Volvo S80 1999 zadní facelift světla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Čus, pořídil jsem facelift světla na svou předfaceliftovou S80. Kablíky a konektory se nějak daly dohromady, zbývá vyřešit odpor.
Dle propočtů by to mělo být kolem 10-12ohmů a nejlépe 50W odpor.
https://volvoforums.com/forum/volvo-s80-18/fitting-s80-t6-2004-headlights-rearlights-pre-facelift-2000-t6-how-70178/
Zabýval se tím někdo?
Jak přesná musí být hodnota, když ve výpočtu figuruje napětí, které se mění dle stavu alternátoru/baterie?
Dle propočtů by to mělo být kolem 10-12ohmů a nejlépe 50W odpor.
https://volvoforums.com/forum/volvo-s80-18/fitting-s80-t6-2004-headlights-rearlights-pre-facelift-2000-t6-how-70178/
Zabýval se tím někdo?
Jak přesná musí být hodnota, když ve výpočtu figuruje napětí, které se mění dle stavu alternátoru/baterie?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
jen tak plácnu, ale o waty myslím ani tak nejde, jde o odpor takového toho bočníku https://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/resistor/2432/
nešlo by to vyřešit tudy?
nešlo by to vyřešit tudy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#3 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Nakonec jsem to vyřešil 50W odporama s 10Ω. Koukal jsem, že spousta lidí tam nabastlí jen vysací žárovku, nebo vysací odpor a kašlou na to.
Vzhledem k tomu, že i ty 50W odpory se při delším stání na brzdě dost hřejí, tak řešim kam s nima.
Jsou 2 možnosti, buď je vrutama přivrtat k autu. Nebo nějakým teplovodivým lepidlem - má někdo zkušenost? Jaké?
EDIT: Odpory fungují, chyba prasklé žárovky je pryč.
Vzhledem k tomu, že i ty 50W odpory se při delším stání na brzdě dost hřejí, tak řešim kam s nima.
Jsou 2 možnosti, buď je vrutama přivrtat k autu. Nebo nějakým teplovodivým lepidlem - má někdo zkušenost? Jaké?
EDIT: Odpory fungují, chyba prasklé žárovky je pryč.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Lepidlo není potřeba, stačí kus ideálně hliníkového držáku, který to teplo pojme.
Zítra to vyfotím, jak jsem to udělal k led blinkrům. Mám to taky nabastlené narychlo.
Zítra to vyfotím, jak jsem to udělal k led blinkrům. Mám to taky nabastlené narychlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
takhle to v pohodě stačí, bez lepidla, ten hliník to teplo pojme a zároveň dostatečně vyzařuje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#6 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
A druhá strana?
Zatím jsem to vyřešil takhle. Ideální to není, rezistory jsou i tak dost horké a nevím, co to udělá s lakem na levé straně. Tvé řešení je asi idealní.
Zatím jsem to vyřešil takhle. Ideální to není, rezistory jsou i tak dost horké a nevím, co to udělá s lakem na levé straně. Tvé řešení je asi idealní.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
jak druhá strana? tu mám v podstatě stejně, akorát držák na jiném místě...
no, musíš málo brzdit...
no, musíš málo brzdit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#8 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Nakonec jsem to vyřešil takhle. Dvě hliníková Lka, chladiče ze starého zdroje, poctivě namazáno Arctic MX4 pastou, odvádí to teplo hezky.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2214
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
LOL Proc si to nepridelal primo na kastli? Pro danej ucel, by tam ani nemusela bejt pasta/vodiva podlozka(dela se i jako oboustranka).
Nebo mas pocit, ze 2x50W cela kastle neuchladi?
Nebo mas pocit, ze 2x50W cela kastle neuchladi?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#10 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Celé je to hrozná blbosť!
Pridávať tam dva výkonové odpory + chladiče a patlať to nejak na karosériu, či do tapacíru kufra len preto, aby na odporoch vznikol napäťový úbytok pre REM je teda z môjho pohľadu poriadny amatérizmus a nezmyselné riešenie.
Stačilo upraviť RSH6 bočník:
Je to práca na 8 - 12 minút:
- žiadne nadbytočné teplo vôbec vznikať nemusí
- zniži sa aj odber prúdu
- nemusí sa akokoľvek upravovať kabeláž auta
- náklady takéhoto správneho riešenia sú 0,- CZK.
Pridávať tam dva výkonové odpory + chladiče a patlať to nejak na karosériu, či do tapacíru kufra len preto, aby na odporoch vznikol napäťový úbytok pre REM je teda z môjho pohľadu poriadny amatérizmus a nezmyselné riešenie.
Stačilo upraviť RSH6 bočník:
Je to práca na 8 - 12 minút:
- žiadne nadbytočné teplo vôbec vznikať nemusí
- zniži sa aj odber prúdu
- nemusí sa akokoľvek upravovať kabeláž auta
- náklady takéhoto správneho riešenia sú 0,- CZK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#11 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Protože hliníkový chladič odvádí teplo lépe, než slabý dotyk s kastlí + nemusím řešit, zahřívání laku atd...LOL Proc si to nepridelal primo na kastli? Pro danej ucel, by tam ani nemusela bejt pasta/vodiva podlozka(dela se i jako oboustranka).
Nebo mas pocit, ze 2x50W cela kastle neuchladi?
Jak?IgorS píše:Celé je to hrozná blbosť!
Pridávať tam dva výkonové odpory + chladiče a patlať to nejak na karosériu, či do tapacíru kufra len preto, aby na odporoch vznikol napäťový úbytok pre REM je teda z môjho pohľadu poriadny amatérizmus a nezmyselné riešenie.
Stačilo upraviť RSH6 bočník:
Je to práca na 8 - 12 minút:
- žiadne nadbytočné teplo vôbec vznikať nemusí
- zniži sa aj odber prúdu
- nemusí sa akokoľvek upravovať kabeláž auta
- náklady takéhoto správneho riešenia sú 0,- CZK.
BTW: Odpory s chladiči nemám přidělané na tapci, to bylo pouze na fotku.
Každopádně pokud to jde tak snadno, tak to zas v klidu rozeberu a předělám. Rád snížím energetickou náročnost.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 11 bře 2019 15:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2214
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Chtel sem puvodne napsat neco podobneho, ale byl sem uz vcera linej hledat, kde jsou pro zadek bocniky
Takze sem radeji v danou chvili mlcel...
Takze sem radeji v danou chvili mlcel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Super hoši že to píšete až když to má hotový a dokonce i s radou jak, frajeři
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#14 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Igore můžeš prosím rozepsat, jak se ty bočníky mají upravit?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2214
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
No uprime, me to netrklo a to, to semnou jeste resil Vojta pararelne na FBpeter cz píše:Super hoši že to píšete až když to má hotový a dokonce i s radou jak, frajeři
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Jo a zatím jsme nic nevyresili...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#17 Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Vyřešeno úpravou bočníku.
Menší problém byl se samotnou úpravou bočníku, trefit navrtáním tak velký rozdíl se nepovedlo. Odporový plíšek mezi piny 4 a 5 se přerušil.
Vyřešeno připájením samostatného odporu mezi piny 4 a 5 s hodnotou 2 Ω.
Odpadla nutnost veškerých zátěžových odporů.
Obdobným způsobem lze řešit přechod na Xenony, případně LEDky pro přední světla, bočník je stejný.
Postupy, ze kterých jsem čerpal:
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80-v70-xc70-xc90-1998-to-2007-xenon-retrofit-how-to-solve-warning-message/
Menší problém byl se samotnou úpravou bočníku, trefit navrtáním tak velký rozdíl se nepovedlo. Odporový plíšek mezi piny 4 a 5 se přerušil.
Vyřešeno připájením samostatného odporu mezi piny 4 a 5 s hodnotou 2 Ω.
Odpadla nutnost veškerých zátěžových odporů.
Obdobným způsobem lze řešit přechod na Xenony, případně LEDky pro přední světla, bočník je stejný.
Postupy, ze kterých jsem čerpal:
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80-v70-xc70-xc90-1998-to-2007-xenon-retrofit-how-to-solve-warning-message/
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 487 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 15 Odpovědi
- 1391 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 2 Odpovědi
- 242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laurel
-
- 2 Odpovědi
- 400 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od czemartin1
-
- 13 Odpovědi
- 924 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej