tuning Spojka pro V70II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#26 tuning Spojka pro V70II
Zběžně jsem mrknul do Vidy a 2.5T a R mají stejný číslo lamely (ale jiný číslo sady, tzn. rozdíl asi bude v přítlačáku, ale pochybuju že nějak zásadní). Osobně bych se taky přikláněl k serii/lamela renovak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#27 tuning Spojka pro V70II
tak asi zkusím následující kombo s dvouhmotou
https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/sachs-performance-clutch/volvo-v70-ii-2-5-t-awd-154kw
jaký je tovární limit sériové spojkové sady? 380, 400Nm? tahle by měla zvládnout o 15% víc, tudíž minimálně
460Nm, to už by mělo doufám bohatě stačit.
https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/sachs-performance-clutch/volvo-v70-ii-2-5-t-awd-154kw
jaký je tovární limit sériové spojkové sady? 380, 400Nm? tahle by měla zvládnout o 15% víc, tudíž minimálně
460Nm, to už by mělo doufám bohatě stačit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#28 tuning Spojka pro V70II
tak oficiální distributor SACHS padá
Hello Mr. Tesař,
thanks for your inquiry.
Unfortunately, ZF Sachs Performance don´t offer any reinforced/Performance-clutches for your Volvo V70 II 2.5T.
Therefore we can "only" offer you this custom-made item, based on a new original clutch kit. The clutch disc will get a new special
organic friction material. With this kind of modification, the transmittable torque is about 15% higher, in conjunction
with excellent durability and life span.
Because this kit is based on the original clutch, you can easily replace it 1:1 against your old clutch and it will fit to your
flywheel without any modifications.
Unfortunately, we don´t have any final torque data of the base kit resp. of the custom modified version. The reason is that no clutch manufacturer
(neither ZF Sachs, Valeo, nor LuK, ... ) offer any torque-data of ordinary replacement clutches.
SACHS (as also all other clutch manufacturers) generally do not provide specific technical details like max torque capacity, dimensions, tolerances
and so on for OE-replacement clutches. What is more, for parts developed together with a car manufacturer (e.g. VW, BMW, PSA, ...), it’s not allowed
to answer any questions because it’s the responsibility of the manufacturer. The car manufacturer is responsible for requirements and releasing these
parts.
Therefore, we can only supply a procentual torque above the original one, based on before/after comparisons in the past.
Should you have any further questions, please don´t hesitate to contact us at any time.
Kind Regards from Hamburg, Germany
Benny Adolphs
S-Performance GmbH Managing Directior
Buxtehuder Str. 112b Bodo Schürmann
21073 Hamburg
Phone: +49 (0)40 3999 2118 District Court Hamburg
Fax: +49 (0)40 3999 2119 Regist.-Certificate: 136474
EMail: info@sachsperformance.com VAT-ID: DE275815907
Netz: https://www.sachsperformance.com
Ještě počkám, jak se pochlapí v EXEDY.
Další varianta je BSR, kde už auto dobře znají a nabízí sportovní sadu přímo pro moje auto i se zárukou - takže nejspíš auto skončí zase ve Kbelích
RENOVAK zatím nechávám jako poslední variantu - mám to krapet z ruky.
Hello Mr. Tesař,
thanks for your inquiry.
Unfortunately, ZF Sachs Performance don´t offer any reinforced/Performance-clutches for your Volvo V70 II 2.5T.
Therefore we can "only" offer you this custom-made item, based on a new original clutch kit. The clutch disc will get a new special
organic friction material. With this kind of modification, the transmittable torque is about 15% higher, in conjunction
with excellent durability and life span.
Because this kit is based on the original clutch, you can easily replace it 1:1 against your old clutch and it will fit to your
flywheel without any modifications.
Unfortunately, we don´t have any final torque data of the base kit resp. of the custom modified version. The reason is that no clutch manufacturer
(neither ZF Sachs, Valeo, nor LuK, ... ) offer any torque-data of ordinary replacement clutches.
SACHS (as also all other clutch manufacturers) generally do not provide specific technical details like max torque capacity, dimensions, tolerances
and so on for OE-replacement clutches. What is more, for parts developed together with a car manufacturer (e.g. VW, BMW, PSA, ...), it’s not allowed
to answer any questions because it’s the responsibility of the manufacturer. The car manufacturer is responsible for requirements and releasing these
parts.
Therefore, we can only supply a procentual torque above the original one, based on before/after comparisons in the past.
Should you have any further questions, please don´t hesitate to contact us at any time.
Kind Regards from Hamburg, Germany
Benny Adolphs
S-Performance GmbH Managing Directior
Buxtehuder Str. 112b Bodo Schürmann
21073 Hamburg
Phone: +49 (0)40 3999 2118 District Court Hamburg
Fax: +49 (0)40 3999 2119 Regist.-Certificate: 136474
EMail: info@sachsperformance.com VAT-ID: DE275815907
Netz: https://www.sachsperformance.com
Ještě počkám, jak se pochlapí v EXEDY.
Další varianta je BSR, kde už auto dobře znají a nabízí sportovní sadu přímo pro moje auto i se zárukou - takže nejspíš auto skončí zase ve Kbelích
RENOVAK zatím nechávám jako poslední variantu - mám to krapet z ruky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#29 tuning Spojka pro V70II
Po delší odmlce se vracím k tématu.
Pro ty z Vás, kdo bude chtít honit výkon s B5254 T2 nad rámec Stage 2 a má v autě převodovku M58 AWD,
tak ověřená a funkční možnost je tato. Nakonec byly využity díly z oficiálního e-shopu + nová dvouhmota,
když už se to dělalo.
https://www.bsrczech.cz/produkty/sachs-performance/Volvo/2006/V70-II/2.5T
Když se dali do auta zelený vstřiky + 3"DP 100 CPI a Stage 4 SW, tak to sériová spojka nedala a nedala
by ani jako nová (určitě ne dlouhodobě)
Teď po zástavbě nové spojky už to se Stage 4 neprokluzuje. Zatím s ARD ladíme chip, dělají
se další a další zkušební jízdy, naměřená data se posílají do USA, upravuje se kód a následně se posílají další
verze chipu zpět do CZ.
Nejsem schopen odhadnout, kdy bude chip definitivně dolazen pro všechny režimy jízdy - snad brzy.
Pak poreferuji - doufám, že kladně
Pro ty z Vás, kdo bude chtít honit výkon s B5254 T2 nad rámec Stage 2 a má v autě převodovku M58 AWD,
tak ověřená a funkční možnost je tato. Nakonec byly využity díly z oficiálního e-shopu + nová dvouhmota,
když už se to dělalo.
https://www.bsrczech.cz/produkty/sachs-performance/Volvo/2006/V70-II/2.5T
Když se dali do auta zelený vstřiky + 3"DP 100 CPI a Stage 4 SW, tak to sériová spojka nedala a nedala
by ani jako nová (určitě ne dlouhodobě)
Teď po zástavbě nové spojky už to se Stage 4 neprokluzuje. Zatím s ARD ladíme chip, dělají
se další a další zkušební jízdy, naměřená data se posílají do USA, upravuje se kód a následně se posílají další
verze chipu zpět do CZ.
Nejsem schopen odhadnout, kdy bude chip definitivně dolazen pro všechny režimy jízdy - snad brzy.
Pak poreferuji - doufám, že kladně
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#30 tuning Spojka pro V70II
Držím palce ať už to dopadne a máš to v suchu. Každopádně bych moc rád viděl graf z brzdy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#31 tuning Spojka pro V70II
No to já taky ale naladit na dálku ze zámoří B5254 T2 tak aby byla stabilní a já měl rohlík na ksichtu
(rozuměj: jsem strašně nevděčnej sráč - od "Stage 4", prostě čekám nekompromisní "Stage 4".)
Tak to zkoušíme a zkoušíme. Pokud se auto vyladí do stabilního stavu, tak na brzdu určitě chci.
Samotnýho mě zajímá co umí ARD, když se v autě vymění hromada hardware. Vzhledem
k použitým komponentům, vynaloženým prostředkům by však všechny hodnoty pod 290-300HP
pro mě byly velkým zklamáním
(když se stage 2 bez výměny HW avizují 250HP)
(rozuměj: jsem strašně nevděčnej sráč - od "Stage 4", prostě čekám nekompromisní "Stage 4".)
Tak to zkoušíme a zkoušíme. Pokud se auto vyladí do stabilního stavu, tak na brzdu určitě chci.
Samotnýho mě zajímá co umí ARD, když se v autě vymění hromada hardware. Vzhledem
k použitým komponentům, vynaloženým prostředkům by však všechny hodnoty pod 290-300HP
pro mě byly velkým zklamáním
(když se stage 2 bez výměny HW avizují 250HP)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#32 tuning Spojka pro V70II
Mě teda spíš zajímá průběh. Na ten se totiž jezdí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#33 tuning Spojka pro V70II
ale tak to je jasné, ale odpověděl jsem alespoň řečí čísel
Uvidíme, musím teď pár dní počkat.
Na 1.2 BAR mi to přišlo málo (tohle je bohužel subjektivní)
Uvidíme, musím teď pár dní počkat.
Na 1.2 BAR mi to přišlo málo (tohle je bohužel subjektivní)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek