Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 D3 110kw V5 2014

#1 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od Rodm3n »

Zdravím,

na vozidle V40 II 2014 D3 110 kw (5ti válec Volvo, ne Ford !!!) mě čeká asi spojka každou chvilku a jelikož mám úpravu ŘJ BSR na 147kw, říkal jsem si že by možná nebylo na škodu dát jiný, sportovní přítlačák a lamelu.
Mám ted kroutak 460/Nm a u sady performance, kterou zde přikládám je až 715/Nm.

Otázka zní, má to smysl ? Nemám s tím absolutně zkušenost. Plus je, že je to v kombinaci s továrním setrvákem. Jak výrazná bude tato změna ? Ptám se všech lidí, kteří mají tuto zkušenost i u jiných vozů samozřejmě.

Děkuji za informace :beer: :beer:

https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/performance-clutch-sachs/volvo-performance-clutch-kit-001115-999944

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od raolsa »

Mě by spíš zajímalo, jak může mít větší přenos krouťáku lamela , kde je dosedací plocha cca pětinová (jenom kousky obložení) proti normální lamele (kde je obložení po celém obvodu).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od tomasss »

Co jsem tak četl tak na každodenní použití je sinter lamela spis k zlosti. Obtížne se reguluje prokluz, zabírá to na milimetru dráhy pedálu a vzhledem k tomu ze to je kov na kov tak to téměř neprokluzuje.
Na normální použití s vyšším výkonem spis klasickou organickou lamelu a zesílenej pritlacnej talíř...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 D3 110kw V5 2014

#4 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od Rodm3n »


Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#5 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od Arkaz »

daj radsej normalnu spojku komplet aj so zotrvakom a mas klud. ja mam s60 D4 kokplet spokja + zotrvak LUK (povodna volvo oem bola tiez luk) a vysko ma to na 633€

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 D3 110kw V5 2014

#6 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od Rodm3n »

Arkaz píše:daj radsej normalnu spojku komplet aj so zotrvakom a mas klud. ja mam s60 D4 kokplet spokja + zotrvak LUK (povodna volvo oem bola tiez luk) a vysko ma to na 633€

Jo, to klidně dam, ale když to mám teď o 50koni zvedle, tak aby ta původní neodchazela rychleji. O to mi hlavně jde. Nebo myslíš, ze to bude furt v pohodě stačit ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#7 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od Arkaz »

ja myslim ze ta normalna je urcite aspon do 500Nm. a ak by aj odisla skor tak mozno nevydrzi 200tkm ale 170tkm :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od Urvanej »

Ono spíš spousta lidí neumí spojku používat a rozjíždí se na vytočenej motor. To pak jde spojka do hajzlu rychle. Stačí se naučit se běžně rozjíždět na minimum otáček a pak to tahat plynem už při tvrdém spojení motor/kola.
raolsa: ten přenos je danej větším tlakem, kterej vyvineš, protože síla je stejná (přítlačák), ale plocha menší. To je daný materiálama a podmínkama, který se vybíraji tak, aby tření bylo maximální. Ale kdo někdy zkoušel jezdit s takovou spojkou, tak ví, že by to na denní ježdění nechtěl, jak píše Tomasss.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw

Příspěvek od raolsa »

Hm, takhle jsem nad tím nepřemýšlel. Vždycky jsem bral rovnici větší plocha = větší tření.
Ale já bych to taky nevyužil. Mám radši komfortní rozjíždění.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“