do88 - zkusenosti

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#1 do88 - zkusenosti

Příspěvek od paconni »

Cau,

asi jsem slepej, ale nikde tady na foru nevidim diskuzi nad tim, jak moc pomohla vymena klasickyho chladice nebo trubek za do88. Sam nad tim trochu uvazuju a tak bych chtel poprosit ty, co to jiz maji, zda by se nepodelili se zkusenostmi:

1) narust vykonu
2) montaz
3) kde nej koupit - primo nebo napr. pres BSR
4) ostatni

Chladic ted asi menit nebudu, protoze jsou jiny veci ke koupeni, ale ty trubky bych preci jen dal. Ma to smysl?

Diky moc

Paconni
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#2 do88 - zkusenosti

Příspěvek od Pišta... »

_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#3 do88 - zkusenosti

Příspěvek od paconni »

Pišta... : No to ja jsem taky videl. Spis me jde o to, jak je to v realu. Je opravdu citit takovy rozdil? (napr jako kdyz vymenis silentbloky za PowerFlexy)
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#4 do88 - zkusenosti

Příspěvek od tomasss »

Dotaz je "klasickej chladic" tj. chladic vody? Spis nez narust vykonu bych to videl na vetsi rezervu nez se to zacne prehrivat a je to vic odolny.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#5 do88 - zkusenosti

Příspěvek od paconni »

tomasss Intercooler
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#6 do88 - zkusenosti

Příspěvek od Tarkin »

A co japonská kopie Do88 od Jap Parts?
https://www.highperformanceparts.cz/katalog/959-intercoolery?brandId=82&modelId=1560

Jsou v tom nějaké rozdíly? Chladiče od Jap Parts jsou o něco levnější...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 do88 - zkusenosti

Příspěvek od Zajsoft »

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#8 do88 - zkusenosti

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

U mě byly pocity v nárustech výkonu následující.

Nahrání univerzálního Stage 2 chipu upraveného na sériové komponenty - velké zklamání, auto jelo nimlich stejně jako s továrním SW
Po měsíci výměna vadného výfukového solenoidu - auto najednou razantně ožilo
Výměna vejfuku z V70 II R - auto bylo ještě o dost čipernější (pocitově asi nejhmatatelnější změna)
Výměna IC za do88 Big pack včetně trubek a kolen - auto se chovalo prakticky stejně, jen mělo víc dechu ve vysokých otáčkách
Výměna turba ze stávajícího 14 T LPT za 16T HPT - auto totálně zvadlo, jede jak chcíplá mršina, vejfuk krásně zpívá,
ale nic moc se neděje a vlastně by tomu natrhl pudel služební Superb 1.9 TDI

Objednal jsem chip individual na - do88IC+3"DP 100 CPI racekat a 2.5 exhaust V70 R + green injectors + 16T HPT,
tak uvidim, co to s autem udělá. Teď je to po výměně turba bez úpravy ECU trága...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 do88 - zkusenosti

Příspěvek od tomasss »

KL Racing je taky za zhruba polovinu do88...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#10 do88 - zkusenosti

Příspěvek od majty »

Do88 ic + trubky + vetsi skrtici klapka a rozdil velmi citelny... Auto je mnohem zivejsi
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#11 do88 - zkusenosti

Příspěvek od paconni »

majty&Ejdou Rotacak: Diky chlapci, to je to, na co jsem se ptal 8)
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 18
Registrován: 5 roků
Bydliště: Svojetice
Vůz: Volvo S60 2.4T AWD

#12 do88 - zkusenosti

Příspěvek od Hejlosos »

Dotaz: na 2.4T a T5 jsou ty mezichladiče stejný?

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#13 do88 - zkusenosti

Příspěvek od Basstl »

Skutečnej rozdíl ti asi nikdo neřekne. Je to o pocitech.
Pochybuju že někdo změřil výkon před a po instalaci intecooleru.
U chladiče je to jiná, tam je jasně daný větší objem a procentuální účinnost.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“