Tepelný izolátor T5 P80

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#1 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od majkls70 »

Ahoj,

Hledal jsem, četl jsem, Téma X let staré, nevím jak to funguje dnes.
Sháním na svou T5 2,3t rok 2000 s El. klapkou tepelný izolátor pod sání.
Dělá to tady někdo? Co jsem četl, rozdíly cca 10°C je vcelku dost.
Takže prosím, kdo máte, jaké jsou pocity a odkud máte?
Myslím, že to totiž nutně musím potřebovat....
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od Zajsoft »

majkls70 píše:Ahoj,

Hledal jsem, četl jsem, Téma X let staré, nevím jak to funguje dnes.
Sháním na svou T5 2,3t rok 2000 s El. klapkou tepelný izolátor pod sání.
Dělá to tady někdo? Co jsem četl, rozdíly cca 10°C je vcelku dost.
Takže prosím, kdo máte, jaké jsou pocity a odkud máte?
Myslím, že to totiž nutně musím potřebovat....
Cus, mam tu furt 1ks volnej nenandanej, zdroj: Martinopel.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#3 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od majkls70 »

Zajsoft píše: 29 srp 2018 20:16 Cus, mam tu furt 1ks volnej nenandanej, zdroj: Martinopel.
tOHO UŽ JSEM TU NENAŠEL.. LAE CO JSEM KOUKAL TAK ÚČET ASI SMAZÁN? MOC TO TADY NA FORU NEZNÁM....
Každopádně jsem myslel, že jsi užil pro své a už ti zbývá na jinou motorizaci.
Takže jestli to tvé odpovídá tepelným izolacím a funguje a je na T5 , měl bych zájem :) momentálně stačí normální klidná jízda a ni tak na sacích svodech není možné udržet ruku.... takže mi to asi dost pomůže.
Do toho když už tě tu mám, stále bádám nad tím coolerem... pročetl jsem pár stránek, spíše zahraničních, kde chlapi užívají cooler GPI jako máš ty, ale pak ho stejně nahrazvali Do88.... jak ty jsi spokojen? nějaké výsedky?
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od Zajsoft »

http://www.svedsketanky.cz/index.php/kontakt/2-kontakt/1-volvo765
Na FB bys ho taky nasel.
Mel sem na sklade 2ks, jeden sel na kabro a druhej byl na Rko, ale to sem jeste poradne jeste ani neodstrojil, abych ho dal srovnat na stolici...
A k Martinovi pojedu stejne asi tak v prubehu zari, takze si privest kdykoliv novej(pokud je ma zrovna na sklade) je to nejmensi...
Takze staci rict a klidne Ti ho poslu, mam ho jeste v bublinkovce od Martina :-D Vcetne 2 papirovejch tesneni. Delsi srouby si uz budes muset poridit sam :-P
A musi se lehce zbrousit leva hrana sani, jinak je riziko ze roztrhas domecek termostatu(alespon ve variante, ze nejdriv se nanda sani a pak se de nandat termostat - kterej zustane o tloustku izolatoru niz - vlastni zkusenost...).

Mas nejake linky ohledne prechodu z GPI na Do.88? Tj. konkretni cisla? Ja zatim nemam mic, ani preCHIPovano. Takze az(pokud) narazim, ze to bude limitovat IC(coz nevim nevim, kdyz to bude navic kompenzovat WMI), tak ho klidne vymenim, ted to bylo po ruce hned, za 1/3 cenu tak sem to neresil a dal to tam :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#5 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od majkls70 »

Zajsoft píše:http://www.svedsketanky.cz/index.php/kontakt/2-kontakt/1-volvo765
Na FB bys ho taky nasel.
Mel sem na sklade 2ks, jeden sel na kabro a druhej byl na Rko, ale to sem jeste poradne jeste ani neodstrojil, abych ho dal srovnat na stolici...
A k Martinovi pojedu stejne asi tak v prubehu zari, takze si privest kdykoliv novej(pokud je ma zrovna na sklade) je to nejmensi...
Takze staci rict a klidne Ti ho poslu, mam ho jeste v bublinkovce od Martina :-D Vcetne 2 papirovejch tesneni. Delsi srouby si uz budes muset poridit sam :-P
A musi se lehce zbrousit leva hrana sani, jinak je riziko ze roztrhas domecek termostatu(alespon ve variante, ze nejdriv se nanda sani a pak se de nandat termostat - kterej zustane o tloustku izolatoru niz - vlastni zkusenost...).

Mas nejake linky ohledne prechodu z GPI na Do.88? Tj. konkretni cisla? Ja zatim nemam mic, ani preCHIPovano. Takze az(pokud) narazim, ze to bude limitovat IC(coz nevim nevim, kdyz to bude navic kompenzovat WMI), tak ho klidne vymenim, ted to bylo po ruce hned, za 1/3 cenu tak sem to neresil a dal to tam :-)
Například zde...
https://ovlov94blog.wordpress.com/tag/gpi-racing/
Ale přímo čísla nikde. Vždy čtu info o nějakém projektu a pak ke konci - přechod na příslušenstvi DO88 .
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od Zajsoft »

Mno ale dle ocekavani na konci pise, ze to meni spis pro dobrej pocit :-D
Ono idealni by bylo vzit oba a provest testy mimo auto v kontrolovanem prostredi...
A jen mezi nami devcaty, zrovna v tvem pripade, si mel jit do GPI a slusne penize investovat do slusnejc udelaneho vyfuku :-P
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#7 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od kishmick »

Já jsem si minulý měsíc dělal taky jeden z textitu 2mm. Včera jsem ho dal na auto a je to super (společně s novym IC). Ostatně, měl jsem to i na atmosféře. Mám udělanej dxf soubor a spoustu matroše (textitu), ale problém je to pak někde vyříznout!!! :x U kamaráda na CNC stroji ne dřevo je to dost hustý a další se mu řezat nechtěji. Má dost bobky, že mu nejenom ztupim nože, ale že se to sekne a odkouří cnc !!!! :%) A vodní paprsek je pekelně drahej......a ne na každym to jde.....(nechal bych pak jeden třeba za 150,-).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od Zajsoft »

2mm je urcite dost malo, kdysi sem na to videl vypocty a rozumny minimum bylo mam pocit 6mm, spis 8mm.
No kdyz pises, ze 2mm nechas za 150, tak pak chapu, ze Ti vodni paprsek prijde drahej, kdyz normalne je cena kolem 1500 :D

Vicemene vsichni kdo to prodavaj/vyrabejt maj proste vic a vysledek je pokles o 15-25F.
Takze delat neco slabsiho nema moc smysl delat, jako asi lepsi jak dratem do oka,
ale pride mi to skoda prace, to neudelat poradne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#9 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od kishmick »

Najdi si vzoreček na teplotní odolnost textitu......Hlava má cca 100 C. A snižuješ ze 100 C na cca 40 C (v létě). I jeden milimetr tohohle materiálu to spolehlivě oddělí. Tady máš odkaz na spacer od Snabbu, kterej je silnej 0,3 mm !!! https://www.vivaperformance.com/intake-manifold-spacer-850-s-v-c70-s60-v70-s80-xc90/ A tuningový firmy to dělali už před 20 lety do 1 milimetru. Vim, že to tady taky někdo dělal tak tlustý, jako by to bylo určený k vysoký peci (2000 C). To ale neznamená, že je to lepší. Pohledově to tak vypadá, že oddělíš sání a vidíš tam centimetrovej odskok (prodejní fígl, nebo přehnaná předimenzovanost), ale v praxi je to blbost a akorát děláš větší páku na sání. Jinak známejm to dávám zadarmo a nikdy bych to kamarádům neprodával třeba za 800,-, (když výrobní cena je opravdu kolem 100,-)... zejtra ti změřim teploměrem, jaká je realita...to bude asi nejlepší.....
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#10 Tepelný izolátor T5 P80

Příspěvek od peter cz »

Izolátor od Snabbu nemá 0,3mm, ale 3mm...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“