Poslední návštěva: 22 říj 2019 17:55 Právě je 22 říj 2019 17:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 261
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Ahoj,
Jezdí tu někdo na T5 2.3t svíčky Denso iridium IK24?
Na starším motoru to dělá problém, ale ja mám už el. Klapku.
Mam tam něco přes 300ps, výstřiky, tlak 1.45bar apod.
Prý by se tímto jiným odtrhem co svíce mají mělo docílit lepšího spalování a dohnat nějaký ty lišky z výfuku :P :crazy: teď tam mám BRISK a občas to pocukává někde při rozjezdech po městě

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 21:21 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 6
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
majkls70 píše:
Ahoj,
Jezdí tu někdo na T5 2.3t svíčky Denso iridium IK24?
Na starším motoru to dělá problém, ale ja mám už el. Klapku.
Mam tam něco přes 300ps, výstřiky, tlak 1.45bar apod.
Prý by se tímto jiným odtrhem co svíce mají mělo docílit lepšího spalování a dohnat nějaký ty lišky z výfuku :P :crazy: teď tam mám BRISK a občas to pocukává někde při rozjezdech po městě


To jako ještě zvýšit výkon, proto? Třista až až, ne? :)
No ale když se ptáš... pocukávání jsem kdysi taky měl a bylo to studenýma svíčkama. stačilo dat teplejší a ok
A ohledně Denso - nevím, ale z Tvých slov o lepším spalování odvozuju, že tyhle tedy mají větší odtrh. Jasně, že větší odtrh = delší jiskra, která lépe zapálí směs a ta líp + rychleji prohoří. lepší výkon, lepší spotřeba, doufám


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 21:22 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1606
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Proč tam nedáš origo co tam mají být? V T5 pokud vím fungují výborně i při vyšších výkonech...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 261
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
To jako ještě zvýšit výkon, proto? Třista až až, ne? :)
No ale když se ptáš... pocukávání jsem kdysi taky měl a bylo to studenýma svíčkama. stačilo dat teplejší a ok
A ohledně Denso - nevím, ale z Tvých slov o lepším spalování odvozuju, že tyhle tedy mají větší odtrh. Jasně, že větší odtrh = delší jiskra, která lépe zapálí směs a ta líp + rychleji prohoří. lepší výkon, lepší spotřeba, doufám[/quote]
Ano větší odtrh. A jiskra by mela bejt silnější, teplejší.
Zlepšit chod motoru, vyhnijt se tomu pocukavani, ať nemusim brnkat o plyn když třeba parkuju a taky by se pri ubrani plynu mělo projevit brblání do výfuku- info z doslechu

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 22:03 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Mam je v 2.4t, teda permanentne si pletu IK, VK, etc... Ale rozdil je ve finale v delce zavitu, etc...
Brisk jsou hrozny srace...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 22:30 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Teplice
Pokud vím, tak na T5 by měli být VK20, VK20Y

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 22:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1795
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Origo bez problémů fungují jak píše peter cz

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 00:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
tak pokud vím, tak do T5 (B5234T3) patří IK20TT. ty samé jsou i ve v8 :)
jinak mám je tam a sou super.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 01:33 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Teplice
IK jsou na atmosféry a VK na motory s turbem.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 08:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
to nevím, ale koukni do konfigurátoru densa a uvidíš.
o VK tam není ani ťuk.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 08:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
https://www.denso.com/global/en/product ... manual.pdf

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 607
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 12:04 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
No ja to resil nekdy pred rokem, takze si to uplne nepamatuju, ale zjistil sem prave, ze si to musim najit dle tabulky..

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 12:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 261
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
marekbm píše:
tak koukám, že rozdíl mezi IK20(TT) a IK24 je ve vzdálenosti elektrody. T5 by mělo mít 0,8mm (takže asi IK24), ale nechápu, prož mi to zde na konfigurátoru vyhodí IK20TT :shock: . a přitom jako další tam je PK20PR-P8, což už je správně 0,8mm.

Nooo,. Dle toho návodu je to jak atomovej výzkum, a asi to jsou nejlepší svíčky světa :jaj: každopádně mi tedy vychází IK24. S tim že jsou studený- dělaný na větší teploty jestli správně chápu.

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 13:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2014
Příspěvky: 230
Bydliště: Brno-Kyjov-Přerov
Vůz: V40 1.9D; C70 2.3 T5
Můj názor je, že daná svíčka nebude fungovat 100% v celém spektru otáček a teplot. Asi si třeba vybrat jestli jezdím víc pilu a vysoké otáčky nebo po městě a podle toho zvolit vhodné. Já mám zkušenost, že hlavně za studena a nízkých otáčkách to trochu cuká (origo volvo svíčky).

Konfigurátor na českých eshopech mi vyhodí jinou svíčku než když hledám podle origo volvo čísla. Vyhledávače výrobců svíček zase tolik možností, že si nevyberu :-)

_________________
V40 D4192T3 85kW M56 '01 Obrázek | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 Obrázek k prodeji
RIP: S40 D4192T3 85kW M56 '04


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 15:42 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Takze sem provedl "automovej vyzkum" (precetl jsem 2 "papirovy" katalogy), vcetne clanku a infografiky...

Kdo ma atmosferu, nebo LPG necht sahne po VK, pripadne -TT na konci.
Pokud je uz tunino(a ve vysokejch otackach to nestiha) -Y je plus.
Pokud je hodne tunino, jezdi se jen na Natural/E85 a neni lito menit svicky +/- s olejem, tak IK.

Od Boostu 1.1-1.2bar by se idealne uz mela pouzit rada Iridium Racing 01...

Tady sem to zjednodusil, ale jinak na presno zde katalog:
https://www.denso.com/global/en/product ... eneric.pdf

Pro ME4 (mechanicka klapka plynu):
IK22 a VK22

Pro ME7 (el. klapka plynu):
IK20 a VK20-Y

Pro Denso V8:
IK20 a VK20

Vytvetlivky:
I - IRIDIUM POWER(elektroda 0.4mm, zivotnost 15-20kkm)
V - IRIDIUM TOUGH(elektroda 0.4mm, zivotnost az 100kkm, Taxi/LPG - zesileny izolator o 20%)
K - rozmer (14×19.0×16.0mm)
20 - teplotni rozsah

Y - odtrh 0.8mm
TT - platinova zemnici elektroda 0.7mm(zivotnost az 100kkm)

IK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, U-drazka na zemnici elektrode, zivotnost 15-20kkm
VK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda, zivotnost az 100kkm
VK20Y - odtrh 0.8mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda, zivotnost az 100kkm

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 16:23 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Teplice
Od několika lidí nezávisle mi bylo na T5 doporučeno dát VK20.
Jsou tam a fungujou dobře. Auto necuká.
Jestli se nemýlím, tak je má v autě i Petr Gric.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 16:46 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Ja tam mam v 2.4T VK20, jak v ciste benzinovym, tak sem je mel v LPGckovym...
Kdyz by nedavaly, tak bych nejdriv sahnul po VK20Y.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 18:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 261
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Tak teď nevím sakra :crazy:
No IK20 jsou pro OEM turbomotory.
Tak co, mam risknout ty IK24? No dávají se myslím i do R ale tam je IKH - delší závit.
Jde mi o to že oproti serii tam teče o dost víc paliva a je tam větší tlak,. Proto origo nebude podle mě to pravé. A vsadím se, že origo volvo je stejně jiná, jen přebalená značka

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 18:35 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Kdyz uz tak IK20... Mozna 22, 24 mi uz pride jako moc velka vrazda, to uz budes mit hodne studenou svicku...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 22:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Jak nejsem zastancem origo tak tady muzu doporucit jen origo svice. Vyzkousel jsem snad vsechno ale jedine origo funguji nejlip. Ja teda menim svice po 5 tisicich..

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 22:37 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
S60 GOLD píše:
Jak nejsem zastancem origo tak tady muzu doporucit jen origo svice. Vyzkousel jsem snad vsechno ale jedine origo funguji nejlip. Ja teda menim svice po 5 tisicich..

Mas stock civku, nebo neco slusnejsiho?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 23:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Mam od ipdusa
https://www.ipdusa.com/products/5054/11 ... il-upgrade

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 20 úno 2019 00:54 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: Volvo 850R B5204T 96'
Když už se tu rozvinulo tak krásné téma, tak ho využiji k dotazu. Bohužel nevím, které svíčky mám, ale jak se píše výše, tak auto krásně táhne, po puštění plynu si výfuk krásně bublá, sem tam vyletí nějaká ta liška, ale občas se stane, že kolem pěti tisíc otáček, motor nepálí, na moment, po ubrání plynu jede v pohodě dál ... Můžou to být svíčky a nebo přivod paliva ?

_________________
Volvo 850R 96' Dark olive pearl


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 svíce denso IK24
PříspěvekNapsal: 20 úno 2019 05:00 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
S60 GOLD píše:

Ja prave mel pocit... (Se nekdo ma, mit jen jednu civku... Inignition Project $1k :()

Kazdopadne se divim, zrovna Denso na tyhle aplikace chodi dobre,
k Tobe bych zrovna i ty IKcka zkousel nacpat no...

Nadruhou stranu, na 5kkm to snad musej vydrzet i uplne obycejny svice ne? :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.083s | 18 Queries | GZIP : On ]