Poslední návštěva: 19 srp 2019 01:54 Právě je 19 srp 2019 01:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 29 srp 2018 18:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 260
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Ahoj,

Hledal jsem, četl jsem, Téma X let staré, nevím jak to funguje dnes.
Sháním na svou T5 2,3t rok 2000 s El. klapkou tepelný izolátor pod sání.
Dělá to tady někdo? Co jsem četl, rozdíly cca 10°C je vcelku dost.
Takže prosím, kdo máte, jaké jsou pocity a odkud máte?
Myslím, že to totiž nutně musím potřebovat....

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 29 srp 2018 20:16 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
majkls70 píše:
Ahoj,

Hledal jsem, četl jsem, Téma X let staré, nevím jak to funguje dnes.
Sháním na svou T5 2,3t rok 2000 s El. klapkou tepelný izolátor pod sání.
Dělá to tady někdo? Co jsem četl, rozdíly cca 10°C je vcelku dost.
Takže prosím, kdo máte, jaké jsou pocity a odkud máte?
Myslím, že to totiž nutně musím potřebovat....

Cus, mam tu furt 1ks volnej nenandanej, zdroj: Martinopel.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 30 srp 2018 08:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 260
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
[/quote]
Cus, mam tu furt 1ks volnej nenandanej, zdroj: Martinopel.[/quote]

tOHO UŽ JSEM TU NENAŠEL.. LAE CO JSEM KOUKAL TAK ÚČET ASI SMAZÁN? MOC TO TADY NA FORU NEZNÁM....
Každopádně jsem myslel, že jsi užil pro své a už ti zbývá na jinou motorizaci.
Takže jestli to tvé odpovídá tepelným izolacím a funguje a je na T5 , měl bych zájem :) momentálně stačí normální klidná jízda a ni tak na sacích svodech není možné udržet ruku.... takže mi to asi dost pomůže.
Do toho když už tě tu mám, stále bádám nad tím coolerem... pročetl jsem pár stránek, spíše zahraničních, kde chlapi užívají cooler GPI jako máš ty, ale pak ho stejně nahrazvali Do88.... jak ty jsi spokojen? nějaké výsedky?

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 30 srp 2018 18:32 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
http://www.svedsketanky.cz/index.php/ko ... 1-volvo765
Na FB bys ho taky nasel.
Mel sem na sklade 2ks, jeden sel na kabro a druhej byl na Rko, ale to sem jeste poradne jeste ani neodstrojil, abych ho dal srovnat na stolici...
A k Martinovi pojedu stejne asi tak v prubehu zari, takze si privest kdykoliv novej(pokud je ma zrovna na sklade) je to nejmensi...
Takze staci rict a klidne Ti ho poslu, mam ho jeste v bublinkovce od Martina :-D Vcetne 2 papirovejch tesneni. Delsi srouby si uz budes muset poridit sam :-P
A musi se lehce zbrousit leva hrana sani, jinak je riziko ze roztrhas domecek termostatu(alespon ve variante, ze nejdriv se nanda sani a pak se de nandat termostat - kterej zustane o tloustku izolatoru niz - vlastni zkusenost...).

Mas nejake linky ohledne prechodu z GPI na Do.88? Tj. konkretni cisla? Ja zatim nemam mic, ani preCHIPovano. Takze az(pokud) narazim, ze to bude limitovat IC(coz nevim nevim, kdyz to bude navic kompenzovat WMI), tak ho klidne vymenim, ted to bylo po ruce hned, za 1/3 cenu tak sem to neresil a dal to tam :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 01 zář 2018 13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 260
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Zajsoft píše:
http://www.svedsketanky.cz/index.php/kontakt/2-kontakt/1-volvo765
Na FB bys ho taky nasel.
Mel sem na sklade 2ks, jeden sel na kabro a druhej byl na Rko, ale to sem jeste poradne jeste ani neodstrojil, abych ho dal srovnat na stolici...
A k Martinovi pojedu stejne asi tak v prubehu zari, takze si privest kdykoliv novej(pokud je ma zrovna na sklade) je to nejmensi...
Takze staci rict a klidne Ti ho poslu, mam ho jeste v bublinkovce od Martina :-D Vcetne 2 papirovejch tesneni. Delsi srouby si uz budes muset poridit sam :-P
A musi se lehce zbrousit leva hrana sani, jinak je riziko ze roztrhas domecek termostatu(alespon ve variante, ze nejdriv se nanda sani a pak se de nandat termostat - kterej zustane o tloustku izolatoru niz - vlastni zkusenost...).

Mas nejake linky ohledne prechodu z GPI na Do.88? Tj. konkretni cisla? Ja zatim nemam mic, ani preCHIPovano. Takze az(pokud) narazim, ze to bude limitovat IC(coz nevim nevim, kdyz to bude navic kompenzovat WMI), tak ho klidne vymenim, ted to bylo po ruce hned, za 1/3 cenu tak sem to neresil a dal to tam :-)


Například zde...
https://ovlov94blog.wordpress.com/tag/gpi-racing/
Ale přímo čísla nikde. Vždy čtu info o nějakém projektu a pak ke konci - přechod na příslušenstvi DO88 .

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 01 zář 2018 14:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Mno ale dle ocekavani na konci pise, ze to meni spis pro dobrej pocit :-D
Ono idealni by bylo vzit oba a provest testy mimo auto v kontrolovanem prostredi...
A jen mezi nami devcaty, zrovna v tvem pripade, si mel jit do GPI a slusne penize investovat do slusnejc udelaneho vyfuku :-P

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 11:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 92
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Já jsem si minulý měsíc dělal taky jeden z textitu 2mm. Včera jsem ho dal na auto a je to super (společně s novym IC). Ostatně, měl jsem to i na atmosféře. Mám udělanej dxf soubor a spoustu matroše (textitu), ale problém je to pak někde vyříznout!!! :x U kamaráda na CNC stroji ne dřevo je to dost hustý a další se mu řezat nechtěji. Má dost bobky, že mu nejenom ztupim nože, ale že se to sekne a odkouří cnc !!!! :%) A vodní paprsek je pekelně drahej......a ne na každym to jde.....(nechal bych pak jeden třeba za 150,-).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 12:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
2mm je urcite dost malo, kdysi sem na to videl vypocty a rozumny minimum bylo mam pocit 6mm, spis 8mm.
No kdyz pises, ze 2mm nechas za 150, tak pak chapu, ze Ti vodni paprsek prijde drahej, kdyz normalne je cena kolem 1500 :D

Vicemene vsichni kdo to prodavaj/vyrabejt maj proste vic a vysledek je pokles o 15-25F.
Takze delat neco slabsiho nema moc smysl delat, jako asi lepsi jak dratem do oka,
ale pride mi to skoda prace, to neudelat poradne...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 15:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 92
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Najdi si vzoreček na teplotní odolnost textitu......Hlava má cca 100 C. A snižuješ ze 100 C na cca 40 C (v létě). I jeden milimetr tohohle materiálu to spolehlivě oddělí. Tady máš odkaz na spacer od Snabbu, kterej je silnej 0,3 mm !!! https://www.vivaperformance.com/intake- ... -s80-xc90/ A tuningový firmy to dělali už před 20 lety do 1 milimetru. Vim, že to tady taky někdo dělal tak tlustý, jako by to bylo určený k vysoký peci (2000 C). To ale neznamená, že je to lepší. Pohledově to tak vypadá, že oddělíš sání a vidíš tam centimetrovej odskok (prodejní fígl, nebo přehnaná předimenzovanost), ale v praxi je to blbost a akorát děláš větší páku na sání. Jinak známejm to dávám zadarmo a nikdy bych to kamarádům neprodával třeba za 800,-, (když výrobní cena je opravdu kolem 100,-)... zejtra ti změřim teploměrem, jaká je realita...to bude asi nejlepší.....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tepelný izolátor T5 P80
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 16:18 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1569
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Izolátor od Snabbu nemá 0,3mm, ale 3mm...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ahrefs [Bot], CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.076s | 18 Queries | GZIP : On ]