tuning Spojka pro V70II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1 tuning Spojka pro V70II
Tak do88 big pack už pěkně truní na svém místě (foto dodám zejtra ) dle vyjádření BSR jede auto na nízkotlakou 2.5T famozně.
Turbo v pořádku, TCV v pořádku, všechny hadice v pořádku, nastavení wastegate v pořádku. Ostatní hodnoty taky ok ( i během zkušební jízdy)
Starej cooler i trubky čistý, nikde žádný "závadný" množství oleje.......no zkrátim to, spojka začíná krapet klouzat. ECU prý krotila nm a kw - proto mi
pocitově přišlo, že turbo netáhne.
Co teď? ideálně nějaké "levné" řešení.
Má smysl kupovat z druhé ruky například spojku z RII a tu pak repasovat? Nebo mám rovnou koukat na SACHS Performance? to by pak mohla bejt sranda
taky za 40 000kč a to si po stávajících výdajích do Volva za poslední rok už prostě nemůžu dovolit
Nemá smysl kupovat sériovou spojku, na autě je vejfuk, chip, do88 - a bude se pokračovat
Zejtra budu auto přebírat
Turbo v pořádku, TCV v pořádku, všechny hadice v pořádku, nastavení wastegate v pořádku. Ostatní hodnoty taky ok ( i během zkušební jízdy)
Starej cooler i trubky čistý, nikde žádný "závadný" množství oleje.......no zkrátim to, spojka začíná krapet klouzat. ECU prý krotila nm a kw - proto mi
pocitově přišlo, že turbo netáhne.
Co teď? ideálně nějaké "levné" řešení.
Má smysl kupovat z druhé ruky například spojku z RII a tu pak repasovat? Nebo mám rovnou koukat na SACHS Performance? to by pak mohla bejt sranda
taky za 40 000kč a to si po stávajících výdajích do Volva za poslední rok už prostě nemůžu dovolit
Nemá smysl kupovat sériovou spojku, na autě je vejfuk, chip, do88 - a bude se pokračovat
Zejtra budu auto přebírat
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#2 tuning Spojka pro V70II
https://www.renovak.cz
A poptat lepsi material na preoblozeni...
A poptat lepsi material na preoblozeni...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 tuning Spojka pro V70II
Díky za typ,
zejtra v průběhu dne, až převezu auto ze servisu BSR na další plánovaný servis do AV, tak jim napíšu.
Ty volve.....to auto je od listopadu 2017 už minimálně 2½ měsíce po servisech ...
zejtra v průběhu dne, až převezu auto ze servisu BSR na další plánovaný servis do AV, tak jim napíšu.
Ty volve.....to auto je od listopadu 2017 už minimálně 2½ měsíce po servisech ...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#4 tuning Spojka pro V70II
nova T5 spojka tyhle upravy v klidu pobere si myslim
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#5 tuning Spojka pro V70II
Brzdy-racing cz.
Nechat oblozit lamelu necim poradnym.
Nejlevnejsi cesta.
Nechat oblozit lamelu necim poradnym.
Nejlevnejsi cesta.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 tuning Spojka pro V70II
Lamelu bych dal rovnou SACHS Performance, pokud planujes zustat u dvojhmoty, tak je to nejrozumejsi a zaroven asi i nejlevnejsi reseni...
A nebo si muzes vybrat dle vkusu, etc. treba zde:
https://californiaclutch.com/product-category/volvo?v=928568b84963
A nebo si muzes vybrat dle vkusu, etc. treba zde:
https://californiaclutch.com/product-category/volvo?v=928568b84963
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 tuning Spojka pro V70II
Řešíš to, jak kdybys do auta narval motor z lamba. Zas takovej výkon tam mít nebudeš, neboj. Standardně je v tvém autě stejná spojka jako v 300 hp s60/v70R do roku 2005.Ejdou Rotacak píše: Nemá smysl kupovat sériovou spojku, na autě je vejfuk, chip, do88 - a bude se pokračovat
Mimochodem, pokud dobře chápu tvůj příspěvek, mně říct nějaký prodejce chiptuningu, že moje ECU tlumila kroutící moment s ohledem na odcházející spojku, tak asi ani nepoděkuju a už mě tam nikdy nikdo neuvidí.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 tuning Spojka pro V70II
2 xSam
dík za další tip
Zajsoft
vše v odkazu je jen na 2.3 a 2.4 2000-2004 na 2.5 je to stejné?
Fíla
já tomu moc nerozumim a nevím jaký jsou konstrukční omezení továrních výrobků. Mluvil jsem s nima po telefonu za jízdy,
tak jsem asi špatně pochopil a špatně popsal, jak mi to vysvětloval. Zejtra budu moudřejší
dík za další tip
Zajsoft
vše v odkazu je jen na 2.3 a 2.4 2000-2004 na 2.5 je to stejné?
Fíla
já tomu moc nerozumim a nevím jaký jsou konstrukční omezení továrních výrobků. Mluvil jsem s nima po telefonu za jízdy,
tak jsem asi špatně pochopil a špatně popsal, jak mi to vysvětloval. Zejtra budu moudřejší
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#9 tuning Spojka pro V70II
Já jsem to nějak nepochopil. Auto jede famózně, ale předtim nejelo a "ECU tlumila nm a kw" ? Takže po instalaci IC už ECU nic netlumí ?
Podle mě, jestli auto jelo na houby a teď jede dobře, měl jsi díru v IC, nebo nějaký trubce, či spoji.
Podle mě, jestli auto jelo na houby a teď jede dobře, měl jsi díru v IC, nebo nějaký trubce, či spoji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#10 tuning Spojka pro V70II
Krátký výpadek v zátahu. Většinou jsem to pozoroval u tzv. "kick downu", auto přestalo na moment (cca 1 sec) okolo 3400-4000ot/min táhnout,
po krátkém zaváhání pak turbo zase tlačilo až k červenýmu poli. U vyšších převodových stupňů mám subjektivní pocit, že se dlouho nic nedělo
a turbo začínalo tlačit, až od 3000.
Asi bych ale měl doplnit, že jsem od května striktně vždy a všude bosej. Za ty 4 měsíce jsem na sobě měl boty/žabky 3x, když pršelo. S tím je možná spojená i ta
"ztráta setrvačnosti" na kterou jsem si stěžoval po výměně haldex spojky. Prostě bosej cejtim i to nejmenší sešlápnutí plynu a vlastně ten pedál
spíš šolichám.
Ale přátelé, ono se brzo zase ochladí, nazuju boty.....a pak to auto "potáhne jakxsviň"
po krátkém zaváhání pak turbo zase tlačilo až k červenýmu poli. U vyšších převodových stupňů mám subjektivní pocit, že se dlouho nic nedělo
a turbo začínalo tlačit, až od 3000.
Asi bych ale měl doplnit, že jsem od května striktně vždy a všude bosej. Za ty 4 měsíce jsem na sobě měl boty/žabky 3x, když pršelo. S tím je možná spojená i ta
"ztráta setrvačnosti" na kterou jsem si stěžoval po výměně haldex spojky. Prostě bosej cejtim i to nejmenší sešlápnutí plynu a vlastně ten pedál
spíš šolichám.
Ale přátelé, ono se brzo zase ochladí, nazuju boty.....a pak to auto "potáhne jakxsviň"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#11 tuning Spojka pro V70II
tak zatím to vypadá svízelně, v úvahu přichází buď keramická lamela, ale s tou je popojíždění v kolonách dost na pytel.
a po Praze se v kolonách pohybuju prakticky denodenně na druhou stranu cena cca +- 4 000kč není zlá a ještě
bych to rozumně poplatil vč. demontáže a zpětné montáže spojky.
Druhá alternativa je repas lamely (která by měla zvládat těch +- 250hp/400nm za cca 800kč, což je paráda,
ale aby ta spojka nezačala za pár měsíců poklouzávat zas
a po Praze se v kolonách pohybuju prakticky denodenně na druhou stranu cena cca +- 4 000kč není zlá a ještě
bych to rozumně poplatil vč. demontáže a zpětné montáže spojky.
Druhá alternativa je repas lamely (která by měla zvládat těch +- 250hp/400nm za cca 800kč, což je paráda,
ale aby ta spojka nezačala za pár měsíců poklouzávat zas
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 tuning Spojka pro V70II
OT: kdyby ti zbejval origo IC a nebyl nafouklej, tak bych se ho ujal. Foto napoví.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#13 tuning Spojka pro V70II
Ahoj Urvanej
věnoval jsem ho společně s trubkama a HU-650+repro AV dílům. Byl čistej, nezasranej od oleje - tak ještě určitě poslouží dál, rádio též.
Neměl jsem nervy sr*t se s inzerátem.....a Martynkova banda si to doufám právem zaslouží grátis
věnoval jsem ho společně s trubkama a HU-650+repro AV dílům. Byl čistej, nezasranej od oleje - tak ještě určitě poslouží dál, rádio též.
Neměl jsem nervy sr*t se s inzerátem.....a Martynkova banda si to doufám právem zaslouží grátis
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#14 tuning Spojka pro V70II
Vyjádření pana Krejsi za RENOVAK
(pro nasměrování budoucích návštěvníků, kteří budou v archivech hledat možnosti oprav/úprav spojky u benzínové V70 II)
***********************************************************************************************************************************************
1) Na původní lamelu (pakliže není mechanicky poškozená) použít vysokozátěžové obložení HDS-57:
Cena renovace spojkové lamely s průměrem 241 mm při použití vysoko zátěžového obložení HDS-57
je 557,- CZK bez DPH, včetně poštovného na dobírku a DPH činí celková částka 816,- CZK
(pakliže lamela nemá dvojitý plech viz informace v linku níže).
Základní informace k renovacím spojkových lamel viz příloha. Toto řešení je naprosto ideální při
výkonech cca do 400 Nm, alespoň tak to máme vyzkoušené u spojek s průměrem okolo 240 mm.
Pakliže je výkon vozu vyšší, tak už nemůžeme garantovat správnou funkci
2) Další řešení může spočívat jen v použití kovokeramické lamely, můžeme použít Vaši stávající a
vyrobit z ní kovokeramickou, což obnáší cca 4000,- CZK + DPH, dojde jen ke ztrátě pohodlí,
samozřejmě budete slyšet / cítit trochu rázy, ale výkon to přenese. Pakliže má vůz běžný kvalitní
řekněme „evropský“ přítlačný talíř, tak by neměl nastat s kompatibilitou problém.
3) Případně, jak jste zmiňoval, jít formou sportovní sadu, můžu se podívat, jestli ji lze mít například
od Helixu či Sachsu, v případě použití sportovního přítlačného talíře v OE rozměrech a předělání
Vaší původní lamely na HDS-57 obložení to určitě nebude částka, jak zmiňujete. Nebo lze jít formou
kombinace, tj. do sportovního přítlačného talíře klidně dát předělanou kovokeramickou lamelu.
Ovšem na druhou stranu asi budou možná teoreticky ty sportovní sady tak drahé, neboť se většinou
vyrábějí na jednohmotu a tudíž k tomu většinou výrobci dodávají speciální jednohmotový setrvačník,
proto tak vysoká cena
(pro nasměrování budoucích návštěvníků, kteří budou v archivech hledat možnosti oprav/úprav spojky u benzínové V70 II)
***********************************************************************************************************************************************
1) Na původní lamelu (pakliže není mechanicky poškozená) použít vysokozátěžové obložení HDS-57:
Cena renovace spojkové lamely s průměrem 241 mm při použití vysoko zátěžového obložení HDS-57
je 557,- CZK bez DPH, včetně poštovného na dobírku a DPH činí celková částka 816,- CZK
(pakliže lamela nemá dvojitý plech viz informace v linku níže).
Základní informace k renovacím spojkových lamel viz příloha. Toto řešení je naprosto ideální při
výkonech cca do 400 Nm, alespoň tak to máme vyzkoušené u spojek s průměrem okolo 240 mm.
Pakliže je výkon vozu vyšší, tak už nemůžeme garantovat správnou funkci
2) Další řešení může spočívat jen v použití kovokeramické lamely, můžeme použít Vaši stávající a
vyrobit z ní kovokeramickou, což obnáší cca 4000,- CZK + DPH, dojde jen ke ztrátě pohodlí,
samozřejmě budete slyšet / cítit trochu rázy, ale výkon to přenese. Pakliže má vůz běžný kvalitní
řekněme „evropský“ přítlačný talíř, tak by neměl nastat s kompatibilitou problém.
3) Případně, jak jste zmiňoval, jít formou sportovní sadu, můžu se podívat, jestli ji lze mít například
od Helixu či Sachsu, v případě použití sportovního přítlačného talíře v OE rozměrech a předělání
Vaší původní lamely na HDS-57 obložení to určitě nebude částka, jak zmiňujete. Nebo lze jít formou
kombinace, tj. do sportovního přítlačného talíře klidně dát předělanou kovokeramickou lamelu.
Ovšem na druhou stranu asi budou možná teoreticky ty sportovní sady tak drahé, neboť se většinou
vyrábějí na jednohmotu a tudíž k tomu většinou výrobci dodávají speciální jednohmotový setrvačník,
proto tak vysoká cena
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 tuning Spojka pro V70II
A nebo se podivat na https://californiaclutch.com/product-category/volvo?v=928568b84963
Co sem uz daval vejs...
Jinak 400Nm je dost na hrane, realne to vidim radsi na organiku, treba od Sachsu je myslim na 460Nm,
protoze jak je uvedeno o post vesj, tak keramika je na denni jezdeni voser.
Neumi proklouznout, takze bud je, nebo neni sepla, takze rozjezdy z krizovatek s priskokem jak nactiletej zauhrovanej tuzer...
Co sem uz daval vejs...
Jinak 400Nm je dost na hrane, realne to vidim radsi na organiku, treba od Sachsu je myslim na 460Nm,
protoze jak je uvedeno o post vesj, tak keramika je na denni jezdeni voser.
Neumi proklouznout, takze bud je, nebo neni sepla, takze rozjezdy z krizovatek s priskokem jak nactiletej zauhrovanej tuzer...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#16 tuning Spojka pro V70II
Tak mi přijde že je to horší a horší. Auto za poslední měsíc pocitově nějak zlenivělo. Pořád jsou ty rozjezdy svižný, ale takový
plynulý, jak kdybych vezl anglického lorda. Dřív byla ta akcelerace dravější, s příjemnym "kopnutim výkonu" po přeřazení.
Může s tim souviset ta prokluzující spojka? Nakonec to spáchám přes ten renovak.cz (kovokeramická lamela + novej přítlačák),
díky 3m3 za typ. Auto povezu do Kostelce nad Orlicí
plynulý, jak kdybych vezl anglického lorda. Dřív byla ta akcelerace dravější, s příjemnym "kopnutim výkonu" po přeřazení.
Může s tim souviset ta prokluzující spojka? Nakonec to spáchám přes ten renovak.cz (kovokeramická lamela + novej přítlačák),
díky 3m3 za typ. Auto povezu do Kostelce nad Orlicí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#17 tuning Spojka pro V70II
Co si myslíte o této spojkové sadě určené pro V70II R?
https://www.autokseft.cz/SACHS-Spojkova-sada-XTend-SA-3000951813-3000951813-nd486840
Dala by se ta spojková sada použít pro mojí V70 2.5T AWD MY 07 ?
Cena mi přijde v pohodě a vzhledem k tomu, že je sada určená pro R, předpokládám, že to
snese zvýšenej krouťák a koníky.
+ při té příležitosti by asi bylo vhodné rovnou vyměnit dvouhmotu
https://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/VOLVO-120/V70-II-SW-4600/2.5-T-AWD-154kw-2521ccm-17139/Spojka/Setrvacnik-100251
Může se vyjádřit někdo kovaný? Jinak jsem předběžně v kontaktu s RENOVAK.cz, tam by se jednalo
o kovokeramickou lamelu a zástavbu by prováděl univerzální servis, který se prý specializuje na sportovní
a závodní spojky.
https://www.autokseft.cz/SACHS-Spojkova-sada-XTend-SA-3000951813-3000951813-nd486840
Dala by se ta spojková sada použít pro mojí V70 2.5T AWD MY 07 ?
Cena mi přijde v pohodě a vzhledem k tomu, že je sada určená pro R, předpokládám, že to
snese zvýšenej krouťák a koníky.
+ při té příležitosti by asi bylo vhodné rovnou vyměnit dvouhmotu
https://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/VOLVO-120/V70-II-SW-4600/2.5-T-AWD-154kw-2521ccm-17139/Spojka/Setrvacnik-100251
Může se vyjádřit někdo kovaný? Jinak jsem předběžně v kontaktu s RENOVAK.cz, tam by se jednalo
o kovokeramickou lamelu a zástavbu by prováděl univerzální servis, který se prý specializuje na sportovní
a závodní spojky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#18 tuning Spojka pro V70II
Když se tu bavíte pouze o přeobložení lamely, co na to přítlačák? Ten musí být taky ready na větší krouťák, jinak se vymačká a lamelu neudrží ne?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#19 tuning Spojka pro V70II
tak jsem ještě přemýšlel nad alternativou, že nechám ve Volvo Průhonice namontovat do své 2.5T spojkovou sadu z V70II R, prý nelze.
(přitom jsou obě 240mm) Když se ptám z jakého důvodu, zda kvůli tomu, že mám manuál 5ti kvalt, tak mi bylo jen stroze řečeno, že
to prostě nejde. Škoda, že Vám nejsou schopní říct PROČ.
To samé v BSR. "Proč mi nemůžete nahrát Stage 4 pro AWD, když ho pro 2.5T ve FWD nabízíte?" "to bohužel nevíme!"
Tak se zeptejte na centrále ve Švédsku!"....."už jsme se ptali, taky nevědí".....nevěřím, že sem první člověk, kterej přestavuje
nízkotlakou 2.5T AWD na vyšší provozní tlaky. Asi spíše neochota učit se novým věcem a alternativám. Poslat někoho do hajzlu
je přece jednoduší.
Tudíž mi opravdu nezbývá nic jiného než kovokeramika (které jsem se chtěl za každou cenu vyhnout) od renovak.cz +
silnější přítlačák a rovnou vyměnit i dvouhmotu, když se v tom budou hrabat
(přitom jsou obě 240mm) Když se ptám z jakého důvodu, zda kvůli tomu, že mám manuál 5ti kvalt, tak mi bylo jen stroze řečeno, že
to prostě nejde. Škoda, že Vám nejsou schopní říct PROČ.
To samé v BSR. "Proč mi nemůžete nahrát Stage 4 pro AWD, když ho pro 2.5T ve FWD nabízíte?" "to bohužel nevíme!"
Tak se zeptejte na centrále ve Švédsku!"....."už jsme se ptali, taky nevědí".....nevěřím, že sem první člověk, kterej přestavuje
nízkotlakou 2.5T AWD na vyšší provozní tlaky. Asi spíše neochota učit se novým věcem a alternativám. Poslat někoho do hajzlu
je přece jednoduší.
Tudíž mi opravdu nezbývá nic jiného než kovokeramika (které jsem se chtěl za každou cenu vyhnout) od renovak.cz +
silnější přítlačák a rovnou vyměnit i dvouhmotu, když se v tom budou hrabat
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#20 tuning Spojka pro V70II
Snad naposledy prosím kované Volvo tuňáky o radu
Přes Renovak.cz mi bylo doporučeno následující, cenu zde nechci rozpitvávat:
Spojkový kit Exedy na úrovni dodávek do OE ze strany Exedy: xxxxx,- CZK + DPH
Kovokeramická lamela: xxxx,- CZK + DPH. + práce
Máte někdo zkušenost s výrobcem Exedy? Nerad bych vyhodil +- 35 000kč + DPH za něco,
co mi do roka umře
Předem díky, pak už snad dám se spojkou pokoj
Přes Renovak.cz mi bylo doporučeno následující, cenu zde nechci rozpitvávat:
Spojkový kit Exedy na úrovni dodávek do OE ze strany Exedy: xxxxx,- CZK + DPH
Kovokeramická lamela: xxxx,- CZK + DPH. + práce
Máte někdo zkušenost s výrobcem Exedy? Nerad bych vyhodil +- 35 000kč + DPH za něco,
co mi do roka umře
Předem díky, pak už snad dám se spojkou pokoj
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#21 tuning Spojka pro V70II
jo a ještě + dvouhmotový setrvačník....ty brďo, ty brďo a jsem na 50 000kč
asi začnu krást.....
asi začnu krást.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#22 tuning Spojka pro V70II
Já ti nevim čéče, ale nechtěl jsi jít cestou okolo 40tis a teď už přemýšlíš o 50? Já teda souhlasim s Fílou, origo spojka ti to přenese v pohodě (v T5 je taky origo a není problém ani s 241kw - nevim jestli jí nechával Dali dělat, Martin ne a to už je asi 5 let na tomhle výkonu). Kup to co tam má být, starší nech obložit něčím dle tvého výběru a máš pokoj a dlouhou dobu dopředu. Fakt bych se nebál, že LPT s úpravama tý spojce ublíží i kdyby byla úplně stock a v pořádku šetři příteli, zbývající peníze určitě využiješ na jiný upgrade než ten "zbytečný"Ejdou Rotacak píše:Má smysl kupovat z druhé ruky například spojku z RII a tu pak repasovat? Nebo mám rovnou koukat na SACHS Performance? to by pak mohla bejt sranda
taky za 40 000kč a to si po stávajících výdajích do Volva za poslední rok už prostě nemůžu dovolit
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#23 tuning Spojka pro V70II
to není tak vysoká částka, abych to při podobném rozhodování neriskl.Ejdou Rotacak píše:Vyjádření pana Krejsi za RENOVAK
(pro nasměrování budoucích návštěvníků, kteří budou v archivech hledat možnosti oprav/úprav spojky u benzínové V70 II)
***********************************************************************************************************************************************
1) Na původní lamelu (pakliže není mechanicky poškozená) použít vysokozátěžové obložení HDS-57:
Cena renovace spojkové lamely s průměrem 241 mm při použití vysoko zátěžového obložení HDS-57
je 557,- CZK bez DPH, včetně poštovného na dobírku a DPH činí celková částka 816,- CZK
(pakliže lamela nemá dvojitý plech viz informace v linku níže).
Základní informace k renovacím spojkových lamel viz příloha. Toto řešení je naprosto ideální při
výkonech cca do 400 Nm, alespoň tak to máme vyzkoušené u spojek s průměrem okolo 240 mm.
Pakliže je výkon vozu vyšší, tak už nemůžeme garantovat správnou funkci
btw - kamarád tohle taky řešil. Na Mercedesí OM606 superturbo. Seriová lamela to nedávala, tak ji nechal přeobložit. Když už to nová lamela přenesla, tak to zase trhalo poloosy. Když dal lepší poloosy, tak to roztrhalo převodovku. Nakonec skončil u automatu z nějakého jiného auta (M5 ?).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#24 tuning Spojka pro V70II
ale to přece není tvůj problém...tobě tam nemá co "trhat" poloosy atd a i v budoucnu se nedostaneš (předpokládám) na takovej výkon, aby to série nezvládla..pokud s tím chceš teda normálně jezdit a ještě k tomu město ale jak chceš, mrskni tam ty peníze, my tady podobný pacienty potřebujem. Protože "kdo se bojí, nesmí do lesa" a pak za tebou budem chodit pro rady jak na lepší spojku
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 tuning Spojka pro V70II
no T5/R spojková sada tam dle Volvo Průhonice nejde zastavět - ale neřekli proč. Sériová pro LPT 2.5T AWD prý nejspíš nevydrží a pan Patočka moc nedoporučuje
takovou výměnu provádět. Pak zbývá ještě BSR se svojí řadou přítlačák (10 000kč) a organická lamela(10 000kč) od Sachs Performance. Nepíšou do kolika je to
HP/Nm. Na netu jsem sehal podle čísla oba komponenty za 15 000, k tomu dvouhmotu za 12-13 a +- 10 hodin práce za XY. Pořád lítám okolo těch 40-50 a
na práci dosud kývnul jen Renovak
takovou výměnu provádět. Pak zbývá ještě BSR se svojí řadou přítlačák (10 000kč) a organická lamela(10 000kč) od Sachs Performance. Nepíšou do kolika je to
HP/Nm. Na netu jsem sehal podle čísla oba komponenty za 15 000, k tomu dvouhmotu za 12-13 a +- 10 hodin práce za XY. Pořád lítám okolo těch 40-50 a
na práci dosud kývnul jen Renovak
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek