Zadní brzdy na P80 AWD

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#26 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Sibr píše:Myslím že se tu zase vymýšlí již dávno vymyšlené... Díky Fílovi se to utlo/vysvětlilo včas.
Marra dal Rkové brzdy na 855AWD před skoro deseti lety!
A ty obyč brzdiče na MY99+ jsou co já vím absolutně shodné s P2 bo už v té době na nich lítala S80. Takže je to logické. Často poslední ročníky dostali komponenty z nového a nebo připravovaného modelu.
Viz. Čidla ABS atp.
Mně na AWD MY00 nějakej chytrolín nacpal kotouče z modelů do MY99 s taky to "nějak" funguje. Nové kotouče mám již pár let skladem :D
Problém vidim že když si člověk začne hrát s brzdami tak většinou přijde o možnost origo kol.
A když narve podložky, tak zase bojuje se škrtáním o duplex nebo rovnou lemy.
Takže osobně radši koupim nový posilovač, zrepasuji brzdiče dám dobrou brzdovku a nechám to v original stavu s 302 na předku.
P2 nebo C70 se upravují lépe....
Já myslím že je dobře, když jsou shrnutý všechny možnosti v jednom vláknu.
Když je o tom zmínka někde mezi řádky, tak se to dost blbě hledá.
Takhle mají možnost i noví členové najít ucelený a přehledný informace. ;)

Co se týče úpravy/přestavby brzd, tak rozlišuju na co je auto určeno a jakej má výkon.
Když to vezu vzestupně, tak:
1. Pracant bude mít standardní brzdy 280, zrepasovaný brzdiče, děrovaný Zimmermanny a desky Ferodo DS Performance. To je myslím víc než dostatečný. K tomu kvalitní brzdovku.
2. Dunkelrot hlavně z důvodu možnosti 16" zimáků a proto že to je daily, tak bude mít 302 kotouče, vzadu standard. EBC USR + desky YS vepředu i vzadu. Samozřejmě dobrá brzdovka a novej posilovač.
3. Black dostane taky EBC, ale na předek 320brzdy z Focusu ST a zadek origoš. Nový brzdiče, posilovač atd.
4. Modřina je to, kvůli čemu jsem založil tohle vlákno. Erko a AWD, tak si ho chci vypiplat a dám tam to nejlepší co jde a co je aspoň trochu zaplatitelný a v rozumným rozměru (max 330mm). Tím nemyslím šestipístky za 60 a podobný bláznoviny. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#27 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:1. Pracant bude mít standardní brzdy 280, zrepasovaný brzdiče, děrovaný Zimmermanny a desky Ferodo DS Performance. To je myslím víc než dostatečný. K tomu kvalitní brzdovku.
Mas to uz nakoupeny? Pacz pokud bych predelaval na C70 brzdy, tak by mi tu zustali komplet 302/295mm Zimmermany a EBC YS...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#28 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Mám to už koupený a kotouče už jsou na autě.
Až se bude dělat zadek, tak dám na předek nový destičky.
Kdybych to už neměl, tak tam dám standard 302 z Blacka (jsou tam skoro nový kotouče ATE).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#29 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Fíla »

U mě je to takhle: přední + zadní
Přílohy
IMG_0128.JPG
IMG_0128.JPG (110.92 KiB) Zobrazeno 901 x
IMG_0127.JPG
IMG_0126.JPG
IMG_0123.JPG
IMG_0122.JPG
IMG_0122.JPG (84.1 KiB) Zobrazeno 901 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#30 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od majty »

Fila: ten zadni brzdic je z ceho? Koukam ze si musel sundat stit a rucka je resena jak?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#31 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Zadní brzdič bude z dvojkovýho erka.
Vypadá to dost dobře. :good:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#32 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Fíla »

Tak jest.
Zadní brzdy z dvojkového eRka. Nalakované na černou barvu. Kotouče vpředu i vzadu 330mm. Ruční brzda u P80 AWD je stejná jako u P2, takže žádný problém, nic se nemusí upravovat. Štíty brzd jsem musel uříznout a trochu naohýbat, že teď kryjí pouze pakny ruční brzdy. Podložky pod kola 20mm kvůli Porsche brzdičům. Na eRkový brzdiče by stačilo 15mm. Pokud bych měl 18" Pegasusy, nemusel bych asi použít žádné podložky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#33 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Fílo, ještě dotaz k zadním eRkovým brzdičům.
Existuje repasní sada, nebo firma, která je umí repasovat?
Když koupím jetý, tak bych je rád zrepásnul, aby byl klid.
K brzdičům je potřeba držáky, nebo jdou namontovat tak, jak jsou?
https://www.ebay.com/itm/2004-2005-2006-07-Volvo-Type-R-LH-DRIVERS-Side-REAR-Brake-Caliper-S60R-V70R-OEM/264219994473?hash=item3d84bd2969:g:NJgAAOSwPYRcJUhN
Přílohy
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (77.02 KiB) Zobrazeno 861 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#34 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Fíla »

Žádný držák nebo mezikus nepotřebuješ, pouze k nim potřebuješ delší hadice. Já použil z dvojkového eRka.
Opravná sada brzdičů jde pořídit přímo od Volva, číslo dílu je 30645142. Obsahuje těsnění všech pístků + prachovky + malé těsnění dovnitř mezi obě půlky brzdiče. Na jeden brzdič potřebuješ jednu sadu. Je dost drahá. Určitě by šla sehnat sehnat nějaká opravná sada i přímo od Bremba, ale nezjišťoval jsem, nechtělo se mi to hledat.
Takže jsem si koupil tu sadu od Volva, nové pístky jsem si nechal vytočit z duralu u soustružníka a nechal je potáhnout eloxem u známého mého kamaráda. Pístky jsem si nechal dělat proto, že původnímu majiteli brzd odešla těsnění a brzdovka vyžrala do původních pístků díry.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#35 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Super, díky za info. :beer:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#36 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Zjistil jsem, že po drobný úpravě za pomoci adaptérů, by měli jít zadní brzdy 330mm z dvojkovýho erka i na P80 FWD.
Nemá to někdo? Je potřeba stejný podložky pod kola jako na AWD?
Podle všeho by se mělo jednat o jednoduchý, plochý adaptéry.
http://www.volvohowto.com/how-to-fit-s60r-rear-brake-calipers-to-an-850-s70-v70-or-c70/
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#37 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Fíla »

Tak za sebe musím po zhodnocení situace aktualizovat toto vlákno a omluvit se všem za mystifikaci. Stále jsem řešil, proč mi P80 AWD eRko brzdí tak mizerně. Měl jsem vpředu Porsche brzdiče z 993 + kotouče 330mm z dvojkového eRka. Vzadu pak čtyřpístky rovněž z eRka P2 + rovněž 330mm kotouče. Auto sice brzdilo, ale nebylo to stále to, co jsem si představoval. No, auto spíš zpomalovalo než brzdilo a byl jsem rád, že jsem se nedostal do nějaké opravdu krizové situace, kdy bych musel panicky brzdit např. ze 160 km/h do 0.

Rozebral jsem zadky a zjistil, že:
a) kotouč není přímo ve středu třmenu, ale je o cca 3mm k vnitřní straně. Řešením by bylo buď zbrousit těhlici nebo naopak dát cca 3mm podložku mezi kotouč a náboj. Ani jedno se mi nechce.
b) desky nepůsobí celou plochou na kotouč. Horní okraj destiček (cca 0,5mm až 1mm ) je mimo kotouč
c) a to nejdůležitější, desky téměř po cca 500 km nenesou téměř známky úbytku masa, to znamená, že téměř nebrzdí. Dle mého názoru je prostě malý brzdový válec. P80 má válec o průměru 21mm, P2 pak o průměru 25mm. A v tom je ten problém. Problém v samotných brzdičích být nemůže, ty jsou po repasi včetně nových pístů.

Takže jsem tyto brzdiče sundal. Dal zpět původní jednopístky, které jsem komplet zrepasoval, dal nové desky a kotouče a auto najednou brzdí tak jak má a jak si představuju, že má brzdit auto se čtyřpístky a kotouči 330mm vpředu.
Tudíž za sebe nikomu nedoporučuju dávat na P80 velké brzdiče dopředu i dozadu bez toho, aby k nim použil adekvátně dimenzovaný brzdový válec. Já jsem bohužel nepřišel na to, jaký by se dal použít, takový, aby seděla příruba na posilovač a zároveň seděly všechny vývody. A taky aby trochu počítal a ne to střílel od boku :( .

Ještě jednou se omlouvám a doufám, že nikdo zatím nenásledoval mého příkladu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#38 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Abych navázal na tohle téma. V jiným vlákně jsme to rozjeli víc, tak pro upřesnění.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=908305#p908305
Fíla píše: 08 led 2021 21:57 Problém je v tom, že posilovač z P2 má sice o asi tak 3 cm menší průměr, ale je cca 2x tak tlustý, jak z P80. Což anglánům vadit nemusí, ale nám už by mohlo. Přijde mi, že nám levostranným tam musí potom vadit ABS pumpa, takže by se musela tak posunout a předělávat její držák. Proto jsem psal o trubkách k brzdám. Ale vyzkoušeno to nemám. Taky mi připadalo, když jsem měl P2 posilovač v ruce, že má delší táhlo k pedálu, proto ta moje úvaha o pedálboxu. Dál si nemyslím, že bude stačit původní trubky jen otočit o 45 st., už jen kvůli tomu, že nový válec by byl o cca 4-5 cm víc dopředu. Navíc, můj brzdový válec má 10x1 závity, P2 válec má 12x1. Takže předělat holendry, což znamená původní trubky zkrátit minimálně o 1 cm a nejsem si jist, že za prvé jejich délka bude potom stačit a za druhé, že až do toho šáhnu, že se mi nerozpadnou v ruce.

Čímž vůbec nechci tvrdit, že to nejde. Tím chci jen říct, že výsledek v podobě nijak zvlášť většího účinku mi absolutně nestojí za tu námahu. Radši jdu cestou 4pístky vpředu s YellowStuff, drážkovanými kotouči vpředu i vzadu, zadními zrepasovanými původními brzdiči s kvalitními deskami a pravidelně měněnou brzdovkou.

Jinak zkušenosti se 4pístky vpředu i vzadu s 330 mm kotouči a původním brzdovým válcem je špatná. Auto sice brzdilo, ale brzdný účinek se dal přirovnat k účinku původních originálních brzd, na které nikdo posledních 20 let nesáhl. Takže vlastně ani moc nebrzdilo, spíš zpomalovalo a byl jsem moc rád, že za těch x stovek najetých kilometrů mě nepotkala žádná krizová situace, kterou bych musel řešit panickým brzděním.

Každopádně držím palce. Třeba se mýlím a nakonec to půjde všechno snadno...
Víte někdo (Fíla?), jakej je rozdíl mezi hl. válcem a posilovačem P2 na DSTC a bez (jen čidlo)? Dá se použít, nebo je možná jen verze bez DSTC?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#39 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Fíla »

Jsou dva typy brzdového válce na P80, aspoň si to myslím. Do roku 98 (plyn. lanko), má tři vývody (TRACS), od 99 do 2000 má vývody 2 (STC).
U P26, jsou také dva typy. Pro DSTC má čtyři vývody, bez DSTC má jen dva. Opět, jen si to myslím, může se to ještě třeba lišit v rámci modelových ročníků. Průměr válců je ale pořád stejný.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#40 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Sibr »

Nj brzdy jsou taky dobrá past... Marra měl S80 TDI s komplet R brzdičim brzdilo to fantasticky, auto mělo půl mega najeto a automatickou převodovku (pořád někde jezdí).
No a já na svojí o čtyři roky mladší S80 D5 aut. narval R brzdy jen na předek, no a bylo to docela o prdu, nedivil bych se že to byl jeden z faktorů proč skončila jak skončila...
Nevím jestli byl problém na mojí ve válci, nebo v tom že mi chyběl zadek a nebo proto že TDI používalo jiné komponenty a nebo systém.
Prd tomu rozumím, jen mi to v té době přišlo jako dobrý nápad. Dnes se spokojím s XC 336m na předku a zadky nechávám origo a mám klid...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#41 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Dneska mi konečně dorazily zadní adaptéry na brzdy. :)
Musel jsem je ale objednat znovu. ClassicSwede nekomunikuje. Probíral jsem ho i na Turbobricks a nic.
Na emaily a na zprávy žádná reakce. Objednal jsem u Speeding - Performance Parts a bylo to tu za týden. :)
Tímto tedy nedoporučuju Classicswede a doporučuju Speeding.
Přílohy
IMG_0675.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

omlouvám se za OT v topicu k P80 - lze namontovat přední brzdiče z Porsche (viz. Fíla na své P80) i na P26 AWD?
Ne že by to pro mě bylo teď aktuální, jsou důležitější věci, které auto potřebuje, ale je to cenná informace
do budoucna. Děkuji.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#43 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

O žádných adaptérech na P2 nevím, ale existujou firmy, co to dokáží vyrobit na míru.
Na P2 určitě půjdou namontovat brzdy z V70/S60R a to bez adaptérů.

Dobrá zpráva pro P80. Dají se koupit adaptéry na přední erkový brzdy. Píše tam, že tam půjdou kola 18", což je v pohodě.
https://www.speedingparts.eu/p/brake-system/brake-caliper-adapter/s60rv70r-front-volvo-850v70i-brake-caliper-adapter.html
Přílohy
AS-009011-01_01.jpg
AS-009011-01_01.jpg (35.66 KiB) Zobrazeno 370 x
AS-009011-03.jpg
AS-009011-03.jpg (44.82 KiB) Zobrazeno 370 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#44 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od Basstl »

Mám doma posilovač hlavní brzdovej válec z P2.
Dobrá zpráva - rozteč šroubů a pedálové táhlo jsou stejný.
Přílohy
196907140_344399900433992_1806343511470682004_n.jpg
196980043_298757091900895_3011860699707207989_n.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#45 Zadní brzdy na P80 AWD

Příspěvek od sedli02 »

Takže se akorát musí naohýbat vývody k hlavnímu brzdovýmu válci ? To pak dej určitě info po instalaci. Jestli se tam větší podtlak vejde a taky jak je to s naohýbáním :)
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“