3 Stick Shifting

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 3 Stick Shifting

Příspěvek od peter cz »

Se jednou ukvedlá k smrti :green:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

matej.sagat
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06

#2 3 Stick Shifting

Příspěvek od matej.sagat »

Mně vždy fascinovalo už jen umění dvojího vyšlápnutí spojky a meziplynu v kopcích / serpentinách.
Když si vemu, že by se hodily 3 nohy... jedna na spojce, druhá permanentně na brzdě při sjezdu a třetí na meziplyn :)

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#3 3 Stick Shifting

Příspěvek od Honza »

Se divim že nemá na volantu připíchlej manuál co kam strčit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4 3 Stick Shifting

Příspěvek od Honza »

matej.sagat píše:Mně vždy fascinovalo už jen umění dvojího vyšlápnutí spojky a meziplynu v kopcích / serpentinách.
Když si vemu, že by se hodily 3 nohy... jedna na spojce, druhá permanentně na brzdě při sjezdu a třetí na meziplyn :)
Tři nohy by jsi nepotřebovat, protože z kopce by jsi vyřadil jen jednou a za chvíli by padla velká rána.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

matej.sagat
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06

#5 3 Stick Shifting

Příspěvek od matej.sagat »

Způsoby řízení trucků jsou trošku mimo mně... takže to musíš vše podřadit na vrcholu a až dolů jet ten samej kvalt?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 3 Stick Shifting

Příspěvek od Urvanej »

Podle toho bicáku myslim, že kvedlá lecčims... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#7 3 Stick Shifting

Příspěvek od 3m3 »

Jesli je to Kenworth tak ma neco ve stylu 3x2x3.
Tj. 3 zakladni rychlosti,puleny tj6,a k tomu pridavnou prevodovku s dalsima 3ma redukcema.
Takze radi 3 rychlosti 2x,(pulky),plus k tomu pokazdy na jeden z tech dalsich 3 kvaltu.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#8 3 Stick Shifting

Příspěvek od Honza »

matej.sagat píše:Způsoby řízení trucků jsou trošku mimo mně... takže to musíš vše podřadit na vrcholu a až dolů jet ten samej kvalt?
Tak nějak by to mělo být, semozřejmě musíš vzít v potaz moderní synchronizované převodovky a staré bez synchronů. Obecně platilo na jakej kvalt nahoru tak na takovej dolu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 3 Stick Shifting

Příspěvek od Urvanej »

Poučka traktoristy zní, že na kterej kvalt si to vyjel, tak o stupeň níž dolu. To mi tloukli do hlavy, když sem lezl prvně do zetora :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#10 3 Stick Shifting

Příspěvek od Honza »

Urvanej píše:Poučka traktoristy zní, že na kterej kvalt si to vyjel, tak o stupeň níž dolu. To mi tloukli do hlavy, když sem lezl prvně do zetora :-D
Máš pravdu a bylo to i u aut s vlekem, co jsem psal nahoře bylo pro solo.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 636
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#11 3 Stick Shifting

Příspěvek od Pedrozo »

No tak ten tam má celkem dost práce :twisted: kamionem jezdím, ale tohle bych si nedal ani za pytel dalekohledů při průměru 500km za den :D a to jsem byl učen na starý technice, takže trambus, tatra 148 a 815 plus liaz... pak až teprve synchronní převodovky na FH12. Když jsem na to videjko koukal, tak jsem si tak uvědomil, že PAN řidič asi nemá moc času si po cestě kouknout na filmík na notebooku :ROFL: :lol:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

GDPR_user

#12 3 Stick Shifting

Příspěvek od GDPR_user »

Asi to má nějaké pojebané,standardní Kenworth W900 má jednu páku na 18 rychlostí

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
Bydliště: Jablonec n/N

#13 3 Stick Shifting

Příspěvek od peter78 »

Martinopel má pravdu - má to nějakou samodomo úpravu :crazy: :%)
Správně je to takhle - malá - velká řada + půlky


Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 636
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#14 3 Stick Shifting

Příspěvek od Pedrozo »

No stejně se tam ale dost namaká s takovym klackem jak pro pitbulla :D a jak se mu to pěkně nafukuje... :crazy:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Odpovědět

Zpět na „Video“