Úprava 850 2.3 T5

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: 850 2.3 T5 93

#1 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Migel123 »

Ahoj , řeším problém turbo začalo žrát olej a tak řeším výměnu turba ale když už budu měnit šel bych do většího + neak soft . Poradíte neake turbo? Děkuji

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Mitsubishi TD04HL 16T nebo TD04HL 19T .Podle toho kam až chceš zajít :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: 850 2.3 T5 93

#3 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Migel123 »

Petr.Chrpa píše:Ahoj
Mitsubishi TD04HL 16T nebo TD04HL 19T .Podle toho kam až chceš zajít :wink:
Nechci žádné přehánění- 350 koní vše postupne ale turbo musím řešit přednostně protože mi žere olej :-( víš kde a nebo znáš někoho kdo takové turbo sežene nebo dokonce má ? Dekuji

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zkus uživatele ady123 nabízel po repasi zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=65105&p=776137#p776137
Moc sem nechodí napiš mu SZ
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: 850 2.3 T5 93

#5 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Migel123 »

Petr.Chrpa píše:Zkus uživatele ady123 nabízel po repasi zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=65105&p=776137#p776137
Moc sem nechodí napiš mu SZ
Děkuji zkusím , jinak nevím jak dál :-(

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#6 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Basstl »

Nevím jestli víš jak postupovat.
Je toho hodně co je potřeba vyměnit a upravit.
Inspiraci můžeš najít v galerii uživatelů, kteří už podobnou úpravu udělali.
Jen tak namátkou:
Turbo
vstřiky
Intercooler
Palivové čarpadlo
Regulační ventil tlaku paliva
Downpipe + výfuk
Hadice
Chip
Vyměnit a upravit toho jde mnohem víc.
Tohle je jen základ.
Předcházet by měla takzvaná stg 0, tedy kontrola a oprava všech důležitých částí.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: 850 2.3 T5 93

#7 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Migel123 »

Basstl píše:Nevím jestli víš jak postupovat.
Je toho hodně co je potřeba vyměnit a upravit.
Inspiraci můžeš najít v galerii uživatelů, kteří už podobnou úpravu udělali.
Jen tak namátkou:
Turbo
vstřiky
Intercooler
Palivové čarpadlo
Regulační ventil tlaku paliva
Downpipe + výfuk
Hadice
Chip
Vyměnit a upravit toho jde mnohem víc.
Tohle je jen základ.
Předcházet by měla takzvaná stg 0, tedy kontrola a oprava všech důležitých částí.
Ano je mi to jasné , říkám vše postupne , ale hlavně teď musím řešit to turbo . Kdyby jste věděli dejte vědět

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#8 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Honza »

Dej tam jen to co tam patří, u 850 jsou to vyhozený peníze.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#9 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od peter cz »

Na 350 koní alespoň 19T a k tomu to bude už chtít i hrábnout do motoru a vyměnit ojnice za H-profilový.
Honza píše:Dej tam jen to co tam patří, u 850 jsou to vyhozený peníze.
Přílohy
picard-facepalm.jpg
picard-facepalm.jpg (23.17 KiB) Zobrazeno 660 x
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: 850 2.3 T5 93

#10 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Migel123 »

Honza píše:Dej tam jen to co tam patří, u 850 jsou to vyhozený peníze.
Pro mě ne :-)

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#11 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Honza »

Migel123 píše:Pro mě ne :-)
Samozřejně je to tvoje volba. Jak jsem se dočet jinde tak jsi právě zvýšil cenu svého vozu na dvojnásobek. :good:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 Úprava 850 2.3 T5

Příspěvek od Zajsoft »

Nebude prvni ani posledni a nezustane to jen u dvojnasobku... :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“