Tesla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#1 Tesla
To snad není možný, jak to jede! Ty elektrický s.ačky mě docela serou s těmi výkony! Nový model P85D má na předku výkon 221, na zadku 471 koní. Kroutící moment neudávají, tak šup s ní na brzdu. Povedlo se jim to až na třetíkrát, furt to hrabalo. Nakonec podtrženo a sečteno: 1171Nm! Řekl bych, že docela slušný!
Ty tváře mluví za všechno:
Ještě porovnání se "starým" modelem:
Co nás čeká, kamarádi?
Ty tváře mluví za všechno:
Ještě porovnání se "starým" modelem:
Co nás čeká, kamarádi?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#3 Tesla
No elektromotor ma kroutak uz od nejmensich otacek porad stejny. Jo ale musis ho taky nakrmit energii a ty baterie porad vazi a nemaj kapacitu. Na okruh dobre ale ve meste je porad ekonomictejsi spalovaci motor.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#5 Tesla
To neni jenom muj nazor. Mel jsem elektroskooter. S Lifepo clanky. Baterie stala nova 20 k. Slanky se musi jednou do roka naformatovat jinak odejdou. Sice me stal km 10 hal ale celkove naklady kolem 1.5 kc. A jeste omezene pocty km a dlouhe dobijeni...
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 Tesla
Video-Tesla. Ve mě evokovalo ůplně jine asociace Takové spíš retro.
El. auto až budou mít vyřešený dostatek energie v záloze(baterie), tak se těším ,že si ho pořídím jako nový.
El. auto až budou mít vyřešený dostatek energie v záloze(baterie), tak se těším ,že si ho pořídím jako nový.
#8 Tesla
300km by bylo super ale dle testů s menčími auty by problém dojet z Berouna do Prahy po cca 3/4 a to se snažíl jet plynule 130km/h slej z dálnice aby s jistotou dojel , a to jak v zimě a vhorku topení a klima je asi ještě problém , ale jako hybrid by se mi to zamlouvalo , projet ucpané město na bat a pak v pohodě na spalovací motor projet půl repuliky
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 Tesla
Asi takhle:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-model-s-nezvladla-nordschleife-po-tretine-kola-se-prehrala/
Pro americkej způsob užívání...jezdit stále +-předpis a semtam krátce zpráskat nějakej supersport... dobrý. Ale stát tomu na krku deset minut asi už máte problém a o nějakým okruhu si to zatím může nechat zdát...
Další návrat zpátky na zem:
P85D 700 koní vs E63 AMG 4M 557koní:
...nic propastnýho, většinu aut to zpráská do stovky a pak už to takovou převahu nemá.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-model-s-nezvladla-nordschleife-po-tretine-kola-se-prehrala/
Pro americkej způsob užívání...jezdit stále +-předpis a semtam krátce zpráskat nějakej supersport... dobrý. Ale stát tomu na krku deset minut asi už máte problém a o nějakým okruhu si to zatím může nechat zdát...
Další návrat zpátky na zem:
P85D 700 koní vs E63 AMG 4M 557koní:
...nic propastnýho, většinu aut to zpráská do stovky a pak už to takovou převahu nemá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 Tesla
Viděl jsem to auto naživo v Amsterdamu a byl jsem i v showroomu. Vypadá moc hezky, na interiéru taky nešetřili. Dávají záruku 8 let na baterie a taky doživodní dobíjení zdarma na terminálech Tesla. V amsterdamu jich jezdí mraky a dobíjecích stani je dostatek.
Dojezd max 500km na 1 nabití. Rychlonabíjení trvá 17 minut.
Kdybych na to měl, tak to beru ihned.
Dojezd max 500km na 1 nabití. Rychlonabíjení trvá 17 minut.
Kdybych na to měl, tak to beru ihned.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#13 Tesla
Kolega má 85D a jezdí neskutečně.Má tendenci hrabat i na 21" kolech. Určitě bych jí chtěl. Síť dobíjecích stanic je u nás propastný tak prodáváme i nabíjecí stanice kdyby někdo chtěl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#14 Tesla
Tesla vypadá jako pěknej kus auta, ne nejhezčí, ale ani ne špatná na to že vzniká v těchto dnech...
Ale ku*va, to by nikomu nechyběl ten smrad, rámus a vibrace klasickýho spalováku ? Tohle bych chtěl do města na nákup, ale když se jdu projet a vyblbnout, nechci 1100Nm krouťáku od prvního sešlápnutí plynu, stejně jako nechci v dnes normálně dostupnym autě automat a elektronický kokotiny.
Ale ku*va, to by nikomu nechyběl ten smrad, rámus a vibrace klasickýho spalováku ? Tohle bych chtěl do města na nákup, ale když se jdu projet a vyblbnout, nechci 1100Nm krouťáku od prvního sešlápnutí plynu, stejně jako nechci v dnes normálně dostupnym autě automat a elektronický kokotiny.
#16 Tesla
Smradu je v nové Tesle více než je zdrávo.Po 10min mne z toho bolela hlava a museli jsme jezdit s pootevřenými okny.S otevřenou střechou je prakticky nemožné jezdit,neboť aerodynamický hluk a hučení je neúnosné již při 40km rychlosti.Kr.P píše:Tesla vypadá jako pěknej kus auta, ne nejhezčí, ale ani ne špatná na to že vzniká v těchto dnech...
Ale ku*va, to by nikomu nechyběl ten smrad, rámus a vibrace klasickýho spalováku ? Tohle bych chtěl do města na nákup, ale když se jdu projet a vyblbnout, nechci 1100Nm krouťáku od prvního sešlápnutí plynu, stejně jako nechci v dnes normálně dostupnym autě automat a elektronický kokotiny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#17 Tesla
konecne je to venku co ma vlastne tesla pod kapotou ....
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#18 Tesla
Tesla se mi docela libi designem...technologicky je to urcite krok vpred a timto smerem se to v budoucnu muze v automobilovem prumyslu ubirat, vyvoj baterii jde kupredu pomaleji, ale jde, casem budou mit vetsi a vetsi kapacity a tim padem dojezd, vidim v tom tedy budoucnost...cena je bohuzel jeste ted dost vysoko.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#19 Tesla
Kr.P píše:Tesla vypadá jako pěknej kus auta, ne nejhezčí, ale ani ne špatná na to že vzniká v těchto dnech...
Ale ku*va, to by nikomu nechyběl ten smrad, rámus a vibrace klasickýho spalováku ? Tohle bych chtěl do města na nákup, ale když se jdu projet a vyblbnout, nechci 1100Nm krouťáku od prvního sešlápnutí plynu, stejně jako nechci v dnes normálně dostupnym autě automat a elektronický kokotiny.
Pocitam, ze jsi to jeste neridil.
Prorote jinak bys takovy nesmysly nepsal.
____________
Najezdil jsem v tom asi 1500km a nic lepsiho jsem v zivote neridil.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Tesla
Baterky jsou a vždycky budou v autech bohužel jen pro machrování a ne na běžnej provoz.
I kdyby se vývoj baterek zbláznil, tak do 10ti let nikdo nic rozumnějšího než litium neuvede do provozu a kdyby začala masová produkce, tak jim to litium dojde. Jo, to kdyby byla baterie v ceně zbytku auta, tak by se i litium našlo, ale to zase nebude chtít nikdo kupovat.
Jako přibližovadlo po městě to ujde, najedeš 20km za den, přes noc nabyješ baterku a hurá. Ale kdo jezdí dál, tak je odkázanej na silnoproudý připojení veřejnejch stanic, kterejch je pár.
Co si vezmete za auto, když jedete na dovolenou někam dopr., spalovací motor. Ti co maji LPG zuřivě plánují, kde budou tankovat, aby někde nedej bože nemuseli jet na benzín.
Ohánět se zvukem spalovacího motoru už taky bude brzo nesmysl s ohledem na to, že když dneska chtěji z těch malejch xindlů vykouizlit zvuk, tak cpou do vejfuku repráky...
Elektrice fandim, je to super myšlenka, ale ještě nenastal její čas.
I kdyby se vývoj baterek zbláznil, tak do 10ti let nikdo nic rozumnějšího než litium neuvede do provozu a kdyby začala masová produkce, tak jim to litium dojde. Jo, to kdyby byla baterie v ceně zbytku auta, tak by se i litium našlo, ale to zase nebude chtít nikdo kupovat.
Jako přibližovadlo po městě to ujde, najedeš 20km za den, přes noc nabyješ baterku a hurá. Ale kdo jezdí dál, tak je odkázanej na silnoproudý připojení veřejnejch stanic, kterejch je pár.
Co si vezmete za auto, když jedete na dovolenou někam dopr., spalovací motor. Ti co maji LPG zuřivě plánují, kde budou tankovat, aby někde nedej bože nemuseli jet na benzín.
Ohánět se zvukem spalovacího motoru už taky bude brzo nesmysl s ohledem na to, že když dneska chtěji z těch malejch xindlů vykouizlit zvuk, tak cpou do vejfuku repráky...
Elektrice fandim, je to super myšlenka, ale ještě nenastal její čas.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#21 Tesla
S tym LPG to tak nieje pravda je pravda ze teraz pted chorvatskom som si pozeral na trase pumpy ale len pre pokoj. Ked si pozries mapu lpg na svete uvidos ze stanic je uz viac ako dost
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#22 Tesla
jeden zasadni problem u baterii budoucnosti s velkou kapacitou bude hustota ulopzeny energie. s mnozstvi energie na kg nebo plochu stoupa hustota a se stoupajici hustotou stoupa riziko pruseru v podobe napriklad vybuchu, pozaru atd.
To je jako jezdit na atomovy bombe
To je jako jezdit na atomovy bombe
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#24 Tesla
samozrejmne nejsou, ale videl jsi nekdy horet lithiovou baterii? nehlede na to, ze v pripade vyrzne vetsi hustoty energie je riziko vzplanuti podstatne vetsi, u baterie staci blbej nabijeci nebo vybijeci proud, prechodak nebo buhvi co.quaero píše:Jo a benzín a nafta jsou zcela nehořlavý....
Cekal jsem ze to nekdo napise nerikam, ze je benzin bezpecnej, jen ze je tu problem s hustotou energie. nic vic
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Tesla
hustota energie neni ten pravej argument, ta je u paliv ještě větší
Jo a včera mě brala červená, předvčírem bílá, obě pražská SPZ a mastily to po D5. To divný T, jak řikáš, nejde přehlídnout.
Jo a včera mě brala červená, předvčírem bílá, obě pražská SPZ a mastily to po D5. To divný T, jak řikáš, nejde přehlídnout.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 444 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martas