T5 svíce denso IK24

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#26 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Basstl »

Když už je tu zmínka o cívkách, tak jsem narazil na upgrade cívek z ME7 do M4.4.
http://vasttuning.com/product/coil-on-plug-pnp-setup/
Přílohy
COP-kit-1.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#27 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Fíla »

Vyzkoušeno, funguje to :D
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#28 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od peter cz »

Tvůj styl se mi líbí :D nechceš někdy updatovat galerku? :oops:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#29 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majkls70 »

Fíla píše:Vyzkoušeno, funguje to :D
Svíce IK24 ?
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#30 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majty »

tipuju ze Fila bude mit svicky NGK BKR7E ktery Aaron doporucuje ;)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#31 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majkls70 »

Zajsoft píše:Ja tam mam v 2.4T VK20, jak v ciste benzinovym, tak sem je mel v LPGckovym...
Kdyz by nedavaly, tak bych nejdriv sahnul po VK20Y.
Nyní co jsem se domlouval s D5T5 tak doporučení je IQ20. Jen si říkám, Q to je jiný rozměr ne?
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#32 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od symbiant »

Zajsoft píše:Mam je v 2.4t, teda permanentne si pletu IK, VK, etc... Ale rozdil je ve finale v delce zavitu, etc...
Brisk jsou hrozny srace...
tak tento koment, patri do sekce vtipalku... to jsem se chtel inspirovat, co lepsiho tam muzu namontovat
Přílohy
teplota_svicky.JPG
teplota_svicky.JPG (15.28 KiB) Zobrazeno 384 x

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#33 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od martinektomas »

marekbm píše:tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.
Ahoj, tedka jsem taky zkoušel konfiguraci a dostal jsem se do stejné pasti jako ty :o Mám v tom trochu bodel, když pod Part number je jiná hodnota než u názvu svíčky.. Jsou teda správné IK20TT nebo Part no. PK20PR-P8?? :unknown:
Díky
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#34 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

symbiant píše:
Zajsoft píše:Mam je v 2.4t, teda permanentne si pletu IK, VK, etc... Ale rozdil je ve finale v delce zavitu, etc...
Brisk jsou hrozny srace...
tak tento koment, patri do sekce vtipalku... to jsem se chtel inspirovat, co lepsiho tam muzu namontovat
Ctu az ted a nejak jsem nepochopil...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#35 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od marekbm »

martinektomas píše:
marekbm píše:tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.
Ahoj, tedka jsem taky zkoušel konfiguraci a dostal jsem se do stejné pasti jako ty :o Mám v tom trochu bodel, když pod Part number je jiná hodnota než u názvu svíčky.. Jsou teda správné IK20TT nebo Part no. PK20PR-P8?? :unknown:
Díky
obojí. ik20tt je iridiová, pk20pr-p8 je myslím platinová.
divné ale je, že ik20tt má 1,1mm ale ta pk20pr-p8 má 0,8mm (tahle vzdálenost je podle volva správně).
ale teď tam mám pk20pr-p8 a mám pocit, že motor nezvládá prudší změny otáček, takže půjdou pryč a dám tam zase ik20tt.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#36 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od symbiant »

Zajsoft píše:
symbiant píše:
tak tento koment, patri do sekce vtipalku... to jsem se chtel inspirovat, co lepsiho tam muzu namontovat
Ctu az ted a nejak jsem nepochopil...
delka zavitu je stejna, meni se zapusteni elektrody...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#37 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

symbiant píše:
Zajsoft píše: Ctu az ted a nejak jsem nepochopil...
delka zavitu je stejna, meni se zapusteni elektrody...
Aha, tudiz nepochopeni :) Sem tim chtel rict, ze si to z hlavy nepamatuju,
tim, ze mam P80, P2, P3 auta, tak se to micha :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#38 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

marekbm píše:
martinektomas píše:
Ahoj, tedka jsem taky zkoušel konfiguraci a dostal jsem se do stejné pasti jako ty :o Mám v tom trochu bodel, když pod Part number je jiná hodnota než u názvu svíčky.. Jsou teda správné IK20TT nebo Part no. PK20PR-P8?? :unknown:
Díky
obojí. ik20tt je iridiová, pk20pr-p8 je myslím platinová.
divné ale je, že ik20tt má 1,1mm ale ta pk20pr-p8 má 0,8mm (tahle vzdálenost je podle volva správně).
ale teď tam mám pk20pr-p8 a mám pocit, že motor nezvládá prudší změny otáček, takže půjdou pryč a dám tam zase ik20tt.
Zkus na ty svicky dat paralene kondiky, 3x220pF/15kW v serii, dost slusne to zvedne napeti...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#39 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od marekbm »

Zajsoft píše:
marekbm píše:obojí. ik20tt je iridiová, pk20pr-p8 je myslím platinová.
divné ale je, že ik20tt má 1,1mm ale ta pk20pr-p8 má 0,8mm (tahle vzdálenost je podle volva správně).
ale teď tam mám pk20pr-p8 a mám pocit, že motor nezvládá prudší změny otáček, takže půjdou pryč a dám tam zase ik20tt.
Zkus na ty svicky dat paralene kondiky, 3x220pF/15kW v serii, dost slusne to zvedne napeti...
napětí ne, ale pošle to do svíčky víc energie ;)
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#40 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

marekbm píše:
Zajsoft píše: Zkus na ty svicky dat paralene kondiky, 3x220pF/15kW v serii, dost slusne to zvedne napeti...
napětí ne, ale pošle to do svíčky víc energie ;)
Dobre ;-) Prece jen mas s tim praktickej kontakt... Ja sic mam elektro vzdelani, tak jak nic realne z oboru nedelam, tak vis jak... ;-)
Jak to teda bylo, seriovym zapojenim kondiku, se zvysuje provozni napeti, aka neprorazej se? Pacz z hlavy sem si akorat jistej,
ze vysledna kapacita je mensi, nez nejmensiho z nich...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#41 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od marekbm »

jj. sériové zapojení stejných kondenzátorů zvedne použitelné napětí na dvojnásobek, ale sníží kapacitu na polovinu.
paralelní zvedne jen kapacitu na dvojnásobek, napětí se nemění.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Odpovědět

Zpět na „Jak co vyladit???“