Zadní brzdy na P80 AWD
- Autor
- Zpráva
#1 Zadní brzdy na P80 AWD
Zjištuju možnosti zadních brzd na AWD.
Pokud mám správný informace, tak by měly existovat 3 varianty kotoučů a nevím kolik variant brzdičů.
kotouče:
1. ø 283 x 10/9mm
2. ø 288 x 12/10mm
3. ø 287 x 20/18mm - ty by měly být větrané
Na kotouče č.1 by snad ještě měli být dostupné brzdiče a to:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-rear-axle-fits-left-and-right/1004395/
Na ostatní už brzdiče nejsou, nebo se to tak alespoň na Skandixu tváří.
Podle tabulky EBC, existují 3 velikosti destiček.
Na kotouče č.1 a č.2 by měli být stejné destičky, ale nejspíš rozdílné brzdiče (obě mají psané Girling).
Na chlazené kotouče č.3, jsou dvě možnosti destiček brzdy Girling, nebo ATE).
A teď o co jde.
V modřině bych měl mít kotouče č.2, tedy 288 x 12/10 a brzdy Girling.
Potřebuju zjistit:
Existuje jednoduchá možnost přestavby na brzdy s chlazenými kotouči?
Když seženu brzdiče na chlazené kotouče, budou pasovat původní držáky, nebo musím vyměnit komplet?
Existuje adaptér na jiné, lepší brzdy? Třeba z dvojkového eRka, nebo něco jinýho...
Pokud s tím má někdo reálnou zkušenost, tak budu rád za každou radu.
Pokud mám správný informace, tak by měly existovat 3 varianty kotoučů a nevím kolik variant brzdičů.
kotouče:
1. ø 283 x 10/9mm
2. ø 288 x 12/10mm
3. ø 287 x 20/18mm - ty by měly být větrané
Na kotouče č.1 by snad ještě měli být dostupné brzdiče a to:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-rear-axle-fits-left-and-right/1004395/
Na ostatní už brzdiče nejsou, nebo se to tak alespoň na Skandixu tváří.
Podle tabulky EBC, existují 3 velikosti destiček.
Na kotouče č.1 a č.2 by měli být stejné destičky, ale nejspíš rozdílné brzdiče (obě mají psané Girling).
Na chlazené kotouče č.3, jsou dvě možnosti destiček brzdy Girling, nebo ATE).
A teď o co jde.
V modřině bych měl mít kotouče č.2, tedy 288 x 12/10 a brzdy Girling.
Potřebuju zjistit:
Existuje jednoduchá možnost přestavby na brzdy s chlazenými kotouči?
Když seženu brzdiče na chlazené kotouče, budou pasovat původní držáky, nebo musím vyměnit komplet?
Existuje adaptér na jiné, lepší brzdy? Třeba z dvojkového eRka, nebo něco jinýho...
Pokud s tím má někdo reálnou zkušenost, tak budu rád za každou radu.
- Přílohy
-
- EBC.png (96.94 KiB) Zobrazeno 1806 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#2 Zadní brzdy na P80 AWD
Girling se daval jen tusim do -98 a je to nejvetsi peklo sou to brzdice jeste z RWD volv ... Potom prisel upgrade na ATE brzdice s nechlazenym kotoucem - zde je relativne lehky upgrade vymenit jen brzdice a kotouce + desky nemusis resit kryt brzdice. Na chlazeny kotouce zapomen jednak z toho duvodu ze nove brzdice se uz koupit nedaji a nedaji se sehnat ani jete + musis vymenit kryt brzd a to znamena sundat cely ten "naboj" nebo jak se tomu rika i s loziskem... Ja sel tedy cestou upgradu z girling na nechlazeny ATE - brzdice sem kupoval na ebay z US uz repasovane za krasnou cenu...
Pokud mas MY99 tak bys je tam teoreticky uz mel mit ...
tady si muzes pocist a jsou tam i fotky tech brzdicu: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?204648-99-V70R-Rear-Brake-Design
https://blog.fcpeuro.com/3-styles-of-awd-volvo-rear-brakes-p80
Pokud mas MY99 tak bys je tam teoreticky uz mel mit ...
tady si muzes pocist a jsou tam i fotky tech brzdicu: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?204648-99-V70R-Rear-Brake-Design
https://blog.fcpeuro.com/3-styles-of-awd-volvo-rear-brakes-p80
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 Zadní brzdy na P80 AWD
Někde jsem myslím četl, že u awd tam jdou docela snadno přizpůsobit brzdiče z s60r (bez adaptérů), ale už nevim kde...
#4 Zadní brzdy na P80 AWD
Díky za odkazy. To jsem potřeboval.majty píše:tady si muzes pocist a jsou tam i fotky tech brzdicu:...
Ty brzdy z S60R mě zajímají.peter cz píše:Někde jsem myslím četl, že u awd tam jdou docela snadno přizpůsobit brzdiče z s60r (bez adaptérů), ale už nevim kde...
Nevíš jestli tam pasují kotouče 330mm, nebo to jde narvat na chlazený z P80?
Případně kdyby se ti povedlo si vzpomenout, kde jsi to četl...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#5 Zadní brzdy na P80 AWD
Mám je na autě.
R brzdiče + 330 mm kotouče. Jiný rozměr kotoučů nelze. Instalace je jednoduchá, rozteče sedí, má to ale několik ale:
- musíš upravit původní štít brzd, resp. nechat pouze tu část, která kryje pakny ruční brzdy, zbytek musí pryč. Štíty z S60R/V70R nepasují, možná by šly nějak upravit, nevím, nezkoušel jsem.
- jiná délka brzdových hadic, já použil z S60R
- brzdy se nevejdou do standardních erkových P80 17" kol, jako jsou comety, titany, atd. Mám BBS propusy a taky se nevejdou. Musí se použít minimálně 15 mm podložky pod kola. Já dával 20 mm, protože vepředu mám Porsche brzdiče a tam nestačí ani těch 15.
18" Pegasusy by měly být bez problémů.
Všeobecně, na P80 awd můžeš použít jakékoli zadní brzdy z P2
R brzdiče + 330 mm kotouče. Jiný rozměr kotoučů nelze. Instalace je jednoduchá, rozteče sedí, má to ale několik ale:
- musíš upravit původní štít brzd, resp. nechat pouze tu část, která kryje pakny ruční brzdy, zbytek musí pryč. Štíty z S60R/V70R nepasují, možná by šly nějak upravit, nevím, nezkoušel jsem.
- jiná délka brzdových hadic, já použil z S60R
- brzdy se nevejdou do standardních erkových P80 17" kol, jako jsou comety, titany, atd. Mám BBS propusy a taky se nevejdou. Musí se použít minimálně 15 mm podložky pod kola. Já dával 20 mm, protože vepředu mám Porsche brzdiče a tam nestačí ani těch 15.
18" Pegasusy by měly být bez problémů.
Všeobecně, na P80 awd můžeš použít jakékoli zadní brzdy z P2
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#6 Zadní brzdy na P80 AWD
Tak to je dobrá zpráva.
Kotouče se dají prohodit bez úpravy?
Nekoukají kola už moc ven? Mám Pegasus 18x8J ET43 (repliky).
Kotouče se dají prohodit bez úpravy?
Nekoukají kola už moc ven? Mám Pegasus 18x8J ET43 (repliky).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 Zadní brzdy na P80 AWD
Kotouče bez úprav, dokonce i pakny ruční brzdy sedí úplně přesně. Podle dostupných informací by měly jít 18" Pegasusy bez podložek, ale to vím pouze z netu, nikdy jsem nezkoušel.
Do 17" kolo se 330 mm kotouč vejde bez problémů, ráfek ale drhne paprsky o brzdič, proto je nutné dávat podložky.
P.S. výrazně se zvýší rotační hmotnost, 330 mm chlazené kotouče váží +- 6 kg kus, oproti cca 1,5 kg původního jednoduchého.
Do 17" kolo se 330 mm kotouč vejde bez problémů, ráfek ale drhne paprsky o brzdič, proto je nutné dávat podložky.
P.S. výrazně se zvýší rotační hmotnost, 330 mm chlazené kotouče váží +- 6 kg kus, oproti cca 1,5 kg původního jednoduchého.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#8 Zadní brzdy na P80 AWD
Díky
Zvažuju ještě možnost standardních brzd z P2 a koupit na ně lepší kotouče a desky (EBC Turbo, nebo Ultimax grooved).
Na rozdíl od jedničkovýho AWD, se dají koupit. Kotouče by měli být 288 x 12/10, tedy nechlazený.
Na předek už je možností hodně.
Brzdy na předek z dvojkovýho erka jsem zavrhnul, protože potřebují kotouče 350 a to už je moc.
Doma mám brzdy 320 z Fordu ST, který jsou určitě lepší než standard 302, ale pořád je to ingot.
Možná je dám na jiný auto a na erko bych pořídil něco lepšího (EBC, Wilwood, nebo něco podobnýho, prostě 4 a víc pístkový).
Pak je tu ještě varianta Porsche co máš ty a někde jsem viděl i Alfa Romeo (336 kotouče z XC90).
Ještě k těm Porsche brzdám.
Můžeš prosím napsat (případně hoď link), z jakýho modelu pasují na P80 a jaký kotouče?
Děkuji předem.
Edit:
Tak ty Alfa Romeo brzdy jsem viděl na Retro Turbo.
http://www.retroturbo.com/?product=big-brake-kit-for-850#!prettyPhoto
Zvažuju ještě možnost standardních brzd z P2 a koupit na ně lepší kotouče a desky (EBC Turbo, nebo Ultimax grooved).
Na rozdíl od jedničkovýho AWD, se dají koupit. Kotouče by měli být 288 x 12/10, tedy nechlazený.
Na předek už je možností hodně.
Brzdy na předek z dvojkovýho erka jsem zavrhnul, protože potřebují kotouče 350 a to už je moc.
Doma mám brzdy 320 z Fordu ST, který jsou určitě lepší než standard 302, ale pořád je to ingot.
Možná je dám na jiný auto a na erko bych pořídil něco lepšího (EBC, Wilwood, nebo něco podobnýho, prostě 4 a víc pístkový).
Pak je tu ještě varianta Porsche co máš ty a někde jsem viděl i Alfa Romeo (336 kotouče z XC90).
Ještě k těm Porsche brzdám.
Můžeš prosím napsat (případně hoď link), z jakýho modelu pasují na P80 a jaký kotouče?
Děkuji předem.
Edit:
Tak ty Alfa Romeo brzdy jsem viděl na Retro Turbo.
http://www.retroturbo.com/?product=big-brake-kit-for-850#!prettyPhoto
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 Zadní brzdy na P80 AWD
Ty Porsche brzdiče, co mám, jsou původem z 911, model 993. Jsou k nim potřeba adaptéry, tak jako v případě tý alfy nebo i wilwoodu, stoptechu, atd. Já jsem to kupoval jako komplet, kdysi to bylo v nabídce IPD jako set.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 899
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#10 Zadní brzdy na P80 AWD
Dvojkový Rko má v předu kotouče 330mm. Ale spousta lidi ti řekne že ty brzdy lip vypadají než brzdí. Já šel na s 60 do 320mm kotouči a brzdiču z xc90. A 17” Canista se na nový kotouče a desky vejdou bez podložek.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#11 Zadní brzdy na P80 AWD
no jo, ale tady je řeč o zadních brzdách na P80. Přední brzdy z platformy P2 (i XC90) na P80 nedáš bez použití mezikusu. Pokud bys chtěl například nějakým způsobem implementovat přední brzdy z S60R/V70R, tak bys musel místo 330mm kotoučů dát díky mezikusu kotouče 350mm.
P80 (850, S70, V70I, C70I) mají totiž jinou těhlici než novější platforma P2.
U P80 AWD jdou použít zadní brzdy z P2 bez větších obtíží, díry na zadní těhlici jsou stejné.
U P80 FWD nejdou použít zadní brzdy z P2, díry na těhlici mají jinou rozteč i umístění.
P80 (850, S70, V70I, C70I) mají totiž jinou těhlici než novější platforma P2.
U P80 AWD jdou použít zadní brzdy z P2 bez větších obtíží, díry na zadní těhlici jsou stejné.
U P80 FWD nejdou použít zadní brzdy z P2, díry na těhlici mají jinou rozteč i umístění.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 899
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#12 Zadní brzdy na P80 AWD
Jo jo ale jsou zmíněný i přední brzdy tak jsem přispěl....
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
#13 Zadní brzdy na P80 AWD
Přední erkový brzdy tam dávat nechci, protože jak už napsal Fíla, tam na standartních kotoučím 320 nejdou a musí se použít kotouče 350mm, což už je moc.
Na zadek si ale myslím, že to má smysl.
Určitě to bude o dost lepší (a hezčí), než původní na P80 AWD.
Na předek by to ale potom chtělo taky něco minimálně 4 pístkovýho.
Uvažoval jsem nad tím, že bych dal na předek Wilwood s odfrézovaným nápisem a na zadek R.
Stříknout je do stejný barvy...
Na zadek si ale myslím, že to má smysl.
Určitě to bude o dost lepší (a hezčí), než původní na P80 AWD.
Na předek by to ale potom chtělo taky něco minimálně 4 pístkovýho.
Uvažoval jsem nad tím, že bych dal na předek Wilwood s odfrézovaným nápisem a na zadek R.
Stříknout je do stejný barvy...
- Přílohy
-
- s-l500.jpg (29.76 KiB) Zobrazeno 1464 x
-
- s-l1600.jpg (53.49 KiB) Zobrazeno 1464 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#14 Zadní brzdy na P80 AWD
Trošku to tu posunu.
Pokud jdou namontovat na P80 brzdy z P2 a na P2 jdou namontovat brzdy z XC90, znamená to že i tyhle brzdy půjdou namontovat na P80 AWD?
Pokud jdou namontovat na P80 brzdy z P2 a na P2 jdou namontovat brzdy z XC90, znamená to že i tyhle brzdy půjdou namontovat na P80 AWD?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#15 Zadní brzdy na P80 AWD
Ano, na awd půjdou. Pouze delší hadice + upravit štíty.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#16 Zadní brzdy na P80 AWD
Super, tohle řešení zatím vede...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#17 Zadní brzdy na P80 AWD
Myslíš rozdíl mezi brzdama FWD/AWD na P80?Zajsoft píše:Co je vlastne za rozdil/problem na zadku?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Zadní brzdy na P80 AWD
jjBasstl píše:Myslíš rozdíl mezi brzdama FWD/AWD na P80?Zajsoft píše:Co je vlastne za rozdil/problem na zadku?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#19 Zadní brzdy na P80 AWD
Jde o to, že na zadní brzdy na P80 FWD seženeš všechno (brzdiče, lepší kotouče i desky) a dělají se po celou dobu výroby stejně.
Brzdy na AWD, respektive erko s AWD, se dělaly 3 různé typy a neseženeš na ně téměř nic.
Proto jsem se rozhodnul že je vyměním za něco lepšího, většího a ideálně něco co by šlo i do budoucna servisovat.
Brzdy z XC90 jsou větší, mají chlazený kotouče a není problém je servisovat.
Brzdy na AWD, respektive erko s AWD, se dělaly 3 různé typy a neseženeš na ně téměř nic.
Proto jsem se rozhodnul že je vyměním za něco lepšího, většího a ideálně něco co by šlo i do budoucna servisovat.
Brzdy z XC90 jsou větší, mají chlazený kotouče a není problém je servisovat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#20 Zadní brzdy na P80 AWD
Myslím že se tu zase vymýšlí již dávno vymyšlené... Díky Fílovi se to utlo/vysvětlilo včas.
Marra dal Rkové brzdy na 855AWD před skoro deseti lety!
A ty obyč brzdiče na MY99+ jsou co já vím absolutně shodné s P2 bo už v té době na nich lítala S80. Takže je to logické. Často poslední ročníky dostali komponenty z nového a nebo připravovaného modelu.
Viz. Čidla ABS atp.
Mně na AWD MY00 nějakej chytrolín nacpal kotouče z modelů do MY99 s taky to "nějak" funguje. Nové kotouče mám již pár let skladem
Problém vidim že když si člověk začne hrát s brzdami tak většinou přijde o možnost origo kol.
A když narve podložky, tak zase bojuje se škrtáním o duplex nebo rovnou lemy.
Takže osobně radši koupim nový posilovač, zrepasuji brzdiče dám dobrou brzdovku a nechám to v original stavu s 302 na předku.
P2 nebo C70 se upravují lépe....
Marra dal Rkové brzdy na 855AWD před skoro deseti lety!
A ty obyč brzdiče na MY99+ jsou co já vím absolutně shodné s P2 bo už v té době na nich lítala S80. Takže je to logické. Často poslední ročníky dostali komponenty z nového a nebo připravovaného modelu.
Viz. Čidla ABS atp.
Mně na AWD MY00 nějakej chytrolín nacpal kotouče z modelů do MY99 s taky to "nějak" funguje. Nové kotouče mám již pár let skladem
Problém vidim že když si člověk začne hrát s brzdami tak většinou přijde o možnost origo kol.
A když narve podložky, tak zase bojuje se škrtáním o duplex nebo rovnou lemy.
Takže osobně radši koupim nový posilovač, zrepasuji brzdiče dám dobrou brzdovku a nechám to v original stavu s 302 na předku.
P2 nebo C70 se upravují lépe....
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 Zadní brzdy na P80 AWD
Už vim https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=399933#p399933 ještě že ses tu objevilpeter cz píše:Někde jsem myslím četl, že u awd tam jdou docela snadno přizpůsobit brzdiče z s60r (bez adaptérů), ale už nevim kde...
#22 Zadní brzdy na P80 AWD
Když jsme u zadních brzd z XC90, tak by to měly být tyhle brzdiče.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-rear-axle-right/1030148/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-rear-axle-left/1030147/
Nevidím ale držáky třmenů.
Můžete sem někdo nahodit číslo dílu?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-rear-axle-right/1030148/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-rear-axle-left/1030147/
Nevidím ale držáky třmenů.
Můžete sem někdo nahodit číslo dílu?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#23 Zadní brzdy na P80 AWD
8602902
30665017
30665017
#24 Zadní brzdy na P80 AWD
Díky
Tady jsem je našel skladem.
https://www.autodily-cardo.cz/-8/drzak-brzdoveho-trmene-ate-11-8170-0675-at-260118/
Tady jsem je našel skladem.
https://www.autodily-cardo.cz/-8/drzak-brzdoveho-trmene-ate-11-8170-0675-at-260118/
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#25 Zadní brzdy na P80 AWD
Muhahah, to sem presne chtel slysetSibr píše:Myslím že se tu zase vymýšlí již dávno vymyšlené... Díky Fílovi se to utlo/vysvětlilo včas.
Marra dal Rkové brzdy na 855AWD před skoro deseti lety!
A ty obyč brzdiče na MY99+ jsou co já vím absolutně shodné s P2 bo už v té době na nich lítala S80. Takže je to logické. Často poslední ročníky dostali komponenty z nového a nebo připravovaného modelu.
Viz. Čidla ABS atp.
Mně na AWD MY00 nějakej chytrolín nacpal kotouče z modelů do MY99 s taky to "nějak" funguje. Nové kotouče mám již pár let skladem
Problém vidim že když si člověk začne hrát s brzdami tak většinou přijde o možnost origo kol.
A když narve podložky, tak zase bojuje se škrtáním o duplex nebo rovnou lemy.
Takže osobně radši koupim nový posilovač, zrepasuji brzdiče dám dobrou brzdovku a nechám to v original stavu s 302 na předku.
P2 nebo C70 se upravují lépe....
Neb mam C70 MY04, na ni 18" Nebuly, a komplet XCckovy brzdy mi tu lezej uz par let zabaleny v krabici
Podlozky tam pujdou tak jako tak, i kdyz kvuli brzdam asi potreba nebudou, ale at nejsou utopeny(hadam, ze tam bude treba 15/20mm, stejne jako na P3).
Posilovac uz mam nachystanej stejne novej taky, brzdovku Millers Oils Racing Brake Fluid 300+ (ne ze by ATE SL.6 nestacila, ale proc to zas neposunout krapet dal )
Takze jak na to koukam, tak to proste na dilne sundam, zkusim nandat a bude...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek