T5 svíce denso IK24

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#1 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majkls70 »

Ahoj,
Jezdí tu někdo na T5 2.3t svíčky Denso iridium IK24?
Na starším motoru to dělá problém, ale ja mám už el. Klapku.
Mam tam něco přes 300ps, výstřiky, tlak 1.45bar apod.
Prý by se tímto jiným odtrhem co svíce mají mělo docílit lepšího spalování a dohnat nějaký ty lišky z výfuku :P :crazy: teď tam mám BRISK a občas to pocukává někde při rozjezdech po městě
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

#2 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od JindraV »

majkls70 píše:Ahoj,
Jezdí tu někdo na T5 2.3t svíčky Denso iridium IK24?
Na starším motoru to dělá problém, ale ja mám už el. Klapku.
Mam tam něco přes 300ps, výstřiky, tlak 1.45bar apod.
Prý by se tímto jiným odtrhem co svíce mají mělo docílit lepšího spalování a dohnat nějaký ty lišky z výfuku :P :crazy: teď tam mám BRISK a občas to pocukává někde při rozjezdech po městě
To jako ještě zvýšit výkon, proto? Třista až až, ne? :)
No ale když se ptáš... pocukávání jsem kdysi taky měl a bylo to studenýma svíčkama. stačilo dat teplejší a ok
A ohledně Denso - nevím, ale z Tvých slov o lepším spalování odvozuju, že tyhle tedy mají větší odtrh. Jasně, že větší odtrh = delší jiskra, která lépe zapálí směs a ta líp + rychleji prohoří. lepší výkon, lepší spotřeba, doufám

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od peter cz »

Proč tam nedáš origo co tam mají být? V T5 pokud vím fungují výborně i při vyšších výkonech...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#4 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majkls70 »

To jako ještě zvýšit výkon, proto? Třista až až, ne? :)
No ale když se ptáš... pocukávání jsem kdysi taky měl a bylo to studenýma svíčkama. stačilo dat teplejší a ok
A ohledně Denso - nevím, ale z Tvých slov o lepším spalování odvozuju, že tyhle tedy mají větší odtrh. Jasně, že větší odtrh = delší jiskra, která lépe zapálí směs a ta líp + rychleji prohoří. lepší výkon, lepší spotřeba, doufám[/quote]
Ano větší odtrh. A jiskra by mela bejt silnější, teplejší.
Zlepšit chod motoru, vyhnijt se tomu pocukavani, ať nemusim brnkat o plyn když třeba parkuju a taky by se pri ubrani plynu mělo projevit brblání do výfuku- info z doslechu
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

Mam je v 2.4t, teda permanentne si pletu IK, VK, etc... Ale rozdil je ve finale v delce zavitu, etc...
Brisk jsou hrozny srace...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#6 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Basstl »

Pokud vím, tak na T5 by měli být VK20, VK20Y
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#7 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Origo bez problémů fungují jak píše peter cz
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#8 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od marekbm »

tak pokud vím, tak do T5 (B5234T3) patří IK20TT. ty samé jsou i ve v8 :)
jinak mám je tam a sou super.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#9 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Basstl »

IK jsou na atmosféry a VK na motory s turbem.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#10 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od marekbm »

to nevím, ale koukni do konfigurátoru densa a uvidíš.
o VK tam není ani ťuk.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#12 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od marekbm »

tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

No ja to resil nekdy pred rokem, takze si to uplne nepamatuju, ale zjistil sem prave, ze si to musim najit dle tabulky..
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#14 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majkls70 »

marekbm píše:tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.
Nooo,. Dle toho návodu je to jak atomovej výzkum, a asi to jsou nejlepší svíčky světa :jaj: každopádně mi tedy vychází IK24. S tim že jsou studený- dělaný na větší teploty jestli správně chápu.
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1141
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#15 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od labanos »

Můj názor je, že daná svíčka nebude fungovat 100% v celém spektru otáček a teplot. Asi si třeba vybrat jestli jezdím víc pilu a vysoké otáčky nebo po městě a podle toho zvolit vhodné. Já mám zkušenost, že hlavně za studena a nízkých otáčkách to trochu cuká (origo volvo svíčky).

Konfigurátor na českých eshopech mi vyhodí jinou svíčku než když hledám podle origo volvo čísla. Vyhledávače výrobců svíček zase tolik možností, že si nevyberu :-)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

Takze sem provedl "automovej vyzkum" (precetl jsem 2 "papirovy" katalogy), vcetne clanku a infografiky...

Kdo ma atmosferu, nebo LPG necht sahne po VK, pripadne -TT na konci.
Pokud je uz tunino(a ve vysokejch otackach to nestiha) -Y je plus.
Pokud je hodne tunino, jezdi se jen na Natural/E85 a neni lito menit svicky +/- s olejem, tak IK.

Od Boostu 1.1-1.2bar by se idealne uz mela pouzit rada Iridium Racing 01...

Tady sem to zjednodusil, ale jinak na presno zde katalog:
https://www.denso.com/global/en/products-and-services/automotive-service-parts-and-accessories/plug/special/catalog/pdf/catalog_generic.pdf

Pro ME4 (mechanicka klapka plynu):
IK22 a VK22

Pro ME7 (el. klapka plynu):
IK20 a VK20-Y

Pro Denso V8:
IK20 a VK20

Vytvetlivky:
I - IRIDIUM POWER(elektroda 0.4mm, zivotnost 15-20kkm)
V - IRIDIUM TOUGH(elektroda 0.4mm, zivotnost az 100kkm, Taxi/LPG - zesileny izolator o 20%)
K - rozmer (14×19.0×16.0mm)
20 - teplotni rozsah

Y - odtrh 0.8mm
TT - platinova zemnici elektroda 0.7mm(zivotnost az 100kkm)

IK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, U-drazka na zemnici elektrode, zivotnost 15-20kkm
VK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda, zivotnost az 100kkm
VK20Y - odtrh 0.8mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda, zivotnost az 100kkm
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#17 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Basstl »

Od několika lidí nezávisle mi bylo na T5 doporučeno dát VK20.
Jsou tam a fungujou dobře. Auto necuká.
Jestli se nemýlím, tak je má v autě i Petr Gric.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

Ja tam mam v 2.4T VK20, jak v ciste benzinovym, tak sem je mel v LPGckovym...
Kdyz by nedavaly, tak bych nejdriv sahnul po VK20Y.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#19 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od majkls70 »

Tak teď nevím sakra :crazy:
No IK20 jsou pro OEM turbomotory.
Tak co, mam risknout ty IK24? No dávají se myslím i do R ale tam je IKH - delší závit.
Jde mi o to že oproti serii tam teče o dost víc paliva a je tam větší tlak,. Proto origo nebude podle mě to pravé. A vsadím se, že origo volvo je stejně jiná, jen přebalená značka
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#20 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

Kdyz uz tak IK20... Mozna 22, 24 mi uz pride jako moc velka vrazda, to uz budes mit hodne studenou svicku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#21 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od S60 GOLD »

Jak nejsem zastancem origo tak tady muzu doporucit jen origo svice. Vyzkousel jsem snad vsechno ale jedine origo funguji nejlip. Ja teda menim svice po 5 tisicich..
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

S60 GOLD píše:Jak nejsem zastancem origo tak tady muzu doporucit jen origo svice. Vyzkousel jsem snad vsechno ale jedine origo funguji nejlip. Ja teda menim svice po 5 tisicich..
Mas stock civku, nebo neco slusnejsiho?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#23 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od S60 GOLD »

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

NGe
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: 940 D24TIC 93'
Bydliště: Liberec

#24 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od NGe »

Když už se tu rozvinulo tak krásné téma, tak ho využiji k dotazu. Bohužel nevím, které svíčky mám, ale jak se píše výše, tak auto krásně táhne, po puštění plynu si výfuk krásně bublá, sem tam vyletí nějaká ta liška, ale občas se stane, že kolem pěti tisíc otáček, motor nepálí, na moment, po ubrání plynu jede v pohodě dál ... Můžou to být svíčky a nebo přivod paliva ?
_________________
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"

Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#25 T5 svíce denso IK24

Příspěvek od Zajsoft »

Ja prave mel pocit... (Se nekdo ma, mit jen jednu civku... Inignition Project $1k :()

Kazdopadne se divim, zrovna Denso na tyhle aplikace chodi dobre,
k Tobe bych zrovna i ty IKcka zkousel nacpat no...

Nadruhou stranu, na 5kkm to snad musej vydrzet i uplne obycejny svice ne? :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět

Zpět na „Jak co vyladit???“