Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#1 Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
Tak zrovna z toho ukazatele teploty chladící kapaliny jsem trochu zmaten. mám podezření že je silně ovlivněn nějakým softwarem a ne jen čidlem teploty.
Normálně se chystám někam na chvilku na hadici topení přidělat externí nezávislý teploměr a porovnávat reálnou teplotu vody a to co ukazuje tento budík...
Dnes ráno byly 3°C a na to že je to nafta se to dle ukazatele v autě hrozně rychle ohřeje na provozní teplotu cca 3km a pak už tam ta teplota drží jak přibitá.
i když jedu 3-4 kilometry z kopce na vyhozený kvalt a topím kabinu, teplota se ani nehne...
nemám tam snad žádné příhřevy a nezávislá topení a podobně.
Normálně se chystám někam na chvilku na hadici topení přidělat externí nezávislý teploměr a porovnávat reálnou teplotu vody a to co ukazuje tento budík...
Dnes ráno byly 3°C a na to že je to nafta se to dle ukazatele v autě hrozně rychle ohřeje na provozní teplotu cca 3km a pak už tam ta teplota drží jak přibitá.
i když jedu 3-4 kilometry z kopce na vyhozený kvalt a topím kabinu, teplota se ani nehne...
nemám tam snad žádné příhřevy a nezávislá topení a podobně.
Naposledy upravil(a) Tom0 dne 13 úno 2019 20:57, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#2 Retrofit Digitalnych budikov
nemáš tam elektrický (nebo naftový) příhřev?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#3 Retrofit Digitalnych budikov
Předpokládám že tam nic takového není, ale nevím.
Budu to postupně zkoumat.
Naftový by musel být někde vidět, tak ten tam snad není.
A elektrický by klidně někde mohl být, ale kde...?
Budu to postupně zkoumat.
Naftový by musel být někde vidět, tak ten tam snad není.
A elektrický by klidně někde mohl být, ale kde...?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#4 Retrofit Digitalnych budikov
Elektrický u platformy P3 poměrně často bývá, v tichosti tam valí 1,5kW z alternátoru/baterky. Funguje to a nikdo o tom moc neví a nešpekuluje.
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#5 Retrofit Digitalnych budikov
Presne tak elektricky prihrev... Tzv PTC
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#6 Retrofit Digitalnych budikov
PTC je ale na prihrev vzduchu v interieri nie ? nemas aktivne klapky za maskou ? ja mam na S60 D4. Ked je motor studeny su zatvorene tym padom na chladic neprudi studeny vzduch.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#7 Retrofit Digitalnych budikov
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Retrofit Digitalnych budikov
Vcelku mě zajímá co vše se musí HW ještě dodělat aby budíky fungovali. Někde pár příspěvků psal Pavel L., že se musí doplnit do konetrou 1-2 dráty s piny. Platí toto stále nebo už to není potřeba?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#9 Retrofit Digitalnych budikov
Člověče já bych si tím nebyl tak jistej...
To co jsi ty ukázal na fotce snad není příhřev.
Mám pocit že to je výkonové řízení otáček ventilátoru, které se tam jen chladí proudem vzduchu od ventilátoru.
toto bych řekl že to je...
https://www.motora.cz/hella/5HL-351-332-381.html?gclid=Cj0KCQjw3KzdBRDWARIsAIJ8TMTf9tDrHAzQqFVOPv9_j6uQ7UtTrfewxTa6RFz67zxXZQ4TENexcdMaAtlyEALw_wcB
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 Retrofit Digitalnych budikov
No vidíš a já myslel, že je to ono. Jinak PTC jako takové vím jak vypadá. U nás ve fabrice se vyrábí. Jen do koncernu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#11 Retrofit Digitalnych budikov
Ptc vyzera jak rebrinak chladic a v nom su elektricke spirali. Idu donho hrube kable ma to odber jak svina. Momentalne je to jedina chybova hlaska na mojom aute. Po case sa vraj zvyknu uz vypalit spirali hmm. A vymena ptc = palubovka von.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#12 Retrofit Digitalnych budikov
Dělal jsem dnes zásuvku na kameru pod kaslíkem a tak jsem si rovnou přidělal teploměr na potrubí k radiátoru abych mohl sledovat chvilku skutečnou teplotu vody a zobrazovanou na TFT.
A myslím že jsem tam našel i to PTC, podle průřezu drátu to snad ani nemůže být nic jiného...
Sice do toho nic neteče, ale je venku teplo a nevím jaké podmínky musí být splněny aby to topilo.
A myslím že jsem tam našel i to PTC, podle průřezu drátu to snad ani nemůže být nic jiného...
Sice do toho nic neteče, ale je venku teplo a nevím jaké podmínky musí být splněny aby to topilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#13 Retrofit Digitalnych budikov
Ano to na foto je ptc. Ale takto to vyzera ze by to mohlo ist vytiahnut von bez demontaze palubky. Teda len stredovy panel. No asi to skusim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#14 Retrofit Digitalnych budikov
Tak jsem provedl test měření reálné teploty vody a srovnání se zobrazenou teplotou na TFT...
Musím říct že to auto je děláno tak aby nedělalo zbytečné deprese řidiči že se to nehřeje, nebo že to dokonce kolísá či chladne...
Měření proběhlo na trubce jdoucí do radiátoru topení (topení vypnuté), která má snad stabilní a stejnou teplotu jak teplota vody v motoru.
nastartován studený motor a teplota cca 20 stupňů a ručička zaražena dolů - v pořádku
při teplotě vody cca 30 stupňů se už začíná ručička zvedat - v pořádku
ale po dosažení teploty vody 50 stupňů už ručička ukazuje provozní teplotu
postupně se jízdou za dlouhou dobu teplota vyšplhá až na téměř 90stupňů, ovšem ručka už dávno ukazuje provozní teplotu.
a dále jsem jel dlouho z kopce dolů a pustil topení naplno, teplota vody reálně klesne až na 70stupňů a možná by klesala i dál kdybych pokračoval dál v jízdě. při tomto poklesu o 20stupňů se ručka ani nehne a stále si drží provozku.
předpokládám že kdyby se mi ho topením a klidnou jízdou podařilo uchladit pod 50stupňů, tak by možná potom začala klesat, ale kdo ví jestli.
Musím říct že to auto je děláno tak aby nedělalo zbytečné deprese řidiči že se to nehřeje, nebo že to dokonce kolísá či chladne...
Měření proběhlo na trubce jdoucí do radiátoru topení (topení vypnuté), která má snad stabilní a stejnou teplotu jak teplota vody v motoru.
nastartován studený motor a teplota cca 20 stupňů a ručička zaražena dolů - v pořádku
při teplotě vody cca 30 stupňů se už začíná ručička zvedat - v pořádku
ale po dosažení teploty vody 50 stupňů už ručička ukazuje provozní teplotu
postupně se jízdou za dlouhou dobu teplota vyšplhá až na téměř 90stupňů, ovšem ručka už dávno ukazuje provozní teplotu.
a dále jsem jel dlouho z kopce dolů a pustil topení naplno, teplota vody reálně klesne až na 70stupňů a možná by klesala i dál kdybych pokračoval dál v jízdě. při tomto poklesu o 20stupňů se ručka ani nehne a stále si drží provozku.
předpokládám že kdyby se mi ho topením a klidnou jízdou podařilo uchladit pod 50stupňů, tak by možná potom začala klesat, ale kdo ví jestli.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15 Retrofit Digitalnych budikov
To je velice divné, není čidlo teploty motoru na primárním okruhu a radiátor až na sekundárním (nevím jak to funguje, tak se hloupě ptám)? Jakou teplotu motoru ukazuje připojená diagnostika, jestli máš možnost porovnat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#16 Retrofit Digitalnych budikov
Čidlo teploty tedy alespoň u mě je v blízkosti EGR ventilu, tudíž na výstupu z bloku motoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#17 Retrofit Digitalnych budikov
Já právě myslím že primární stále otevřený je okruh topení a uzavíratelný termostatem je sekundární do chladiče.
chtěl jsem zjišťovat teplotu diagnostikou, ale mám jen kabel ELM327 nebo jak se to jmenuje a soft scanmaster a nějak se mi to k tomuto autu nechce připojit. asi je to auto na tento soft moc moderní nebo co.
chtěl jsem zjišťovat teplotu diagnostikou, ale mám jen kabel ELM327 nebo jak se to jmenuje a soft scanmaster a nějak se mi to k tomuto autu nechce připojit. asi je to auto na tento soft moc moderní nebo co.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#18 Retrofit Digitalnych budikov
Tiež som toho názoru aby sa to tu premazalo..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#19 Retrofit Digitalnych budikov
Tak to někam přesuňte od mého příspěvku 25.9. 13:19
třeba nové téma zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
Klikám na ohlášení.
třeba nové téma zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
Klikám na ohlášení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#20 Retrofit Digitalnych budikov
Tak to presunte i s timhle - toto je sw zalezitost budiku, jeste kdyz jsem byl u vyrobce clustru, tak treba u koncernu to byla reakce na Fabii 2001, at mame nejaky priklad, ktera pri ohrivani, treba pri stani v kolone dosahovala dost pres 100 st. C. (Neni problem, pac dnesni vody a hlavne tlakove systemy vari az okolo 107 st. C) ale lidi zvykli ze 120 si na to stezovali, proc jim nove auto takhle hapruje. Jenomze on je to normalni jev - jak zchladnuti z kopce, tak vystreleni nahoru i po otevreni termostatu a naslednem spusteni sahary, ma to takovou svoji setrvacnost (samozrejme za urcitych podminek, ktere se ale bezne deji, jinak by jsme si tu o tom nepsali). A tak tehdy koncern zareagoval a od te doby jim 90 st. C ukazuje budik mezi 70 ci 75 az 100 ci 105. That´s not a bug, that´s a feature
(A pochybuju, ze to jine automobilky maji jinak, jak by jste si pripadali v aute za 1,5Mio s kolisaji i teplotou na budiku? A vezte, ze udelat to tak, aby tam ta teplota realne drzela nejde, anebo za takove naklady, ze by ty auta staly “dvojnasob”. A neni duvod k tomu ten system predelavat, protoze v obecne vzatem pohledu to co? To dlouhodobe funguje...)
(A pochybuju, ze to jine automobilky maji jinak, jak by jste si pripadali v aute za 1,5Mio s kolisaji i teplotou na budiku? A vezte, ze udelat to tak, aby tam ta teplota realne drzela nejde, anebo za takove naklady, ze by ty auta staly “dvojnasob”. A neni duvod k tomu ten system predelavat, protoze v obecne vzatem pohledu to co? To dlouhodobe funguje...)
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#21 Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
Ano, tuhle "vychytávku" mají i další automobilky. Konkrétně Ford třebau Mondea 2.0 107kW ukazoval od 61°C stále stejně až do nějakých 100°C. Že mám horší termostat jsem zjistil jen náhodou, že už i ručička trochu padla. Pak jsem zapnul diag s daty a jezdil jsem. Auto se neohřálo navíc jak 75°C. Přitom mi krásně ukazovalo jak je ohřáté... Na Dvojkovém Focusu se dá diag zapnout skutečná teplota místo vypočtené.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#22 Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
I 850 + P80 to maji stejně. Od cca 75 až do cca 105 stupňů ukazuje ručička budíku střed. Jednotka ale zná přesnou teplotu a umí s tím pracovat.
Btw, na to, aby teplota vylezla až na 105 stačí, při standardním termostatu, dát 3 plnej 4 plnej 5 plnej a je to tam. Takže cca 20 vteřin?
Btw, na to, aby teplota vylezla až na 105 stačí, při standardním termostatu, dát 3 plnej 4 plnej 5 plnej a je to tam. Takže cca 20 vteřin?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
S touto vychytávkou můžete jít až k dvojkám, jen tam to bylo řešeno hw a ne sw. Časem se tento kompenzační obvod "unaví" a střední teplota se posouvá. To pak můžete měnit termostaty jak na běžicim pásu a střed neni nikdy ve středu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#24 Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
... a já se teď lehce potrápil s 945. Asi stejná story.
Po dlouhém bádání jsem zjistil, že tam jsou čidla na hlavě rovnou dvě (každé jiné). Jedno (blíže čumáku auta) je připojeno jen a pouze na budíky. Z pozorování bych si tipl, že taky ukazuje optimální teplotu "rafika svisle vzhůru" v poměrně velkém rozsahu teplot kolem teplotu provozní. Nevím proč.
A druhé čidlo (je dokonce dvojité) - jedna jedno sekce (termistor NTC) vede do ŘJ motoru (zde Jetronic LH2.4). Tato jednotka umí (podle naměřené teploty) sepnout saharu, buď na rychlost I nebo II.
Problém tady byl v tom, že originál čidlo sice měřilo, že hodnota (odporu) byla přibližně o 10% od hodnot sensoru nového. Tím si jednotka myslela, že voda stále ještě nevaři, tudíž nezapnula sahary. A když auto chvíli stojí, voda vychrstá přes přetlakový ventil víčka ven. Ale teploměr na budíkách je pořád v klidu, resp. nesignalizuje nic varovného.
Když jsem měřil hodnoty odporu a porovnával s čísly (viz níže), tak se není čeho chytit. Všechno je v ambiziózních tolerancích.
/PL
Další studium zde: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineSensors.html#EngineTemperatureSensors
Po dlouhém bádání jsem zjistil, že tam jsou čidla na hlavě rovnou dvě (každé jiné). Jedno (blíže čumáku auta) je připojeno jen a pouze na budíky. Z pozorování bych si tipl, že taky ukazuje optimální teplotu "rafika svisle vzhůru" v poměrně velkém rozsahu teplot kolem teplotu provozní. Nevím proč.
A druhé čidlo (je dokonce dvojité) - jedna jedno sekce (termistor NTC) vede do ŘJ motoru (zde Jetronic LH2.4). Tato jednotka umí (podle naměřené teploty) sepnout saharu, buď na rychlost I nebo II.
Problém tady byl v tom, že originál čidlo sice měřilo, že hodnota (odporu) byla přibližně o 10% od hodnot sensoru nového. Tím si jednotka myslela, že voda stále ještě nevaři, tudíž nezapnula sahary. A když auto chvíli stojí, voda vychrstá přes přetlakový ventil víčka ven. Ale teploměr na budíkách je pořád v klidu, resp. nesignalizuje nic varovného.
Když jsem měřil hodnoty odporu a porovnával s čísly (viz níže), tak se není čeho chytit. Všechno je v ambiziózních tolerancích.
/PL
Další studium zde: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineSensors.html#EngineTemperatureSensors
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#25 Zobrazovaná vs. skutečná teplota motoru
Dá se koupit Head up display a ten krom jiného umí ukazovat aktualní teplotu motoru a protože moje auto teploměr nemá tak jsem byl zvědavý na průběh a je fakt, že po zahřátí teplota kolísá podle stylu jízd asi o 20 stupňů. Nejvíc se drží v rozmezí 86 -92.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek