Poslední návštěva: 07 pro 2019 11:58 Právě je 07 pro 2019 11:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 22:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Vůz: V40 D3 110kw V5 2014
Zdravím,

na vozidle V40 II 2014 D3 110 kw (5ti válec Volvo, ne Ford !!!) mě čeká asi spojka každou chvilku a jelikož mám úpravu ŘJ BSR na 147kw, říkal jsem si že by možná nebylo na škodu dát jiný, sportovní přítlačák a lamelu.
Mám ted kroutak 460/Nm a u sady performance, kterou zde přikládám je až 715/Nm.

Otázka zní, má to smysl ? Nemám s tím absolutně zkušenost. Plus je, že je to v kombinaci s továrním setrvákem. Jak výrazná bude tato změna ? Ptám se všech lidí, kteří mají tuto zkušenost i u jiných vozů samozřejmě.

Děkuji za informace :beer: :beer:

https://www.sachsperformance.com/en/clu ... 115-999944


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 23:27 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10214
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Mě by spíš zajímalo, jak může mít větší přenos krouťáku lamela , kde je dosedací plocha cca pětinová (jenom kousky obložení) proti normální lamele (kde je obložení po celém obvodu).

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2841
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Co jsem tak četl tak na každodenní použití je sinter lamela spis k zlosti. Obtížne se reguluje prokluz, zabírá to na milimetru dráhy pedálu a vzhledem k tomu ze to je kov na kov tak to téměř neprokluzuje.
Na normální použití s vyšším výkonem spis klasickou organickou lamelu a zesílenej pritlacnej talíř...

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 20 dub 2019 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Vůz: V40 D3 110kw V5 2014
Ještě jsem tam našel tuhle sadu, ta má lamelu po celém obvodě

https://www.sachsperformance.com/en/clu ... 115-999991


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 10:40 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1291
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
daj radsej normalnu spojku komplet aj so zotrvakom a mas klud. ja mam s60 D4 kokplet spokja + zotrvak LUK (povodna volvo oem bola tiez luk) a vysko ma to na 633€


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 10:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Vůz: V40 D3 110kw V5 2014
Arkaz píše:
daj radsej normalnu spojku komplet aj so zotrvakom a mas klud. ja mam s60 D4 kokplet spokja + zotrvak LUK (povodna volvo oem bola tiez luk) a vysko ma to na 633€



Jo, to klidně dam, ale když to mám teď o 50koni zvedle, tak aby ta původní neodchazela rychleji. O to mi hlavně jde. Nebo myslíš, ze to bude furt v pohodě stačit ?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 12:42 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1291
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
ja myslim ze ta normalna je urcite aspon do 500Nm. a ak by aj odisla skor tak mozno nevydrzi 200tkm ale 170tkm :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 17:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10294
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Ono spíš spousta lidí neumí spojku používat a rozjíždí se na vytočenej motor. To pak jde spojka do hajzlu rychle. Stačí se naučit se běžně rozjíždět na minimum otáček a pak to tahat plynem už při tvrdém spojení motor/kola.
raolsa: ten přenos je danej větším tlakem, kterej vyvineš, protože síla je stejná (přítlačák), ale plocha menší. To je daný materiálama a podmínkama, který se vybíraji tak, aby tření bylo maximální. Ale kdo někdy zkoušel jezdit s takovou spojkou, tak ví, že by to na denní ježdění nechtěl, jak píše Tomasss.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sachs Performance KIT Volvo V40 D3 110kw
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 17:20 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10214
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Hm, takhle jsem nad tím nepřemýšlel. Vždycky jsem bral rovnici větší plocha = větší tření.
Ale já bych to taky nevyužil. Mám radši komfortní rozjíždění.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.105s | 20 Queries | GZIP : On ]