B230 diesel

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 B230 diesel

Příspěvek od peter cz »

:crazy:

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 B230 diesel

Příspěvek od tomasss »

Jak to pero z gauce... :shock: :pardon:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 944 turbo & Husaberg FS650
Kontaktovat uživatele:

#3 B230 diesel

Příspěvek od Krabice740 »

"

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 B230 diesel

Příspěvek od Ondra. »

a dokonce D23TIC :D, uniká mi jak vyřešil kompresi a žhavení :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#5 B230 diesel

Příspěvek od Krystof P. »

Žhavení nevyřešil, respektive tam dal benzínovej příhřev, kterej vypíná v 80°C a trvá mu ca 10 minut, než auto nahřeje na start. Říká tam, že na žhavičky už není místo v těch vířivejch komůrkách na palivo, co jsou místo svíček. Jak to ale v praxi dokáže suplovat žhavič, to moc nechápu. Konkrétně tam o kompresi snad nemluví, ale kdo tomu líp rozumí ti to asi řekne.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 B230 diesel

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#7 B230 diesel

Příspěvek od jirka87 »

:%) Tak todle je asi jinačí frajer...

Ten by měl dostat čestnej doktorát z nějaké opravdu slušné vysoké školy technické, pokud ho už nemá :good:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Video“