Babiščiny listy - http://auto.idnes.cz/skoda-roadster-01z-/auto_ojetiny.aspx?c=A130830_153025_auto_ojetiny_fdv
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11 1000mb cabrio
Co si pamatuji, tak už za bolševika v Praze jezdilo několik MB1000 s pravostranným řízením a normální SPZtkou - prý to byla edice pro anglány, kterou si ale nepřevzali, takže se tady prodávali zájemcům se slevou a dostávaly normální značky i techničák.spy píše:To mi řekněte, jak se jim podařilo to pravostranný auto dostat na normální český značky...
Znám spousty krásných UK aut, který ale nedokážu dostat na český značky...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#12 1000mb cabrio
A nebyly to jen 1000MB a nebyla to jen jednorázová akce. Pokračovalo to Š100 i Š120. Škodovka měla obecně problémy s kvalitou její produkce, a tak se stávalo, že dost aut si nároční kapitalisté nepřevzali a zbyly pro hladový domácí trh. S Favoritem to bylo stejné, jen se nepřevzaté vozy s volantem vpravo už neprodávali, protože se přihlašování aut s volantem vpravo zatrhlo.Lachtan píše:Co si pamatuji, tak už za bolševika v Praze jezdilo několik MB1000 s pravostranným řízením a normální SPZtkou - prý to byla edice pro anglány, kterou si ale nepřevzali, takže se tady prodávali zájemcům se slevou a dostávaly normální značky i techničák.
Jedna Š120LS původně určená pro Holandsko se dostala v roce 1980 do naší rodiny díky bouchnutým dveřím při nakládání na vagón. Na výlet do Holandska si musela počkat až do roku 1990 - viz. foto z centra Amstru.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 3523 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 1 Odpovědi
- 337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 99 Odpovědi
- 17634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper
-
- 61 Odpovědi
- 10593 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michal-Lwo
-
- 69 Odpovědi
- 6236 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukinl