crash test: náraz do přívěsu

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1 crash test: náraz do přívěsu

Příspěvek od doktor »

mít namontovanou tuhletu fičuru by mělo být zakotveno v zákoně

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#2 crash test: náraz do přívěsu

Příspěvek od Krystof P. »

Nojo, no. Důležitý je mít v zákoně integrovaný tlakoměry v pneu, protože když chcípneš v takový káře, tak pro zelenej vyšší princip a ne sobeckou záchranu jednoho tatínka od rodiny.

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#3 crash test: náraz do přívěsu

Příspěvek od mot »

No po shlédnutí tohohle videa se budu na dálnici držet za náklaďáky raději dál.
Kr.P píše:Nojo, no. Důležitý je mít v zákoně integrovaný tlakoměry v pneu, protože když chcípneš v takový káře, tak pro zelenej vyšší princip a ne sobeckou záchranu jednoho tatínka od rodiny.
Jasně no, tlakoměry. Zase někdo dobře zaloboval z těch kreténů. Nevím proč raději nedají povinně do každého auta snímač mrtvého úhlu. Většina nehod vzniká právě z toho důvodu, že lidi přehlédnou auto v zrcátku.
To, že mám prázdnou gumu většinou poznám vizuálně a pokud ne, tak asi není moc ujítá a maximálně to bude táhnout do strany. Stejně když praskne třeba na dálnici za jízdy, tak mi bude snímač tlaku k hovnu, protože to poznám hned, když mě to hodí do svodidel...
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 crash test: náraz do přívěsu

Příspěvek od Urvanej »

Celej systém snímačů je uplně k prdu, páč stejně nikdo neví co ta kontrolka znamená, tak jede furt, protože to auto furt jede. (konkrétně sousedka, kdy soused celej hrdej chlubil se mi s novejma diskama a kolama a za tejden vidim auto na heveru, protože na choť se něco červeně rozsvítilo, ale jelikož to jelo furt, tak neřešila a tu gumu, velmi výhodně koupenou za 4, prostě pohřbila. Vtipný na tom je, že audina k určení tlaku v gumách používá vyhodnocování z čidel ABS a kroužku pod volantem, takže jedinej výdaj navíc je drobná úprava SW na to, co v tom autě už stejně je.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#5 crash test: náraz do přívěsu

Příspěvek od PINĎABC »

Už jsem to tu dával, ale je to fakt nebezpečné ty přívěsy [/quote]

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#6 crash test: náraz do přívěsu

Příspěvek od ok2ucx »

Urvanej píše:Celej systém snímačů je uplně k prdu, páč stejně nikdo neví co ta kontrolka znamená, tak jede furt, protože to auto furt jede. (konkrétně sousedka, kdy soused celej hrdej chlubil se mi s novejma diskama a kolama a za tejden vidim auto na heveru, protože na choť se něco červeně rozsvítilo, ale jelikož to jelo furt, tak neřešila a tu gumu, velmi výhodně koupenou za 4, prostě pohřbila...
Kdyby tam měl text (v češtině) mohlo to být jinak. Mi už pár let žena hlásí každou prasklou žárovku.

Je totiž vůbec s podivem, že ke každému prdu za 15Kč, co se koupí v sámošce, musí být český návod.
Ale dvoutunová střelná zbraň zvaná auto - sice návod v CZ taky mít musí - ale palubák (na který koukáme denně) český není (u mnohých aut dodnes).

Není to čudné? Zvláště v roce 2015?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Video“