Poslední návštěva: 22 říj 2019 19:40 Právě je 22 říj 2019 19:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: S70 B5202FS
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 23:53 
Offline

Registrován: listopad 2016
Příspěvky: 51
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
Ahojte, viem že B5202FS je najslabší z rodiny S70, dvojliter s 93 kW. Len pre zaujímavosť sa chcem opýtať, ako by sa dal tento motor aspoň trocha oživiť?
Napadajú ma iridiove sviečky či nejaký vzduchový filter ?
Vďaka za rady a typy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S70 B5202FS
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 08:09 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4836
Bydliště: České Budějovice
Jedině prodat a koupit něco s normálním motorem

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S70 B5202FS
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 13:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1795
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
0ndro píše:
Ahojte, viem že B5202FS je najslabší z rodiny S70, dvojliter s 93 kW. Len pre zaujímavosť sa chcem opýtať, ako by sa dal tento motor aspoň trocha oživiť?
Napadajú ma iridiove sviečky či nejaký vzduchový filter ?
Vďaka za rady a typy

Ahoj
Můžeš začít novými věcmi jako je palivák,čidlo teploty nasávaného vzduchu doporučuji Hella ,ale už se blbě shání (já ho sehnal)na druhovýrobu typu ESP zapomeň přisává falešný vzduch ,protože netěsní osobní zkušenost před cca měsícem,sportovní filtr třeba Simota ,svíčky auto tím oživíš určitě ,dvacet let starý čidlo dává stejně už nepřesné hodnoty ,přísun paliva a vzduchu je taky potřeba.No a potom když tě to bude bavit dál můžeš začít přemýšlet co víc na šidící krabičky co oblbnou jednotku falešnýma hodnotama zapomeň pokud budeš šikovnej můžeš se začít zajímat o jednotku a upravy přidat palivo šáhnout na zapalování posunout otáčky a dále existují projekty atmosferickejch motorů Volvo kde výkon je vyšší než u některých turbomotoru (to už znamená přestavbu motoru kde cena motoru převyšuje dejme tomu cenu Volvo V8) změna sání , škrtící klapky na každej válec apod.Levnější varianta sání z vozidel ME7 ,ale je tu ale :D nesedí ti to na štefty musíš to stejně předělat nebo nechat předělat potom musíš vyřešit lanko ke klapce ,protože je vespod a přísun vzduchu taky překopat dolu bych ho nerval jedině ,že bys jezdil jen okruhy čistá silnice jinak tam najdeš nějaký kamínky a podobnej bordel takže pokud je to na běžný ježdění tak určitě nahoru.Vše jde nahradit a vymyslet musíš ,ale hledat jinde ne tady :wink:
Jen pro představu :
Příloha:
setup2.jpg

Příloha:
Jednotlivé Klapky 5V.png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S70 B5202FS
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 17:45 
Offline

Registrován: listopad 2016
Příspěvky: 51
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
Super Petr, moc ďakujem.
Určite z auta nechcem urobiť závodný špeciál :) mám to ako náhradný voz. Keď mám trocha voľného času rád sa mu povenujem, tak zatiaľ len zbieram informácie.
Je mi jasné že starý motor už nebude v najlepšej kondícií. Nevieš prosím aký bol rozdiel v konštrukcií tohto 2.0 10V motora a toho dvojlitra s turbom čo má 132 kW 2.0T?
Určite iná hlava so 4 ventilmi na valec, ale mám na mysli konštrukciu, či v turbo verzií boli použité nejaké odolnejšie ložiská a materiály. Alebo blok motora je ten istý?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: S70 B5202FS
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 19:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1795
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
0ndro píše:
Určite iná hlava so 4 ventilmi na valec, ale mám na mysli konštrukciu, či v turbo verzií boli použité nejaké odolnejšie ložiská a materiály. Alebo blok motora je ten istý?

Ojnice a klika vypadá je stejná ,písty jiné ložiska také a blok je jasně jinej tam jsou jinak dělané mazání , B5204T ostřiky pístů a přepad turba vs B5202 tam nemáš turbo tak není přepad :D .



Zbytek si zkus najít :
B5204T:
http://www.catcar.info/volvo/?lang=en&l ... eWxlPT0%3D

B5202S:
http://www.catcar.info/volvo/?lang=en&l ... eWxlPT0%3D

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.110s | 18 Queries | GZIP : On ]