ODOLNĚJŠÍ HORNÍ ULOŽENÍ TLUMIČE Z XC90 I
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#1 ODOLNĚJŠÍ HORNÍ ULOŽENÍ TLUMIČE Z XC90 I
Zdravím všechny! Narazil jsem náhodou na článek, kde známý mechanik Jay VanGorden doporučuje použití odolnějšího horního uložení tlumiče z XC90 I č. 30683637 při problémech s horší kvalitou těchto dílů. Mělo by se to týkat všech P2 + některých P80: 1993-1997 Volvo 850's and 1998- S70's (to tam zmiňuje někdo v komentáři). Já to budu asi na V70II a na S60I taky praktikovat. Taky doufám, že se už tady toto téma neprobíralo a že nenosím dříví do lesa. https://blog.fcpeuro.com/the-most-common-p2-volvo-front-suspension-noise
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
#3 ODOLNĚJŠÍ HORNÍ ULOŽENÍ TLUMIČE Z XC90 I
Já používám uložení IPD Heavy Duty.
Mám ho už na několika autech a zatím drží.
https://www.europeantuning.nl/11311490/ipd-heavy-duty-veerzitting-volvo-850-s70-v70-c70-s60-s80-xc90
Mám ho už na několika autech a zatím drží.
https://www.europeantuning.nl/11311490/ipd-heavy-duty-veerzitting-volvo-850-s70-v70-c70-s60-s80-xc90
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 ODOLNĚJŠÍ HORNÍ ULOŽENÍ TLUMIČE Z XC90 I
já měnil uložení loni a pořád se mi zdá, že to tady zbytečně pruží, takže něco lepšího bych taky uvítal
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek