CHIP NA 850 R

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: Brno

#1 CHIP NA 850 R

Příspěvek od RAEDON »

Zdravim

Mam dotaz.chtel jsem se zeptat kolik tak stoji chip na 850 r od Heico Sportiv.Nemate ho nekdo.Nechci nechat chipovat auto u nas.Neverim nasim firmam.Na netu jsem sice jejich stranky nasel ale cena nikde.Diky.
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#2

Příspěvek od Roger »

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3

Příspěvek od Ondra. »

chceš čipovat Rko??? :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: Brno

#4

Příspěvek od RAEDON »

No jasne ,ze jo.Proc ne?250k neni malo ale zvyknes si rychle. :lol: Chci pak auto ladit dal.Vyfuk,uprava motoru(sani atd...).
Naposledy upravil(a) RAEDON dne 31 kvě 2007 13:29, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Zbytečná citace.
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5

Příspěvek od LukášM »

Ondra. píše:chceš čipovat Rko??? :shock:
Když tě natře borec s Octaví RS, tak bys taky chipoval, měnil výfuk, filtry. Já bych šel do NOS systému, aby ostatní věděli, že mi prostě 250 koní na zatáčky nestačí :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#6 CHIP NA 850 R

Příspěvek od LukášM »

RAEDON píše:
Neverim nasim firmam.
Taky se budu stěhovat do Německa, tam je krásně :lol: :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 117
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Marek »

Ofic. dovozcem Heico k nam byvaval RenoCar z Brna - 548 141 141.
Zkus zavolat a uvidis,ale predem rikam,ze to bude "real" pecka...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

#8 Re:

Příspěvek od GDPR_user »

RAEDON píše:
Ondra. píše:chceš čipovat Rko??? :shock:
No jasne ,ze jo.Proc ne?250k neni malo ale zvyknes si rychle. :lol: Chci pak auto ladit dal.Vyfuk,uprava motoru(sani atd...).
A co zvednout plnící tlak? ;-)

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#9 Re:

Příspěvek od Sibr »

Na kolik to tak bezpečně vidíš? Jak tlak tak nárust výkonu?
Naposledy upravil(a) Sibr dne 04 črc 2007 00:18, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Zbytečná citace.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

GDPR_user

#10 Re:

Příspěvek od GDPR_user »

Nevím kolik je standardní tlak turba,ale myslím že pokud zvedneš tlak o 20% tak by se nic stát nemělo.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 04 črc 2007 03:04, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Zbytečná citace.

anonym

#11 CHIP NA 850 R

Příspěvek od anonym »

Asi se ptám blbě, ale proč tunit Volvo?

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#12 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Jarda S40 »

No protože ty Erka v sérii na to jak jsou těžká nemaj výkon nic moc. Vzpomeň si jak jsem se 40-kou vyrazil za Kačenkou ;-) není nad lehké, pevné auto s variabilní 1,8-čkou. A to jsme tam byli 4 a podle váhy skoro 6 :lol: Ale máš pravdu, pokud bych chtěl auto na "závodění" šel bych do S40 T4 nebo T5.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 04 črc 2007 14:58, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Zbytečná citace.

anonym

#13 CHIP NA 850 R

Příspěvek od anonym »

přesně. S40 má odpich :D :D

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#14 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Jarda S40 »

No ale zpět k topiku - nejsnazší cesta jak říká Martin - tlak turba. Normálně bych tam napral víc vzduchu! Ale ten NOS by byl taky fajn!

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 117
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Marek »

Pokud je ten motor si schopen dopocitat i potrebne palivo (jako,ze by mel) tak proc ne...
Volil bych asi MBC - viz foto. Je to nejpohodlnejsi cesta.
Prirovnani k T4:
Seriova T4 tlaci 0,8-0,9 bar,ja ted jezdim 1,1-1,2bar a je to fakt luxusne znat.
Vic si myslim,ze nema smysl,protoze to neuchladi seriovej intercooler a tudiz to ztraci efektivitu.
Nicmene ja mam motor po repasi a nove turbo.Otazka je,jak na tom ten motor a hlavne turbo u ty 850R je??
A co jsem se docetl v zahranicnich forech,tak tam magori ve Svedsku rvou az 1,6bar,coz uz je fakt zlo...
Přílohy
MBC.jpg
MBC.jpg (18.28 KiB) Zobrazeno 1591 x
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

tomik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 35
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Saab 99 Combi Coupe Turbo ´79
Bydliště: Praha 4

#16 CHIP NA 850 R

Příspěvek od tomik »

Marek má pravdu - nezapomínej na IC. Smím-li do toho kafrat, tak nech tlak tlakem a chlaď lépe vzduch. ... ostřik stávajícího IC, výměna za větší, vstřikování vody, a frajeři chladí IC ještě jedním vodním ... .
_________________
Tomáš

JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 117
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Marek »

TakTak.Pisu z vlastnich zkusenosti.
Ostrik IC - v lete kouzelna vecicka k nezaplaceni (ve skutecnosti za par korun)...
Ja osobne bych dal nejradsi vymenu IC za vetsi,celohlinik (ale tech penez,jeje...).
Jinak !!vstrikovani!! vody (presneji vody s methanolem) - tzv.Aquamist,je v nasich podminkach
porad strasne drahou zalezitosti.Vim-sam jsem shanel...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

#18 CHIP NA 850 R

Příspěvek od GDPR_user »

Marek píše:Pokud je ten motor si schopen dopocitat i potrebne palivo (jako,ze by mel) tak proc ne...
Volil bych asi MBC - viz foto. Je to nejpohodlnejsi cesta.
Prirovnani k T4:
Seriova T4 tlaci 0,8-0,9 bar,ja ted jezdim 1,1-1,2bar a je to fakt luxusne znat.
Vic si myslim,ze nema smysl,protoze to neuchladi seriovej intercooler a tudiz to ztraci efektivitu.
Nicmene ja mam motor po repasi a nove turbo.Otazka je,jak na tom ten motor a hlavne turbo u ty 850R je??
A co jsem se docetl v zahranicnich forech,tak tam magori ve Svedsku rvou az 1,6bar,coz uz je fakt zlo...
Nejen ve Švédsku a nejen do 850R :D :D :D :tlesk: :tlesk: :tlesk:

GDPR_user

#19 CHIP NA 850 R

Příspěvek od GDPR_user »

Marek píše:TakTak.Pisu z vlastnich zkusenosti.
Ostrik IC - v lete kouzelna vecicka k nezaplaceni (ve skutecnosti za par korun)...
Ja osobne bych dal nejradsi vymenu IC za vetsi,celohlinik (ale tech penez,jeje...).
Jinak !!vstrikovani!! vody (presneji vody s methanolem) - tzv.Aquamist,je v nasich podminkach
porad strasne drahou zalezitosti.Vim-sam jsem shanel...
Můžeš dát nějaké linky na ostřik IC ?

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 117
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Marek »

To "martinopel" :
Ostrik IC jsem delal sam.Zatim mam vodni,ale mam konecne vsechny komponenty na CO2.
Takze: Jako nadobu pouzijes cokoli,ja pouzil nadobku na ostrikovace,hnaci moturek se mi osvedcil z ostrikovacu z Favorita.
Ma dobre udelany vstup i vystup (na 6mm hadicku) a je levny (cca 180Kc).A na samotny ostrik jsem pouzil jemne navrtanou na konci ucpanou medenou trubicku,ktera je umistena nahore nad IC.Cili ostrik krasne leje pres celej IC odshora dolu.
V lete je to pomerne znat.
No a na CO2 uz mam taky vse.Tlakovy flasky,redukcni ventil a hlavne el.mag.ventil co udrzi ten tlak a nezamrne...
Ale to teprve budu zkouset.

Jinak kdyby jsi neco potreboval,nebo neco nemohl sehnat,tak se ozvi-muzu poslat...
No a linky - zkus:
http://www.aquamist.co.uk/
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=419
http://www.designengineering.com/produc ... m=sc&cid=1
http://www.tuning-forum.org/viewforum.php?f=33
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#21 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Sibr »

Jarda S40 píše: pokud bych chtěl auto na "závodění" šel bych do S40 T4 nebo T5.
S40 T5? Samo domo ju? :mrgreen:
A k tomu dohnání kačenky (asi měla psa u pedálů) Až mě někdy budeš předjíždět tak budu asi jíst nebo budu zkoušet min. spotřebu, jak foukne turbo tak se lehký pevný auto s 1.8 nechytá ;-)
Takže T4 je pro tebe jasná volba :tlesk:
Jinak si myslím že Tomova 480tka by rozsekala každou S/V40 1.8 bez úprav ;-) .
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#22 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Jarda S40 »

4Sibr - jsem pevně přesvědčen, že se S40-ky s T5 dělají! Třeba nám to někdo potvrdí/vyvrátí. Ostatní beru jako debatu bez možného konce v dohledném čase.

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 117
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Marek »

Kuk na ní....
http://www.tipcars.com/applications/mag ... clanek=146
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#24 CHIP NA 850 R

Příspěvek od Sibr »

Jo nová :lol: tak to promiň na toho premiového Focuse jsem zapoměl ;-) moje chyba já měl na mysli jen prvni generaci :)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#25 CHIP NA 850 R

Příspěvek od wickey »

tak jsem zjistoval na 850R manual..

Co jsem probrouzdal fora, nejvic zkusenosti maji lidi s BSR a RICA.

BSR je nejblizsi zastoupeni v Madarsku, cipovani RJ stoji lidovych 403,- Eur a ve vysledku se vykon zvysuje na 300 HP a 435 Nm.

RICA, kterou doporucuje vic lidi ma nejblizsi zastoupeni v Polsku - Krakow, zvysuji na 310 HP a 420 Nm. Cena 435,- Eur

dalsi informasce dodam az zjistim. zni to jako zajimava varianta.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“