Poslední návštěva: 22 zář 2019 03:40 Právě je 22 zář 2019 03:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:05 
Offline

Registrován: květen 2019
Příspěvky: 8
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70
Ahoj
mate nekdo prosim zkusenost s www.chiptuning.cz? Premyslim o zvyseni vykonu motoru.
Diky moc..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:10 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1688
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Pro adekvátní odpověď uveď o jaký vůz s jakým motorem se jedná.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:15 
Offline

Registrován: květen 2019
Příspěvky: 8
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70
Je to V70lll, 120kw, 2litr, automat. Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:15 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1688
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Benzín?

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:22 
Offline

Registrován: květen 2019
Příspěvky: 8
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70
Nafta.. Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:26 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1688
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Jasně že se jedná o dieselový motor s označení D3, ale přeci je logické přesně specifikovat svůj dotaz. Ne očekávat, že druhý je jasnovidec.

Co tě vede k zájmu o tuto firmu?
Na VK většina lidí volí Polestar, BSR či T5D5 (volvocesky.cz). Je tu na to dost témat, jistě najdeš odpovědi na veškeré dotazy.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 06:29 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 2421
Bydliště: Rudice/BK
Za mě jednoznačně volvocesky (T5D5). Určitě bych se nepouštěl mimo komunitu.

_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 09:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 592
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
mr1 píše:
Za mě jednoznačně volvocesky (T5D5). Určitě bych se nepouštěl mimo komunitu.

přesně tak.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 09:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1637
Bydliště: Teplice
To já bych se klidně mimo komunitu pustil.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 09:52 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1688
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Basstl píše:
To já bych se klidně mimo komunitu pustil.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.
Já mám v autě BSR. Odladění proběhlo na Palmovce u Soldáta s pomocí T5D5. Hráli si s tím celý den.
Věřím, že teď je auto sladěné a když se vyfouknou pavouci z výfuku, tak Padík pěkně peláší.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 09:58 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1637
Bydliště: Teplice
Já netvrdím že to špatně a pokud tam nejsou jiný úpravy, tak je to i v pořádku, ale třeba u mého TDI už by mi to nikdo z nich neudělal, protože mám jiný turbo atd.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: www.chiptuning.cz
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 01:18 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1384
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Jo mam... Docela banda komediantu... Uz jen komunikace/domlouvani terminu na Xkrat...
Byl sem tam puvodne s V8(VC/D5T5 V8 "nemeli" v nabidce, ted uz mam CHIP od nich, ale zatim neodbrzdeno, V8 je rozebrana...), nekde sem to tu asi i rozepisoval.

Ve strucnosti: P3 motory maj narvany u P2(na coz sem je opakovane upozornoval),
navyseni uvedene na strankach je nesmysl, opet stale neopravene...
Jednotku neumej pres ODB II, ale vyndavaj ECU z auta a otviraj ji...
I pres kecy typu "to by jsme to jinak nedelali" a ujisteni 3x, ze budou sedet CRC soucty,
tak zasoba chyb a 2-3jednotky spolu nasledne odmitali komunikovat. A navyseni bylo (i procentualne vuci odbrzdene hodnote pred CHIPem) nizsi nez slibovali.
Vubec se jim to nechtelo resit, radsi vratili z5 do puvodniho stavu a vratili prachy...

Aneb nalevaci jako kazdej jinej, Volv moc nedelali... Ruce pryc... Jini umej uplne to same za 1/2 penize...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.060s | 19 Queries | GZIP : On ]