B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#1 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od tymon »

Zdar,

vi nekdo, jake jsou realne hardwarove rozdily mezi temito motory?

Pripadne nemate nekdo na prodej B5234T4 motor?

Diky!
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od Chase »

Já mám pocit, že mechanicky je B5234T4 identický motor jako B5234T3 s lankem (tzn. do roku 98). Pouze na tom byla navěšená jiná turba a bylo to odladěné na jiný vykon. Od MY99 pak B5234T3 přechází z motronic 4,4 na ME7 a přidává se časování na výfukové vačce (B5234T4 myslím rokem 98 skončila).
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#3 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od tymon »

ja prave na US foru nasel, ze T4 ma trochu jiny vnitrek nez T3, ale nikde neni zadne info o tom, co presne
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ano střeva jsou jiná
Píst ,kroužky víc nevím ,ale obj.č. kliky je taky třeba jiné ojnice snad stejné :
Zde jen nějaké info v pdf
B5234T3specification-1.pdf
(88.78 KiB) Staženo 53 x
A pro porovnání díly v bloku:
B5234T3
https://www.catcar.info/volvo/?lang=en&l=bWFya2V0SWQ9PTEwMDJ8fHN0PT02MHx8c3RzPT17IjEwIjoiUmVnaW9uIiwiMjAiOiJFVVJPUEUiLCIzMCI6IlY3MCAoLTAwKSIsIjQwIjoiMjEgRW5naW5lIiwiNTAiOiJTdWJncm91cHMgb2YgY2F0ZWdvcnk6IFwiRW5naW5lXCIiLCI2MCI6ImNyYW5rIG1lY2hhbmlzbSA0VkFMVkUgVFVSQk8gNUNZTCAtMTk5OCAsIEI1MjM0VDMifXx8bW9kZWxJZD09MTAyNXx8aW1hZ2VQYXRoPT0wODAwYzhhZjgxNjdlZGNmXzBfMC5qcGd8fGZ0cl9FbmdpbmU9PTEwMDN8fGZ0cl9Nb2RlbFllYXI9PTExODR8fGZ0cl9UcmFuc21pc3Npb249PTEwMDF8fGZ0cl9TdGVlcmluZz09MTAwMXx8ZnRyX0JvZHlTdHlsZT09fHxsMGlkPT04fHxsMWlkPT0yM3x8bDJpZD09MjN8fGFjcExldmVsPT0yfHxsM2lkPT03NzM4ODUwMXx8cHJvZmlsZUlkPT0wYjAwYzhhZjgwMjA2M2My

B5234T4
https://www.catcar.info/volvo/?lang=en&l=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%3D

A třeba se tu objeví Fíla a ještě ti to doplní jelikož je pracující v corporate Volvo :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#5 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od tymon »

super, diky :friends:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#6 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od metju »

Tak i T3 má jinej vnitřek oproti jiný T3... člověk aby pak dostal nějaký kloudný info :unknown:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#7 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

metju píše:Tak i T3 má jinej vnitřek oproti jiný T3... člověk aby pak dostal nějaký kloudný info :unknown:
Ono ne ,že by to bylo jiný (objem je dodrženej ) bude jinej materiál ,protože v tom PDF ku píšou:

B5234T3 (všechny trhy)
Nahrazuje B5234T4 a B5234T5
Volvo 850R.
B5234T3 má následující modifikace
ve srovnání s B5234T:

Nové vyztužené písty a pístní kroužek
balík.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#8 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od metju »

Joo to jsem myslel, taková MY2003 T5 to je vrchol švédského pětiválcového inženýrství :-D
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#9 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

metju píše:Joo to jsem myslel, taková MY2003 T5 to je vrchol švédského pětiválcového inženýrství :-D
Proto bych ji neprodával :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#10 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od metju »

Ještě že mám 2001 :Yahoo!:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#11 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Dostals mně :D
Máš tu panáka :beer:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#12 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od metju »

To už je druhej ještě za to hlasování... ty máš nějaký nadbytky chlastu že všude rozdáváš ? :ROFL: :%)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#13 B5234T3 vs. B5234T4 - jake jsou rozdily?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

No právě potřebuji se toho zbavit :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“