www.chiptuning.cz

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#1 www.chiptuning.cz

Příspěvek od Philip »

Ahoj
mate nekdo prosim zkusenost s http://www.chiptuning.cz? Premyslim o zvyseni vykonu motoru.
Diky moc..

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#2 www.chiptuning.cz

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Pro adekvátní odpověď uveď o jaký vůz s jakým motorem se jedná.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#3 www.chiptuning.cz

Příspěvek od Philip »

Je to V70lll, 120kw, 2litr, automat. Diky

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#4 www.chiptuning.cz

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Benzín?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 8
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#5 www.chiptuning.cz

Příspěvek od Philip »

Nafta.. Diky

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#6 www.chiptuning.cz

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Jasně že se jedná o dieselový motor s označení D3, ale přeci je logické přesně specifikovat svůj dotaz. Ne očekávat, že druhý je jasnovidec.

Co tě vede k zájmu o tuto firmu?
Na VK většina lidí volí Polestar, BSR či T5D5 (@d5t5.com). Je tu na to dost témat, jistě najdeš odpovědi na veškeré dotazy.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#7 www.chiptuning.cz

Příspěvek od mr1 »

Za mě jednoznačně D5T5 (T5D5). Určitě bych se nepouštěl mimo komunitu.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#8 www.chiptuning.cz

Příspěvek od marekbm »

mr1 píše:Za mě jednoznačně D5T5 (T5D5). Určitě bych se nepouštěl mimo komunitu.
přesně tak.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Basstl
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3191
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#9 www.chiptuning.cz

Příspěvek od Basstl »

To já bych se klidně mimo komunitu pustil.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#10 www.chiptuning.cz

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Basstl píše:To já bych se klidně mimo komunitu pustil.
Všichni výše jmenovaní jsou "jen" nalejvači dat.
Nikdo z nich neodlatí soft na míru, na válcích.
Najít ale někoho kdo to opravdu umí je trochu problém.
Já mám v autě BSR. Odladění proběhlo na Palmovce u Soldáta s pomocí T5D5. Hráli si s tím celý den.
Věřím, že teď je auto sladěné a když se vyfouknou pavouci z výfuku, tak Padík pěkně peláší.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Basstl
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3191
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#11 www.chiptuning.cz

Příspěvek od Basstl »

Já netvrdím že to špatně a pokud tam nejsou jiný úpravy, tak je to i v pořádku, ale třeba u mého TDI už by mi to nikdo z nich neudělal, protože mám jiný turbo atd.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 www.chiptuning.cz

Příspěvek od Zajsoft »

Jo mam... Docela banda komediantu... Uz jen komunikace/domlouvani terminu na Xkrat...
Byl sem tam puvodne s V8(VC/D5T5 V8 "nemeli" v nabidce, ted uz mam CHIP od nich, ale zatim neodbrzdeno, V8 je rozebrana...), nekde sem to tu asi i rozepisoval.

Ve strucnosti: P3 motory maj narvany u P2(na coz sem je opakovane upozornoval),
navyseni uvedene na strankach je nesmysl, opet stale neopravene...
Jednotku neumej pres ODB II, ale vyndavaj ECU z auta a otviraj ji...
I pres kecy typu "to by jsme to jinak nedelali" a ujisteni 3x, ze budou sedet CRC soucty,
tak zasoba chyb a 2-3jednotky spolu nasledne odmitali komunikovat. A navyseni bylo (i procentualne vuci odbrzdene hodnote pred CHIPem) nizsi nez slibovali.
Vubec se jim to nechtelo resit, radsi vratili z5 do puvodniho stavu a vratili prachy...

Aneb nalevaci jako kazdej jinej, Volv moc nedelali... Ruce pryc... Jini umej uplne to same za 1/2 penize...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“