Poslední návštěva: 22 říj 2019 18:35 Právě je 22 říj 2019 18:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 17:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Tak do88 big pack už pěkně truní na svém místě (foto dodám zejtra :Yahoo!: ) dle vyjádření BSR jede auto na nízkotlakou 2.5T famozně.

Turbo v pořádku, TCV v pořádku, všechny hadice v pořádku, nastavení wastegate v pořádku. Ostatní hodnoty taky ok ( i během zkušební jízdy)

Starej cooler i trubky čistý, nikde žádný "závadný" množství oleje.......no zkrátim to, spojka začíná krapet klouzat. ECU prý krotila nm a kw - proto mi
pocitově přišlo, že turbo netáhne.

Co teď? ideálně nějaké "levné" řešení.
Má smysl kupovat z druhé ruky například spojku z RII a tu pak repasovat? Nebo mám rovnou koukat na SACHS Performance? to by pak mohla bejt sranda
taky za 40 000kč a to si po stávajících výdajích do Volva za poslední rok už prostě nemůžu dovolit :(

Nemá smysl kupovat sériovou spojku, na autě je vejfuk, chip, do88 - a bude se pokračovat

Zejtra budu auto přebírat

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2852
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
https://www.renovak.cz
A poptat lepsi material na preoblozeni...

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Díky za typ,

zejtra v průběhu dne, až převezu auto ze servisu BSR na další plánovaný servis do AV, tak jim napíšu.
Ty volve.....to auto je od listopadu 2017 už minimálně 2½ měsíce po servisech :%) ...

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 22:08 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
nova T5 spojka tyhle upravy v klidu pobere si myslim

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 22:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2008
Příspěvky: 542
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Brzdy-racing cz.
Nechat oblozit lamelu necim poradnym.
Nejlevnejsi cesta.

_________________
Volvík S60 2,4i 120kw
Suzuki Samurai 1,3i 51 kw
Volvík "velkej" V70 2,5T 155KW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 23:04 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Lamelu bych dal rovnou SACHS Performance, pokud planujes zustat u dvojhmoty, tak je to nejrozumejsi a zaroven asi i nejlevnejsi reseni...
A nebo si muzes vybrat dle vkusu, etc. treba zde:
https://californiaclutch.com/product-ca ... 8568b84963

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 752
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Ejdou Rotacak píše:
Nemá smysl kupovat sériovou spojku, na autě je vejfuk, chip, do88 - a bude se pokračovat


Řešíš to, jak kdybys do auta narval motor z lamba. Zas takovej výkon tam mít nebudeš, neboj. Standardně je v tvém autě stejná spojka jako v 300 hp s60/v70R do roku 2005.
Mimochodem, pokud dobře chápu tvůj příspěvek, mně říct nějaký prodejce chiptuningu, že moje ECU tlumila kroutící moment s ohledem na odcházející spojku, tak asi ani nepoděkuju a už mě tam nikdy nikdo neuvidí.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 00:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
2 xSam
dík za další tip

Zajsoft
vše v odkazu je jen na 2.3 a 2.4 2000-2004 na 2.5 je to stejné?

Fíla
já tomu moc nerozumim :pardon: a nevím jaký jsou konstrukční omezení továrních výrobků. Mluvil jsem s nima po telefonu za jízdy,
tak jsem asi špatně pochopil a špatně popsal, jak mi to vysvětloval. Zejtra budu moudřejší

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 07:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2494
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Já jsem to nějak nepochopil. Auto jede famózně, ale předtim nejelo a "ECU tlumila nm a kw" ? Takže po instalaci IC už ECU nic netlumí ?

Podle mě, jestli auto jelo na houby a teď jede dobře, měl jsi díru v IC, nebo nějaký trubce, či spoji.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Krátký výpadek v zátahu. Většinou jsem to pozoroval u tzv. "kick downu", auto přestalo na moment (cca 1 sec) okolo 3400-4000ot/min táhnout,
po krátkém zaváhání pak turbo zase tlačilo až k červenýmu poli. U vyšších převodových stupňů mám subjektivní pocit, že se dlouho nic nedělo
a turbo začínalo tlačit, až od 3000.

Asi bych ale měl doplnit, že jsem od května striktně vždy a všude bosej. Za ty 4 měsíce jsem na sobě měl boty/žabky 3x, když pršelo. S tím je možná spojená i ta
"ztráta setrvačnosti" na kterou jsem si stěžoval po výměně haldex spojky. Prostě bosej cejtim i to nejmenší sešlápnutí plynu a vlastně ten pedál
spíš šolichám.

Ale přátelé, ono se brzo zase ochladí, nazuju boty.....a pak to auto "potáhne jakxsviň" :D

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 20 zář 2018 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
tak zatím to vypadá svízelně, v úvahu přichází buď keramická lamela, ale s tou je popojíždění v kolonách dost na pytel.
a po Praze se v kolonách pohybuju prakticky denodenně :no: na druhou stranu cena cca +- 4 000kč není zlá a ještě
bych to rozumně poplatil vč. demontáže a zpětné montáže spojky.

Druhá alternativa je repas lamely (která by měla zvládat těch +- 250hp/400nm za cca 800kč, což je paráda,
ale aby ta spojka nezačala za pár měsíců poklouzávat zas

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 20 zář 2018 16:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10186
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
OT: kdyby ti zbejval origo IC a nebyl nafouklej, tak bych se ho ujal. Foto napoví.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 20 zář 2018 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Ahoj Urvanej

věnoval jsem ho společně s trubkama a HU-650+repro AV dílům. Byl čistej, nezasranej od oleje - tak ještě určitě poslouží dál, rádio též.
Neměl jsem nervy sr*t se s inzerátem.....a Martynkova banda si to doufám právem zaslouží grátis :beer:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Vyjádření pana Krejsi za RENOVAK
(pro nasměrování budoucích návštěvníků, kteří budou v archivech hledat možnosti oprav/úprav spojky u benzínové V70 II)
***********************************************************************************************************************************************

1) Na původní lamelu (pakliže není mechanicky poškozená) použít vysokozátěžové obložení HDS-57:

Cena renovace spojkové lamely s průměrem 241 mm při použití vysoko zátěžového obložení HDS-57
je 557,- CZK bez DPH, včetně poštovného na dobírku a DPH činí celková částka 816,- CZK
(pakliže lamela nemá dvojitý plech viz informace v linku níže).

Základní informace k renovacím spojkových lamel viz příloha. Toto řešení je naprosto ideální při
výkonech cca do 400 Nm, alespoň tak to máme vyzkoušené u spojek s průměrem okolo 240 mm.
Pakliže je výkon vozu vyšší, tak už nemůžeme garantovat správnou funkci


2) Další řešení může spočívat jen v použití kovokeramické lamely, můžeme použít Vaši stávající a
vyrobit z ní kovokeramickou, což obnáší cca 4000,- CZK + DPH, dojde jen ke ztrátě pohodlí,
samozřejmě budete slyšet / cítit trochu rázy, ale výkon to přenese. Pakliže má vůz běžný kvalitní
řekněme „evropský“ přítlačný talíř, tak by neměl nastat s kompatibilitou problém.

3) Případně, jak jste zmiňoval, jít formou sportovní sadu, můžu se podívat, jestli ji lze mít například
od Helixu či Sachsu, v případě použití sportovního přítlačného talíře v OE rozměrech a předělání
Vaší původní lamely na HDS-57 obložení to určitě nebude částka, jak zmiňujete. Nebo lze jít formou
kombinace, tj. do sportovního přítlačného talíře klidně dát předělanou kovokeramickou lamelu.
Ovšem na druhou stranu asi budou možná teoreticky ty sportovní sady tak drahé, neboť se většinou
vyrábějí na jednohmotu a tudíž k tomu většinou výrobci dodávají speciální jednohmotový setrvačník,
proto tak vysoká cena

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 28 zář 2018 14:24 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
A nebo se podivat na https://californiaclutch.com/product-ca ... 8568b84963
Co sem uz daval vejs...
Jinak 400Nm je dost na hrane, realne to vidim radsi na organiku, treba od Sachsu je myslim na 460Nm,
protoze jak je uvedeno o post vesj, tak keramika je na denni jezdeni voser.
Neumi proklouznout, takze bud je, nebo neni sepla, takze rozjezdy z krizovatek s priskokem jak nactiletej zauhrovanej tuzer...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 10 říj 2018 10:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Tak mi přijde že je to horší a horší. Auto za poslední měsíc pocitově nějak zlenivělo. Pořád jsou ty rozjezdy svižný, ale takový
plynulý, jak kdybych vezl anglického lorda. Dřív byla ta akcelerace dravější, s příjemnym "kopnutim výkonu" po přeřazení.

Může s tim souviset ta prokluzující spojka? Nakonec to spáchám přes ten renovak.cz (kovokeramická lamela + novej přítlačák),
díky 3m3 za typ. Auto povezu do Kostelce nad Orlicí

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 19 říj 2018 10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Co si myslíte o této spojkové sadě určené pro V70II R?

https://www.autokseft.cz/SACHS-Spojkova ... 3-nd486840

Dala by se ta spojková sada použít pro mojí V70 2.5T AWD MY 07 ?
Cena mi přijde v pohodě a vzhledem k tomu, že je sada určená pro R, předpokládám, že to
snese zvýšenej krouťák a koníky.

+ při té příležitosti by asi bylo vhodné rovnou vyměnit dvouhmotu

https://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/ ... nik-100251

Může se vyjádřit někdo kovaný? Jinak jsem předběžně v kontaktu s RENOVAK.cz, tam by se jednalo
o kovokeramickou lamelu a zástavbu by prováděl univerzální servis, který se prý specializuje na sportovní
a závodní spojky.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 19 říj 2018 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 675
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Když se tu bavíte pouze o přeobložení lamely, co na to přítlačák? Ten musí být taky ready na větší krouťák, jinak se vymačká a lamelu neudrží ne?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 20 lis 2018 11:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
tak jsem ještě přemýšlel nad alternativou, že nechám ve Volvo Průhonice namontovat do své 2.5T spojkovou sadu z V70II R, prý nelze.
(přitom jsou obě 240mm) Když se ptám z jakého důvodu, zda kvůli tomu, že mám manuál 5ti kvalt, tak mi bylo jen stroze řečeno, že
to prostě nejde. Škoda, že Vám nejsou schopní říct PROČ.

To samé v BSR. "Proč mi nemůžete nahrát Stage 4 pro AWD, když ho pro 2.5T ve FWD nabízíte?" "to bohužel nevíme!"
Tak se zeptejte na centrále ve Švédsku!"....."už jsme se ptali, taky nevědí".....nevěřím, že sem první člověk, kterej přestavuje
nízkotlakou 2.5T AWD na vyšší provozní tlaky. Asi spíše neochota učit se novým věcem a alternativám. Poslat někoho do hajzlu
je přece jednoduší.

Tudíž mi opravdu nezbývá nic jiného než kovokeramika (které jsem se chtěl za každou cenu vyhnout) od renovak.cz +
silnější přítlačák a rovnou vyměnit i dvouhmotu, když se v tom budou hrabat :(

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 23 lis 2018 08:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
Snad naposledy prosím kované Volvo tuňáky o radu :Rose:

Přes Renovak.cz mi bylo doporučeno následující, cenu zde nechci rozpitvávat:

Spojkový kit Exedy na úrovni dodávek do OE ze strany Exedy: xxxxx,- CZK + DPH

Kovokeramická lamela: xxxx,- CZK + DPH. + práce

Máte někdo zkušenost s výrobcem Exedy? Nerad bych vyhodil +- 35 000kč + DPH za něco,
co mi do roka umře :%)

Předem díky, pak už snad dám se spojkou pokoj :beer:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 23 lis 2018 10:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
jo a ještě + dvouhmotový setrvačník....ty brďo, ty brďo a jsem na 50 000kč :Yahoo!:
asi začnu krást.....

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 25 lis 2018 12:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2011
Příspěvky: 666
Bydliště: VRZČ
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Ejdou Rotacak píše:
Má smysl kupovat z druhé ruky například spojku z RII a tu pak repasovat? Nebo mám rovnou koukat na SACHS Performance? to by pak mohla bejt sranda
taky za 40 000kč a to si po stávajících výdajích do Volva za poslední rok už prostě nemůžu dovolit


Já ti nevim čéče, ale nechtěl jsi jít cestou okolo 40tis a teď už přemýšlíš o 50? Já teda souhlasim s Fílou, origo spojka ti to přenese v pohodě (v T5 je taky origo a není problém ani s 241kw - nevim jestli jí nechával Dali dělat, Martin ne a to už je asi 5 let na tomhle výkonu). Kup to co tam má být, starší nech obložit něčím dle tvého výběru a máš pokoj a dlouhou dobu dopředu. Fakt bych se nebál, že LPT s úpravama tý spojce ublíží i kdyby byla úplně stock a v pořádku :) šetři příteli, zbývající peníze určitě využiješ na jiný upgrade než ten "zbytečný"

_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Na prodej-V70 Tdi 1998 MSA 15.7 103kW červená, Na prodej-V70 Tdi 1997 MSA 15.7 103kW modrá,V70 Tdi 1999 103kW zelená lahváč po bouračce (přes levý blatník a dveře)- díly k prodeji

Bylo: S60 R 2.5 T AWD B5254T4 - manual , 850 2.5 GLE 1997 106 kW , V70 T5 B5244T5 2005 241kW Daliborka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 25 lis 2018 13:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 4222
Bydliště: Bílina
Bydliště: kus vod Teplic
Vůz: Volvo
Ejdou Rotacak píše:
Vyjádření pana Krejsi za RENOVAK
(pro nasměrování budoucích návštěvníků, kteří budou v archivech hledat možnosti oprav/úprav spojky u benzínové V70 II)
***********************************************************************************************************************************************

1) Na původní lamelu (pakliže není mechanicky poškozená) použít vysokozátěžové obložení HDS-57:

Cena renovace spojkové lamely s průměrem 241 mm při použití vysoko zátěžového obložení HDS-57
je 557,- CZK bez DPH, včetně poštovného na dobírku a DPH činí celková částka 816,- CZK
(pakliže lamela nemá dvojitý plech viz informace v linku níže).

Základní informace k renovacím spojkových lamel viz příloha. Toto řešení je naprosto ideální při
výkonech cca do 400 Nm, alespoň tak to máme vyzkoušené u spojek s průměrem okolo 240 mm.
Pakliže je výkon vozu vyšší, tak už nemůžeme garantovat správnou funkci


to není tak vysoká částka, abych to při podobném rozhodování neriskl.

btw - kamarád tohle taky řešil. Na Mercedesí OM606 superturbo. Seriová lamela to nedávala, tak ji nechal přeobložit. Když už to nová lamela přenesla, tak to zase trhalo poloosy. Když dal lepší poloosy, tak to roztrhalo převodovku. Nakonec skončil u automatu z nějakého jiného auta (M5 ?).

_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White
lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004, Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 25 lis 2018 14:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2011
Příspěvky: 666
Bydliště: VRZČ
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
ale to přece není tvůj problém...tobě tam nemá co "trhat" poloosy atd a i v budoucnu se nedostaneš (předpokládám) na takovej výkon, aby to série nezvládla..pokud s tím chceš teda normálně jezdit a ještě k tomu město :) ale jak chceš, mrskni tam ty peníze, my tady podobný pacienty potřebujem. Protože "kdo se bojí, nesmí do lesa" a pak za tebou budem chodit pro rady jak na lepší spojku :D

_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Na prodej-V70 Tdi 1998 MSA 15.7 103kW červená, Na prodej-V70 Tdi 1997 MSA 15.7 103kW modrá,V70 Tdi 1999 103kW zelená lahváč po bouračce (přes levý blatník a dveře)- díly k prodeji

Bylo: S60 R 2.5 T AWD B5254T4 - manual , 850 2.5 GLE 1997 106 kW , V70 T5 B5244T5 2005 241kW Daliborka


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning Spojka pro V70II
PříspěvekNapsal: 25 lis 2018 15:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
no T5/R spojková sada tam dle Volvo Průhonice nejde zastavět - ale neřekli proč. Sériová pro LPT 2.5T AWD prý nejspíš nevydrží a pan Patočka moc nedoporučuje
takovou výměnu provádět. Pak zbývá ještě BSR se svojí řadou přítlačák (10 000kč) a organická lamela(10 000kč) od Sachs Performance. Nepíšou do kolika je to
HP/Nm. Na netu jsem sehal podle čísla oba komponenty za 15 000, k tomu dvouhmotu za 12-13 a +- 10 hodin práce za XY. Pořád lítám okolo těch 40-50 a
na práci dosud kývnul jen Renovak

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 20 Queries | GZIP : On ]