Volvo 940 vs. Renault Modus
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#1 Volvo 940 vs. Renault Modus
moc hezké to není ... i když vývoj je vývoj
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2 Volvo 940 vs. Renault Modus
Tož to je zajímavé a dost mě to překvapilo. Mohl by někdo stručně popsat vyhodnocení?
#3 Volvo 940 vs. Renault Modus
jak by asi dopadla 850? je přecejenom o generaci novější a má 4 hvězdičky...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
#4 Volvo 940 vs. Renault Modus
Ufffff... :? :ryma: Naštěstí to nemění nic na tom, že Modus je hnusný auto...potkat ho ale takhle nechci...
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
#5 Volvo 940 vs. Renault Modus
je zajímavé srovnávat auto u kterého je náraz do cca 1/3 šířky s autem u kterého je náraz více než 1/2.
Osobně si stejně raději sednu do volva.
Zvláštní je,že na videu ascona vs volvo se na volvu deformuje auto pouze po přední sklo.
Zvláštní je,že když byla vloni havárie na D5 a autobus natlačil sedmičku do kamionu,tak prostor pro posádku zůstal zcela neporušen.Že by byl modus tvrdší než kamion,nebo........?
nebo tohle???
Osobně si stejně raději sednu do volva.
Zvláštní je,že na videu ascona vs volvo se na volvu deformuje auto pouze po přední sklo.
Zvláštní je,že když byla vloni havárie na D5 a autobus natlačil sedmičku do kamionu,tak prostor pro posádku zůstal zcela neporušen.Že by byl modus tvrdší než kamion,nebo........?
nebo tohle???
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#6 Volvo 940 vs. Renault Modus
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#7 Volvo 940 vs. Renault Modus
Ve stručnosti: Základní problém je v tom, že Modus je pevnější a má svázaný přední nosníky příčnou traverzou, takže se síla nárazu roznese do celého předku. 940 nosníky svázaný nemá, takže ta strana, která náraz neschytala, nepomůže té, co to dostala... hmotnost se nemá jak rozložit. Ne že bych tohle nevěděl, ale vidět to in natura je opravdu nepotěšující. Ten náraz by podle mě dopadl podstatně jinak, kdyby to nebyl offset, ale plnej čelní náraz.
850 má podle amerických testů podobný bodový výsledek jako S60, která má 4 hvězdy. Výsledek S70 (neboli updatovaná 850) má také čtyři hvězdy.
850 má podle amerických testů podobný bodový výsledek jako S60, která má 4 hvězdy. Výsledek S70 (neboli updatovaná 850) má také čtyři hvězdy.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Volvo 940 vs. Renault Modus
To bolí!
Víc by to bolelo snad jen od růmstra.
Z toho plyne: až vám to tam pošle nějaká p**a s m*dusem tak se jí radši snažte vyhnout, ať neuděláte v Televizních novinách vostudu Volvu.
Víc by to bolelo snad jen od růmstra.
Z toho plyne: až vám to tam pošle nějaká p**a s m*dusem tak se jí radši snažte vyhnout, ať neuděláte v Televizních novinách vostudu Volvu.
#9 Volvo 940 vs. Renault Modus
No ono se to netýká jen Moduse, ale všech **** a ***** aut. Ty naše krabice nejsou nebezpečné, stále platí, že v dané cenové kategorii jsou na špici, ovšem vývoj se hnul kupředu a s nejmodernějšími auty se jejich bezpečnost prostě nedá srovnat. Není ale proč propadat skepsi.dali píše:To bolí!
Víc by to bolelo snad jen od růmstra.
Z toho plyne: až vám to tam pošle nějaká p**a s m*dusem tak se jí radši snažte vyhnout, ať neuděláte v Televizních novinách vostudu Volvu.
Nakonec když je člověk informovaný, stále může náraz ovlivnit tak, aby šel na celej čumák a ne jen na kousek Pak bude výsledek lepší
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 Volvo 940 vs. Renault Modus
Takže přátelé, vždy na komoru! Hlavně neuhýbattnemec píše: Nakonec když je člověk informovaný, stále může náraz ovlivnit tak, aby šel na celej čumák a ne jen na kousek Pak bude výsledek lepší
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11 Volvo 940 vs. Renault Modus
Jistě - nebát se a jít do toho natvrdo
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 Volvo 940 vs. Renault Modus
850tky už mají tu příčnou traverzu na předku? x70 by ji měli mít .. aspoň u C70 jsem ji viděl.tnemec píše:Ve stručnosti: Základní problém je v tom, že Modus je pevnější a má svázaný přední nosníky příčnou traverzou, takže se síla nárazu roznese do celého předku. 940 nosníky svázaný nemá, takže ta strana, která náraz neschytala, nepomůže té, co to dostala... hmotnost se nemá jak rozložit. Ne že bych tohle nevěděl, ale vidět to in natura je opravdu nepotěšující. Ten náraz by podle mě dopadl podstatně jinak, kdyby to nebyl offset, ale plnej čelní náraz.
850 má podle amerických testů podobný bodový výsledek jako S60, která má 4 hvězdy. Výsledek S70 (neboli updatovaná 850) má také čtyři hvězdy.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#13 Volvo 940 vs. Renault Modus
Soudruzi z Top Gearu zrejme pracuji v zabozroutskem zoldu. But meli postavit toho chrchla proti C30 anebo devitku proti Cliu prvni generace. To se to pak machruje s dvacetiletym rozdilem....
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#14 Volvo 940 vs. Renault Modus
no po shlednuti me napadlo presne to same jak martina - bohuzel 40% vs. 40% to nebylo - pravdepodobne ne zamerne,
Modus je malej a uzkej - sel odhadem i pres 50 procent do srazky, naproti tomu 940 je sirsi - sla tech cca 40% - akurat kolem 2,3 litru ctyrvalce ulozeneho podelne - tudiz motor nemel sanci vubec reagovat jako def. zona atd.. To je porovnatelne s tim, kdyby pustili modus zbylymi 10 nebo 15% procentami kolem pricne ulozeneho motoru - taky bby se mu zarizlo druhe auto az nevim kam.
Dovolim si tvrdit, ze srazka head-on by vypadala uplne jinak. Samozrejme jsou to vsecko jen teorie. Tento test nevypovida o tom, jak je Volvo nebezpecne, ale jak jsou male auta bezpecne. Jo a i po shlednuti bych sedel radsi v 940 (a snazil se srazke vyhnout )
jo a doplnim - 850 by dopadla na 100% lip i v tehle konstelaci prave diky pricne ulozenemu motoru.
Modus je malej a uzkej - sel odhadem i pres 50 procent do srazky, naproti tomu 940 je sirsi - sla tech cca 40% - akurat kolem 2,3 litru ctyrvalce ulozeneho podelne - tudiz motor nemel sanci vubec reagovat jako def. zona atd.. To je porovnatelne s tim, kdyby pustili modus zbylymi 10 nebo 15% procentami kolem pricne ulozeneho motoru - taky bby se mu zarizlo druhe auto az nevim kam.
Dovolim si tvrdit, ze srazka head-on by vypadala uplne jinak. Samozrejme jsou to vsecko jen teorie. Tento test nevypovida o tom, jak je Volvo nebezpecne, ale jak jsou male auta bezpecne. Jo a i po shlednuti bych sedel radsi v 940 (a snazil se srazke vyhnout )
jo a doplnim - 850 by dopadla na 100% lip i v tehle konstelaci prave diky pricne ulozenemu motoru.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo 940 vs. Renault Modus
V tomhle máš samozřejmě pravdu - absorbce nárazu je díky tomu u každého auta naprosto rozdílná. Být to 100% čelní náraz, tak by to zcela určitě dopadlo jinak.martinopel píše:je zajímavé srovnávat auto u kterého je náraz do cca 1/3 šířky s autem u kterého je náraz více než 1/2.
........Ale - z vlastní zkušenosti vím že takto (růžek na růžek) vypadá většina nehod - jinými slovy tento test reálně simuluje nejpravděpodobnější variantu čelního střetu.
Osobně jsem (v mého kvanta kraxen) zažil pouze jeden čelní střet který byl čistý 100/100.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
#16 Volvo 940 vs. Renault Modus
...svatá pravda, ať sedíš v jakýmkoli plechu, raději to stáhnout do škarpy, než absolvovat čelní náraz!
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#17 Volvo 940 vs. Renault Modus
S tou škarpou nevím. Nejdřív skočíš aspoň metr pod úroveň vozovky a pak to napereš rovnou do stromu.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 Volvo 940 vs. Renault Modus
A při troše smůly to ten hňup s žabožroutem ustojí a z místa nehody ujedelibre píše:S tou škarpou nevím. Nejdřív skočíš aspoň metr pod úroveň vozovky a pak to napereš rovnou do stromu.
#19 Volvo 940 vs. Renault Modus
btw na mininova.org lze dohledat Fifth Gear 12x02 celej a ve vyšším rozlišení než je na Trubce...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#20 Volvo 940 vs. Renault Modus
jj podezřele často tam maj Rencky a hlavně by taky mohly brát v potaz únavu materiálu a hlavně kdo nám zaručí že ta devítka nebyla dřív bouraná.drewid píše:Soudruzi z Top Gearu zrejme pracuji v zabozroutskem zoldu. But meli postavit toho chrchla proti C30 anebo devitku proti Cliu prvni generace. To se to pak machruje s dvacetiletym rozdilem....
Si vemte ten test bouchnutýho Foucuse a toho co byl v pohodě
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#21 Volvo 940 vs. Renault Modus
Já bych je z toho nepodezříval... jsou zcela objektivní důvody pro to, aby to dopadlo přesně tak, jak to dopadlo. Podobně dopadla 740 i proti VW Busu (Vanagon)... mě to nijak nepřekvapilo, jen je drsný vidět to na vlastní oči...Sibr píše:jj podezřele často tam maj Rencky a hlavně by taky mohly brát v potaz únavu materiálu a hlavně kdo nám zaručí že ta devítka nebyla dřív bouraná.drewid píše:Soudruzi z Top Gearu zrejme pracuji v zabozroutskem zoldu. But meli postavit toho chrchla proti C30 anebo devitku proti Cliu prvni generace. To se to pak machruje s dvacetiletym rozdilem....
Si vemte ten test bouchnutýho Foucuse a toho co byl v pohodě
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#22 Volvo 940 vs. Renault Modus
Koukám jako blázen, tohle bych teda nečekal Je svatá pravda, že většina čelních střetů probíhá právě jako tento simulovaný. Skoro nikdy nejdou auta proti sobě na 100 % čelní plochy, to je výjmečné. Je to opravdu ukázka toho, jak jsou nový malý auta bezpečný. Tohle jsem fakt nečekal. Je pravda, kdyby tam byla 850 a novější Volvo s motorem napříč a se zlepšenými deformačními zónami, tak by to dopadlo jinak. Můj názor je takový, že starší Volva s motorem podélně nejsou tak bezpečná, ať si každý říká co chce. Tento test to plně potvrzuje. Je to samozřejmě srovnání aut o několik generací jinde, ale prostě vývoj šel hodně kupředu a ty starý auta (i když jsou to Volva) bezpečností již nejsou na výši doby. Ale nepropadat panice, jezdí tady spousta Favoritů, Felicií, Kadetů, escortů, Clií, Sax a podobných plechovek. Ale nový autům je se již třeba vyhýbat.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
#23 Volvo 940 vs. Renault Modus
Přesně tak... A myslím, že ten test plně odpovídá realitě i v tom, z jakého důvodu ho udělali... spousta lidí opravdu řeší, jestli koupit starší velký auto nebo mladší menší - i když dražší a bezpečnější. My na fóru jsme zvolili první možnost. Ale je dobré vědět, že to má své "ale"...Bobika píše:Koukám jako blázen, tohle bych teda nečekal Je svatá pravda, že většina čelních střetů probíhá právě jako tento simulovaný. Skoro nikdy nejdou auta proti sobě na 100 % čelní plochy, to je výjmečné. Je to opravdu ukázka toho, jak jsou nový malý auta bezpečný. Tohle jsem fakt nečekal. Je pravda, kdyby tam byla 850 a novější Volvo s motorem napříč a se zlepšenými deformačními zónami, tak by to dopadlo jinak. Můj názor je takový, že starší Volva s motorem podélně nejsou tak bezpečná, ať si každý říká co chce. Tento test to plně potvrzuje. Je to samozřejmě srovnání aut o několik generací jinde, ale prostě vývoj šel hodně kupředu a ty starý auta (i když jsou to Volva) bezpečností již nejsou na výši doby. Ale nepropadat panice, jezdí tady spousta Favoritů, Felicií, Kadetů, escortů, Clií, Sax a podobných plechovek. Ale nový autům je se již třeba vyhýbat.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#24 Volvo 940 vs. Renault Modus
No podle mě by bylo férový proti 3letýmu Modusu v hodnotě cca 200tisíc postavit S80 nebo V70 I/II, a ne 940 v hodnotě 80-100tisíc, protože logický zadání při koupi ojetýho auta zní: co nejlepšího si můžu za danou částku koupit, a ne mám dát dvakrát tolik za ojetý novější auto, nebo koupit starší a levnější? Možná by v českých podmínkách bylo relevantní fungl novej Modus na leasing nebo dát to co mám v hotovosti a koupit za to něco ojetýho. A stejně do toho vstupuje leasing na ojetiny.
#25 Volvo 940 vs. Renault Modus
No já myslím, že tvůrcům testu vůbec nešlo o peníze či hodnotu auta. Jim šlo o to, ukázat, jak poskočil vývoj v bezpečnosti aut. Postavily proti sobě synonymum bezpečí, kvality a velikosti (jak říká člověk ve videu - family car) Volvo 940 kombi a jedno z nejnovějších malých aut na trhu Renault Modus (to že je to renault bych neřešil- aspoň se ukázala pravda o těch jejich 5-ti hvězdičkách, pro nás bohužel pravda né moc potěšitelná). No a výsledek je takový jaký je. Tímto před Renaultem Modus smekám a naopak z mého pohledu utrpěla pověst starých velkých Volv (co se bezpečnosti týče). A o to asi tvůrcům šlo. Sám za sebe mohu říci, že po shlédnutí videa (pokud bylo vše košér) bych již starší Volvo řady 9 a 7 nechtěl.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 181 Odpovědi
- 16330 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 46 Odpovědi
- 4380 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirkal1
-
- 2 Odpovědi
- 674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zahradník
-
- 7 Odpovědi
- 1079 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej