Poslední návštěva: 22 říj 2019 17:54 Právě je 22 říj 2019 17:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 20 úno 2019 21:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Teplice
Když už je tu zmínka o cívkách, tak jsem narazil na upgrade cívek z ME7 do M4.4.
http://vasttuning.com/product/coil-on-plug-pnp-setup/


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 21 úno 2019 08:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 752
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Vyzkoušeno, funguje to :D

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 21 úno 2019 08:54 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1606
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Tvůj styl se mi líbí :D nechceš někdy updatovat galerku? :oops:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 261
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Fíla píše:
Vyzkoušeno, funguje to :D

Svíce IK24 ?

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 11:58 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
tipuju ze Fila bude mit svicky NGK BKR7E ktery Aaron doporucuje ;)

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 12 čer 2019 17:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 261
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Zajsoft píše:
Ja tam mam v 2.4T VK20, jak v ciste benzinovym, tak sem je mel v LPGckovym...
Kdyz by nedavaly, tak bych nejdriv sahnul po VK20Y.

Nyní co jsem se domlouval s volvocesky tak doporučení je IQ20. Jen si říkám, Q to je jiný rozměr ne?

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 08:24 
Offline

Registrován: květen 2019
Příspěvky: 12
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5
Zajsoft píše:
Mam je v 2.4t, teda permanentne si pletu IK, VK, etc... Ale rozdil je ve finale v delce zavitu, etc...
Brisk jsou hrozny srace...


tak tento koment, patri do sekce vtipalku... to jsem se chtel inspirovat, co lepsiho tam muzu namontovat


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 23:06 
Offline

Registrován: červen 2019
Příspěvky: 34
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG
marekbm píše:
tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.


Ahoj, tedka jsem taky zkoušel konfiguraci a dostal jsem se do stejné pasti jako ty :o Mám v tom trochu bodel, když pod Part number je jiná hodnota než u názvu svíčky.. Jsou teda správné IK20TT nebo Part no. PK20PR-P8?? :unknown:
Díky

_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 03:38 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
symbiant píše:
Zajsoft píše:
Mam je v 2.4t, teda permanentne si pletu IK, VK, etc... Ale rozdil je ve finale v delce zavitu, etc...
Brisk jsou hrozny srace...


tak tento koment, patri do sekce vtipalku... to jsem se chtel inspirovat, co lepsiho tam muzu namontovat

Ctu az ted a nejak jsem nepochopil...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 07:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
martinektomas píše:
marekbm píše:
tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.


Ahoj, tedka jsem taky zkoušel konfiguraci a dostal jsem se do stejné pasti jako ty :o Mám v tom trochu bodel, když pod Part number je jiná hodnota než u názvu svíčky.. Jsou teda správné IK20TT nebo Part no. PK20PR-P8?? :unknown:
Díky
obojí. ik20tt je iridiová, pk20pr-p8 je myslím platinová.
divné ale je, že ik20tt má 1,1mm ale ta pk20pr-p8 má 0,8mm (tahle vzdálenost je podle volva správně).
ale teď tam mám pk20pr-p8 a mám pocit, že motor nezvládá prudší změny otáček, takže půjdou pryč a dám tam zase ik20tt.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 13:56 
Offline

Registrován: květen 2019
Příspěvky: 12
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5
Zajsoft píše:
symbiant píše:

tak tento koment, patri do sekce vtipalku... to jsem se chtel inspirovat, co lepsiho tam muzu namontovat

Ctu az ted a nejak jsem nepochopil...


delka zavitu je stejna, meni se zapusteni elektrody...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 14:39 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
symbiant píše:
Zajsoft píše:
Ctu az ted a nejak jsem nepochopil...


delka zavitu je stejna, meni se zapusteni elektrody...

Aha, tudiz nepochopeni :) Sem tim chtel rict, ze si to z hlavy nepamatuju,
tim, ze mam P80, P2, P3 auta, tak se to micha :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 15:08 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
marekbm píše:
martinektomas píše:

Ahoj, tedka jsem taky zkoušel konfiguraci a dostal jsem se do stejné pasti jako ty :o Mám v tom trochu bodel, když pod Part number je jiná hodnota než u názvu svíčky.. Jsou teda správné IK20TT nebo Part no. PK20PR-P8?? :unknown:
Díky
obojí. ik20tt je iridiová, pk20pr-p8 je myslím platinová.
divné ale je, že ik20tt má 1,1mm ale ta pk20pr-p8 má 0,8mm (tahle vzdálenost je podle volva správně).
ale teď tam mám pk20pr-p8 a mám pocit, že motor nezvládá prudší změny otáček, takže půjdou pryč a dám tam zase ik20tt.

Zkus na ty svicky dat paralene kondiky, 3x220pF/15kW v serii, dost slusne to zvedne napeti...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 16:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
Zajsoft píše:
marekbm píše:
obojí. ik20tt je iridiová, pk20pr-p8 je myslím platinová.
divné ale je, že ik20tt má 1,1mm ale ta pk20pr-p8 má 0,8mm (tahle vzdálenost je podle volva správně).
ale teď tam mám pk20pr-p8 a mám pocit, že motor nezvládá prudší změny otáček, takže půjdou pryč a dám tam zase ik20tt.

Zkus na ty svicky dat paralene kondiky, 3x220pF/15kW v serii, dost slusne to zvedne napeti...

napětí ne, ale pošle to do svíčky víc energie ;)

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 16:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
marekbm píše:
Zajsoft píše:
Zkus na ty svicky dat paralene kondiky, 3x220pF/15kW v serii, dost slusne to zvedne napeti...

napětí ne, ale pošle to do svíčky víc energie ;)


Dobre ;-) Prece jen mas s tim praktickej kontakt... Ja sic mam elektro vzdelani, tak jak nic realne z oboru nedelam, tak vis jak... ;-)
Jak to teda bylo, seriovym zapojenim kondiku, se zvysuje provozni napeti, aka neprorazej se? Pacz z hlavy sem si akorat jistej,
ze vysledna kapacita je mensi, nez nejmensiho z nich...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 00:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
jj. sériové zapojení stejných kondenzátorů zvedne použitelné napětí na dvojnásobek, ale sníží kapacitu na polovinu.
paralelní zvedne jen kapacitu na dvojnásobek, napětí se nemění.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.073s | 18 Queries | GZIP : On ]