Poslední návštěva: 22 říj 2019 01:02 Právě je 22 říj 2019 01:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 14:41 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 799
Bydliště: Praha
Nemáte někdo zkušenost s kovovým krytem pod motor? Našel jsem stránku https://krytypodmotor.cz/cs/212-volvo a docela se mi to líbí. Vypadá to, že mají vyříznutí na vypouštěcí šroub, popřípadě olejový filtr, takže by se při běžném servisu nemusel kryt vůbec sundávat. Nemáte ho někdo? Váha je 10-14 kg a nedokážu odhadnout, jak náročné je ho nanadavat sundávat, když budu ležet pod autem jenom přizvedlém na kozách, nebo najetém na dlaždicích.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2019 00:14 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 19
Vůz: V70 TDI
Plech chcem urobit hlinikovy padnuci do vnuterneho lemu podmotoroveho ramu a zasuvaci dozadu do drazky ako origo plastovy kryt.
Diera tam musi byt inac sa to dotyka prevodovky a rezonovanie na volnobeh v TDI je dost brutalne.
V plane je 3mm hlinik kvoli vahe ale pojde to vypalit z cohokolvek, plech bude lacnejsi ale ta vaha bude okolo 13kg a to davat dole po kazdej vymene oleja by bolo dost neprijemne si myslim.
Uz je to v stadiu ze musim dat dokopy vykres a poslat to vypali a ohnut.

Komplet cele sa to potom bude uchytavat na nitovacie matice, bude treba vrtat do podmotoveho ramu(dve stredne diery v takych uskach ramu bude stacit zvacit) a mat nitovcaku na nitovacie matice, cele to bude v gumoasflate kvoli tlmeniu hluku, nafta od toho dost bubnuje.

cenovo to vidim niekde okolo polovice toho plechu co si poslal


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2019 11:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4344
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
A jaky ma ten kryt smysl?
Jezdis offroad?

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2019 11:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1618
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T
Zdar, mám origo kovák od volva a jsem spokojen, že kdyby něco, lecos to zachrání.
vypadá to takto a má asi 5mm tloušťku.
Někde bych našel i číslo dílu, ale tu druhovýrobu budeš mít levnější.
Jinak to samozřejmě při každé výměně oleje sundavám a žádná hrůza to není.
(měním olej na nájezdech, lehnu pod auto a plech si nechám "spadnout" na kolena a v pohodě se s tím manipuluje.)
Příloha:
KAT 20161121_104503.jpg

toho zakroužkovaného katu si nevšímej, to jsem jen neměl po ruce lepší foto.
Janek


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2019 19:07 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 19
Vůz: V70 TDI
doktor píše:
A jaky ma ten kryt smysl?
Jezdis offroad?


ne zrovna vsade v Guzinsku bol asfalt a takto dopadola prva verzia plechu, myslim ze zachlanila olejovu vanu.

Plus uz som par krat cital ako niekdo poslal olejovu vanu do smutku v Rumunsku a zhanam odtah dom.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2019 19:09 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 19
Vůz: V70 TDI
Hájčus píše:
Zdar, mám origo kovák od volva a jsem spokojen, že kdyby něco, lecos to zachrání.
vypadá to takto a má asi 5mm tloušťku.
Někde bych našel i číslo dílu, ale tu druhovýrobu budeš mít levnější.

Janek


To je ale origo na V70 III nie na 850/V70?? Keby bol dostupny origo aj na tuto generaciu tak by to bolo super


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2019 22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 350
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90
doktor píše:
A jaky ma ten kryt smysl?
Jezdis offroad?

Ano, v principu dvojí:
1. vylepšení na Gumbalkan.
2. recyklace oleje v případě tdi - pro tento účel by to chtělo ještě trochu domyslet, ale nic není neřešitelné... :D

_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2019 17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2012
Příspěvky: 832
Bydliště: CZ0514577626
Vůz: 854 / 745
Wolfram1944 píše:
2. recyklace oleje v případě tdi - pro tento účel by to chtělo ještě trochu domyslet, ale nic není neřešitelné... :D


Jakože kastlík na odkapávající olej....a čerpadlem...a pumpujici zpátky do motoru :-D takže z toho pak je vlastně další olejová vana (ač 2.řádu) a potřebuješ na ni zespodu zase kryt...a jsme zase na začátku a můžeme takhle pokračovat ve smyčce :-D :-D

_________________
854 GLT, B5204T2 2.0T 129kW, 1996
745, D24TIC + M46, 1990


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2019 18:23 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
smolda píše:
Wolfram1944 píše:
2. recyklace oleje v případě tdi - pro tento účel by to chtělo ještě trochu domyslet, ale nic není neřešitelné... :D


Jakože kastlík na odkapávající olej....a čerpadlem...a pumpujici zpátky do motoru :-D takže z toho pak je vlastně další olejová vana (ač 2.řádu) a potřebuješ na ni zespodu zase kryt...a jsme zase na začátku a můžeme takhle pokračovat ve smyčce :-D :-D

V tom pripade, tak 2x5mm ocel, mezi to boky tak 1-2cm + zebra a je z toho dalsi olejovej chladic :D :D :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2019 18:25 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
BTW jen si tak rikam, co pouzit takovou tu nekolikavrstvou gumu, mezi kterou je tkanina, dava se treba na ponky?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 15 črc 2019 01:06 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 19
Vůz: V70 TDI
Plech je konecne vypaleny a naohybany z 3mm hliniku.

Komplet v gumoaflate vazi 4,9kg co mi pride fajn vaha.

Vzadu je ofrezovany na cca 2 mm aby sa dal zasunut do ramu ako original plastovy, v strede ramu su rozsirene diery v takych tych ´usiach ´ aby sa tam zmestila M6 nitovacia matica a teoreticky by taketo uchytenie aj malo stacit ale pre istotu som dal 2 nitovacie matice aj dozadu ako zasuva do ramu a 2 aj dopredu priamo do ramu.

Fotky ako to vyzera na aute budem mat az za 1.2 tyzdne ked sa s tym dostanem na zdvihak kvoli kompletnej vymene ramu.

Plech bude v pohode namontovatelny priamo na aute, myslim ze aj na zemi (najazdy) ja to mam cele dole pretoze som kupil dalsi ako nahradu mojho zohnuteho, a aj o dost lepsie sa to rozmeravalo


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 15 črc 2019 09:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 676
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
Taky jsem řešil plech pod motor na Rumunsko. Nakonec 3mm nerez, který se nasune do nápravnice vzadu, uprostřed nápravnice se stáhne do těch velkých ok (proti je plech s navařenou matkou), vepředu do nápravnice jsou nýtovací matice a jelikož vede až pod chladič, tak ještě menší úchyty do předního nosníku opět nýtovacími maticemi do otvorů, co tam byly. Jsou v tom i otvory na výměnu oleje, ale ve finále jsou k ničemu, protože plech bude na běžný provoz z auta sundaný. Tak slouží jen kvůli odlehčení a chlazení. 70tky se už takhle hřejou až až a mít vepředu na našich asfaltkách zbytečných cca 16kg mrtvé váhy je k ničemu.

Jinak ten plech Rumunsko taky moc nepřežil, jeden ohyb má fakt slušný, dám to sem až ho sundám z auta. Na příští akci typu Rumunsko přemýšlím o vyšší tloušťce :D

Obrázek

Obrázek

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 15 črc 2019 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 675
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
A co je za problém do krytu udělat díru na výpušťák, aby se nemusel sundavat?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 15 črc 2019 16:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10185
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Protože bys musel udělat ještě jeden o maličko větší na filtr.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 15 črc 2019 17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2172
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Urvanej píše:
Protože bys musel udělat ještě jeden o maličko větší na filtr.

A tady vidí velkou výhodu u TDíčka - filtr nahoře :D

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 17 črc 2019 10:26 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 19
Vůz: V70 TDI
Myslim ze cim viac dier tam je tym to viac straca zmysel, ta nakraji je len kvoli tomu ze tam presahuje prevodovka.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt pod motor - kovový
PříspěvekNapsal: 18 črc 2019 07:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 676
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
Calbony píše:
Myslim ze cim viac dier tam je tym to viac straca zmysel, ta nakraji je len kvoli tomu ze tam presahuje prevodovka.


Sejde na materiálu a na motoru. Ono třeba na AWD benzíny se oficiálně nedělal ani plastový kryt, protože ty motory mají tendenci se hodně hřát, takže pak je potřeba v tom kovovém mít nějaké průduchy, aby se motor měl šanci trochu chladit. Stejně tak pokud to je z pořádného železa a ne z hliníku, tak každý otvor může ušetřit pár kil. A mít otvor třeba do prostoru za vanou smysl dává, protože tam není nic (aspoň u mého motoru), takže to jsou opravdu jen zbytečná kila navíc.

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Semrush [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.066s | 19 Queries | GZIP : On ]