Právě je 26 zář 2018 11:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: crash test: náraz do přívěsu
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 16:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5159
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
mít namontovanou tuhletu fičuru by mělo být zakotveno v zákoně


_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: crash test: náraz do přívěsu
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 16:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3666
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Nojo, no. Důležitý je mít v zákoně integrovaný tlakoměry v pneu, protože když chcípneš v takový káře, tak pro zelenej vyšší princip a ne sobeckou záchranu jednoho tatínka od rodiny.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: crash test: náraz do přívěsu
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 16:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2013
Příspěvky: 1412
Bydliště: Mor. Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04
No po shlédnutí tohohle videa se budu na dálnici držet za náklaďáky raději dál.

Kr.P píše:
Nojo, no. Důležitý je mít v zákoně integrovaný tlakoměry v pneu, protože když chcípneš v takový káře, tak pro zelenej vyšší princip a ne sobeckou záchranu jednoho tatínka od rodiny.


Jasně no, tlakoměry. Zase někdo dobře zaloboval z těch kreténů. Nevím proč raději nedají povinně do každého auta snímač mrtvého úhlu. Většina nehod vzniká právě z toho důvodu, že lidi přehlédnou auto v zrcátku.
To, že mám prázdnou gumu většinou poznám vizuálně a pokud ne, tak asi není moc ujítá a maximálně to bude táhnout do strany. Stejně když praskne třeba na dálnici za jízdy, tak mi bude snímač tlaku k hovnu, protože to poznám hned, když mě to hodí do svodidel...

_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: crash test: náraz do přívěsu
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 18:29 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13855
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Celej systém snímačů je uplně k prdu, páč stejně nikdo neví co ta kontrolka znamená, tak jede furt, protože to auto furt jede. (konkrétně sousedka, kdy soused celej hrdej chlubil se mi s novejma diskama a kolama a za tejden vidim auto na heveru, protože na choť se něco červeně rozsvítilo, ale jelikož to jelo furt, tak neřešila a tu gumu, velmi výhodně koupenou za 4, prostě pohřbila. Vtipný na tom je, že audina k určení tlaku v gumách používá vyhodnocování z čidel ABS a kroužku pod volantem, takže jedinej výdaj navíc je drobná úprava SW na to, co v tom autě už stejně je.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: crash test: náraz do přívěsu
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5081
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Už jsem to tu dával, ale je to fakt nebezpečné ty přívěsy [/quote]

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: crash test: náraz do přívěsu
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4064
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Urvanej píše:
Celej systém snímačů je uplně k prdu, páč stejně nikdo neví co ta kontrolka znamená, tak jede furt, protože to auto furt jede. (konkrétně sousedka, kdy soused celej hrdej chlubil se mi s novejma diskama a kolama a za tejden vidim auto na heveru, protože na choť se něco červeně rozsvítilo, ale jelikož to jelo furt, tak neřešila a tu gumu, velmi výhodně koupenou za 4, prostě pohřbila...
Kdyby tam měl text (v češtině) mohlo to být jinak. Mi už pár let žena hlásí každou prasklou žárovku.

Je totiž vůbec s podivem, že ke každému prdu za 15Kč, co se koupí v sámošce, musí být český návod.
Ale dvoutunová střelná zbraň zvaná auto - sice návod v CZ taky mít musí - ale palubák (na který koukáme denně) český není (u mnohých aut dodnes).

Není to čudné? Zvláště v roce 2015?

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 17 Queries | GZIP : Off ]